Corvinvs Опубликовано 3 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 февраля, 2017 Голышом, боюсь, огребет у половины. А вот не факт, так или иначе почти у всех примархов разные бонусы от брони и оружия, а голышом они все +/- Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Legatus Опубликовано 3 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 февраля, 2017 Ну Русс таки не врал, когда говорил, что может одолеть всех (или почти всех) примархов. :) Насчет Гора сомневался Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
LOR_GAR Опубликовано 3 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 февраля, 2017 Мне ранние ТС ранних же Несущих Слово напоминают. Не странно что Магнус и Лоргар корешили(судя по разговорам в "Первом Еретике" и "Предателе"). Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Monique Опубликовано 3 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 февраля, 2017 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Monique Опубликовано 3 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 февраля, 2017 АЛЬБОМ С КАРТИНКАМИ: http://s162.photobucket.com/user/m_r_parke...rt=3&page=1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Monique Опубликовано 4 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Кстати, что там насчёт численности? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Monique Опубликовано 4 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Right, I'm going to cover the talons of the emperor in 3 parts. general army rules, then custodes units, and finally sisters units. so army wider stuff. preternatural skill, the sodality, and inviolable psyche are unchanged from their WD rules. custodian armour doesn't give an invuln save, but all units have refractor field so meh. praesidum shield confers a rerolll to invuln saves (against shooting and in combat), but doesn't give a 4+ anymore, just a -1 to hit them while in combat. custodes terminator armour 2+/4++, relentless, can't run but can overwatch and sweeping advance all custodes infantry can by teleportation transponders Vexilla can be taken 1 per squad, confers fear, reroll failed leadership tests, and +1 to combat resolution to all friendly units within 12" (doesn't stack for multiples) new wargear option called "arae-shrikes" any enemy unit attempting to deepstrike within 12" of a model with one of these (before scatter) must roll a d6, on a 4+ it suffers a mishap, even if it has rules otherwise (internal guidance systems etc). also causes barrage weapons fired against the squad to roll 3d6 scatter taking the highest. guardian spear has 3 versions, plain, melta and Adrathic custodes can have paragon spear (paragon blade meets guardian spear) cusodes have access to solarite power gaunlets and talons (what imperial fists have, with a lightning claw version) Adrathic weapons are a set of guns str5-6 ap, instant death, armourbane, gets hot adrastus bolt caliver (what the new 'bolter' guys have on the cover) two versions 30" range heavy bolter, or a disintegration beam which is 12" str5 ap2 instant death, armourbane, gets hot. not a combi-weapon the arachus blaze cannon has two profiles burst fire 36" str6 ap5 3shots concemtrated 48" str8 ap1 1shot, exoshock sisters of silence two levels of psychic nulling, best bits reserved for elites and HQs won't go into it here, too much. all sisters are fearless and have hatred (psykers) all sisters belong to a cadre, all sisters in a detachment are from the same cadre, gain one of the follow (your pick) -infilrate -crusader -stealth -overawe (+1 to combat resolution) execution blade is only ap3, but has duelists edge (+1i in challenges) and is ap2 on rolls to hit of 5 or 6. have access to needle pistols and an assault2 gun version talons of the emperor part 2: custodes units just putting it here squads are all 3-10 men unless stated otherwise. HQ shield captain, standard captain type, full access to armoury, can be upgraded to tribune giving fearless and eternal warrior, may also pick warlord trait. Valdor kicks ass as expected. tons of special rules including but not limited to: eternal warrior, crusader and fearless, his spear is ap2 basic with +1/+2str bolter rounds in his spear is str5 ap2 concussive his spear also inflicts instant death on a +4 roll to wound, all successful invuln saves must be rerolled (instant death or not) gives all custodes get free teleport transponders,and can reroll steal the initiative. ELITES hetaron guard squad basically veterans, 3 attacks base, can mix and match practically any wargear options available to 'infantry' custodes. also have crusader and counterattack. Aquilon terminators lastrum storm bolters (storm bolters with heliothermatic rounds) and solarite gaulnets/talons for base. may swap bolters for firepikes (str6 ap6 torrent) contemptor-achillus twin lastrum bolters on wrists, refractor field, standard contemptor bar str8 and side 13. can take a spear