Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Обсуждение новостей Games Workshop


Рекомендуемые сообщения

Что за Supreme Commander такой, любопытно.

Видимо, по одному-два именных перса на фракцию. Всякие жилимяны, бабаддоны, селестины и прочее. Вообще выглядит это чисто как костыль для того, чтобы можно было взять магнуса, но не платить за него 3 цопе.

Изменено пользователем Locke
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 7,5 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

А я так надеялся что за все эти огромные махины придется че нить платить.

Ты уже деньгами заплатил - за то, чтобы попасть на игровой стол. Платить ещё сверх очков ещё и ЦП - это перебор какой-то) =)

Изменено пользователем Только Вперед
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сколько можно этих дурацких правил которые новому кодексу эльдар придется отменять?? Дизайнер же устанет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пошла жара.

Judicar:

M6" WS2+ BS3+ S4 T 4 W5 A4 LD9 SV3+

Absolver Boltpistol 18" Pistol 1 S5 AP-1 D2

Executioner Honorblade S+3 AP-3 D2 unmodified wound rolls of 6 cause 1 MW in addition

4++ in close combat only

at the start of the close combat he can select one enemy unit in 6". the enemy unit always strikes last

Bladeguard Veterans

M6" WS3+ BS3+ S4 T 4 W3 A3 LD8 SV3+

Sargeant

M6" WS3+ BS3+ S4 T 4 W3 A4 LD9 SV3+

Heavy Boltpostil 18" Pistol 1 S4 Ap-1 D1

MC Powersword S+1 ap-3 D2

Stormshield: +1 on armor save in addition to a 4+ invul

i guess the regular stromshields are going to that status aswell

Bladeguard Ancient

M6" WS3+ BS3+ S4 T 4 W5 A4 LD9 SV3+

Heavy Boltpistol 18" Pistol 1 S4 AP-1 D1

no melee weapon.

got the regular Astartes Banner Rule in addition to:

friendly Ordo Bladeguard units within 6" gain +1 to hit

Assault intercessors (troops)

M6" WS3+ BS3+ S4 T 4 W2 A2 LD9 SV3+

Heavy Boltpistol 18" Pistol 1 S4 AP-1 D1

Astartes Chainsword S User AP-1 D1 makes one additional attack with this weapon.

Sargeant can take a Plasma Pistol

okay now the biker Lads:

M14" WS3+ BS3+ S4 T5 W4 A2 LD7 SV3+

sargeant

M14" WS3+ BS3+ S4 T5 W4 A3 LD8 SV3+

Heavy Boltpistol 18" Pistol 1 S4 AP-1 D1

Twin Boltrifle 30" Rapidfire 2 S4 Ap-1 D1

Astartes Chainsword S User AP-1 D1 makes one additional attack with this weapon.

When they advance they always move 6 additional inches instead of rolling

they gain +2 attacks if they assaulted this turn

Изменено пользователем mzob
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

/Overlord is a regular one so i skip for the jucy bits

he got a trachionarrow 120" assault 1 S12 Ap-5 D D6 one use only and

Hyperphase Scythe S+2 AP-3 D D3

/Kingsguard:

M5" WS3+ BS3+ S5 T5 W4 A3 LD10 SV3+

Reqlic Gaus Blaster 24" Rapidfire2 S5 AP-2 D2

living metal

in the movement phase, can select a friendly dynasty unit within 9" that unit can fall back and still shoot & attack

/Plasmamancer: (got cryptek keyword)

M5" WS3+ BS3+ S4 T4 W4 A1 LD10 SV4+

Plasmalance: 18" AssaultD3 S7 AP-3 D2

Plasmalance (melee) Suser AP-3 D2

living metal

at the end of the movement phase, can select a enemy unit within 18" and visible to him. on a 4+ it takes a MW

at the start of the close combat phase roll a d6 for every enemy unit in 6" on a 4+ it suffers a MW

/Skorpekh Lord

M8" WS2+ BS2+ S6 T6 W6 A4 LD10 SV3+

Anihilator: 19" Assault 2d3 S6 Ap-1 D1 Explosive (the new auto hit mechanic vs hordes) "For each wound a unit takes from this weapon, roll a D6. On a 5+, it deals a MW to the unit. Then roll a D6 for each MW done to the unit. On a 5+, another MW is dealt. Continue until either the dice pool is empty, or the unit is destroyed."

