Шикарный Манул Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Учитывая что формаций слотера не замечено Так это они к легионам не очень того Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
MachineHammer Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Так это они к легионам не очень того Ну это же ГВ, оно могло впаять их в саплай со словами " и так сойдет" Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
4x_Runa Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 (изменено) А какие там формации нужны? Какафони для Детей Импи, еще формашка для Десгварда, кхорн и 1000 есть, а остальные нормально в концепции варбанд формашек играют. Тут фишка в доступе к отдельным юнитам, таким как Василиски АМ и т.п. + артефакты и бонусы детача. Это же самый смак! По 1 формашке на марочные легионы уже ок. СМ тоже у сала, рук и кулаков не имеют уникальных формашек и нормально всё. Дал Альфе - все инфильтрируется, а некоторое в дюйме от врага и вуаля! Красота! Десгарды походят с пойзоном, бонусом к фнп и т.п. вещами. Простора много сделать красиво и эффективно. Не верю только в Импи детей и биреров. Разве что к демонам дадут возможность джойниться. Изменено 2 декабря, 2016 пользователем 4x_Runa Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Шикарный Манул Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 и нормально всё. Ну тут палка о двух стульях . Если НЛ дадут раптор талун как кору - то они цари конечно , а если кэос варбанд? Ну и многовато формаций которые кроме ЧЛ никуда не прицепишь. Ну и опять таки если чаптертактики отдельно , бонусы декурионов отдельно - это одно , а если именно декурионы будут давать ЧТ - то все может быть не очень ок. Хотя если судить по ТС так быть не должно. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angrily Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Думается мне, что потом просто будут выходить книги а-ля Гнев Магнуса, только для других культовых легионов, где им и отсыпят формаций и юнитов как Сынам. Вообще, как обычно, нужно сперва смотреть состав артефактов/уникальных детачей/новой магии. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
4x_Runa Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Ну тут палка о двух стульях . Если НЛ дадут раптор талун как кору - то они цари конечно , а если кэос варбанд? Ну и многовато формаций которые кроме ЧЛ никуда не прицепишь. Ну и опять таки если чаптертактики отдельно , бонусы декурионов отдельно - это одно , а если именно декурионы будут давать ЧТ - то все может быть не очень ок. Хотя если судить по ТС так быть не должно. По-моему ТС жирный намек на то, как оно выглядит. И "тактика" своя есть и бонус детача есть ( при этом детач мелкий) Обосраться в чем-то можно (легионов порядком), но обосраться во всем сложно. Я думаю будут аутсайдеры в виде пары легионов, а остальные впонле себе конфеты + пара читов ^_^ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Шикарный Манул Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 (изменено) Ну чувак с пиломеча который слил гнев магнуса наколько я понял завтра будет сливать трейторс лидженс(хотя не очень понял когда именно). Так что завтра ждем горение жёп хсмоводов(вне зависимости от того что дадут) но обосраться во всем сложно Ты недооцениваешь мощь ГВ )) Но вообще да , половина вполне может быть норм. Особенно если несунам демонов подвезут - те вытянуть должны. Изменено 2 декабря, 2016 пользователем Шикарный Манул Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angrily Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Я думаю будут аутсайдеры в виде пары легионов, а остальные впонле себе конфеты + пара читов happy.gif Скорее наоборот - пара конфет и остальные аутсайдеры. Если что, я не горю. Просто частенько именно так и бывает. Ну чувак с пиломеча который слил гнев магнуса наколько я понял завтра будет сливать трейторс лидженс(хотя не очень понял когда именно). Так что завтра ждем горение жёп хсмоводов(вне зависимости от того что дадут) Как я понял он будет сливать сегодня, уже скоро. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Шикарный Манул Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 (изменено) Как я понял он будет сливать сегодня, уже скоро. Да видимо через час будут первые сливы. вангую что ПМ и БЛ будут шкрести по дну)) Изменено 2 декабря, 2016 пользователем Шикарный Манул Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Шикарный Манул Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Book contents Most of the book is data sheets and even more is creating the 9 legions to give you themey armies, special rules, artifacts, warlord traits, objective markers, expanded Nurgle and Slaanesh lore for DG & EC respectively.This means, like Tzeencth, now 6 + 1 primaries power. As with Wrath of Magnus, you can make any CSM army into a specific legion given certain modifications, then the army gains additional special rules and when an army is composed of at lest 1 core and 1 auxiliary formation you get a formation with extra benefits. If you warlord is from this legion detachment it becomes your primary detachment and all in the primary detachment gain the benefits. Just with recent supplements an example is given when building a legion force where a gamer has a collection of models and the example walks through how he/she would separate models into a primary detachment with the bulk and a HQ & 2+ troops at least to for a CAD which gains objective secured. The book opens with some fluff for the Long War and a page with killer artwork for each of the 9 legions presented here. We see the usual inclusion of high quality art and photography of models engaged in combat we’re used to from GW. This is a supplement to codex Chaos Space Marines so any new datasheets here replace what is in CSM. New wargear is on pages 135-136. The new rules vehicle squadrons from Traitor’s Hate are included where Chaos vindicators and predators can be taken as a squadron. I think especially the vindicator one is best, and would be quite fluffy in an Iron Warriors list. Very fluff choices, all around in my opinion. Legions hating their old Heresy enemies, how they score, relics and traits but especially primary detachment rules. Vindicators: 120 base/for 2nd & 3rd models (minimum cost: 360 pts) - gains Linebreaker Bombardment: Instead of firing all 3, select 1 vindicator to fire the demolisher cannon which now becomes 24”, S10, AP2, Ordinance but uses the 10” Apocalyptic Blast template and Ignores cover :) Predators: 75 base/ for 2nd & 3rd (minimum cost 225) if all 3 predators are on field they gain monster hunter and tank hunter. General layout formations reflect the fighting style of each legion, taking into account how steeped in Chaos they may be. So without further ado Legions- every legion has 6 exclusive warlord traits, artifacts, tactical objectives, rules for CSM in their legion army, and if its detachment is the primary detachment allows them to re-roll legion warlord trait. For formations I’m not copy/pasting all so see the first occurrence of the general formations for details) 1. Black legion CSM become black if: Abaddon is the only unique; any unit that can take VotLW do so at no cost; Psykers (games goes for Demon psykers)from Nurgle, Slaanesh, or Tzeentch can choose to generate all their spells from these lords respectively Gains: Endless hatred (units w/VotLW have Hatred; but also can re-roll failed to-hits every round of close combat vs. unit which contains armies of imperium in it); First among traitors (Chaos Termies & Chosen are troops) Designer’s note: The Black Crusader warlord trait provides preferred enemy space marine which includes everything from factions: Space Marines, Blood Angels, Dark Angels, Deathwatch, Grey Knights, Legion of the Damned, SWolves) Warlord: Warlord & friendly w/in 12”have pref enemy SM (see designer’s note above); Warlord can refill Chaos Boon/Gift of Mutation but accept result; gets shooting template S4, AP5, assault 1, soul blaze, 1 use only (LAME!); gets It Will Not Die!; melee weapons gains instant death on to-wound roll of 6; Warlord & friendly w/in 12” stubborn Artefacts: -1T but re-roll invuln saves of 1 Black Legion Speartip - Heralds of the Black Crusade (all non-vehicles gain fear and crusader); Speatrip strike(Deep Strike can try to come in 1st turn on 3+, if Warlord has DS his unit auto-pass turn 1 DS reserve) 1+ Core Black Legion warband (1 lord, -1 sorcerer, 2-6 