Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Necrons


Рекомендуемые сообщения

  • Ответов 4,2 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Будет имхо большая овальная подставка, как у тригона

А с чего вы все взяли, что пауки будут большие? Старые вполне скромные по размерам

Изменено пользователем Hide
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Будет имхо большая овальная подставка, как у тригона

Скорей всего, овальная подставка будет под дум сайз (найт сайз), а под спайдера останется прозрачная.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

я конечно сдесь по ссылке перешел на ютьюб с видосом, но на самом гв-сайте пусто как всегда, только появился новый супер-пэинт сет за 230 баксов, а про тизер - ничего.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

старые не маленькие, это да, но все говорят, что новые вообще здоровячками будут. и если тварь с ринку, то плашка прозрачная точно вряд ли будет. а с другой стороны на тригоновской плашке томб сталкер форджовский уже. не будут же они 2 миньки не маленького размера под одинаковые подставки делать

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тизер клёвый. Как бы намекает империуму на то, что скоро всем вломят люлей. Полномасштабная побудка.

Некроны просыпаются, чтобы спасти всех от Тиранид.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я и пришёл домой в надежде найти тут вкусненькие вкусняшки с ГД, а нашёл один несчастный тизер... Грустно( Изменено пользователем Grey_Кardinal
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

я конечно сдесь по ссылке перешел на ютьюб с видосом, но на самом гв-сайте пусто как всегда, только появился новый супер-пэинт сет за 230 баксов, а про тизер - ничего.

Тизер в последнем "Whats new today". Тут: http://www.games-workshop.com/gws/content/...p?aId=18500093a

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

если это можно назвать тизером. такой ролик минут за 5 делается) жалко мне ГВ...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Эм, а чего ждать?) Типа трансформеров, цг графику?)

Нормальная фишка. Прчием сори, но этот блог делают далеко не профи , а почти простые ребята любящие 40к, просто с одобрения ГВ. Может они там полотеры вообще

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Okay, I've saved the arguably best named character for last...Imotekh the Stormlord. I've already discussed a bit about what he can do, but I thought I'd go a bit deeper as he's likely to be many peoples' favorite...because let's face it, most people like the most powerful guy and he is, both in gameplay and in the fluff.

Imotekh's Tomb World awoke with many of its rulers still in hibernation. The lesser Lords that awoke decided not to manually wake up their superiors as they each tried to vie for control of the world. After a decade of civil war, one lesser Lord got the idea that he could awaken a great general and use him to rally everyone else to his cause, and so he woke up Imotekh, who was instantly appalled at the state of the Tomb World. He raised his own army and quickly decimated all of his competitors to the throne and took over never to look back.

The only true rival in his kingdom is now Nemesor Zahndrekh, but he is still wildly loyal to Imotekh (likely believing him to be some great Royarch of old).

Imotekh is perhaps the galaxy's greatest strategist and his attacks are often made across whole systems simultaneously, not just on isolated planets. Although his attacks may seem almost magical to some, in truth it is cold hard logic and probabilities in play, something that Imotekh is a master of, along with a great understanding of his foes' minds. His logic is so flawless, that the only way an enemy can get an advantage on him is to be truly random...something Orks actually do innately, which is why Imotekh hates them above all else. Imotekh has one and only one goal: to wash clean the galaxy of all its lesser races, leaving the Necrons to remain supreme.

Imotekh knows that logic and precision can only accomplish so much. Therefore, he uses weapons of terror and confusion against the enemy including having his forces advance under a storm-darkened sky (not explained how he does that, but I'm guessing some sort of Necron tech is in play) as well as implanting some foes with 'bloodswarm nanoscarabs' whose presence in their bodies draws Flayed Ones to them like flies to crap.

His empire is growing at an extremely fast rate, faster than any other Necron Overlord. Of course, this expansion has also means that his Empire has begun to be noticed in a serious way by the Ultramarines, Iyanden Craftworld & even the Tau Empire (as all 3 are apparently fairly close to the borders of his expanding domain).

If there is one flaw with Imotekh, it his need to utterly humiliate his foes in order to truly display his superiority, and leave them alive to know their shame at being defeated (although typically with a limb removed as a grim reminder of their loss). However, this hubris has led to allowing vanquished foes to survive now with further knowledge about how to fight him and Necrons in general. The fluff hints that perhaps damage during hibernation is to blame, but which trait is due to this damage? Is the need for personal glory the glitch or is it the grand strategic vision?

Imotekh is armed with a few pieces of 'standard' wargear (that generic Overlords can also be equipped with): Phase Shifter & Sempiternal Weave (which together give him a 2+/3++ save), Phylactery & Gauntlet of Fire (which is a CC weapon that allows 'to hit' & 'to wound' rolls in combat to be re-rolled and can be used in the shooting phase as a very standard template weapon).

For non-standard wargear, he has 'Bloodswarm Nanoscarabs' which make you randomly pick one enemy non-vehicle unit in the army (going to need that random number generator again!) and any Flayed One packs aiming to Deep Strike within 6" of this enemy unit don't scatter.

He also carries the 'Staff of the Destroyer' which cannot be used in CC (so no +1 for having two weapons in CC) but allows a once per game shooting attack that is S6, AP1, Assault1 and fires a 2D6" straight 'line' out from Imotekh's base and hits enemy units underneath like the Doom Scythe's Death Ray (each unit under the line suffers as many hits as models in that unit that are actually under the line).

For special rules, if his close combat attacks bring down an enemy HQ or Monstrous Creature then you get 2 Kill Points instead of 1...but if you're playing a campaign then any models 'killed' this way gain 'preferred enemy' against Imotekh in subsequent games in the campaign (as he lets them go after defeating them).

As I mentioned before, he also is able to steal the Initiative in games on a roll of 4+, unless playing against Orks (in which case you can't even attempt to seize the Initiative).

And finally, he has the 'Lord of the Storm' rule that I reported before which causes turn 1 of every game to have Night Fighting in effect and if you wish, you can extend it into further game turns by rolling higher than the turn number on a D6 at the start of each game turn (as well as potentially causing lightning strikes on every enemy unit on the table in each Necron Shooting phase while Night Fighting is in effect).

So as you can see, this guy has a whole host of awesomeness going on, not the least of which is the ability to bring Night Fighting into games which can be a huge advantage if your army is set up to take advantage of it (especially as you're potentially doing bonus damage to the enemy army with your lightning strikes while its going on), but he is by far the most expensive named character in the book, although not so expensive that he probably isn't a real go-to choice for lots of Necron generals.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Здравствуй, некронский Сеттра. Особенно та часть, где его будят в разгар гражданской войны.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

hose BOLS point values are incorrect, not the least of which is the fact that Quantum Shielding is not an upgrade for any vehicle...they either have it or they don't.

The Night Scythe and Ghost Ark are much more expensive points-wise than I think any Necron player would hope for, but they're not 150 points. They are much more in the range of an Eldar Wave Serpent (after its taken its weapon upgrades).

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну вот вроде и наметился первый парень для тестов :) Если бы у него не было 2+/3++ я бы еще подумал, а таааак. Очень вкусные бафы. Надо только выяснить:

- из ДСа без скатера могут приходить ТОЛЬКО флейды?

- у него в СС просто оружие с реролами или оно хотя бы павер вепон или еще какое?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

... Если бы у него не было 2+/3++ я бы еще подумал, а таааак. ...

Ну тык там вроде написано, что это обычный варгир такой: 2+/3+. Все оверлорды могут брать, а это, конечно, крутотень в дополнение к Т5.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Некроны в третьем кодексе

Некроны в пятом кодексе

В)

странно раз 10 на это наталкиваюсь за сегодня вчера

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

раньше всё держалось на монолитах... теперь такое ощущение, что всё будет держаться на лордах и их бодигардах

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Квантум щилды падают лишь с пней. Вышел новый ВД, там много всякого

К примеру

I got my hands on a WD too. To clear a few things...

Quantum Shielding - Quantum Shielding provides a +2 bonus to AV in Front and Flank of the Vehicle until it suffers a PENETRATING Hit. Glancing will not do the trick.

The weapons on the flanks of the Ghostbark/Doomsday Ark are basically 5 Gauss Flayers that may fire on different targets.

Tesla - Tesla Weapons deal 2 additional hits for each 6 to hit that was rolled.

Staves of the Covenant ARE Power weapons.

Warscythes still add 2D6 to armourpenetration, which is pretty neat with S7.

The Command Barge enables the Lord to attack a unit it flew over, even if it moved flat-out. The lord may deal 3 strikes, which hit on 4+ (3+ if the vehicle moed less 12" or less). Each Wound roll of 6 may be allocated by the Necron Player. All aditional effects of the Lords weapon DO apply. Vehicles are always hit in the rear.

Изменено пользователем 4x_Runa
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ого, лорд который летает больше чем на 24 дюйма и попадает по техника на 4+ с 7ой силой и 2д6 на пробивание...очень вкусно

тоже думаю неплохой чойс для ЕТС форматов

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.

×
×
  • Создать...