Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Рекомендуемые сообщения

  • Ответов 1,4 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Это ты так клянчишь, или что?

Сам сабж еще на эрлиацессе, релиз когда обещали напомните плз.

У меня есть. Донатил на КС.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Почитал ветку, тут уже по-ходу в нее поиграли и прошли и забыли, а оно-то еще только через полгода релизниццо, минимум!

Лол.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Почитал ветку, тут уже по-ходу в нее поиграли и прошли и забыли, а оно-то еще только через полгода релизниццо, минимум!

Лол.

на данный момент реиграбельности не много имхо

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Почитал ветку, тут уже по-ходу в нее поиграли и прошли и забыли, а оно-то еще только через полгода релизниццо, минимум!

Лол.

Когда выйдет, еще раз поиграем? Со всеми данжами, героями и плюшками. Я совсем не пожалел потраченных денег. Игра действительно шикарна для рандомайзер-данжн кроулера.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

Я знаю что вам пофигу, но все же

Build Update #8855 (PC and Mac)

"Rage, rage against the dying of the light." --Dylan Thomas

New Features

New Hero Class! Man-At-Arms

New Hero Class! Arbalest

New Ruins Boss! Gibbering Prophet

New Warens Boss! Formless Flesh

New Weald Boss! Brigand Cannon

New Loot: The Ancestor’s Trinket set. Ultra-rare items once held by the Ancestor himself - be warned, some of these trinkets are only found in the pitch dark!

New Building! Ancestor's Statue: Click the statue to open the Ancestor's Memoirs - a record of all cutscenes and boss backstories!

Heart Attacks! Don’t let your heroes get too stressed. If your stress bar fills again past affliction...it’s over.

Sell your junk! In the Trinket Inventory, hold shift to see sell back value, shift+click to sell trinkets

Crit-heals! Heal, critically!

Tons of Party Names as created by Kickstarter and Humble backers!

UI Improvements

Hamlet

Added z-depth to the Hamlet, improved building menu interaction, revised all times of day

Graveyard: Added a background and new Caretaker pose; Tombstones change to reflect resolve level at time of death, UI improvements, scrollbar

Activity Log: UI improvements for easier 'at a glance' parsing of the activity log, scrollbars

Trinket inventory now supports sorting by class restriction and rarity, and a scrollbar

“Unequip all Trinkets” button for quick Trinket wiping

Updated art on remaining incomplete trinkets

Quest Select: Approved party names from player survey

Updated roster sorting buttons' colors to reduce visual noise

Class sort now sorts by preferred position

Dungeon

Added hotkey ( c ) to bring up/dismiss character panel

Manual torch snuffing for more control of lighting level (mouse over torch for instructions)

HP bar animation when healing for greater visual feedback

Additional map controls and logic (-/= or -/+ on numpad to control map zoom)

Map now follows the party, remembers its zoom setting after scouting

Misc

Clarified presentation of PROT (protection) in some places. PROT starts as a % which gets multiplied by the hero or monster’s Max HP. This gives a damage mitigation (armor points) number. For example, 20% PROT x 30 HP = 6 Protection pts. Each hit that lands will have 6 points absorbed before any damage gets through. Additional future work expected.

“Marked” no longer referred to as “tagged” in some tooltips

Improved various menus and icons in the game

New / unique trinket art for trinkets with missing art

Gameplay / Balancing Improvements

Darkness is now more deadly: reduced player crit bonus in low light, slightly increased chance of players being surprised in low light, increased stress damage in low light, slightly increased monster dmg in zero light, slightly reduced gold bonus in low light

Adjusted Dungeon / Region leveling to fit new boss plot quests

Max upgraded Roster size increased - this may be temporary!

Trinkets: Tuning of Trinket award rates and rarities

Trinkets: Balancing/redesign pass on many Trinkets

I’m stuffed! Limit added to Food consumption to reduce over-eating exploit

Plague Doctor: increased Blight Resistance

Bounty Hunter - Hook and Slice is now reworked as a rank 3 / 4 targeting bleed attack

Bounty Hunter - Slight nerf to Finish Him damage bonuses on the Stun Killer effect

Leper - Revenge removed ACC penalty and slightly reduced CRIT bonuses

Leper - Intimidate: reworked the skill to be a strong debuff skill with some damage, affects ranks 1/2 together

Reduced Crit-heal percentage

Reduced companion stress from Death’s Door

Slightly reduced average crit damage from monsters

All L3/L5 monsters have slightly increased HP which may make for slightly longer fights / increased value of buffs and debuffs.