SM and/or chosen, 1-3 raptor/warp t, 1-3 havocs/helbrutes)- roll twice on boon& choose 1 or both results); Hounds of Abaddon (1 Lord, 1-3 Kh berry, 1-3 CSM, 1-3 raptors, warp t, or bikes combo) - once/game can run & charge same round; charge roll of 8+ before mods +1 str during assault phase 1+ Aux Lost & Damned, Helforged wrack, Deamon Engine, Heldrake Terror, Cult of destruction, Fist of the Gods, (Raptor Talon, Terminator annihliation Force, Spawn (1-3 spawn) 0-5 Command Bringers of Despair (Abby + termies- termies get WS5, charge roll 8 = +1 str assault ), Cyclopian Cabal (3-5 sorc- each pay phase can cast shroud of deceit, gets bonus dice per sorc w/in 12”. [pick non vehicle enemy w/in 30’ not locked in combat, make that unit shoot as if it were yours ), Chosen of Abaddon (1-4 lords/sorc, unit of chosen or terms for each lord/sorc——joined units are fearless, each Lord or sort gets free boon role before deployment refill spans & apotheosis ), Lord of the Legion (1 of following: Abaddon, Chas Lord, Sorcerer, dark apostle or demon prince) tactical objectives: 1VP for destroying a unit in turn; 1 VP if enemy failed morale/pin/fear; D3Vp if kill IndChar; D6 & 1VP if you get that obj [common Chaos one]; 1VP if kill unit/D3 if killed by VotLW; 1Vp if manifested power, D3 if conjuration, D3+3 if summoned a Greater demon 2 - Alpha legion (happy with this fluff/rules!) Must: if no unique, no marks, if so get VotLW free, sorcerer can choose all powers from it’s God’s discipline gains: Forward Operatives: Chosen become troops; Chosen, CSM, cultists gain infiltrate; Many Heads of the Hydra:if warlord slain pick a new friendly character from AL detachment or formation. He generates warlord trait immediately. Can do this as long as you can. Opponent won’t get Slay the Warlord if they haven’t killed last remaining warlord from this :) WT: can gain infiltrate; once per game friendly AL character w/same “type” as you and can swap their positions; from turn 2 pick a reserve unit to come on auto for each turn; stealth warlord; cultists w/in 12” get furious charge & FnP 6+ relics: start of your move move 3D6 immediately, can take you from combat & enemy cannot consolidate; great guns & weapons; armor gives 2+ save w/2+ invuln vs. flamer weapons; bolter gets blast, ignore cover, poison 2+; give friendly cultists w/in 12” zealot. army: Hidden deployment (all non-vehical) shrouded 1st turn; cult uprising (cultist units destroyed on 4+ back into ongoing reserves) Core: Chaos warband command: Lord of Legion aux: 8 formations (see Black Legion) tact obj: capture enemy/unclaimed building; your cultists get destroyed gain VP, destroy a DS,H&Run, Outflank or scout unit; your infiltrators kill a unit; get into enemy deploy zone; kill character (more for more characters) 3 - Iron Warriors must: no unique, no marks take VotLW, Psykers from gods (see above) gain: Blood feud: VotLW re-roll failed to hit every combat round vs. Imp Fists, but IF get Hatred YOU; iron w/in, iron w/out: VotLW gain 6+ FnP, Patrons of technovirus: Obliterators and Mutilators are troops; siege masters: units re-roll armor pen vs buildings it didn’t glance or pen. +1 damage big roll result; IW havens, obits, mutilators get tank hunter WT: FnP 4+; Fearless; give your terrain piece +1 cover; Friendly Oblits w/in 12” can fire twice in consecutive shooting phases; WL + unit have split fire & counterattack while in cover; friendly vehicles get It WND w/in 6” WL relics: warp smith can possess a vehicle; warp smith extraA for challenge; axe of forge master; armor 2+ + gains IWND; at enemy shooting phase enemy vehicles w/in 2D6’ of bearer suffer automatic haywire hit, no cover allowed; siege breaker mace S+2 Ap 4, concussive, masterccraft, siege breaker - signal S10, AP 1 attack melee army: master annihilation: barrage and word weapons can choose to re-roll scatter die; intractable brotherhood: all non-veh are stubborn; on or in fortification gain fearless instead cor: chasse warband command: Lords of legion aux: Stronghold (1-3 fortifications + others tact obj: VP if kill unit even partially w/in 18” your table edge; VP if kill unit that was controlling an obj; VP if your oblits/mutil destroyed a unit; roll die and get that obj; Vp if enemy forts/buildings lost HP (more if more);destroy enemy vehicle (more is more) 4 Night Lords -again, for me, fluffy as :cuss! :) must: same as above gains: In midnight clad: VotLW gain fear, night vision. stealth; Skyborne horror: raptors are troops; Terror tactics: enemy locked in combat w/you must -2 leadership for Fear WT: H7Run; re-eroll to-wound 1 in assault; Hatred; re-roll cover saves; WL&unit get HoWrath; Rampage relics: melee weapons gain shred; Ap3 rending/shredding claws; Curzes Orb (ha!) re-roll 1 on run, hit & wound; 2+ armor (cover improves by 1); enemy w/in 6” -1 Ldsh & -1 from reserve rolls :) army: Strike Hard/Fast: re-roll failed charge; Nocturnal Warfare: You assure Night Fight if want…during that turn all your non-vehicles cover improved by 1 core: Chaos warband OR Raptor Talon command: Lord of Legion Aux: the 8 tac obj: kill a character, make successful charge, your DS reserves kill a unit, destroy enemy in assault (D3 for 3); D3 if kill at least 2 units controlling obj; enemy fails pin, fear or moral (improves) 5 Word Bearers - tactical objectives are higher reward for them, I think. :) must: no unique, units w/mark already can't play, though those w/option to upgrade mark may do so, VotLW; same w/psykers & demon Psyk = their gods gain: unholy pact: possessed are troops; also you harness on 3+ to manifest conjuration from deamon(malefic); Blood Feud: VotLW re-roll hits vs. Ultramines each round but ULTYs hate you; Profane Zeal: WB units w/in 6” of Dark Apostles gain zealots WT: Zealot or allow zealots to refill to-hit in cc; psyker 1; 1 unit w/in12” gets counterattack, fearless, furious charge, relentless; Adam Will & Fearless; You or friendly w/in12” can add/subtract 1 from the 2nd die in Boon Table; gain immediate boon relics: can give you 4+ invull & adam will; most relics affect zealotry, fearless, can get magic. Ask for more detail army: Dark crusader: non-vehicles get Crusader; 8-fold path: each turn pick character to roll on boon table (only once per character but they still earn boons normally) Core: chaos warband, L&Damned command: Lord of Legion aux: The 8 obj: your zealots make a charge; your demon kills a unit in assault; kill enemy character; D3VP for successful conjuration; D3 VP if you control obj enemy did; 1VP if you roll on boon table (improves) 6 World Eaters (Blood for the Blood GOD!!!) must: only Khârn; no psyker scum; only mk Khorne; VotLW, Demons must be of Khorne gain: Berzerker Horde: Khorne Berz are troops; Blessing Khorne: VotLW have adam will; Butcher’s Nails: VoLW have fearless & furious charge WT: Rampager; each boon table roll can instead boost attack stat by 1; at end of enemy charge subphase your unit can charge; re-roll hit/wound in challenge; locked in combat gain FnP & Eternal Warrior (yeah baby!); you $ friendly Mk Khorne w/in 8” charge 3D6 & pick highest relics: can move 3” more; GOREFATHER [s+2, AP2, Armorbane,murderous strike(to-wound 6 = instant death, 2-handed, unwieldy]; pistol 12” S7,AP2,soulblaze; better deny witch; crazy S+1,AP2 axe does 2D6 attacks but each roll of 1 is a wound to you no armor saves; more killy axes army: Blood Mad! after deploy/inflitrate but before 1st player starts turn all non-vehicle units can make immediate 2D6move(roll separate); ALSO non-veh & walkers can always re-roll failed charges coe: haps warband, maelstrom of gore command: Lord of legion aux: 8 obj: deny witch; kill enemy controlling an obj; 3+ your units made charge; kill enemy in challenge (improves); destroy unit (improves); destroy in assault 7Thousand Sons - EXACTLY THE SAME AS WRATH OF MAGNUS SO SEE THERE 8 Death Guard (yeah, baby!!) Count the Seven! must: Typhus only unique; only Nurgle marks; VotLW; DP need Mk Nurgle; psykers can take all from Nurgle gain: Gift of Nurgle: VotLW gain fearless & FnP but -1 initiative (doesn’t affect Typhus or Plague marines); Inexorable Advance: VotLW get relentless; Lords of Plague Host: Plague Marines are troops WT: FnP;IWNDie; +1 W; Eternal warrior; improved Poison by 1; units w/in 7” get contagion relics: poison 2+ weapon; poison 2+ lg blast gun; poison 2+ staff; give units fear; give a dude fear, FnP & D3 cultists come back to life; AP3 poison 4+ deamon weapon army: Disgustingly Resilient: re-roll FnP rolls of 1; Cloud of Flies: ranged hits more than 18” away give you stealth rule for resolving attack core: Chaos wdrbamd; Plague Colony (Typhus + 3-7 plague marines—gain fear & enemy units w/in7” reduce I & WS by 1 in fight phase, if 7 plague marines add -1 Toughness to that) command: Lord of Legion aux: Lost and the Damned + 8 obj: Vp if 3+ your units on enemy table half; make 7 FnP rolls; kill unit w/weapon or psychic power using poisoned; name a IC and VP if he lives; D3Vp if you control EXACTLY 3 obj; kill 7 models (improves) Access to full discipline of Nurgle 6 + primaris 9 Emperor’s Children must: only Luciius unique; need mk Slaanesh; only mk Slaamesh; VotLW; psykers & demons can take full from Slaanesh expanded discipline gain: fueled by sensation: VotLW gain Fearless & FnP6+ (units w/icon of excess make that FnP4+), VotLW if slain n fight sub phase before it swings gets 1 immediate attack; Matsers Kakophoni: Noise Marines are troops WT: gain Warrior; +2 Init; all 1 to FnP of WL & his unit; Gain Fear & melee opponents take fear on 3D6; +1 attack each team you lose a wound (returns if healed); can auto-pass look out sir! relics: make D3 rolls on combat drugs; gun 12” S8,AP2, assault D6, mental trauma (before attack target takes ldsh test and f failed you re-roll these to-wound);soul snare weapons (to wound 6 is AP2/instant death; you have fear, enemies w/in6” -1 lash; bolt weapons gain blast, ignores cover and pinning; AP3 catatonic trance - target must pass ldsh test/wound or die army: combat drugs! roll after deployment for all your non-vehicles 1- +1 WS 2- +1 BS 3- +1 Init 4- +1 S 5 - +1 T 6- +1 A core: chaos warband, Kakophani (Lucius or Ch Lord, 3-6 noise marines—get split fire & all sonic weapons gain shred. If take 6 noise marines they also get +1 St guns) command: lord of legion aux: lost & damned + 8 obj: destroy enemy w/noise weapons; kill enemy in challenge; kill a unit falling back; Vp per unit fails morale, fear, pinning (max 3); your enemy picks obj marker and D3Vo when you take it; D3 VP if your enemy controls no objectives (improves) We get the 4 psy lores from before, and expanded Nurgle and Slaanesh disciplines plus primaris. It’s a nice supplement and I think die-hard players of these legions will love it and do much better in game but also, more importantly, enjoy their games more. Yes, formations that are generic are in Traitor’s Hate, legion specific ones are in here, however, as are expanded Nurgle and Slaanesh lores. Thousand Sons are same as WoM. I love heresy and fluff so I give this a Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
nazgash Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Что есть "haps warband"? Опечатка и это "Варбанда Хаоса" просто? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
4x_Runa Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Угадывалось большинство вещей) Это же клево! Альфа в инфильтре (еще и чухи трупсой), формашки клевые, шрауды во все поля в начале, биреры с призывом норм. Вообщем - лепота. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angrily Опубликовано 2 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2016 Если б слухач не был проверенным, я б даже сказал, что это выглядит как весьма влажный вишлист. На первый взгляд - победа. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Шикарный Манул Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 Вообщем - лепота. формально они переиздали 3.5 , по факту ты удивишься кол-ву ноя который за всем этим последует) Популярно объяснят что трупсовые обли нужны даже меньше инфильтрирующихся чух) Но флаффбани должны скакать (ну разве что напрягает что обычный хсм в культовых детачах почти равен культовому спецотряду , нипорядок) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