which is mastercrafted, and which any to hit rolls of a 6, on the turn it charges are strD. TROOPS guardian squad spear guys, can mix and match the three different spears, 1 can take a vexilla sentinel guard squad (now troops) shield barracade confers a 4+ cover save not defensive grenades may swap swords for solarite gaunlets or talons for price. DEDICATED TRANSPORT Coronus troop capacity 12 (so 6 custodes) 12,12,11,hp4 flare shield and machine spirit FAST ATTACK jetbike squad 3-6 models, spilt fire, sweeping fire (allows them to fire each of their weapons) jetbike has a ilastus bolt cannon built in, can be upgraded fancy power lance Pallas grav-attack 12,11,11,hp2 flare shield and machine spirit, in squads of 1-3 HEAVY SUPPORT Sagittarum squad custodes with 'bolters' guns stats back in other post about armoury. nasty as hell. Caladius, as on PDF rules, but can upgrade turret to new weapon (heavy blaze cannon) contemptor-galatus same as other dreadnought, but with the sword and shield. shield confers a reroll to his invuln against all attacks against his front arc (and all close combat attacks) sword is X2str, ap2 shred, rampage, flamer is basically a str6 heavy flamer. and that ladies and gents is the custodes army list. next onto the sisters of silence.... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RedFurioso Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 http://imgur.com/a/iBIRP Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Monique Опубликовано 4 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 У меня едет крыша после восьмой чашки кофе? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RedFurioso Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Это варп Кстати, именной ярл Волков засветился в "Волчьем Короле" Райта. Ну как засветился, только в титрах был, а в кадре не появлялся. И в книге он ярл седьмой роты, а сейчас пишут, что четвёртой... :- Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Monique Опубликовано 4 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Monique Опубликовано 4 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 And Finally, also from Garro :D now for part 3: the sisters of silence HQ oblivion knight-centura standard captain type, basic weapon options 4++, improved to 3++ against templates and blasts (including large etc) Excrusiatus cadre HQ command squad, higher end wargear options, 2 attacks base, Jenetia Krole high end stats (for a non-modified human), rage, preferred enemy(characters & psykers) eternal warrior, sword is +2str ap2 twohanded, muderous strike (5 and 6s) and duelists edge. can upgrade a single oblivion knight squad into her raptor cadre gaining +1ws. warlord trait allows her to reroll seize the initiative, and give D3 infantry units scout. ELITES oblivion knights general veterans squad, can swap excuationer blades for power axes for a few points TROOPS prosectuor cadre bolter girls, may swap for twin bolt pistols Vigilator cadre excutioner blades, must declare a single enemy infantry unit or IC, all vidilator squads gain preferred enemy against that squad/model. DEDICATED TRANSPORT Kharon pattern Acquistor 12,11,10,hp4 carries 12 models 2 TL missile launchers with frag,krak, and psk-out missiles tank shocks with this vehicle causes D6 str5 hammer of wrath attacks before any death or glory attacks. vehicle has stealth, and -1BS to any shooting attack that orginates more than 12" away from it. assault vehicle FAST ATTACK pursuer cadre 3-6 sisters include sergeant 3-6 'beasts' either cyber-jackels or bird flock 1in3 cyber-jackels can take flamers or meltaguns in their mouths. HEAVY SUPPORT seeker cadre flamer squad, can swap for grenade launcher with frag, krak, and psk-out grenades and that's that for today. see you all tomorrow for the actual main event. expect the first posts before 11am local time (GMT) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mad_Rat Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 У меня едет крыша после восьмой чашки кофе? Это обычный титулярий =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mad_Rat Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Забавно, у Волков есть цветовая дифференциация, эм, волков. Красный волк на обычном (темно-сером) фоне - линейные части. Золотой волк на красном фоне - Варяги или командные элементы. Белый волк на сером фоне (или Фимбуль-волк, лол) - разведывательные части. Разного цвета, но со странной ножкой, похожий на гибрид волка и морского конька - Пустотный Волк, бричеры и специалисты по абордажам. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Faris001 Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Как я понял в Инферно у механов кроме секутуариев копейщиков, застрельщиков и автоматона будет еще HQ юнит и некий штурмовой танк? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