Many size 2 monsters have more HP (Carrion Eater, Swinetaur, Unclean Giant)

Crone: now harder to hit, increased Crone’s Curse debuff and added extra target possibilities to her debuff attacks

Swinetaur can now do running attacks from ranks 2+ instead of 3+. Ole!

Monster Brains - improvements to default brains to make somewhat more deadly as monsters level up

Monster Brains - more monsters have their own brains (much more to come)

Original bosses (Necromancer, Hag, Swine Prince) now have nastier behaviors as they level up

“Heal Received” buff now on certain Skills and Trinkets

And probably a few secret things...

General Bug Fixes

Activity Log entry cutoff issue

Activity Log names update when heroes are renamed

Torch disabled during ambushes with tooltip explanation

Health bar showing up on second quest bug

Profile reposition bug on Main Menu

Raid Results UI layout fixes

Non check-marked room bug

Miscellaneous string edits

Fixed AOE “+” positioning

Fixed Plague Doctor camping pose

Non-loading screen narration interrupting loading screen bug

Swine Prince targeting fix

Battle camera bug, getting stuck at the end of a round

Removed background barks on Provisions screen

Blood splatter no longer appears on misses and dodges

Crash fix when death and Affliction check occur simultaneously by trap

Narration queuing fixes

Traps not appearing when spawned in a corridor previously visited

Prevent surprises from occurring in tiles previously scouted or visited

And more…!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Отыграл 2 квеста, по ощущениям стало ВЕСЕЛЕЙ от обнов, сейчас пошел на НОВОГО босса и нанял арбалетку. Есть еще 4 слота под новых героев.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Прямо как в старые добрые времена. Начал новую кампанию - в обучалке Рейнольдса загнали в криты. В первом данже сюрприз на сюрпризе, команда тасуется как раньше, приходится превозмогать. Промахи, станы, все радости жызни! Жратва хилит критами, посоны!

Игра вылетела).

Изменено пользователем Miralynx
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Начал новую игру. На втором данже поюзал книжный шкаф крузаком, тот квакнул что-то про тайны и помер с наполовину полным хп. Вот это поворот.

Разбойник внезапно садит простыми выстрелами из пистоля дай боже.

Культист критует хилом.

Шикарно.

Нанял мэнэтарма - так понимаю, он парень чисто саппортный? Что делает гвард алли?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Мэнэтарм танк. Арбалест саппорт, причем от б-га. С оккультистом у них такая-то таг-тим, марки, хедшоты. А если еще баунти хантера накинуть.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Heart Attacks! Don’t let your heroes get too stressed. If your stress bar fills again past affliction...it’s over.

вот это, блин, самое нужное исправление. а то аффликшен получил - и можно плевать на стресс...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Кто тут кричал что нам насрать?! Нам не насрать, просто релиза ждем. Игорь ты шикарно-волшебный.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Кто тут кричал что нам насрать?! Нам не насрать, просто релиза ждем. Игорь ты шикарно-волшебный.

Та они ужо спилили бабла, накой ее рилизить? =)

"Раскрывающийся текст"
$@®€@$/|/|
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А что за новый параметр virtue? Его повышают или понижают некоторые абилки и квирки.

А не шанс выпасть в положительный эффект от 100 стресса?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

переставлял винду записи ушли вместе с ней, начал заново

мен ат армс шикарный мужик!

бегаю пати

Мен/крусадер/плагдок/араб

криты на хил это нечто )

игра стала еще круче) у друга полегла топ пати от харт бриков =)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

завалил зверюгу?

в каком плане новый стенд кстати? там где тентакля типа растет из алтаря?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А не шанс выпасть в положительный эффект от 100 стресса?

Да, скорей всего. Тогда эти шмотки надо выдавать тем, у кого стресс накапливается очень быстро.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...