Claws: S user Ap-1 D1 can do 2 attack rolls instead of 1 for each attack

Scythe S+2 AP-4 D3 -1 to hit

living metal

friendly destructor cult units within 6" gain reroll 1 on wound rolls

4+ invul

he can reroll hit rolls of 1

/Skorpekh destructors

M8" WS3+ BS3+ S5 T5 W3 A3 LD10 SV3+

Plasmacyte:

M8" WS4+ BS4+ S4 T5 W1 A1 LD10 SV4+

Their Twin CC weapons: Suser AP-3 D2 the user can make 1 additional attack with that weapon

Their big CC weapon S+2 AP-4 D3

Plasmacyte: Suser AP-1 D1

reanimation protocolls (see codex necrons)

weapon infusion. if a unit has a plasmacite it can roll a d6 at the start of the close combat phase. if a 1 is rolled, 1 destructor gets removed. in any case the whole unit gains +1S and +1A

they all can reroll hit rolls of 1

/Kryptothralls have allready been leaked, skipping those.

/Kanoptech Reanimator

M8" WS4+ BS4+ S5 T5 W6 A4 LD10 SV3+

Atomiser (he got those 2x) 12" Assault 3 S6 AP-2 D1

Melee S user AP-2 D1

living metal

in your command phase, select a friendly dynasty unit within 9" of this model, add 1 to reanimation protocoll rolls for that unit

/last is necron warriors and scarabs, profiles havent changed, warriors only got that one new weapon that was allready leaked.

Thats it for the book. i will come back in a few hours and post some rule changes. keep at being awesome, love you guys

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

r1F5sOC.jpg

Похоже опора отсюда.

Вспомнил! Это же как в ДоВчике! Там же тоже скидывались строения.

Ну вот, наконец то и правда настолка по ДоВу =)

Изменено пользователем Altag
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вполне бэково для Ультры. Дальше может они еще будут прокладывать дороги, которые и через 20000 лет можно будет использовать.

От собора и до молебна.

Изменено пользователем Shadenuat
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вполне бэково для Ультры. Дальше может они еще будут прокладывать дороги, которые и через 20000 лет можно будет использовать.

От собора и до молебна.

Я, конечно, это г*вно с картинки не защищаю, но судя по всему, «это» все же десантируется и развертывается мгновенно

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я, конечно, это г*вно с картинки не защищаю, но судя по всему, «это» все же десантируется и развертывается мгновенно

Я в вк фотки увидел. У народа массовые ассоциации на бункер:

"Тырк"
l8RBppg.gif
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

искренне надеюсь что этот всратый бункер просто аналог дезшторма, а не прототип нового дропода...

Если блейдгарды будут дезвингом (господи прости) то они смогут раскачиваться до лютых 6 атак на чарже

Изменено пользователем dimon_metalist
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Если блейдгарды будут дезвингом (господи прости) то они смогут раскачиваться до лютых 6 атак на чарже

Их уже показывали в цветах дезвингча, а байкеров в цветах рейвенвингаю

"Еще некроны и мары"

zcnK1HSYJc0.jpg

7vRupkQykOo.jpg

ZcIgGTqw9g0.jpg

pNX32P65uFQ.jpg

Don't take my word for it, but Reanim is like a weird FnP mechanic now too. You can juice a unit or big thing with multiple additions per Cryptek/thing that gives Reanim bonuses too

Слитый рулбук-правила тут.

Изменено пользователем MachineHammer
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На первый взгляд, это 8-ка, которую хорошенько пропатчили. Отряды 9+ моделей прощайте.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти
×
×
  • Создать...