культурки не хватает? Опубликовано 23 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 февраля, 2011 (изменено) Дабл фейспалм это не передаётда ладно, мне забавно такие игры наблюдать и походу дела комментировать в чат))) такие там визги поднимаются любо дорого смотреть)А можно мне ничего не доказывать в пиксельных танчегах? Я свои подъемы по будильнику на лопанье ПОСов и рейды 5 дней в неделю уже прожил, больше не хочу.не знаю кто такие посы, но :image198: Изменено 23 февраля, 2011 пользователем конан совсем варвар Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Alex Kholev Опубликовано 23 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 февраля, 2011 А можно мне ничего не доказывать в пиксельных танчегах? Я свои подъемы по будильнику на лопанье ПОСов и рейды 5 дней в неделю уже прожил, больше не хочу. У несчастного меня это время выпало на подготовку диплому и госам. Как вспомню - вздрагиваю :D Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Curator Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 (изменено) некоторые пункты во второй половине текста внушают. Новые! Режимы! Игры!!1 Алсо посмеялсо - "ну надо же, чета не в порядке с немецкой техникой". Та вы шо, как же так?! :D :D :D В пору уже запевать песенку "а в остальном, прекрасная маркиза, все хорошо, все хорошо". Интересно, серб все еще отжигает и тролит немцев "вы играете в снг, поэтому советов больше", или уже перестал? Хотя зная серба... :) И про кланвары веселое написано. Строительство, наемники, туман войны, исторические карты. With the release approaching there is an urgent need to make up for a certain information deficiency. This thread is an attempt to cover top 10 most important points, issues, plans. 1. Release: Hardwipe & Prices For Gold These dates are still considered to be rough, but should give batter understanding of projected time-lines. ETAs: Pre-orders launch: February 20-25 Release date: March 10-15. Hardwipe confirmed. Note! The exact dates will be announced on the websites. ETA's will be updated as we near the respective events. The exact prices for gold are to be announced. There are some organizational issues that are to be sorted out first. US server: set in US dollars EU server: set in Euros 1USD=1EUR rate won't be in use, overall prices will be practically the same for both servers. Note! Available payment systems and other related details are to be announced. Pre-order packages will be available approx two weeks before the game goes live. All in all there will be 3 options to choose from, each one contains certain amount of gold with discount and a premium vehicle (A-32, Pz. V/IV, M6A2E1). Pre-order stuff can be added to existing account. 2. Release Version and the Upcoming Major Update Projected release version - v.0.6.3.x. It will be based on v.0.6.3.7 and contain 1 pre-order tank M6A2E1 that is currently missing. Major update v.0.6.4 - preliminary patch notes: New vehicles: - 3 tier 8 SPGs: Object 261, Geschutzwagen-E, T92. - 2 premium tanks: Lowe and KV-5. - 2 tanks from full tress: Pz38 NA, KV-13. Maps: - 2 brand new maps. - Completely redesigned Pagorki map. - Reworked Komarin map. New movement system that is supposed to remove about 70-80% of stuck cases. Fixed hit boxes for several tanks (Maus, Jagdpanther, IS-7). [Possibly] Reworked gun mantlets for Tiger II, VK4502, Ferdinand, Jagdtiger. Added gold transfers between clan members. Reworked detracking system. See new detracking mechanics section. [Possibly] Reworked special graphic effects that is supposed to fix multiple fps drops. Reworked the mechanics of credit and gold repair kits, fire extinguishers, first aid kits. Details to be announced. Added advanced settings for voice chat and reworked some interfaces. Added mute player function for voice chat. Added individual adjustments of match-making value for each tank. Tanks of the same tier and type can be assigned with different values. [Possibly] Added tier for company battle mode with limitations on max vehicle tier and/or overall tier of the company. [Possibly] Fixed several cases of memory leak. Reworked outlines of bases to reflect the actual radius more accurately. Note 1! ETA to be announced. Note 2! The update comes after the release. Note 3! US TDs will be added with the update that comes after v.0.6.4. Note 4! French tanks will be added after US TDs. 3. Visibility and Spotting Mechanics Visibility and spotting system are being worked on. Below are some details. Overall performance if the system will be optimized so as to consume less server resources The rate of visibility checks will see significant increase (approx 3-5 times more frequent) The number of "hard points" (special spots are verified during visibility checks and located on the vehicles) will be increased several times. That is supposed to make visibility mechanics more accurate and credible when determining sight between tanks. The number of visibility "sight lines" each vehicle emits is going to be increased several times. Small objects (posts, stones, bushes etc) won't affect visibility mechanics the way they do it now, their influence is to be reduced. "Camo" or visibility values are going to be reconsidered to reflect actual vehicle size and engine specs. Currently there is some mismatching, especially with German vehicles. "Post-firing" visibility will be systematized and redesigned according to gun specs ETA is to be announced. 4. Revision of Tech Trees Currently we are considering possible revision of existing tech trees. The work is still in progress and there is no ETA for changes to arrive. US tech tree, to a high extent, can be revised in the light of community feedback here. 5. Match-making System The way match-making system performs currently is explained here (Dev breakdown with chart) and here (FAQ). Plans for future: Overall match-making will be improving steadily, this kind of work goes non-stop Match-making spread for the majority of the vehicles is not planned to be decreased Most of improvements will be done by means of changing match-making value ("weight") of the vehicles, that enables us to adjust the probability of getting into battles of a particular tier without changing actual match-making spread It will be possible to assign unique match-making value to each individual tank (currently assigned according to tier and type, i.e. all tier 8 heavies have the same value) Several adjustments will be made when tier 8 SPGs (soon) and tier 5 light tanks (not soon) are added Match-making value for tier 9 medium tanks is to be increased that will bring them in battles of higher tiers No match-making system for company battles Company battles are going to be divided into several sub modes: according to overall tier of a company, limited to min/max tier of vehicles in it, faction-based company battles Most probably overall tier division for companies will correspond to current battle leagues 6. Clan Wars International clan wars beta will start in a few months after the release. Non-exhaustive list of features for clan wars currently in development: New territories on global map. Special in-game maps for most important historical provinces. Fog of war in special battles. Neither team is aware of its opponent's roster. Reconnaissance. Engineering structures in controlled provinces: bunkers, automated (bot-guided) weapon emplacements, mine fields etc. Call for artillery- and air-strike covering the whole square. New battle formats. One base per map, bigger teams. Political features: diplomacy and alliances, super-capitals, revolts. Volunteers functionality (replacement for mercenaries). Nomad clans. 7. German Vehicles Having re-assessed statistics on vehicles performance and following vigorous community feedback, including but not limited to topics here and here, some changes are going to be made to German vehicles. 1. Fixed hit-box for Maus (example) Fixed issue with lower front hull armor plate and "mudguards" (see "armor-schielding" below) 8 additional armor groups for gun and mantlet that can be assigned with separate parameters. Added "armor-shielding" mechanics for mantlet and possibly front hull. "Armor-shielding" decreases actual penetration power of the shell, allowing shell to go further with reduced penetration ability. Reworked mantled to reflect non-homogenous armor, gun hole in the mantlet and areas where mantlet armor overlaps with front turret armor. ETA - v.0.6.4.x update Note! Tiger II, VK4502, Ferdinand, Jagdtiger might be reworked in the same way, when the performance of "fixed" Maus is assessed. 2. Reconsidered and systematized visibility values for tanks and especially TDs. ETA - v.0.6.4.x update 3. Adjustments to max speed values of Tiger and Tiger II are under consideration. 8. SPGs & Balance Current SPGs mechanics is working as intended. The role artillery carries out in battle coincides with projected designations No major changes are planned Implementation of tier 8 SPGs is not going to cause significant rebalancing of lower tier units 9. New Game Modes Several new game modes are in development Assault mode - one team is to defend the base, the other one is to capture it Domination mode - there is one base in the center of the map and both teams are to capture it Current maps will be reworked and adjusted to suit new game modes At this time - no ETAs 10. New Detracking Mechanics The size of front and rear trucks/wheels for each particular vehicle will be specified in %. I.e. suspension/tracks will consist of 3 major parts: - front (approx 15-20% of its length) - middle - rear (approx 15-20%) Hits for each part are to be calculated separately: Hitting the front and rear parts will detrack the vehicle the way it works currently, ie the damage done to leading wheel or idler. The middle part will have more hit points and reduced chance to be damaged. The above is supposed to reduce the effectiveness of plain firing at tracks. One will need to aim accurately to detrack the opponent (damage either front or rear wheel/truck) The image below roughly represents new system. Spoiler Размещенное изображение Green areas will be limited to the size of leading wheel and idler. This post will be timely updated. Изменено 24 февраля, 2011 пользователем Curator Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Graciadan Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 m6a2e1: level 8, 10000 gold, speed 29, armor 191/44/41 - 191/89/208, gun 105mm t5e1, 1500hp Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Welial Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 Ну хоть какие то новости по феде,ягру,кт. Очень радует. То чего нам не удалось добиться, похоже добилась евро-публика. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Woice from Warp Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 m6a2e1: level 8, 10000 gold, speed 29, armor 191/44/41 - 191/89/208, gun 105mm t5e1, 1500hp ой жуть какая! Борт-то, борт какой! Вот теперь КВ2 будут буивать ТТ8 левела, да =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Graciadan Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 (изменено) ой жуть какая! Борт-то, борт какой! Вот теперь КВ2 будут буивать ТТ8 левела, да =) У МС-1 тоже есть шанс, а что с ним делает АТ-1 и панцерягер :) Изменено 24 февраля, 2011 пользователем Arkon Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Woice from Warp Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 А вообще хороший тренажер игры на йаКотЭ и Тапке. Толкьо лбом! Ниразу бортом! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dirg Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 Автослив любому СТ, который не улетел с первого выстрела, за свои деньги. Круто. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Curator Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 (изменено) Супер танк, одни плюсы: 1) Редкий, ибо нищебродам не по карману. 2) Требует скилл, ибо поставил бок - сдох (быстро, но мучительно т.к. хп много) 3) Может ногибать - броня и пушка вполне норм 4) Внешний вид устраивает. Эдакий ацкий кадавр. Вердикт - клевая няшка, если жаба не задавит, буду брать. Только хотелось бы уточнить. Вульф говорил, что оно будет в коробке с артом с амерами. А тут говорят про 10к золота. Так что будет раньше, коробка или свободная продажа? 10к золота это все таки 1200 руб, а коробку брать буду так и так. Платить 2 раза точно не хочется. Изменено 24 февраля, 2011 пользователем Curator Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Graciadan Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 (изменено) - Вы заказывали, амер ПТ-шко, - Распишитесь, с вас 1200 рублей :) что мешает купить онлайн коробку и вписать промокод? Изменено 24 февраля, 2011 пользователем Arkon Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Curator Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 level 8, 10000 gold, speed 29, armor 191/44/41 - 191/89/208, gun 105mm t5e1, 1500hp Это опечатка, или башня действительно так антилогично забронирована? 191/89/208 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Graciadan Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 Это опечатка, или башня действительно так антилогично забронирована? 191/89/208 это противовес, как и у многих других амерТТ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Woice from Warp Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 Ты толкьо учти, что он будет в боях балансится как тот же Т32, ИС3 и прочие КТ. Так что есть сомнения в его "няшности". Но бабло фармить должен. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Stigmatheus Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 Мда, токмо если бабло, и то по чу-чуть, всё таки 8лвл. Зато хорошо будет агрить, всем захочется по такому мажору пострелять. Но фаниться на нём шикарно будет, не хуже, чем на гочкисе, хотя нет, на таких лвлах народ обычно уже умеет играть. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Usagi san Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 хотя нет, на таких лвлах народ обычно уже умеет играть. Проверь вечером название игры, в которую играешь. Мы - в World of tanks :D Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Stigmatheus Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 Проверь вечером название игры, в которую играешь. Мы - в World of tanks :D Аналогично. Ну не как в песочнице же :image134: , прогресс всё таки есть. Посмотрел его фотку- м6 с башней от 32- вот это джаггернаут будет- высоченный как маус, выглядит очень внушительно. Это конечно плохо с практической точки зрения, зато с эстетической очень круто! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
ДСП Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 Аналогично. Ну не как в песочнице же image134.gif , прогресс всё таки есть. мб ты в это играешь? http://rmbna.tankionline.com/ru/ не ну правда... :D Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Stigmatheus Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 мб ты в это играешь? http://rmbna.tankionline.com/ru/ не ну правда... :D :183_posteroops: в это тоже... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
ДСП Опубликовано 24 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2011 (изменено) :image125: :image206: завязывай... =) Изменено 24 февраля, 2011 пользователем Dasp Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Graciadan Опубликовано 25 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 февраля, 2011 (изменено) "Storm"нормально, я примерно столько предполагал и озвучил здесь же. Но я правда про Лёву писал, когда думал что он будет 8 лвл. На 7ом он должен быть подешевле, в районе 8к -------------------------------------------------------------------------------- Я вас надурил немного. Лёва всё таки 8 будет. В целом будет получше чем M6A2E1.Обновил на форуме картинку с распределением танков по боям.http://i14.fastpic.ru/big/2011/0222/0e/421...d72efd1e00e.pngCootri: Добавление от 24.02.2011 15:39: одобряе! -------------------------------------------------------------------------------- Курим эту тему.О как... неужели намёк на переделку дерева относительно плана, с выносом Е-50? -------------------------------------------------------------------------------- Типа того. Намёк точно есть. Но пока без комментариев. M6ХЗЧТ не будет в свободной продаже, точно. Изменено 25 февраля, 2011 пользователем Arkon Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Welial Опубликовано 25 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 февраля, 2011 Можно уточнение. Пантера - Скорпион это что будет? О_о Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Woice from Warp Опубликовано 25 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 февраля, 2011 Можно уточнение. Пантера - Скорпион это что будет? О_о Очередная немецкая картонная [ерунда, сэр]. Что же еще? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Graciadan Опубликовано 25 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 февраля, 2011 Очередная немецкая картонная [ерунда, сэр]. Что же еще? Да, тут даже не надо дырки в броне придумывать! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Helbreсht Опубликовано 26 февраля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 февраля, 2011 Можно уточнение. Пантера - Скорпион это что будет? О_о поддерживаю! это танк мутант или Пт? Премиум или в ветки прокачки? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения