Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Новости Games Workshop


Рекомендуемые сообщения

https://regimental-standard.com/2018/01/31/...longer-on-fire/

На ФБ обсуждают Означает ли это что ТАУ следующие? И Умерла ли ШадоуСан, или это фотка пропаганды Империума? :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 2,1 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

  • 2 недели спустя...

тут тысячникам FAQ выпустили

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Анонсирован следующий кодекс

Ребята топящие за высшее благо, мои поздравления!

Тырк

Изменено пользователем имперский солдатик
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

"Слухи по тавям"

Warlord Traits

1) reroll wounds 1 against Monster or Vehicles
2) your shooting phase, pick a visible enemy unit to your warlord, each time any friendly <sept> unit within 6' of warlord makes a wound roll of 6, add 1 to AP of attack
3) Add 6 to Advance instead of rolling dice.
4) If warlord within 12' of enemy unit at start of shooting phase, you can reroll hits for your warlord until end of phase.
5) reroll hits for warlord, if they have not moved this turn. if they move for any reason, they lose the trait until the start of next turn.
6) warlord can advance and shoot as if he hasn't advanced.

Sept Warlord Traits
Tau : 5+ save against Mortal Wounds
Vior'la : If warlord has master of war, Volley Fire or Failure is Not an Option ability, the range increased to 9". additionally, if your army is battleforged, +1 command pt
Dal'yth: While within 12" of Warlord, friendly Kroot and Vespid units gain For The Greater Good ability
Sa'cea: Friendly Sa'cea unit within 6" of warlord, reduce the number of model that flee as a result of morale by 1
Bork'an: For each hit roll made by warlord, +1 to wound for that hit
Farsight: Warlord can perform 6" heroic intervention. Additionally, if your warlord has charged , was charged or heroic intervened, until end of phase, can reroll hits.

Sept Traits:
Tau: Overwatch on a 5 regardless of firing model BS or any modifiers.
Vior'la : Treats all RF weapons as assault weapons (RF 1 treated as assault 1). Additionally, no penalty to advance and fire the assault weapons.
Dal'yth : Unit that does not manta strike, move , fall back, charge , pile in or consolidate this turn may claim the benefit of cover even while in the open.
Sa'cea: +1 LD, Additionally, in shooting phase, you can reroll a single failed hit roll for each Sa'cea unit
Bork'an : Add 6" to maximum range of any Rapid Fire and Heavy weapon they are armed with.
Farsight: Reroll wounds of 1 against models that are within 6' of the firing (farsight) model.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

"Релики тавей, воспринимать со здоровым скепсисом"

T'au Sept - Commander can Jump, Shoot, Jump

Farsight - Fusion Gun, Fusion Blades in CC

Bor'kan - Good plasma gun, I remember fixed damage 3, for S and AP

Flamer Upgrade - S6, AP-1, 8" auto hit

Onager Gauntlet - S10, AP -4, Damage D6

Airbursting Frag Launcher - S6 AP-1, D2, can shoot at targets out of LoS.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...