Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

War Zone Fenris


Рекомендуемые сообщения

Потихоньку пошли сливы. Вроде от того же типа, что в прошлом году по частям сливал всяких эльдар и смов где-то за неделю до релиза:

Here's what luchiban says the khorne relics are:

A'rgath,king of swords: +1S, AP3, Specialist weapon, when fighting in a challenge always hits with 2+. 15 points

Lifetaker : AP2, Specialist weapong, 6 to wound are Instant Death, for every model killed, unit suffers 1D3 hits S3, AP4. 15 points

Crimson Crown; All Khorne Daemons at 8" get +1A. 40 points

Skullcutter: AP2, Specialist weapon, 6 to hit are SD.30 points (THAT ONE IS DAMN GOOD).

Khartoth, the blood thirsty: +1S, AP3, If a model suffers an unsaved wound remove it from the game. At the beginning of the model controller's turn roll a D6. With 4+ the model comes back to play via Deep strike, at 12" or less from the point it was removed from game.

Armour of something: 3+ Armour save, Adamantium will, -1S to when attacking its bearer.

And what luchiban says the daemon decurion is:

Daemon Decurión is called Daemonic Incursion

Special rules:

- Demonic corruption: Objetive tokens count always as controlled, if at least they were controlled by a Demon unit before. This Works even if the unit is destroyed.

- Warp unleashed: Reroll instability

- Demonic Power: +1 or -1 to the Warp Strom table after rolling

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 1,3 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

WYRDSTORM RUNEPRIESTS

2-5 Runepriests

Harness Warp Charges with 3+ when using Tempestas discipline.

Every turn choose a Rune Priest of the formation. That one gets the following power:

- Livinstorm (WC3)

24", S7, AP- Assault 2D6, Shock (For every 6 you get +2 hits). Add +1D6 attacks to the power for every Runepriest in the formation beyond the 1st.

THE BLACKMANES

Ragnar Blackmane or Wolf Guard Battle Leader

1 unit of Wolf guard, Terminators or Thunderwolves

3-5 units of Blood Claws, Skyclaws or Swiftclaws

0-1 Lukas

4-6 Grey Hunters, Land Speeders

1-2 Long Fangs

1 Wolf scouts

0-2 Lone Wolves

Units disembarking from a Drop Pod get Fearless and FnP6+ that turn.

If Ragnar is on the battlefield, all "Claw" units reroll to hit in combat

All unit that normally can purchase a Drop Pod, can get it for free. Have to pay the upgrades. All Drop Pods of this formation enter the battlefield in turn 1.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

6Д6 выстрелов теслой :) Я прям старого гаргантюа ктана вспомнил.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ДП формация:

DP Formation:

4 DP

Every deamon must be aligned with a different God.

They get following accumulative benefits depending on how many models remain on the battlefield.

4 models: +1T

3 models: +1S

2 models: Reroll 1's to hit

1 model: No benefit

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Лоооол. Формация ДП настолько лютое днище... Это ж надо было такое придумать...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

"Тзинчиты"
Let's go with Tzeetch:

Artefacts:

Paradox: AP4, Combat, Once per turn you can, after rolling for a psychic power turn the dices around. So, for example a roll of 1, 3 and 5, becomes 2, 4 and 6. 25 points

Unending grimorie: Bearer knows all the powers of the change discipline. 35 points

Scourge of souls: Combat, Fleshbane, AP is equal to the I of the target. Against vehicles is AP1. 15 points

Oracle disc: Disc of Tzeenth. At the beginning of your turn choose a unit in Reserves. That unit enters the game automatically. 35 points.

"Unable to translate": Bearer gets 3++ save, Every time bearer suffers a wound must take a Ld test. If failed is removed from game. 25 points.

Eternal staff. Combat, AP4, soulblaze or Template, S5, AP3 Soulblaze. 20 points

Psychic powers:

Primaris: Same a codex Daemons
1. Same as 1-2 from Daemon codex
2. Same as 3-4 from Daemon codex
3. Nova. S1D6, AP4, Assault 2D6 Ignore cover, warp flames
4. Invocation, 12", with 2 WC creates a Exalted Flamer of Tzeentch, with 3WC invoke 3 flamers of tzeentch or 1 burning chariot.
5. Same as 5-6 from Daemon codex.
6. Witch fire. 18". SD, AP1, Assault 1
Изменено пользователем WildDuck
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Внезапно, артефакты Цинтча мне даже нравятся. Школа, как обычно, привет вичфаерам.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Wulfen murderpack:

2-5 units of Wulfen

Add +1 to the curse of the wulfen roll for every unit on the battlefield.

