burroughs Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 (изменено) Decapitator тру, под стать мандрейкам. Жалко, конечно, что японская эстетика не всеми любима. А так мрачно и сочно Изменено 8 октября, 2010 пользователем burroughs Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Слабоумный ниндзя Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 скорджы крутые :) кстати, ДЭ убещали отобрать талос, а так дали даже 2. класс :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
SOD Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 (изменено) Красотульки блин особенно Талос Есть предложение: Штангенциркули, линейки и прочие членомеры зачехлить до выхода и детального изучения кодекса, тут не обсуждение слухов и даже не сферические кони. Здесь попытка анлизировать ситуацию по 20% всей необходимой информации что приводит к выводам только похожим на правду\ ИМХо авторов\их подсознательные желания и фантазии. Я никого не хочу обидеть и безмерно благодарен тем кто копипастит и переводит слухи которые так греют душу НО РОСТЕРЫ\ИГРАБЕЛЬНОСТЬ\ и прочие атребуты непосредственно игрового процеса особенно в ключе "Эти поборют они всегда бороли" ИМХО ОЧЕНЬ РАНО... Изменено 8 октября, 2010 пользователем SOD Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Largool Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Дразхар великолепен!! Гораздо лучше существующей миньки! :) Остальное же... Декапитатор - УГ полнейшее, по крайней мере в том виде, в котором он изобрАжен, скорджи - полное разочарование :thumbdown: , они ещё страшнее, чем эльдарские свупинг хоки. На старом арте они гораздо интереснее, ИМХО. Талос чем-то смахивает на зоатропа. Веном слишком размыт, но слегка напоминает конверсию, которая была размещена в коллектор гайде, по крайней мере спереди. Про самолётик непонятно, силуэт похож на воид дракона, а тот слишком здоровый для истебителя. Подождём-с :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Листопадов Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Дразхар великолепен!! Гораздо лучше существующей миньки! :) Ну,это же только арт,минька порой впечатление производит совсем другое. Чемпион мандрэйков прикольный. Но ох уж эта многорукость! Скоржы как-то несерьёзно смотрятся с этими реальными крыльями. Хм. Талос пока мне не понятно что из себя представляет,но уже нравится мне больше,чем нынешний. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Alfаrius Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Мне картинки очень понравились. Особенно Обезглавливатель, респект автору. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dr Darog Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 А с чего вы взяли, что "дзирту" будут новую миньку деалать?) Конечно, не будут) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Estienne Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Venom, a bit blurry... просто великолепная кибитка) прям и хочется понасажать туда арлекинов и на встречу к приключениям) (обязательно одну залючу, хотя бы ради смеха для Босса ><) Razorwing (?), я может чего то путаю но разве это не флаер? (не конечно возможно что ему уберут правило флаера... но всё равно разве у него не было SP?) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Underoak Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Талос чем-то смахивает на зоатропа. на мой взгляд, не на зоантропа, а на искаженного врайс-лорда, не иначе , темные из трофейных лордов талосы клепают :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Estienne Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 ... только если на старого головастика. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Чудесный Маклейн Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Наконец-то ДЭ довели ума (или кмк поставили их на правильные рельсы в плане стиля). Теперь ДЭ и ЭК действительно напоминают разные пути развития одной цивилизации - в мелочах, дизайне техники, оружия много сходства стало. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Niks Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Кодекс вырисовывается весьма интересный, лишь бы не был оверпрайснут. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Shadenuat Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 На мой взгляд у всех этих рисунков и даже моделей, за исключением леталок, один недостаток - они слишком похожи на темных эльфов, а не на космических темных эльфов. Если бы мне сказали что спецчары или там инкуби и прочая это ФБ, я бы мог и поверить. Слишком много "эльфов культистов" с рогами и шлемами Саурона, слишком мало больной фантазии извращенного киберпанка - всяких пушек, шприцов, оригинальной техно эстетики.. могли бы пойти и более оригинальным путем, чесслово, чем голые ёльфы с мечами. Ну и голость всех этих ёльфов сугубо условная, что пи-джи фиртин позволил снять сняли, остальное оставили. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Слабоумный ниндзя Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 (изменено) а в ДЭ когда-то был киберпанк? мало того, в вахе он когда-то был? :) Изменено 8 октября, 2010 пользователем Fyhtfkm Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Shadenuat Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Я знаю что этот термин значит совсем другое, но что я имел в виду по-моему понятно. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Largool Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 слишком мало больной фантазии извращенного киберпанка Не возьмусь судить о киберпанке, но больной фантазии вполне хватает :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dr Darog Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 а в ДЭ когда-то был киберпанк? мало того, в вахе он когда-то был? :) Да, посмотри стиль 1-3 ки. Половина моделей олд-скула, как раз классический CP. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Estienne Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 На мой взгляд у всех этих рисунков и даже моделей, за исключением леталок, один недостаток - они слишком похожи на темных эльфов, а не на космических темных эльфов. Если бы мне сказали что спецчары или там инкуби и прочая это ФБ, я бы мог и поверить. Слишком много "эльфов культистов" с рогами и шлемами Саурона, слишком мало больной фантазии извращенного киберпанка - всяких пушек, шприцов, оригинальной техно эстетики.. могли бы пойти и более оригинальным путем, чесслово, чем голые ёльфы с мечами. Ну и голость всех этих ёльфов сугубо условная, что пи-джи фиртин позволил снять сняли, остальное оставили. а ты вселенные не перепутал?) в w40k нету эльфов не космических не земляных, тут есть Эльдар.) Darog да хаеры были великолепные в 1\5 модели ) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Shadenuat Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 (изменено) Но больше всего разочаровало отсутствие отрубленных монкайских голов/вырванных сердец/позвоночников в руках и рабов((( дивнизмон Разочаровываете вы меня, Темные Братья, не иначе стареете, теряете лихой азарт ) /дивнизмофф Изменено 8 октября, 2010 пользователем Shadenuat Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
N.Raxx Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Талос ВЕЛИКОЛЕПЕН! Воистину кошмарный плод чьей-то больной фантазии. Смотрю на арт, и аж пробирает, бр-р-рр. Заставил немного вспомнить Матрицу и главного злодея фильма "Вирус". Также порадовал самолёт. Изящные, но в то же время по-даркэльдарски резкие формы. Очень красиво. Сатнофикс (или как его там) тоже приколен. Нормальный такой, вполне симпатишный эльф :) Скорджи не очень понравились - крылья красивые, но уж слишком всё это похоже на птиц (дятлы, блин XDD). Хотя арт намекает на перспективу намутить бладовских крылышек и делать годные конверсии. Веном, в принципе, неплох. Ничего больше сказать не могу. Декапиатор не особо понравился, но вызвал ассоциацию с эдаким самураем-отшельником. А Дзирт ДоУрден [censored]а красив и пафосен :) ЗЫ: кстати, никто не помнит, были ли слухи о цене Разорвинг Файтера? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Жарптица Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 ЗЫ: кстати, никто не помнит, были ли слухи о цене Разорвинг Файтера? Раваджер + рина Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
