Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Рекомендуемые сообщения

  • Ответов 7,1 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Таки случилось то, чего все так долго ждали:

Starting on Tuesday, July 22nd you will start to see Western Front Armies Commanders in the Free Commander Rotation. We will continue to also feature other commanders, ensuring that players who don’t yet own the Western Front Armies still get to try premium content.

In addition to placing the Western Front Armies Commanders in the Free Rotation, we will be adding them to the Steam store for purchase on July 23rd. We have received requests for this, and it is something that we can quickly move on. We will NOT be walking away from the War Spoils system once Commanders are available for purchase, and want you to know that we will still very much be working to refine the system. We recognize that while many players have been very vocal about wanting to purchase Commanders, there are those that would prefer we improve the War Spoils system. We will be working towards doing both. Our team is dedicated to investing the time needed to make refinements to the War Spoils system, and we will continue to read, solicit and consider your comments. We are not done working to improve your gameplay experience – this is something we will always be working on.

Послезавтра ждем командиров в продаже.

Изменено пользователем DarthM
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

кул, джипики :]

Да у защитников фатерлянда бомбит от них порой, ОП нужно 1 СР :D

Изменено пользователем Tit Corvus
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

До сих пор не научились сажать пупхен в домик? :)

Нет. Обычно его вообще же не строят :)

А потом кричат как все плохо

Изменено пользователем DarthM
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Рекомендую на просмотр.

Если это то, что я на стриме видел.

Пока не пропатчили

http://www.coh2.org/replay/20836/t-3485s-vs-jagdtiger-kt

Изменено пользователем DarthM
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Одна из сегодняшних игр, часовая игра против французского клана [F.F.R], Амеры/Советы/Советы против ОКВ/Вермахт/ОКВ, карта - город 17.

Изменено пользователем lordVigo
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

"Патчноут."


Updates for July 22nd, 2014

General Updates

Pathfinding improvements
AI improvements
Increased reconnection window when network connection is lost during a multiplayer match
Miscellaneous minor content fixes

Balance Updates

Units and Abilities
Adjusted unit and ability performance to better align it with our design intent. Our goal is always to open the number of viable strategies available to players while maintaining the fun factor on both sides of the battle field.

Obersoldaten

Swapped the armor modifier with received accuracy. This blends the hit/miss system better into our current structure; it also helps reduce accuracy over capping.
Armor from 1.25 to 1
Received accuracy modifier from 0.87 to 0.7
Removed bonus accuracy to retreating units

Katyusha

We wanted to increase the lethality and reliability of the Katyusha.
AOE radius from 4 to 6
AOE distance from 1/2/3 to 1.5/3/4.5
Damage from 80 to 160
Scatter angle from 5 to 10
Scatter offset from 0.25 to 0.1

Riflemen AT Grenade

Deflection damage from 75 to 80
Penetration from 1000 to 100
Range from 20 to 15

Conscript AT Grenade

Deflection damage from 75 to 80

Panzerfusilier AT Rifle-Grenade

Ability range from 25 to 18
Ability cost from 20 MU to 25 MU
Weapon penetration from 1000 to 100
Weapon deflection damage from 0 to 40

MG34

This unit was not very desirable in the past; this brings it slightly closer to the MG42 in terms of damage output. Its AOE suppression and ROF remains lower.
Rate of fire increased by 40%; this affects damage and supression

M15A1 AA Half-track

This change is intended to increase the exposure of the M15 to its counters. The Raketenwerfer and Puma as examples will now have more room to counter this unit.
Weapon range on 37mm gun from 45 to 40

LeIG 18 Infantry Support Gun

Damage reduced from 120 to 80
Damage versus garrisoned units increased from a base of 40 to 60

Stuart

Improved the armor of the Stuart to make it less vulnerable to the Panzer II and 222 Scout Car; the intent was that the Stuart function as a stronger light vehicle counter.
Armor from 50 to 80

WC51 Dodge

This unit significant over performed and was able to inflict large causalities early within the game.
Damage reduced from 8 to 5
Accuracy increased from 0.22/0.35/0.54 to 0.29/0.4/0.62

USF Assault Engineer Demo Charge

Damage reduced from 600 to 250
Bonus damage to buildings increased from 200 to 550
Bonus damage to ambient buildings removed

M21 Mortar Half-track

Auto-barrage weapon range increased from 60 to 80
Barrage scatter was tightened, increasing its accuracy

Jaeger Light Infantry

Unit armor was replaced by 0.8 received accuracy
Reinforcement cost from 55 manpower per entity to 43 manpower per entity
Dispatch cost from 290 to 340

Blendkorper Smoke Grenade

Cost from 50 MU to 30 MU

Pack Howitzer

AOE damage at far from 4 to 8
AOE damage at mid from 12 to 24
Damage versus garrisoned units increased from a base of 40 to 60

ISU-152

Mid-range AOE damage from 84 to 72

Paratroopers

Thompson package now provides 4 SMG’s instead of 3
Tactical Assault now increases burst length while moving

OKW and USF Grenades

Garrison cover damage modifier from 0.5 to 1

Panzer II Luchs

Damage output modified to feel more consistent; damage slightly decreased while reload was halved
Resolved an error with veterancy level two which resulted in the modifiers not correctly being applied
Shots no longer appears to clip through units

Sturm Officer

Weapon team bonus modifier from 0.6 reload to 0.87 reload

Elite Riflemen

Manpower cost from 280 to 300
The ability cool down is now triggered at the beginning of a match so that players must wait for the cool down to finish before using the ability for the first time

Soviet 120mm Mortar

Damage from 120 to 100

Weapon Priority Tuning
Units will seek out targets more in line with their intended role. For example tank destroyers will prioritize vehicles over infantry.

Modified Units

M5A1 Stuart
M4A3 Sherman
M4A3E8 Sherman
M36 Jackson
M10 Wolverine
M8 Greyhound
M15A1 AA Half-track
Wehrmacht 234 Puma
OKW 234 Puma
Jagdtiger
Jagdpanzer IV
Ostwind
251 Flak 17 Half-track
OKW Panther
OKW Panzer IV
Panzer II Luch

Modified Unit Priority Value

King Tiger
M7B1 Priest
251 Half-track Wurfrahmen 40

OKW Economy
Ammunition rate was increased as it unduly limited the faction’s capacity to use abilities and purchase upgrades.

Resource Points

Now provide 100% of their ammunition value; was previously set to 66% of point value

Bugs and Gameplay Fixes
These changes are geared towards improving usability and resolving inconsistencies within gameplay.

Riflemen AT Rifle-Grenades

Now homes in on its target similar to Conscript AT Grenades and the Panzerfaust

Panzerfusilier AT Rifle-Grenade

Now homes in on its target similar to Conscript AT Grenades and the Panzerfaust

OKW and USF Infantry Reactions

Reactions will now occur less frequently. A reaction is trigged when an explosion occurs near a squad

USF M3 and Dodge WC51

Can no longer garrison snipers
Can now garrison USF officers

Reinforced Barbed Wire

Can now be manually targeted

Panzerfusiliers

Veteran level 4 no longer increases weapon range
Veteran level 4 now increases weapon accuracy

Last edited by pqumsieh; Today, 04:55 PM.


Самое главное - якобы улучшили пасфайндинг техники и приоритет целей у многих юнитов, как правило это коснулось антитеха. ОКВ теперь получает 100% амуниции.
Оберам убрали бонусную броню, теперь она как у всех, но повысили штраф на попадания, они стали более уязвимы к АОЕ и скорострельному оружию, но более живучи против оружия с медленным темпом стрельбы. LeIG 18 урон снизили на треть.
Серьезно бафнули Катюшу, урон увеличили в от одной ракеты в 2 раза, теперь он как у панцервафера. Урон 120мм мортиры слегка понизили.
Гранаты и фауст амеров и ОКВ теперь работают как аналогичное вооружение старых фракций, их выстрелы теперь самонаводящийся, но они больше не пробивают броню со 100% вероятностью.
Улучшили американскую артиллерию, мортирный грузовичок и гаубицу, слегка понерфили зенитку - уменьшив дальность стрельбы орудия, понерфили урон Доджам, почти в 2 раза. Изменено пользователем lordVigo
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

We wanted to increase the lethality and reliability of the Katyusha.

Хотел бы я знать, с чего бы вдруг такие баффы?

На катюшу на самом деле была масса жалоб.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Да, но при этом они опять косвенно срезали всю пехоту с винтовками против оберов, если я правильно понял

Вот кто знает. То есть выходит что если у юнитов есть штраф на точность свой, он же стакается явно с аккураси за стрельбу по юнитам. Так?

Изменено пользователем DarthM
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Да, но при этом они опять косвенно срезали всю пехоту с винтовками против оберов, если я правильно понял

Вот кто знает. То есть выходит что если у юнитов есть штраф на точность свой, он же стакается явно с аккураси за стрельбу по юнитам. Так?

штрафы есть, несколько типов, например если по юниту стреляют он теряет точность, подавили еще потерял

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ой, у гранаток была 1000 пенетра? )

Ага. Какой то кодер лишний нолик не убрал. Собственно поэтому гранатки и критовали всегда двигло даже при попадании в лоб.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...