There is a 7+ result.

- Hunt: Affected units can move twice this turn. (THAT ONE IS GOOD)

- Kill: Affected units get +1A

The Wulfen units that get an additional attack for every 6 to hit in combat

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Уже постили демонячий декурион ?

Daemon Decuriуn is called Daemonic Incursion

Special rules:

- Demonic corruption: Objetive tokens count always as controlled, if at least they were controlled by a Demon unit before. This Works even if the unit is destroyed.

- Warp unleashed: Reroll instability

- Demonic Power: +1 or -1 to the Warp Strom table after rolling

Отсюда - http://natfka.blogspot.ru/2016/02/addition...and-daemon.html

Изменено пользователем Munay
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Special rules:

- Demonic corruption: Objetive tokens count always as controlled, if at least they were controlled by a Demon unit before. This Works even if the unit is destroyed.

- Warp unleashed: Reroll instability

- Demonic Power: +1 or -1 to the Warp Strom table after rolling

А демонам-то очень неплохо отсыпали на свой фок, и контроль и смягчение рандома. Терь вопрос только в том, сколько балласта нужно будет взять по этому фоку

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Spear of Russ:

1-3 Iron priests

1-3 Units of: Predators, Whirlwinds or Vindicators

1-3 Units of Land Raiders of any type

One vehicle at 6" of one of the Iron Priests gets one of the following rules: Tank Hunter, Monster hunter, Precision shots, Preferred enemy

All vehicles get the Power of the Machine Spirit rule if at 12" of one Land Raider

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Greatpack:

- For every unit in the formation roll a D6 at the beginning of the game. Add +2 to the roll for the troop units that have an IC joined. For every 6+, that unit gets flanking. Additionally, if a the leader is a Wolf Lord, a single unit in Reserves can enter the battlefield automatically instead of rolling.

Reroll warlord trait

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Формация с аутфлангом, кстати, может стать кончной точкой в споре за скайхаммер.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Говорят, что этот бонус один-в-один как тот, что уже есть у волков, так что имхо вряд ли.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Интересно еще не поправят ли часом блад-свифт и прочим молодым статлайн вслед за ванильными скаутами, это конечно не кодекс сейчас выходит, но мало ли

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Жмутся на чардж из дипа. Жмутся. Ну да пока всем равно интересно выглядит. Уж всяко вариативнее кодекса. Заставить бы кавалерию 24 дюйма ходить)) да и рунпристы могут знатно стрельнуть.

Изменено пользователем evilmaxx
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

И вряд ли нам поправят дредов/клавсов/скаутов. Техника как была не в сквакдро[ну уж нет], так и осталась. Когда нибудь потом - в кодексе.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Техника как была не в сквакдро[ну уж нет], так и осталась.

Откуда информация, что осталась? В формации Spear of Russ вся техника указана во множественном числе: Predators, Whirlwinds, Vindicators. Точно так же, как и в новых кодексах ванили (в том числе их подобной формации, у нас только list добавлено) и дарков. У нас и бладов всё в единственном числе. Тау вон в Kauyon получили датаслейты с юнитами помимо формаций.

Изменено пользователем Fatno
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А разве не моркаи называют волком смерти..книга даж вроде такая есть

У Моркаи две головы. :rolleyes:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Говорят, что этот бонус один-в-один как тот, что уже есть у волков, так что имхо вряд ли.

Ну, чёрт знает, чотамуволков, но если в формации прямо будет прописано про ИК, то значит, правила формашки точно раздаются.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ДП формация:

вот это днище!)

хотя в целом демонам неплохо насывали. интересные артефакты и интересный демонион, в отличие от вульфиона

но если в формации прямо будет прописано про ИК, то значит, правила формашки точно раздаются.

да как вы за(мучали, мандражили)/осточертели уже. сил нет

пока все как-то странно. рота рагнара понравилась, но она по очкам очень жирная. да и дроп на 1 ход. не всегда, кмк, хороший выбор. реролл ту хит пока жив рагнар... если бы еще рагнара поменяли)

формация вульфенов гуд, да и юнит тоже не плох.

рунпристы - как по мне, откровенный слив) а волкам обещали психосилы новые? если да, то не все так плохо может быть. хотя нет. лучше б они кастили

формация с техникой.. аа, нафиг там лр?*) надо продавать лр

Изменено пользователем Horn_Ash
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...