Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Warhammer 40.000: Dawn of War - Dark Crusade (addon)


Рекомендуемые сообщения

Из научного интереса обьясните тупому, а кто такой Великий Кнарлок? И я может я не правильно понял, но получается что, играя за ВЕЛИКОЕ БОБРО придется выбирать между созданием армии крутов и армии тау, т.е. что нельзя будет склеить пару отрядов крутов и прикрыть их

кризисами?

Я так понял: выбор будит касатся непосредствено уберюнитов.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 2,8 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Я так понял: выбор будит касатся непосредствено уберюнитов.

Неверно.

Да, спец юниты придётся выберать, но выбор будет сделан заранее:

- You have to decide during a match witch tech-tree route you want to take by building a certain building, the kroot melee route or the tau ranged units route.

- Scout drones can be transformed into mines.

- Soldiers (not clear if he means the firewarriors or the crisis-suits) can be outfitted with jetpacks.

- Broadside Suits have to deploy before they can "hit hard", just like the Siege Tanks from Starcraft.

- Three Super/Special Units:

1- Reenforcement Units with Ethereal

2- If you took the Tau route:Special Tank

3- If you took the Kroot route: Great Knarloc

- Придётся выбрать, какое технологическое дерево вы будешь использовать. Для этого нужно будет просто построить одно из двух соответствующих зданий на выбор - либо путь рукопашников крутов, либо путь строелков тау.

- Скаут-дроны буду трансформироваться в мины.

- Солдаты будут укомплектовываться джет-паками.

- У Broadside костюмчиков будет "осадный режим" на подобие старкрафтовского. И только из этого режима они будут стрелять в полную силу.

- И дальше три убера:

1- Эфирные

2- Специальный танк, если выбираешь путь развития тау

3- Great Knarloc, если выбираешь путь развития крутов

До этого человек переводил с немецкого, так что часть информации возможно утеряна. Да и я не всё точно перевёл

Интересно, а во многих роликах тау вместе с крутами отлично так светились :D

Народ там на форуме сразу начал толкать идею, что было бы неплохо и для хаоса такое же разделение сделать (=

Изменено пользователем Scope
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не склонен верить правдивости инфы, так как она взята с другого форума, который взял ее с немецкого сайта, который взял ее черт знает откуда (ни одной ссылки на источник на пресловутом сайте я не нашел).

С другой стороны Релики в стремлении разнообразить стратегию игры могли сделать и такое.

Но вот опять таки: супертанк у Тау. Что за супертанк? Ничего тяжелее Хаммерхеда я у них не нашел. Но он по мощи на убер не тянет.

Из научного интереса обьясните тупому, а кто такой Великий Кнарлок?

Зверюшка такая здоровая типа динозавра. Живет на родной планете Крутов.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

- И дальше три убера:

1- Эфирные

2- Специальный танк, если выбираешь путь развития тау

3- Great Knarloc, если выбираешь путь развития крутов

Появляется "стратегическая глубина", "выбор" и прочие плюшки! :P

Сиди на другом конце карты и гадай, кто к тебе припрётся: тау на танки или круты на "динозаврике" O_o :D

Вот побольше.post-5311-1155819825_thumb.jpgСветится пурпурным цветом - значит хаос. А крылья не торчат - значит не кровожад.

Ставил себе как-то мод (уже давно снёс), добавляющий в skirmish Демон-Принца (того самого, в которого превратился Sorcerer Sindri из Alpha Legion в оригинальном DoW).

Вот так эта "краказябра" смотрится рядом с "кровожадом" (вернее - под кравожадом ;) ):

falconryjy4.th.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не склонен верить правдивости инфы, так как она взята с другого форума, который взял ее с немецкого сайта, который взял ее черт знает откуда (ни одной ссылки на источник на пресловутом сайте я не нашел).

Тем более, что Реликньюз не вывесил ее на главной странице. Т.е. инфа неофициальная.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Может их отряд будет,четыри особи например.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Главный Администратор

Написали же - Great Knarloc. Т.е. Великий. Аля Сквиготт.

Тем более, что Реликньюз не вывесил ее на главной странице. Т.е. инфа неофициальная.

Это ни разу не официальный сайт. Фанатский.

We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. we're da Orks, and was made ta fight and win.

© Ghazghkull Mag Uruk Thraka, (Codex: Orks (4th Edition), p. 106)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Господа, я думаю, что пока это "слухи", как то, что мы скоро увидим голых амзонок в ДОВ.... на высокой детализации... =)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Господа, я думаю, что пока это "слухи", как то, что мы скоро увидим голых амзонок в ДОВ.... на высокой детализации..

Вот-вот. Да и вообще - мысль о том, что Тау будут развиваться либо в Тау либо в Крутов мне немного претит.

Вот еще инфа Ведь не из воздуха ее берут, а ее источник те, кто в игру играл.

Ссылка не пашет. Кстати, вспомни сколько слухов про ВА было.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ссылка не пашет.

Эту попробуй.http://dow.4players.de:1046/index.php?opti...=887&Itemid=887

Может просто долго грузится?

Теперь точно ясно, что лорд и пауки будут превращаться в мусор, а потом воскресать. :(

И апгрейд на невидимость будет стоить дороже чем фк. :(

post-5311-1156083701_thumb.jpgpost-5311-1156083710.jpg

Изменено пользователем tyrtyr
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Эту попробуй.http://dow.4players.de:1046/index.php?opti...=887&Itemid=887

Может просто долго грузится?

Не грузится вообще. Лучше скажи что там написано.

Теперь точно ясно, что лорд и пауки будут превращаться в мусор, а потом воскресать.

И апгрейд на невидимость будет стоить дороже чем фк.

Откуда такая инфа?

Супертанк у Тау? В Chapter Approved мелькал некий Swordfish... М.б. - он и будет

А можно ссылку, имедж или что-то в этом роде? Прошарил весь Фордж Ворлд - не нашел.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Главный Администратор

Есть такой.

Посмотри у нас на сайте в описании юнитов - он и там есть. Это далеко не супер-юнит.

We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. we're da Orks, and was made ta fight and win.

© Ghazghkull Mag Uruk Thraka, (Codex: Orks (4th Edition), p. 106)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Лучше скажи что там написано.

Вот самое главное.

When most fans think about Dark Crusade and what they can expect, they compare it with the changes that Winter Assault introduced to Dawn of War Classic. Winter Assault changed almost the entire gameplay with the severely modified tech trees.

Dark Crusade on the other hand doesn't change all that much. As our colleagues from the clan Templars of Twilight already presented, each race will get their new unit as well as some minor tweaks but most tech trees and features remain untouched. Most? Well, maybe if there wasn't the new infiltration system. It is supposed to be more effective and add some depth to the game.

This means that units can shoot and decap now even if they are in stealth mode. Of course this feature requires severals tweaks. The scout infiltration now costs 260 requisition and 100 energy. To uncloak such units, every race has different options, such as the Chaos Lord who drops an item which unclocks stealthed units in a certan radius but which can in turn be destroyed. Or the Eldar for example who now longer uncloak units with the Farseer but once again with their Warlocks.

Less numerous but still remarkable are the changes to the persistant races. Now Dokz have an additional skill besides their fighting juice: time bombs. These get dropped and explode after a few seconds causing some nice splash damage. In combination with the fighting juice we can already expect some nice suicide moves by the crazy doctors.

Furthermore there are some changes like the Mek Shop which is no longer required for Tier 2. Instead you can even build trakks from your HQ. (Greetings from DoWPro). You can find similar changes for all races. The Libirian can be build up to three times now which will be a lot less tough though with only 500 Hitpoints. The Eldar get their plasma grenades back for tier 1 but with a proper nerf..

The Tau:

With the Tau, Relic adds another high tech race to the game. Remarkable right from the start is that you can choose between two barracks. One of these is for the production of Tau warriors in impressive armor. The other one offers the Kroot which give you a selection just like in a zoo. The Tau are focused on ranged combat while the Kroot are the way to go for close combat.