BrEd Pitt Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 На волне откровений про волков добавлю еще, что в ХХ3, в разделе про геносемя Альфа-Легиона, было сказано о проблемах с вживлением у типов VI и IX Меч, отжатый у кого-то мутного... Броня, созданная не по известным имперским стандартам... такое чувство, что Русс брал трофеи с 2 и 11 братух. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
VaSSis Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Фв не смогли в фотошопе туристов замазать... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mad_Rat Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 http://www.bolterandchainsword.com/topic/3...tics/?p=4643938 Правила Волков в этом посте. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Листригон Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 мне кажется, или форджа намекает на использование крайнего пластика ТС? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Knijnik Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 мне кажется, или форджа намекает на использование крайнего пластика ТС? Что новые 40К термы ТС будут валидны в 30К слухи пошли сразу после их выхода. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angrily Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Императора вводят в настолку (!!!) Это ещё на старте Ереси обещали. Что новые 40К термы ТС будут валидны в 30К слухи пошли сразу после их выхода. Самое смешное, что по правилам термосы Ереси лучше. 2 вунды!!! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Red Corsair Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 веселые правила у джагатая че будет? вс 10, 2+/2+ и союзный титан на байке Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
le_sphinx Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 OK, Sisters. I'm not sure anyone else has been covering their rules in much depth so let's dive into it. This'll be my last rules coverage tonight as I'm getting really fatigued, but hopefully someone follows with a bit on the Sisters units themselves. This will make describing and discussing those easier, so if someone lists "Vratine Armour" and "Execution Blade" as wargear we're all on the same page. Main Special Rules Psychic Anathema: Models with PA are immune to all psychic powers and cannot be affected by them, and this includes the effects of Telepathy Discipline Blessings on enemy units that would hinder a unit with PA (so, if something has Invisibility...). Rule does not extend to Transports. ALL UNITS w/in 12" of a model with PA sufer -1 to their leadership, -2 if they're a Psyker. Fearless models and other models with PA are not affected (models who are Immune to Fear are affected; sorry Death Guard) Units w/in 12" of models with PA must re-roll failed Deny the Witch rolls Daemons w/in 12" of models with PA sufer -1 to their Toughness, or if they have an armour value (chariots), you add +1 to any rolls they have to make on the vehicle damage table while within range For models attempting to manifest a psychic power near a model with PA: -1 if within 12", -2 in base contact Ex Oblivio: Deadlier version of the soulless PA rule above Psychic models or units w/in 6" of a model with this rule at the start of their Psychic phase generate no additional Warp Charge dice Psychic models in base contact with a model with EO at the start of any Psychic phase must make an immediate Ld test or suffer an immediate Perils at -1, and may not use any powers in that phase even if they survive Fanatic Discipline: Fearless + Hatred (Psykers) Company-Cadre: Cadre Structure: To field any units with this rule in a Talons list, the detachment must contain at least one HQ unit with this rule for every 3 non-HQ units Cadre Tactics: all units in the detachment with Company-Cadre may take one of the following -> Infiltrate, Crusader, Stealth or Overawe (+1 total assault score) Weapons Psyk-out weapons: Variety of grenades & missiles, all S2 and with the Psi-shock special rule (if a unit with at least 1 Psyker is hit by a weapon with the rule, a random Psyker in that unit suffers Perils) Vratine Armour: It's a 3+ save. Execution Blade: S+1 AP3, two-handed, Duellist's Edge and "Piercing Cut" (to hit rolls of 5-6 are at AP2) Proteus Neuro-lash: S+1 AP-, two-handed, Electro-arc (roll a D6 for each hit made, each 3+ causes an additional AP- Poisoned (4+) hit), and Sweeping Strikes (may choose # of enemy models within 3" locked in combat with the bearer, instead of using their Attacks score to determine # of attacks they can make in Assault phase) Stake Crossbow :P 24" S5 AP- Psi-shock Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Shaseer Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 У Джагатая будет байк или транспорт, иначе он в легионный РоВ не влезет Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
BrEd Pitt Опубликовано 4 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2017 Байк, байк. Любой иной транспорт для Хана неприемлем (в моей вахе) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения