Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

War Zone Fenris


Рекомендуемые сообщения

Nurgle Artifacts:

Grotti, the nurgling (40 points): -1T to all non-Daemon of Nurgle model at 6"

Corruption (25 points): Combat, wounds automatically, always get a glancing hit if roll to penйtrate

Putrefaction horn of Nurgle (35 points): At the end of the combat phase, crйate a Plaguebearer for every model killed by the Bearer of the horn.

Epidemy (20 points): +1S, Combat, Specialist, Every time a model is killed with this weapon, unit must take a T test. If failed, the unit suffters a wound (no armour or cover saves allowed)

Bell of the end of the world (30 points): Instrument of Chaos. All enemy units get -1L

Death head of Duque Olaks (15 points): One use only. 12", S1, AP4, Assault 1, Poisoned 2+, 5" blast

Iron Priests are 75 points, but get a stat boost, and an extra wound
Изменено пользователем Шикарный Манул
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 1,3 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

ВОт и волкам завезли халявные апгрейды

Блин, только нарисовал ростер на халявных подах Рагнара... Жаль, что сейчас разор в базе дорогой.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

No new Relics for Wolves.

They can mount a TW for 50 points.

Another Legendary Greatpack:

- THE FIREHOWLERS

1 Wolf Lord or Battale Leader

1 Wolf Guard

2-4 Skyclaws or Swiftclaws

2-4 Grey Hunters, Landspeeders

0-1 Long Fangs

0-1 Scouts

0-2 Lone Wolves

Restrictions: Wolf Lord, Battle Leader and Wolf Guard have to purchase a jump pack or a bike.

Special rules:

Reroll failed charge distances

If an enemiy unit wants to overwatch has to pass L test. Fear when charging

If roll to charge is 10 or more, the unit get Furious charge

Another one:

THE DRAKESLAYERS

1 Krom or Battle Leader

1-2 Wolf Guard, Terminators

2-3 Blood Claws

2-4 Grey Hunters, Land Speeders

1-2 Long Fangs

0-1 Scouts

0-2 Lone Wolfes

Restrictions: None

Special Rules:

Monster hunter, Stubborn

Characters in this formation have preferred enemy (Characters). If one unit charges successfully, rest of the formation reroll charge distances this turn.

If the formation includes Krom, formation units get Furious charge

Khorne

1 Herald

8 units of either Bloodletters, Bloodcrushers or Fleshhounds

All units gain +1 attack while within 6" of one another.

All units benefit from the Heralds loci if they are within 12" of him.

Another formation:

3 Skull Cannons, squadron, may fire as one with an Apocolyptic Blast with AP3 and still Ignores cover, ouch.

Tzeentch

Herald

9 units of either Pink Horrors, Flamers or Exalted Flamers.

+1 Strength to all Warpflame attacks.

All units within 12" of the Herald benefit from his Loci.

Another formation:

1 Herald

9 units of either Screamers of Tzeentch or Burning Chariots

Chariots can do Slash attacks, inflicting D6 str 5 ap 4 hits on a unit they move over. Screamers get +1 hit.

All units within 12" of the Herald gain his Loci.

Nurgle formations:

1 Herald

7 units of either Plaguebearers or Nurglings.

Enemies may not fire overwatch at units from this formation.

All units gain the Heralds Loci while within 12".

Another formation:

1 Herald

7 units of either Plague Drones or Beasts

All units gain Hammer of Wrath with poison 4+

1 unit within 12" of the herald may take a leadership test if they pass they can reroll failed charges and gain +3 attacks. If failed they must attempt to charge the nearest enemy.

Slaanesh

1 Herald

6 units of either Fiends of Slaanesh or Daemonettes.

Any enemy units in combat suffer -1 WS and -1I

All units within 12" of the herald benefit from its loci.

Another formation:

1 Herald

6 units from either Seekers, Hellflayer, Seeker Calvacade.

All units move 6" when running or moving flat out.

Изменено пользователем Шикарный Манул
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ok, let's switch to daemons then:

Nurgle Powers:

Primaris: Same as Daemon Codex

1. Malediction.24". Target unit cannot run, Sweeping advances or Overwatch. WC 1

2. Same as 1-2 of Daemon Codex

3. Same as 3-4 of Daemon Codex

4. Same as 5-6 of Daemon Codex

5. Focussed witch fire. 12" AP2, Assault 1, Ignore cover, Instand Death.Instead of Rolling to wound, target must pass a "remaining wound test". If failed, suffers a wound. WC2

6. Blessing. 24". WC1-3. Add +1T for every WC to target unit.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

жди в кампейне дарков лол

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

От роты Дез Вульфа явно не того ожидали....

Изменено пользователем Sergе
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

чет волков слили. а как все хорошо начиналось...

зато, конечно, бекава и красива) тут уж нечего сказать

Изменено пользователем Horn_Ash
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

And the last one:

Slaanesh Artifacts:

Soulstealer (20 points): AP3, Combat, When killing an enemy model, bearer recovers a wound.

Silver shard (30 points): AP3, Combat, +2 attacks

Lazy Claw (10 points): When attacking in CC, roll one attack separetly. It gets +2S, AP2, Rending, Specialist

Forbidden Gem (15 points): When fighting in a challenge, enemy rolls 3D6 - L. Enemy suffers a penalty to WS and I equal to the result. Mínimum 1.

Agony whip (15 points): AP5, Combat, Reroll to wound. If enemy suffers an unsaved wound, does not attack this turn.

Mark of excess (15 points): 1 A at the end of the game after killing a monster or Character for the rest of the game.

Powers:

Primaris: Same as daemon codex

1. Same as 1-2 of daemon codex

2. Same as 3-4 of daemon codex

3. Blessing, 24", Unit suffers D6 S3 AP- hits but get: Furious charge, Rage and Zealot

4. WC1. Malediction. 18", Unit must pass a L test if they want to do anything.

5. Witch fire. 24", S4, AP4, Assault 1 5" blast, Any unit cover by the template suffer must pass L test or suffer D6 S4, AP4 hits.

6. Same as 5-6 daemon codex.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Все уже слили. Слаанеш самый никакой. В целом беково, но не хватает сирены)

Изменено пользователем 4x_Runa
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вдруг что то пропустил. Не вижу чемпионов фенриса, лордов Фанга (или просто герои без всяких бонусов), герольдов великого волка, клыков бури, древних Фанга, curseborn и вульфкин. Или их ещё не осветили?

Изменено пользователем evilmaxx
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вдруг что то пропустил. Не вижу чемпионов фенриса, лордов Фанга (или просто герои без всяких бонусов), герольдов великого волка, клыков бури, древних Фанга, curseborn и вульфкин. Или их ещё не осветили?

Чемпионы Фенриса - в 12 дюймах от Логана на 1 ход все отряды получают Монстр Хантер, Релентлесс, Танк Хантер, Преферред Энеми или Фуриос Чардж. Все отряды Чемпионов Фенриса имеют фирлесс

Изменено пользователем sihir
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

WOLFKIN

2-5 Fenrisian Wolves

Monster Hunter, Outflank

All Wolves may be merged into a single alpha pack. All Wolves gain +1A in CC if there are 20 or more in the alpha pack

If Wolfkin is within 12 inches of left or right table edge any outflanking SW unit may deploy there (not sure if you roll for reserves or not)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я правильно понимаю, что это юнит на 75 моделей? Вот и для Каниса применение нашлось.

Изменено пользователем evilmaxx
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Models that are able to purchase Rewards, can purchase an (and only one) Artifact as well for the point cost.

Daemon Decurión is:

Basic 1+

Command:0-4

Aux: 1+

Basic: Murderhorde, Warpflame host, Tallyband, Flayertroupe

Command: 1 Daemon Lord (Great Daemons or DP), Infernal Tetrad

Aux: The rest of the formations

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

От роты Дез Вульфа явно не того ожидали....

я думаю у них нет проблем с продажей волков на волках и так.

А вот демонам что-то совсем дна какого-то отсыпали, толпы трупсы с герольдами на сомнительных бонусах. Притом такие жирные толпы, сразу по 7-8 юнитов..нда, печалька.

Изменено пользователем Tevet
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

HERALDS OF THE GREAT WOLF

Wolf, Iron and Rune Priest

Counts as a single unit, they lose IC.

The unit gains a benefit as long as the corresponding model is alive:

Wolf Priest - IWND

Rune Priest - enemies who shoot at the unit get BS -1

Iron Priest - ignore the first failed saving throw each phase

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Демоноформации громоздкие и с неочевидными бонусами. Хотя, конечно, фиксация на фаворных числах бэкова.

Нурглокорник с раздачей ФнП локуса и запретом на овервоч неплох. Тзинчекорник с раздачей локуса на +1S и ещё +1S на пулемёт Тзинча от формации - тоже, но 9 пачек пинков с герольдом - это ж 1000 пойнтов.

Розовые артефакты неплохо смотрятся на ДП, особенно кнут: пронести вунду (с рероллом) Еве - и она уже не стомпает и не бьет Д-сильным мечом.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...