You will notice the opportunities for of variation in the tech tree in the other races as well. Beside the already mentioned changes for the Orks which don't need the Mek Shop for Tier 2 anymore, the Space Marines for example are now able to build the Armory right from the beginning without the current requirement of a Barracks.

You will also notice that the graphics have been improved once more. After each shot of the high tech Tau units, be it the Tau Commander or the big mobile artillery which digs into the ground to cause more damage, you get the feeling as if the whole world was about to collapse.

Another characteristic of the Tau: in the very late game you get access to two different buildings - but the player has to decide which one he wants to build. You can either unlock the last steps of the Tau warrior tech tree or you get the final Kroot units. While Tau warriors gain the ability to build tanks like the Hammerhead, the Kroot get huge animals that look like dinosaurs, like the Knarloc which devoured every unit with one single attack move in our test version. In both cases you will from that point on be able to produce the super unit of the Tau: the Etheral. he has the size of the Farseer and does not seem very threatening.

But I soon noticed that this little Tau magician is much more dangerous than he appears. He gives any Tau unit on the battlefield an advantage, he also has his own version of the orbital bombardment: A blue plasma blizzard.

The Necrons:

According to our latest poll results most of the players are looking forward to the Necrons. With good reason! The Necrons are offering a completely new way of playing the game in comparison to the other existing races. You might say in contrast to any other race in a RTS.

The first suprise lurks right after the first click on the headquarters, the Monolith. Workers as well as Necron warriors don't cost any resources. Requisition doesn't exist at all for the Necrons. Instead you get an orange bar with percentage numbers where you usually find the counter for the blue colored resource called requisition. But this isn't everything by far. Our built Necron Warriors refuse to capture any points. I quickly got the advice that the Necron worker will forfill this duty.

Furthermore I got told that the number of units are just limited by the pop limit. You also just need plasma to build additional buildings, units and upgrades. The percentage bar shows the current tech level and can be increased by building listening posts.

Also quite interesting: around the Monolith you will see several destroyed vehicles. These are not just there for the looks, in the later tech levels they can get get resurrected as the respective units. If they get destroyed they will become those wrecks again... but right where they were destroyed! This gives you the advantage that other units can't to anything to harm these wrecks but you still get the same radius of sight the unit would give you. The disadvantage is that if the player rebuilds the unit, it rises up right from the point were it lies, even if this happens to be in the enemy base.

Because of these and several other divergences, this race should add an entirely new game feeling for the Dawn of War fans.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Это все очень интересно, но опять-таки взято с фанатского сайта. Интересно, откуда они в свою очередь это берут?

Я не говорю, что инфа - фуфло. Просто не уверен, стоит ли ей верить.

В общем, посмотрим.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Да чувствую что Некроны будут несколько читерны но ничего и на них управу найдут!

Скорее всего с ними буду расправляться быстрыми массированными рашами хотя если монолит может будет раскаповаться с самого начала то фиг порашиш.

Angrily ну там вроде написано про какую то тестовую версию.

Изменено пользователем Андарил
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Angrily ну там вроде написано про какую то тестовую версию.

Ну я тоже могу написать, что играл в тестовую версию. =)

Вдобавок на то она и тестовая, чтоб потом все кардинально поменяли. ;)

Скорее всего с ними буду расправляться быстрыми массированными рашами хотя если монолит может будет раскаповаться с самого начала то фиг порашиш.

Я ж вроде написал, что Монолит будет раскапываться только на Т4.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я ж вроде написал, что Монолит будет раскапываться только на Т4.

Надеюсь - возможность хреначить Particle Whip'ом ему дадут с самого начала - тогда за сохранность основной базы можно не беспокоится...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Надеюсь - возможность хреначить Particle Whip'ом ему дадут с самого начала - тогда за сохранность основной базы можно не беспокоится...

=)

Если он бы мог в самом начале Партикл Вайпом мочить, Некронов до Т3 было бы невозможно замочить.

Во втором ролике показано, что разложенный Монолит не стреляет вообще.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вот самое главное.

When most fans think about Dark Crusade and what they can expect, they compare it with the changes that Winter Assault introduced to Dawn of War Classic. Winter Assault changed almost the entire gameplay with the severely modified tech trees.

Dark Crusade on the other hand doesn't change all that much. As our colleagues from the clan Templars of Twilight already presented, each race will get their new unit as well as some minor tweaks but most tech trees and features remain untouched. Most? Well, maybe if there wasn't the new infiltration system. It is supposed to be more effective and add some depth to the game.

This means that units can shoot and decap now even if they are in stealth mode. Of course this feature requires severals tweaks. The scout infiltration now costs 260 requisition and 100 energy. To uncloak such units, every race has different options, such as the Chaos Lord who drops an item which unclocks stealthed units in a certan radius but which can in turn be destroyed. Or the Eldar for example who now longer uncloak units with the Farseer but once again with their Warlocks.

Less numerous but still remarkable are the changes to the persistant races. Now Dokz have an additional skill besides their fighting juice: time bombs. These get dropped and explode after a few seconds causing some nice splash damage. In combination with the fighting juice we can already expect some nice suicide moves by the crazy doctors.

Furthermore there are some changes like the Mek Shop which is no longer required for Tier 2. Instead you can even build trakks from your HQ. (Greetings from DoWPro). You can find similar changes for all races. The Libirian can be build up to three times now which will be a lot less tough though with only 500 Hitpoints. The Eldar get their plasma grenades back for tier 1 but with a proper nerf..

The Tau:

With the Tau, Relic adds another high tech race to the game. Remarkable right from the start is that you can choose between two barracks. One of these is for the production of Tau warriors in impressive armor. The other one offers the Kroot which give you a selection just like in a zoo. The Tau are focused on ranged combat while the Kroot are the way to go for close combat.

You will notice the opportunities for of variation in the tech tree in the other races as well. Beside the already mentioned changes for the Orks which don't need the Mek Shop for Tier 2 anymore, the Space Marines for example are now able to build the Armory right from the beginning without the current requirement of a Barracks.

You will also notice that the graphics have been improved once more. After each shot of the high tech Tau units, be it the Tau Commander or the big mobile artillery which digs into the ground to cause more damage, you get the feeling as if the whole world was about to collapse.

Another characteristic of the Tau: in the very late game you get access to two different buildings - but the player has to decide which one he wants to build. You can either unlock the last steps of the Tau warrior tech tree or you get the final Kroot units. While Tau warriors gain the ability to build tanks like the Hammerhead, the Kroot get huge animals that look like dinosaurs, like the Knarloc which devoured every unit with one single attack move in our test version. In both cases you will from that point on be able to produce the super unit of the Tau: the Etheral. he has the size of the Farseer and does not seem very threatening.

But I soon noticed that this little Tau magician is much more dangerous than he appears. He gives any Tau unit on the battlefield an advantage, he also has his own version of the orbital bombardment: A blue plasma blizzard.

The Necrons:

According to our latest poll results most of the players are looking forward to the Necrons. With good reason! The Necrons are offering a completely new way of playing the game in comparison to the other existing races. You might say in contrast to any other race in a RTS.

The first suprise lurks right after the first click on the headquarters, the Monolith. Workers as well as Necron warriors don't cost any resources. Requisition doesn't exist at all for the Necrons. Instead you get an orange bar with percentage numbers where you usually find the counter for the blue colored resource called requisition. But this isn't everything by far. Our built Necron Warriors refuse to capture any points. I quickly got the advice that the Necron worker will forfill this duty.

Furthermore I got told that the number of units are just limited by the pop limit. You also just need plasma to build additional buildings, units and upgrades. The percentage bar shows the current tech level and can be increased by building listening posts.

Also quite interesting: around the Monolith you will see several destroyed vehicles. These are not just there for the looks, in the later tech levels they can get get resurrected as the respective units. If they get destroyed they will become those wrecks again... but right where they were destroyed! This gives you the advantage that other units can't to anything to harm these wrecks but you still get the same radius of sight the unit would give you. The disadvantage is that if the player rebuilds the unit, it rises up right from the point were it lies, even if this happens to be in the enemy base.

Because of these and several other divergences, this race should add an entirely new game feeling for the Dawn of War fans.

ПЕРЕВОД В СТУДИЮ!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...