tiefling cat Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 На первый взгляд - победа. Василисков ЖВ низавезли! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Шикарный Манул Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 (изменено) skull of monarchia (15) bearer & unit can re-roll to-hit rolls in CC vs. armies of imperium, and if vs. ultramarines can also reroll wounds. crown of blasphemer (30) 4+ invuln, adam will, fear malefic tome (10)know 1 additional power from demon(maelific) script of erebus (15) once/game start of any psy phase generate D6 warp charges Baleful iron(15) units must re-roll successful chrages at you/unit and lose bonus charge attack curded Croszius (35) melee S+2, consussive, Bane of Men (you have pref enemy: armies of imperium) Изменено 3 декабря, 2016 пользователем Шикарный Манул Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Шикарный Манул Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 --Nurgle Disciplne primaris: Nurgle's Rot [1] nova, doesnt affecr mk Nurgle or demon Nurgle S2, AP5, assault D6+1 (Poisone 4+) malediction 24" target unit's gain Gets Hot [1] blessing friendly psyker w/in 14" imediately regain D3 wounds lost earlier blessing range 14" unit's melee weapons gain poison 4+, or poison 2+ if they already had 4 [1] meldeiction enemy w/in 48" - roll on table to reduce their stats [1] witchfire 12" s1 AP 2, large blast poison 4+ [2] blessing friendly or malediction, range 21", +1 or =1 t strength & tough -Slaanesh Discipline primaris witchfire 24" S4, AP4, assault 4, blind, concussive, pinning [1] blessing 12" roll on table for bonus Init, str, or att [1] blessing 12" gain FnP 4 [1] malediction 21", takes 1 BS and WS from target, any sonic weapons shooting this targeted unit add +1 str (cumulative!) [1] nova 9" S5 AP4 assault D6,pinning, ignores cover [1] bea, 18" S8, AP2 assault 1, menal anguish (before attack, target takes ldsh test and if fails you reroll to-wounds here) [2] witchfire 24" S-special AP - assault 1, ignores cover, ecstacy (no roll to wound, rather all non-vehicles hit themselves using their own unmodified strength [2] Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Subara Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 Обли в трупсе. С фнп. Бггг Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RedSerpent Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 ГС какая-то особо злая, пока они и тысячники выглядят как-то особо вкусно, на мой нубский вкус. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Assalid Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 Ангрон что, второй топор пропил? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
A.KOSH Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 Не ноя ради, а справедливости вопрос - а где кулакам фортифкацию в детач? А? Нафига у меня маэль на них если не взять? Вообще поздравляю хаоситов. Это по-моему лучший саплимент из всех, что когда либо выходили у ГВ. Каждому и сразу и вкусно все. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
ferus Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 Я честно говоря доволен самим фактом выхода данного кодекса. Возможно даже задумаюсь первый раз за все время о покупке лимитки , если таковая будет. Конечно ещё надеялся появления именных персонажей у каждого легиона но видать тётя Надя в этот раз не смогла :D Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
SmallEvilman Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 Я честно говоря доволен самим фактом выхода данного кодекса. Возможно даже задумаюсь первый раз за все время о покупке лимитки , если таковая будет. Конечно ещё надеялся появления именных персонажей у каждого легиона но видать тётя Надя в этот раз не смогла :DТак то говорили что под саплемент новых минек не будет, а коли не будет новых минек не будет и персонажей :rolleyes: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
EasyRider Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 (изменено) Вообще поздравляю хаоситов. Это по-моему лучший саплимент из всех, что когда либо выходили у ГВ. Каждому и сразу и вкусно все. Ты ж еще не знаешь что там будет, зачем тогда поздравлять? Изменено 3 декабря, 2016 пользователем EasyRider Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
VaSSis Опубликовано 3 декабря, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 декабря, 2016 Я правильно понял, что вобщем восем ауксилий и одна командная, для всех одинаковы и получают бонусы? Почему Фабия нет? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения