Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Рекомендуемые сообщения

Чаптер тактикс не будет 100%, возможно будет че нить другое.

его и не должно быть )) обычный кодекс - для кучи чаптеров, оттуда - и всякие замены на стаборны, флиты и аутфланги. а волки - один чаптер, ему много тактиксов и не нужно )

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 2,9 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

14 броня для Бьорна подтвердилась. Но пока не понятно: будет ли она по кругу, или только с передака.

Имхо как Самаэлю сделают 14-14-10

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

релентлес скваду из 5 мужиков, 4 из которых несут хевивепоны а пятый позволяет стрелять в 2 цели.... офигительная штука, отряд под 200 очков из 5 моделей, каждая потеря в котором ахтунг и смерти подобно, угу имба и поломище.

Дреднаут с рендинг асалт 4 автокэноном очков за 200 тоже о май гад какая штука.

Лонгфанги и бьерн все это не то, что должно интересовать ждущих павера серых. Почем и какая навеска у хантеров и клавсов, что могут лорды и сколько будет стоить вульф гард - вот что должно быть интересно :)

Пока волкам, судя по слухам, павера не завезут в кодекс.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

релентлес скваду из 5 мужиков, 4 из которых несут хевивепоны а пятый позволяет стрелять в 2 цели.... офигительная штука, отряд под 200 очков из 5 моделей, каждая потеря в котором ахтунг и смерти подобно, угу имба и поломище.

Представим , что они смогут брать 4 ММ и дроппод или Гейт юзать с пристом**? Уже сквад становится сытным.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

5 парней с 4 ММ, сержантом и дропподом ~ 230 птс, 2 КП и 5 вундов. дабы окупиться нада разбить 2 танка, то есть по 2 мельтавыстрела в каждый. Каков шанс с 2х мельт убить танк? порядка 60%, не айс.

Если они будут стоить как грейхантеры и им дадут быть в больших сквадах, то да, тут прикольно получиться, если нет, то фигня.

Опять таки в рине они еще ниче так, 2мя лазками по разным целям, но и тут не особо.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

http://www.bolterandchainsword.com/index.p...8entry2044708 как вам такой размерчик?)))

Появлялся слух про то что волки буду "ambidexterous" - так говорят о людях, которые могут писать правой и левой рукой. Возможно это даст правило стрельбы из 2-х оружий сразу)

From the above I gather:

- All SW except Blood Claws seem to have True Grit as standard (as long as they carry Bolters), and can assault after shooting bolters.

- Blood Claws are WS4 and BS3, the lose the berserker charge and pick up Furious charge.

- Something about Long Fangs being better than they are currently, retaining Split Fire, but also allowing Fearless or Relentless? (Implacable)

- Still unknown if Bjorn is just 14 on his front armour or 14 all round

- Ragnar seems to offer +1A to the unit he joins on the charge

- October release date

The whole army retains the counter attack USR, but the body guard (wolf guard body guard) have something extra. They (WGBG) started off with the standard codex options (bolter, bolter pistol, CCW and so on), but it looks like they will have the option to fire rapid weapons (no mention of plasma weapons) and still assault. Not bad… (indeed!)
Изменено пользователем Sentinel
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Кажется не было, с Варсира Пните, если было.

The Space Wolf codex has an October release date.

Here is the current round up of rumors from this thread. 7/9

The Space Wolf codex has an October release date.

LC's are called Wolf Claws in the new codex, you can choose to either re-roll to hit or to wound.

Canis Wolfborn is the new SW SC; He's riding a very big wolf in a not so weird way as that sounds. Let just say those bloodcrushers look like grots!!! Also Canis is power armoured and has 2 wolf claws. The wolf has some cybernetic bits on it.

IIRC taking Canis also allows you to take two cav choices, 1 can be SW mounted on wolves, the other is just wolves.

Njal Stormcaller returns to the Codex with a new model, holding a gnarled staff out before him.

Bjorn the Fellhanded returns to the codex.

All special characters have been resculpted.

