lordVigo Опубликовано 9 января, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 января, 2019 (изменено) The small update today brings an end to Mondstille - we hope you got your snazzy animated frames! This year will bring a lot of new content to Vermintide 2. We recommend circling March 8 in the calendar, and joining us for the one year anniversary of Vermintide 2, with streams, giveaways, cake, and more. Happy new year in the mean time! Изменено 9 января, 2019 пользователем lordVigo Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lordVigo Опубликовано 10 января, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 января, 2019 (изменено) Гайд по FoW. https://youtu.be/L6VSoIuExk8 Изменено 10 января, 2019 пользователем lordVigo Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lordVigo Опубликовано 19 февраля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 февраля, 2019 Вышел патч с контентом, которого мы все ждали с самого релиза... барабанная дробь... в игру завезли картинки для нексуса, которые ещё надо выбивать. Ну и по мелочи куча фиксов, новое облако глободьера, теперь хотя бы четко видно. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Braiker Опубликовано 23 февраля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 февраля, 2019 в игру завезли картинки для нексуса, которые ещё надо выбивать. На збт игры они были в рамках =| Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Retardo Degenerales Опубликовано 28 февраля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 февраля, 2019 Давно уже не заходил.Есть что - то принципиально новое? Или фсё, поддержка игры кончилась? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Senior G Опубликовано 28 февраля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 февраля, 2019 Warhammer: Vermintide 2 - Winds of Magic Первое расширение к Warhammer: Vermintide 2 добавляет в игру совершенно новую фракцию врагов и новые испытания. На земли Рейкланда обрушивается метеорит, и к месту его падения из лесной чащи Рейквальда устремляются зверолюды, чтобы завладеть им и сделать из него камень стада. Пятерке героев предстоит остановить их и не допустить, чтобы Империю постигла ужасная беда. Содержание: - Новая фракция врагов: зверолюды - Новая повышенная сложность - Увеличенный максимальный уровень - 5 новых видов оружия - Новый уровень приключений - Новый режим игры: Ветра Магии — вместе с друзьями попытайтесь пройти новый набор испытаний с растущей сложностью — сплетения, пронизываемые восемью Ветрами Магии. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mokare Опубликовано 28 февраля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 февраля, 2019 А это уже интересно. Не две-три карты, а прям аж бистмены! Куда вы дели настоящих толстокул? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Сеф Опубликовано 1 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 марта, 2019 Агенты Мао заставили Акул работать :3 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
nikof135 Опубликовано 1 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 марта, 2019 Не совсем, кажется никаких новых карт, только новый режим и враги , и ветра , вроде как будут брать разные куски разных карт Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lordVigo Опубликовано 5 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 марта, 2019 (изменено) Статья о дополнениии с Gamereactor - https://www.gamereactor.eu/amp/previews/740...Winds+of+Magic/ "текст"Winds of Magic is without a doubt the biggest addition we've seen to Vermintide 2 and the title reflects what's on the horizon. Anyone who knows their Warhammer lore will certainly rub their hands in glee because there is certainly a lot to look forward to. Fatshark CEO Martin Wahlund explained that "we have already released two DLC packages and where the focus has been more on an adventure with new levels, new enemies, new weapons, and so on. Now we have Winds of Magic, which is a new game mode. Closest we can compare it to is Diablo III's Greater Rifts, but we have our own version of it." Winds of Magic is a new game mode and it's one that has almost infinite replay value, and straight away it becomes clear that this is going to be a perfect fit for Vermintide 2. Throwing yourself into challenges with three equally hot-headed friends in order to slay hordes of enemies, well, there aren't many better ways of spending your time if you ask us, and this expansion is going to introduce new elements to keep that routine feeling fresh. The different 'winds' in Warhammer represent various magic types, and each has its own colour. That being the case, there are eight different magical winds in total, and they define the challenges the Vermintide 2 heroes will face. The winds significantly change the atmosphere of the levels, in fact, they change things to such a degree that at times it's hard to tell it's actually the same area seen differently. The eight winds are: Light, Metal, Life, Heavens, Shadows, Death, Fire and Beasts. The ones we saw playable were Metal and Life and they were distinctly different. Metal filled the game with a harsher atmosphere accentuated by lead and gold colouring, while Life felt more like a dreamy fantasy forest. The levels included in the new game mode are considerably smaller than those we're used to seeing in the base game, however, and they consist of a mix of old and new environments. The older levels that are utilised work more like mini-versions of the originals. Instead of moving the heroes from point A to B, a certain goal must be achieved instead. This might mean there's an area that has to be defended until the final challenge appears, although this setup can also mean spending a lot of time killing enemies that have little to do with the actual objective, and it's key that players work together and have an understanding of what should be prioritised. Exactly how many challenges the new game mode will contain isn't quite decided yet, but there will be a lot of them according to Fatshark. In Winds of Magic, the studio is also adding a new enemy type, the Beastmen, which have emerged from Reikwald forest after a meteor crash. Like the other enemy factions, they come in different shapes and sizes and each class fights in their own unique way. This includes beasts with horns that literally charge headfirst into battle, which definitely brings a different tempo to the combat compared to, for example, the Skaven. They also use spears and crossbows, which will make the distance between hero and foe different from what we're used to seeing. "The big thing that the Beastmen add to the general gameplay of Vermintide 2 is the way they toss themselves into combat and by doing so interrupt the players," game designer Mats Andersson told us. "That also makes us move the rest of the enemies back a bit, in comparison to how the rest of the badges worked inside the game. It's a small change technically, for us, but it impacts the game in a huge way." In the demo we got to play, a goatman came at us with full force and threw both our character and the other enemies in-between us around like ragdolls. This took us out of the fight very effectively and we had to regroup at a new point on the battlefield. We reckon this change will only add to the overall gameplay, and the Beastmen should be a superb addition to Skaven and Chaos Warriors. Besides the brand new game mode in Winds of Magic and the very angry Beastmen that we'll be fighting, the expansion also comes with a lot of other new features. One example is the weapons, as every playable character has a new one and Andersson was particularly excited when he was showing off Bardin's new throwing axe. Of course, there is something incredibly satisfying about throwing an axe at an enemy, then running over to the fallen beast to pick it up so you can throw it at the next enemy to cross your path. The other new weapon types include Kerillian finally getting a shield, Kruber getting a spear, Saltzpyre will be able to wield a billhook (and he'll be able to use it to pull enemies towards him), and Sienna is getting a burning flail (or slaga, if you prefer). More weapon types obviously mean greater opportunities for different characters to fill specific roles and complement each other in more ways than before. There's also a new maximum level for increased progression (exactly what the new max level will be was not decided at the time of our visit) and new difficulty settings, as well as leaderboards for the challenges included as part of Winds of Magic. Just as with the max level, Fatshark has not fully determined how the new difficulties will work, and how they will affect the experience, but it is something that they are constantly working on during development. Based on what we saw it seems that Winds of Magic will add a lot of replay value to Warhammer: Vermintide 2 as well as plenty of challenge, and competing against friends and others on different leaderboards and constantly improving how you face a certain challenge sounds like a lot of fun. It's also impressive to see just how much the different winds can affect a level from an aesthetic point of view. This expansion seems to be packed with content and it could well cause us to spend another 500 hours in the Warhammer world, but when that will be we can't say for sure. Right now there's no set release date, but when we asked Martin Wahlund if he could confirm 2019 he told us that the studio is aiming for the summer. - 8 ветров магии меняют внешний вид уровня и модификаторы к нему. Это новый режим, уровни в нем короче, составлены из кусочков старых с добавлением новых локаций, также они имеют определенные задачи, например, ласт стенд в точке до ивента, FS обещают тут большее разнообразие. - Бистмены вносят новую динамику и угрозу с большей дистанции, у них есть войска атакующие вас с разбега, арбалеты и копья. Главная их задача - сбивать с ритма и вносить сумятицу в ряды, заставляя вас перегрупировываться. - Бардин - метательный топор. - Крубер - копье. - Керилиан - щит с чем-то, скорее всего мечом. - Сиена - огненый цеп. - Виктор - боевой секач, алебарда с крюком, billhook, им можно будет подтягивать врагов к себе. "Влияние ветров на картинку." Изменено 5 марта, 2019 пользователем lordVigo Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lordVigo Опубликовано 7 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 марта, 2019 (изменено) - 8 Марта ивент. - Магазин с косметикой. - Новая валюта. - У Кериллиан будет щит с копьем, подтверждено FS. Изменено 7 марта, 2019 пользователем lordVigo Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mokare Опубликовано 9 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 марта, 2019 Че нашел :) https://youtu.be/DPU-PZQHEKY Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
trahuar Опубликовано 23 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 марта, 2019 Какие же там шикарные диалоги. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Неизвестный путешественник Опубликовано 24 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 марта, 2019 (изменено) Вопрос по этому эвенту (пока не кончился): эту 'пьяную карту' можно каким-то способом получить себе в постоянное пользование для соло-изучения? Или 2 рамки и картинка это, собственно, всё? Изменено 24 марта, 2019 пользователем collector_rex Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Retardo Degenerales Опубликовано 25 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 марта, 2019 Вопрос по этому эвенту (пока не кончился): эту 'пьяную карту' можно каким-то способом получить себе в постоянное пользование для соло-изучения? Или 2 рамки и картинка это, собственно, всё? Это же шарки. все ивенты именно так и выглядят. Шапка, рамка и какая ни будь пукалка. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Неизвестный путешественник Опубликовано 26 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2019 (изменено) ^^ Понятно. Тем не менее, эта карта весьма интересная получилась, и хорошо было бы её ещё как следует исследовать. Причём, что интересно, в лобби можно эту карту найти в списке, но больше не сыграть. Тем временем: новую рамочку по итогам 'пьяного марафона' - дают за просто так. Новость: https://steamcommunity.com/games/552500/ann...413706231922780 Просто зайдите и возьмите, будет сразу в инвентаре, в разделе 'косметика'. Изменено 26 марта, 2019 пользователем collector_rex Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lordVigo Опубликовано 1 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2019 https://youtu.be/ll44B-olDzo Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IceRat Опубликовано 1 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2019 Беру, заверните! :D Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Неизвестный путешественник Опубликовано 12 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 12 мая, 2019 (изменено) "На Warhammer Fest UK 2019 показывали Winds of Magic:"Attendees at Warhammer Fest have had the chance to play through the upcoming expansion for smash-hit Vermintide. You’ve smashed through the Skaven, you’ve annihilated the followers of Nurgle – but how will you fare against the Beastmen? Кроме того, совсем недавно был стрим. Кому интересно, все что было собрано в этой ссылке: https://www.reddit.com/r/Vermintide/comment...s_well_as_what/ Изменено 12 мая, 2019 пользователем Неизвестный путешественник Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Неизвестный путешественник Опубликовано 16 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 мая, 2019 (изменено) Skulls for the Skull Throne 3! Chaos Comes to Digital Gaming Как обычно, этот эвент радует нас всякими кроваво-кхорнатскими ништяками и скидками практически во всех играх по Вахе. Конкретно по Верминтайду, вот новость: Event Portrait Frame & Quests! FAQ When can I play the in-game event? Between May 16 - 23 How do I get the new cosmetics? The new cosmetics (portrait frame and paintings) can be earned by completing the new event quests found in Okri’s Challenges. You can only receive these cosmetics during the Skulls for the Skulls Throne event. How can I play the new Weekly Event? The new Weekly Event can be found in the Missions Menu under Weekly Events, it is called Bloodlust. Изменено 16 мая, 2019 пользователем Неизвестный путешественник Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Неизвестный путешественник Опубликовано 18 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 мая, 2019 (изменено) Короткое видео геймплея с метательными топорами из Winds of Magic: https://www.reddit.com/r/Vermintide/comment...winds_of_magic/ Забавно. Изменено 18 мая, 2019 пользователем Неизвестный путешественник Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mokare Опубликовано 19 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 мая, 2019 Никогда б не подумал, что сделают их возвращаемыми :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Неизвестный путешественник Опубликовано 22 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 мая, 2019 (изменено) Ещё из интересного: по слухам, на Warhammer Fest UK 2019 (см. выше) разработчики раздавали эксклюзивную портретную рамку 'The Eternal Serpent'. "скриншот" Если у кого есть, поделитесь информацией. Изменено 22 мая, 2019 пользователем Неизвестный путешественник Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Неизвестный путешественник Опубликовано 30 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 мая, 2019 (изменено) https://youtu.be/63dlMjRL2HY Warhammer: Vermintide 2 - Winds of Magic is coming in August 2019. Изменено 30 мая, 2019 пользователем Неизвестный путешественник Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Cornelius Опубликовано 30 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 мая, 2019 https://youtu.be/63dlMjRL2HY Warhammer: Vermintide 2 - Winds of Magic is coming in August 2019. Отлично, будем ждать =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать
Вы сможете оставить комментарий после входа в
Войти