4x_Runa Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Dark Eldar Summary: based on The Dudes’ summary, additional information provided primarily by Frgt/10, minor (but nonetheless important) contributors: jspyd3rx, Toloran, Mr Rose, Cosmic Girl, Loceplax, Wraithseer, time2die, gorgon, Ravenous ALBE=Autarch Lasblaster equivalent Army-wide special rules: Night Vision - Acute Senses USR Strength Through Pain – Most standard Dark Eldar Infantry units will have this rule, although some of the more out there ones will not. The unit (and only the unit) gains an upgrade every time it wipes out an enemy unit (3 max). 1st Feel No Pain, 2nd Furious Charge, 3rd Fearless. If an IC or IC's join a unit then their cumulative pain points are added together and they gain the benefit of all of them combined. Should the IC leave the unit, the pain points must be distributed as evenly as possible with any remainder being left to the owning player's discretion. If multiple enemy units are destroyed in a combat against multiple DE units, then all the pain points are randomly assigned to the victorious DE side, they don't EACH get a point for every unit destroyed by the combat's results. Combat Drugs - Succubus (no drugs for Lelith), Wyches, Reavers, Hellions, option for Archons Roll once. All units with the Combat Drugs rule get the same benefit. One result confers a free pain point. Results are: 3D6 pick the highest Run moves +1 S +1 WS +1 A reroll to wound rolls in close combat +1 free Pain Token 12" Assault and "always attacker" results are gone. Weapons: Dark Lance: S8 AP 2 Heavy 1, Lance (even for Scourges) Splinter Rifle 24" SX, AP5, Rapid Fire, Poisoned. Shard Carbine 18" SX, AP5, Assault 3, Poisoned. Splinter Cannon 36" SX, AP5, Assault 4, or Heavy 6 Poisoned. Splinter Pods - 18" S X AP5 Assault 2, Poisoned Blaster - 18” S 8 AP2 Assault 1, Lance Disintegrator – S5 AP2 Heavy 3 Shredder - still in Heat Lances - 18" S6 AP1 Lance, Melta Wargear: Webway Portal: archons, haemonculi only dropped in shooting phase, dropping the portal counts as shooting and the person who drops it CANNOT be in a vehicle when he drops it. It then acts like a board edge that you can bring reserves on. The WWP is indestructible and impassable once it's down...and in a change, cannot be used to bring on vehicles. Also, if you have a WWP you can always put things in reserves even if the mission doesn't allow. Outflanking and deepstriking reserves can use the portal. Agonizer: power weapon, no poison rule, but wounds always on 4+ Djinn blade: is not a weapon, but gives 2 additional power weapon attacks, rolled separately, on doubles hits wielder instead Plasma Grenades: wyches have acces to them, warrior can buy them Orgasm Grenade Launcher: whole unit has offensive and defensive grenades Soultrap: If bearer kills an enemy MC or SC in close combat he doubles his Strength to 6. If he kills another one, he doubles his Strength to 10. Clone Field: is a wargear item which allows the bearer to nullify D3 attacks directed at him each turn; the specific attacks are chosen by the bearer. Mutually exclusive with shadow field Shadow Field: same as before Huskblade: Power weapon that causes Instant Death. Drug Dispenser: access to combat drugs Hexfire Rifle - Sniper Rifle, wounded model takes a wounds test or is removed from play (yes this does circumvent EW) Blast Pistol - 6" range Blaster, counts as CCW. Mindphase Gauntlet: any IC or MC HIT (not neccessarily wounded) by this weapon must take BOTH a Strength and a Leadership test for EACH hit. If ANY of these tests is failed, that IC or MC may not attack this assault phase. NO power weapon, Special Characters: There are 8 special characters, all are HQ choices: Asdrubal Vect Can be taken mounted or on foot. It has been said his throne fits nicely in the spot where the sail goes on the new Raider kit. This implies no new model. Personally, I think the new kit would look a little silly without the sail. Seizes the initiative on a 4+ has preferred enemy against all unit types and re-rolls to wound against all Eldar models (including Dark Eldar) Armed with Obsidian Orb: S10 AP3 Assault 1 Blast Weapon that rolls against the target's Ld stat rather than their T. Any unsaved wound caused heals Vect up to his starting number of wounds. Dais: optional, 200 albes, 13/13/13 raider, transport 10, 3 dark lances vect and 9 other passangers MUST be deployed in the dais at the start of the game Duke Sliscus A corsair captain described as a nasty counterpart to Yriel. Gives you 2 rolls on the combat drugs chart, picking the result you want. 2+ poison weapons, if he rolls a 5+ to wound, they also ignore armour. A single unit of either warriors or kabalite trueborn have their poison weapons upgraded to 3+. Drazhar Apparently there's a strong indication that Drazhar is actually Arhra. 7/7/4/4/3/7/4/10/2+ Armed with Demiklaives Special Rules: Eternal Warrior, Fleet, Night Vision, Power from Pain - Can move to a different spot in the same combat as long as he stays in base to base contact with enemy models and in unit coherency. - Gets instant bonus attack for ever 6 on a saving throw. - Makes a Incubi unit he joines Fearless. - Has both Klavex powers. Lelith Hesperax 9/7/3/3/3/8/4/9/6+ No poison, no drugs, but ignores armour. 