Wolf Scouts will remain the same and they also have the option be mounted in a Land Speeder Storm

There will be 2 main plastic kits, however 1 of them can be used to make pretty much every SW troop choice by combining the oooodles of spares on the sprues with normal vanilla marines kits (e.g. a box of devastators plus the extra from the sprues will make your Longfangs. IIRC there are around 30+ heads on the sprue!!! there may also be a special vehicle, but I'm not sure if it's a complete kit or if there will be an upgrade sprue to add to the existing kit.

There's also a funky new way of kitting out your characters called Sagas, it is similar to the Vampiric Powers used by WFB VC, but IMO much more fitting for SW, and very fluffy, in fact it is IMO one of the best ideas GW have had in ages. You choose "sagas" for your characters, perhaps someone with Saga of the monster killer (I made that name up by the way) may be better at killing monsters (high strength things) in some way, although there could be drawbacks to this as he may need to kill so many of such things per game to continue his saga......

Space Wolves gain access to an Assault Cannon Land Raider variant.

The current options for jump packs are going to change. BTW Jump Pack marines are called "Skyriders" in SW Codex.

The only currently unconfirmed rumor comes from BoLS, they say there is a metal Wolf Guard Terminitor bodyguard box due out.

Plastic Wolfguard Terminators; they are ambidextrous, ie they will have right and left handed weapons options like Stormbolters.

Советую почитать всю ветку на варсире, там есть очень ценные замечания.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

http://www.warseer.com/forums/showpost.php...2&postcount=770 парень пишет слишком расплывчато, вот я ему не верю. Даже копировать сюда не стал - кто хочет - залезет и прочтет) Изменено пользователем Sentinel
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Слухи от парня работающего на ГВ в Канаде:

I can't really explain too much on "Sagas" and the name they have chosen to call the new marine traits.

The Space Wolf army is themed on movement. Move, Assault, Fire, Move, Assault, Fire, etc. Its not meant to be a static army. It's also an army to be filled with lots of Troop Choices.

13th Company are not officially dead but are special choices based on your army. This Im not clear on whether they are a "Legion of the Damned" choice, or something based on the HQ you purchase.

Pack Leaders are now unit upgrades and are not purchased from Elites. This Im not 100% on either.

Grey Hunters are strongly rumored to be able to take a second special weapon in their squads. That is something that I don't understand why Salamander's don't have anymore.

Long Fangs "May" be able to have some sort of a special rule where they can move and fire, but not assault.

Blood Claws have been re-worked to level with 5th Edition in respect to "Bezerk Charge." What it is Im not sure.

No doubt there is more, but not much is being leaked. Im outta here at the end of the month and no one at my level really knows anything anymore.

Your FW order is in BTW.

С варсира:

What I have heard with respect to the Saga's is that

Wolf Lords will be able to take two sagas. They will have a wide variety of weapon options. I have also heard that they will be able to make on unit of Wolf Guard a troops choice but I need confirmation on this.

Wolf Priests will basically be a chaplain and apothacary combined in that they will have a Power weapon, Iron wolf amulet and Healing balms and potions as standard. So they will ignore armour saves, have a 4+ invulnerable save and confer Feel no Pain on any unit they join. They will be able to take one sage and apparently cost about 130pts.

Rune Priests will come with Force Weapon as standard and will be able to take some very nifty psychic powers unique to them. They will be able to take one Saga.

Iron Priests will be brought in line with the Techmarines of the normal codex. I do not know if they will be HQ or Elite but they too will take one Saga.

Wolf Guard battle leaders will be an upgrade for Wolf Guard packs and will be able to take one Saga as standard.

Cheers.

Wolves.jpg

Изменено пользователем Sentinel
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Нда, 130 очков за ФНП грей хантерам с двумы спешелами... Или блуд клавзам с 4мя атаками на чардже... Миленько так...

Эти же 130 очков дают ещё переброс промахов в первый раунд...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Де грей хантеры с фнп это не так страшно, те же плагмарины, только с лишними 3-4 атаками павершашкой, и намного дороже получаться будут. Вот если дадут возможность из вольфгардов собирать вменяемую термосню и будут сторм шилды... Можно будет боинги почище орочьих запускать.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сила орочьего боинга в 2вух вундах и скорости.
Ну дадут какие-нить реролы сейвов, фнп и ЛР. Тоже будет выносливый боинг, но немного другой.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Резюме с Колокола, они вроде проверили слухи.

Ok guys, 2 new batches of 40k Space Wolves rumors rolled together here:

BATCH 1

"I can't really explain too much on "Sagas" and the name they have chosen to call the new marine traits.

The Space Wolf army is themed on movement. Move, Assault, Fire, Move, Assault, Fire, etc. Its not meant to be a static army. It's also an army to be filled with lots of Troop Choices.

13th Company are not officially dead but are special choices based on your army. This Im not clear on whether they are a "Legion of the Damned" choice, or something based on the HQ you purchase.

Pack Leaders are now unit upgrades and are not purchased from Elites. This Im not 100% on either.

Grey Hunters are strongly rumored to be able to take a second special weapon in their squads. That is something that I don't understand why Salamander's don't have anymore.

Long Fangs "May" be able to have some sort of a special rule where they can move and fire, but not assault.

Blood Claws have been re-worked to level with 5th Edition in respect to "Bezerk Charge." What it is Im not sure. "

BATCH 2

"What I have heard with respect to the Saga's is that

Wolf Lords will be able to take two sagas. They will have a wide variety of weapon options. I have also heard that they will be able to make on unit of Wolf Guard a troops choice but I need confirmation on this.

Wolf Priests will basically be a chaplain and apothacary combined in that they will have a Power weapon, Iron wolf amulet and Healing balms and potions as standard. So they will ignore armour saves, have a 4+ invulnerable save and confer Feel no Pain on any unit they join. They will be able to take one sage and apparently cost about 130pts.

Rune Priests will come with Force Weapon as standard and will be able to take some very nifty psychic powers unique to them. They will be able to take one Saga.

Iron Priests will be brought in line with the Techmarines of the normal codex. I do not know if they will be HQ or Elite but they too will take one Saga.

Wolf Guard battle leaders will be an upgrade for Wolf Guard packs and will be able to take one Saga as standard. "

Изменено пользователем Darog
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2-е спецоружие в отряд серых - прекрасно. То что сержанты уйдут из элиты - тоже очень приятно. ФНП от вульфприста любому отряду, к которому он присоединён - точно так же.

Wolf Guard battle leaders will be an upgrade for Wolf Guard packs and will be able to...

Мой англицкей хренов. Что значит "Wolf Guard packs" ? оО

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Видимо речь идёт про пачку -_- коробку ...в гашем случае наверное означает что в пачку серых можно дать Гварда который будет апгрейдом сквада(как сержант) видимо

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну просто обычно у волков "пак" означает "стая". Вот я и засомневался в написанном )

спасибо )

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Нравится все слухи а миньки как-то не впечатлили. Ангелы выглядели лучше. Этих словно делали в пятницу в третью смену. Хотя морда панка и оружие достойно. Насколько я помню по слухам ГВ выпустит коробку бится для апгрейда стандартных коробок, так?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

половина фейк...почти :D

фнп боинги, размечтались...хотите боле меньшего и не так будет больно :P

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

половина фейк...почти :D

фнп боинги, размечтались...хотите боле меньшего и не так будет больно :P

ммм хдето я это уже слышал) :boyan: ))),хоть что бы нибуть ;) "случано" "откуда нибуть" узнал бы ;) ,скажем полный профиль отряда,воот тогда да, потом,после выхода кодэкса можно было судить о связях некоторых неффпупенных личностей))) Изменено пользователем GAD
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Дело не в этом. просто надоела уже тенденция запугивания всех новыми кодексами. У нас получается как в ФБ - выходит новый армибук, все сразу кидаются собирать эту армию. Остальные трепесчат. После ИГ трепесчим? Еще как! А что с волчками будет, аж страшно подумать :О

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Да вроде никто и не трепещет.. Люди радуются просто возможным улучшениям и обновлениям, Действительно адекватной информации о том, что планируется мегопаверный кодекс, от которого надо трепетать, не было. Да и не нужен он. Как уже тут стопицот раз сказали, волки и сейчас при прямых рукх играют нормально, улучшат и обновят всякие устаревшие мелочи, выпустят новый пластик и кого-нибудь из хаку секции - и круто, вряд ли действительно народ ждёт, что сделают страшных мегорвачей из волков.

Изменено пользователем комиссар Манул
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...