3++ in CC and 4++ against shooting Is equipped with impaler and shardnet. There are two wargear sets for the model but this is only a cosmetic option. There is no rule for another weapon loadout. Special Rules: Recieves a bonus attack for every point her WS is above the highest opponent's WS in base contact with her Lady Malys 4+ invulnerable save Completely immune to psychic powers and passes this ability onto any unit she joins. Equipped with better Djinn blade allows the owning player to redeploy D3 units after deployment...including placing these units back into reserve Urien Rakarth Gives out D3 Pain Tokens at the start of the game, which must go to Wrack or Grotesque units Regains 1 wound at the start of each DE Turn T5 Urien’s Ichor Gauntlet wounds enemies on a 3+ and inflicts instant death. Liquifier Gun (new name for the destructor) Can upgrade Grotesques to S6 for 5 albes each Wracks become Troops The Decapitator no IC, always starts in reserve regardless of mission, deepstrike anywhere on the table without scattering, can not assault in this round T3, 5+ invulnerable Baron Sathonyx Hellion character on skyboard lower than archons stats in almost all respects, pretty cheap however has a special skyboard that gives him +2 str on the charge (so +3 with his hellglaive) but no power weapon making pulling enemy IC's out of units virtually guarenteed. He also shields the unit from fire very effectively if there's decent cover around no combat drugs either makes hellions troops, +1 on deployment roll HQ Archon WS/BS: 7 S/T/W: 3 I: 7 A: 4 Ld: 10 Save: 5+ no skyboard or jetbike Can have a Blaster, or Blaster Pistol. Court of the Archon Inquisitor style retinue for the Archon. Different (alien) members offer different bonuses. 1-2 Medusae- ranged eye laser style weapon (the background for these are pretty cool; they're basically brains-on-stalks that possess hosts for them to leech off their emotions): Flame S D6+1 AP D6 Assault 1 1-5 Ur-Ghuls- WS5 S5 T5 W 3 I5 A3, furious charge, feel no pain 1-2 Lhameans- Dark Eldar poison masters, poisoned weapons of the Lhamean and Archon wound on 2+ 1-3 Sslyths- 2 wound snake-like mercenaries armed with shardcarbine, splinter pistol and cc weapon (they have 4 arms). also have FnP Succubus WS/BS: 8/6 S/T/W: 3 I: 8 A: 4 Ld: 9 Save: 6+ Wargear is minimal, mainly wych weapons and other combat gear, nothing too special. comes with combat drugs as standard, option for Agonizer, no skyboard or jetbike Haemonculus 1-3 haemonculi per slot, and 1 of them can be an Ancient. Haemonculus: 4/4/3/4/2/4/2/8/6+ Ancient Haemonculus: 5/5/3/4/3/4or5/3/9/6+ Comes with a free Pain Token (and therefore Feel No Pain) If there is at least one H. in the army, Wracks are Troops no way to improve armour, no shadow field Wargear for Ancient: - Huskblade - Archangel of Pain: One causes all enemies within 3d6" to make a LD test. If they fail, their WS and I is 1 for the rest of the turn. - One is a single shot weapon that 12" Strength d6 AP d6, Assault 2d6. - A rifle that is 36" sX ap 4, assault 1, sniper. If a model suffers a wound from this, it rolls a characteristic test against its wounds. If it fails, it is removed from play. - Crucible of Malediction: all psykers within 3d6 take a ld test or get removed from play , one use - Liquifier: Flame Str 4 Ap D6 Elites Harlequins Identical to the Codex: Eldar entry There is no, repeat NO Solitaire and NO dedicated transport. Mandrakes 5-10 Mandrakes 4/4/4/3/1/5/2/?/5++ single ccw, 5+ invulnerable Whenever a unit with this rule has at least one pain token, each model has the following shooting attack: 18” S4 AP4 Assault 2, Pinning Special Rules: Stealth, Move Through Cover, Night Vision, Fleet, Infiltrate, Power Through Pain Incubi 5/4/3/3/1/5/2/9/3+ 3-10 squad size. Incubus, Klavex Armed with Incubus warsuit (3+ sv) and Klaives (Power Weapons with +1S), NO plasma grenades, no Tormentor anymore Special Rules: Fleet, Night Vision and Power from Pain. Klavex is a squad leader with WS5, A3 who can take: Demiklaves: 2 smaller blades that either give him +2 attacks or +2S (both are Power Weapons). Bloodstone: Flame S3 AP 3 Klavex can buy the follwoing Exarch powers: Onslaught: If a Klavex is in the unit, wound roll of 6 by Klavex or Incubus allows for bonus attacks, these cannot produce more attacks. Murderious Assault: Klavex points at an IC and gains Preferred Enemy against that IC, can be done every assault phase Grotesques 4/1/5/5/3/?/3/3/6+ One Grotesque can be upgraded to a aberration. Can take a few special close combat weapons, but no power weapon. One Grotesque can take a ranged weapon, although BS 1. Special Rules: free pain token, aka Feel No Pain, no fleet If there is no IC in the unit, roll aD6. One a 1, unit is removed from play and every unit in 2D6” gets 2D6 S5 AP- hits Option for Raider. Takes up two transport slots. Wracks Human-sized Homunculus constructs two poisoned (4+) blades S3 T4, no fleet One wrack can be upgraded to a champion. Can take a few special close combat weapons including an agonizer. 1 in 5 wracks can take liquifier Special Rules: free pain token, aka Feel No Pain Option for Raider and Venom. Kabalite Trueborn 3-10 elite warriors, LD9 and 2A Armed with Splinter Rifle and Kabalite Armour. Dracon upgrade. Dracon has 3 attacks. Can swap rifle with splinter pistol and ccw for free or splinter carbine for 5 albes each. Can take plasma grenades for 1 albes each. Special Rules: Fleet, Night Vision and Power From Pain. Options to take 4 special weapons and 2 heavy weapons. Hekatrix Bloodbrides elite wyches, LD9 and 2A Syren squad champion with A3 Every third wych can take a special wych weapon. Troops Kabalite Warriors 5-20 Stats are the same. Armed with Splinter Rifle and Kabalite Armour. Sybarite upgrade. Warriors get 1 Dark Lance (25 albes) or Splinter Cannon per 10 models. Can only take 1 shredder or blaster regardless of squad size. no plasma grenades Sybarite can take: grenade launcher for 20 albes, ghostplate armour (4+/6++), venom blade, a power weapon, or an agonizer Special Rules: Fleet, Night Vision and Power From Pain. Wyches 5-20 4/4/3/3/1/6/1/8/10/6+ Stats are around the same. Armed with: Close combat weapon, combat drugs, plasma grenades, splinter pistol, wychsuit. Hekatrix (squad champion, A2) still have the option for the Agoniser. Wych weapons are one per 5 models. Special Rules: Fleet, Night Vision, Power from Pain, Combat Drugs. Dodge (4+): Wyches have 4+ Inv save in CC Wych weapons - Shardnet and Impaler: Counts as 2CCW, every enemy model in base contact loses 1 attack to a min of 1 - Hydra gauntlets: Count as 2CCW and grants +D6 attacks instead of the +1 for 2 ccw - Razorflails: Count as 2CCW, reroll to hit and wound. Fast Attack Reaver Jetbikes 3-10 T4, 5+ save, can Turbo-boost 36", Move through Cover Reavers and Arena Champion Armed with Wychsuit, splinter pistol, close combat weapon, combat drugs Reaver Jetbike: +1T and 5+save, built in Splinter Rifle and 36" Turbo Boost One out of 3 can replace Splinter Rifle with Heat Lance or Blaster. Bladevanes: Draw a line from the starting point and the ending point of the movement. Select a single unengaged, non-vehicle unit under this line. Each bike does D3 S4 AP- hits. Cover Saves allowed. One out of three Jetbikes can replace Bladevanes with: Grav-Talon: 10 albes, as Bladevanes but does D3 S4 AP-, if target suffers 1 or more unsaved wounds it must immediately take a pinning test. Cluster caltrops:20 albes, Additional to Bladevanes D6 S6 AP- hits Special Rules: Night Vision, Power from Pain, Skilled Riders, Combat Drugs There is no way to take these guys as Troops. Hellions 5-20 Jump Troops, hit and run, Fleet, combat drugs, no plasma grenades hellglaives give +1A and +1S Skyboards have a 18” SX AP4 assault 2, Poison shooting attack Champion can take a special type of skyboard which can pull an IC out of its unit when using Hit and Run. This leaves him engages in Close Combat with the IC though. can take grenade launcher for 20 albes Beast Masters 1-5 beastmasters per unit, ride skyboards, count as Beasts though one beastmaster can take combat weapons like agonizers, no combat drugs each beastmaster can only have ONE type of beast. 0-5 kymerae per beastmaster, 0-1 clawed fiend per beastmaster, 0-2 Vodwing Flock per beastmaster Khymera - The old Warp Beast, 4/4/4/3/1/4/3/?/4++ Vodwing Flock - W5, A5, Rending Clawed Fiend - 4 wounds and 4 attacks, the fiend also gains an attack for every wound it suffers Scourges 3-10 4+/6++ Ghostplate armour, armed with with Shard Carbines and Jump Pack (no jetpack) Weapon options: 2 out of 5 can take: heat lances, dark lances, splinter cannons, Haywire Grenade Launchers: 24” S4 AP4 Assault1, against vehicles roll an additional D6: suffers a glancing hit on 2-5 and a penetrating hit on 6 Special Rules: Deep Strike Heavy Support Ravager Fast, skimmer, open-topped, AV 11 11 10 Armed with 3 Dark Lances as standard, can upgrade to diintegrators for free Can fire all weapons after moving 12" and after Deep Striking Talos 5/3/7/7/3/4or5/D6/10/3+ Nightvision, Power from Pain, Monstrous Creature, Move through Cover twin linked splinter cannon, can be upgraded to twin-linked liquifier, twin-linked heat lance and more can take additional ccw for 15 albes can make attacks Instant death for 5 albes OR can roll 2D6 for number of attacks and pick the highes for 10 albes Cronos Weaker but cheaper Talos. 3/3/5/7/3/4or5/2/3+ Nightvision, Power from Pain, Monstrous Creature, Move through Cover When the Cronos kills a model in cc, an unit in 12" gets a Pain Token. Can take ranged weapons, that also gives a Pain Token upon wounding: Weapon 1: Flame S4 DS 3 Assault Weapon 2: 18" S3 DS3 Assault Blast 5" Razorwing Fighter AV 10, 10, 10 Fast, Skimmer, Supersonic: 36” Flatout Can fire all weapons after moving 12" and after Deep Striking TL splinter cannon, 2 dark lances, 4 monoscythe missiles (48" S6 AP5 assault 1, large blast, one use only) can be upgraded to: Necrotoxin Missile: 48" 48" SX AP5 Blast 5", Poison 2+, Pinning, one use only Soulstealing Missile: 48” S7 AP- Large Blast, reroll to wound, one use only Voidraven Bomber AV 11, 11, 10 Fast, Skimmer,Supersonic: 36” Flatout Can fire all weapons after moving 12" and after Deep Striking Armed with two Voidlances: S9 AP2 Dark Lances and a Void mine: S9 AP2 Lance, 5” Blast, Bomb dropped along its flight path, scatters D6". can take up to four missiles: Monoscythe Missiles: 48" S6 AP5 assault 1, large blast, one use only Implosion Missile: 48”, small blast, W-test (take the W at the start of the game) or removed from play, invulnerable and cover saves allowed, one use only (30 albes a pop) Necrotoxin Missile: 48" SX AP5 Blast 5", Poison 2+, Pinning, one use only Soulstealing Missile: 48” S7 AP- Large Blast, reroll to wound, one use only Transports Raider transport 10 Fast, skimmer, open-topped AV 10 10 10 Has upgrades for a 5+ invulnerable (not cover) save and another that gives an extra 2D6" movement. Upgrades 3 expensive upgrades: - Nightshield: hasnt changed - Retrofire Jets: allows deepstrike, fire all weapons after deepstrike, you cant disembark from a DSing vehicle though - Clonefield: confers 5+ invulnerable save 7 cheap upgrades: - if the raider moves over a unit it gets D3+1 hits with S4 - 2D6" extra movement - enemy unit in 6" get -1 on thei Ld, must take a Ld if they try to assault the vehicle - friendly units in 12" can reroll their moraletest - raider can tankshot, if it rams it gets +D3 on its front armour - for every 1 on a close combat to hit roll against the vehicle the unit gets a S4 hit - splinter rifles and pistols (but no cannons) can reroll failed to hit rolls when shooting from the raider Venom 4/10/10/10, fast, skimmer Transport capacity 5 or 6 (codex contradicts itself), clonefield Armed with Twin Linked Splinter Rifles and can upgrade to a Splinter Cannon Despite the name, this is not a Harlequin dedicated transport. Every unit with access to the raider can also take a venom, except Groteques __________________ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Жарптица Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Ну достаточно интересно, полома или жуткого павера не видно и в помине, до ИГ и Бладов не дотягивают, но в целом очень и очень недурно. Меня только смущает то, что почти нет аутфланка и только 1 отряд инфильтраторов, да и те горе бойцы. Чем бороться с лутазами и фангами не понятно. Но понятно что делать с предами и транспортами. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Senior G Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 Orgasm Grenade Launcher: whole unit has offensive and defensive grenades Это не шутка? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Underoak Опубликовано 8 октября, 2010 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2010 (изменено) недопонял про арликов они ВООБЩЕ не имеют доступов к транспортам?? O_o Изменено 8 октября, 2010 пользователем Underoak Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать
Вы сможете оставить комментарий после входа в
Войти