Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

War Zone Fenris


Рекомендуемые сообщения

Пусть мне кто то объяснит почему гв упорно делает декали гримнара черного цвета??? Они же на черном наплечнике белые должны быть

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 1,3 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Прикольно - кажется, гранатомет на бекпак устанавливается.

у них все прикольно. наконверсить больше волчьих мутаций надо, кмк, конечно.

слухачи еще не дали ответ на вопрос "что такое таинственное правило берсеркер"?

как бы не "обязаны чарджить в ближайший отряд и пара плюшек". эт будет фэйл

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

как бы не "обязаны чарджить в ближайший отряд и пара плюшек". эт будет фэйл

норм это будет.

бекс так сказать.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

норм это будет.

бекс так сказать.

это же не полоумные новорожденные вульфены. это великая рота, вскормленная при жизни Всеотца и свете Его славы, закаленная тысячей битв. так что хз хз.

бекава или нет, судить волкоголовым волководам на волках.

а правило "всегда чарджит если может дотянуться, да еще не дай бог и ближайшую цель" для стола их малость похоронит.

жалко, что таблицы бунов (оО) не содержат дебаффов.

клево было бы, если бы было что-то из разряда (сэлф-майндкрафт):

1. burn dat beast! - ближайший отряд сжигает мутантов и не может стрелять и чарджить в след ходу

2. yaaaawgh! - отряд в 6 дюймах получает -3 к лидаку, проходит морал чек, завалил - отступает

3. flying f**k - ну бегают тут мутанты, да и хрен с ними. нифига

а так один пряник без кнута. проклятье вульфена млин

Изменено пользователем Horn_Ash
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

это же не полоумные новорожденные вульфены. это великая рота, вскормленная при жизни Всеотца и свете Его славы, закаленная тысячей битв. так что хз хз.

это поехавшие берсерки полоскавшиеся в оке ужоса 10к лет, ногебающие серых рыцарей по наводке Аримана и разносящие вирус бешенства ауру йарости на легион. от хаосни их отделяют только отсутствие марок на паверарморе потому что соответствующие части доспехов сожрали варп-блохи

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

это же не полоумные новорожденные вульфены. это великая рота, вскормленная при жизни Всеотца и свете Его славы, закаленная тысячей битв. так что хз хз

По этой логике берсеркеры мирожеров со временемдолжны становится только спокойней, а не ехать ещё больше

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вульфенам для балансу всей вкусноты не хватает чего-то типа Blood frenzy правила кхорнявых отрядов из трешки. Типа в начале мува кидаем д6, на 1-2, ну или просто на 1, юнит тупо ломится к ближайшему противнику, забыв обо всем на свете. А то сейчас такой curse, что даже gift

Изменено пользователем Tevet
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

http://www.bolterandchainsword.com/topic/3...cotw/?p=4288056

caught this from a guy on the splikey bits forum

"Yesterday I translated on the Facebook page of the new rules Wulfen, but still lacked the table you have to pull the friendly models at the beginning of each shift. Now there too.

All non-vehicle models within 6 "from Wulfen roll on the table. For Bloodied Claws Claws of Heaven and Claws Quick distance is 12", for the Long Fangs is 3 ".

Wulfen, Wolves Fenrisiani, servants and units that start the turn in vehicles ignore the table Curse of the Wulfen.

At the beginning of the player's turn, roll a single die for all units. The effect remains in play until your next turn.

The units out of combat roll on the table Hunting, units in combat on the table Killing. Kicking 1-3: repeating shots for the office failed and have the special rule Hammer of Wrath. 4-5: Adds 3 "when they move, run and load. 6: All models get Furious Charge and 1D3 attacks in office if they have not already special rule Anger. Killing: 1-4: +1 Initiative. 4-5: They repeat rolls to wound. 6: If killed , the models may attack before being removed, although these models have already attacked in a step of the previous Initiative.

Gun Hefrost: 12 "FO8 VP1 gun, Helfrost Launchers burst 12 "FO4 VP5 Assault D3 models with Launchers burst count as equipped with grenade assault when in combat. Claws Frost + 1Fo VP2 Scrum, Lacerating, Weapon Specialist Storm Hammer - FOX2 VP2 Scrum, Helfrost, Weapon Specialization, Extortion, Bulky Frost Axe two hand - Fo + 3 VP2 Melee, Two-Handed, Rotation Ruthless (translation uncertain) Rotation Ruthless: They strike at the initiative when charging, in the other cases in I1. NOTE: no Wulfen can take a gun or a hammer Helfrost Storm. Whether equipment of another new unit, maybe a character? For now we can not even answer that question, but the Wolves we will definitely Specific training for companies, psychic powers, the General Traits and Relics.

Here we can already see two of 10 new formations for Chaos Daemons. Curse of the Wulfen will also contain 6 cards for the units (new models for the Demons or updated rules?), Traits of General Psychic Powers and Relics. Murderhorde 1 Herald of Khorne or Skulltaker 6 (?) of the following: Blood Khorne guzzlers Khorne Khorne Slayers The rules of formation are too small to read them clearly, but one of them is something that takes effect within 12 ". Restrictions: None. Gorethunder Battery 1 Herald of Khorne 3 Cannons Skull Training has three special rules . The first is called Bearers of War Khorne and refers to another page, so it is possible that it is a special rule also present in other units / formations. The second allows Cannons Skull shoot together. They have the same profile of the weapon, but they shoot with an Area Apocalyptic. The third is unreadable. Restrictions: The Herald can be put on Throne of Blood or Juggernaut. Finally we come to the rumors. The anticipation for next week is: The Slayer is near, the Legions of death and golden demon Considering the recent releases, we immediately think of the Fyreslayers Age of Sigmar, but here comes the very reliable source Lady Atia with his message: * Looks at my Codex Space Wolves * Ah, there is ^^ slayer in fact there is a "Slayer" in Codex Space Wolves. It is Ulrik, a model that was recently branded a SOLD OUT online store GW."

One thing I'm really pointing out is this: "the Wolves we will definitely Specific training for companies, psychic powers, the General Traits and Relics."

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

http://www.bolterandchainsword.com/topic/3...cotw/?p=4288709

O....K, here are some rough translations that I picked up from Natfka's site

"The rules Space Wolves Wulfen

The Wulfen are an avalanche of teeth and claws, attack under bestial howl that goes to the core. They are dangerous, but the greatest effect they have on their battle-brothers. We present the rules so that you can use them.

Curse of the Wulfen

In addition to the rules for the new Wulfen and Equipment, War Zone Fenris: Curse of the Wulfen contains some "shadow of war" missions, a lot of rules for Chaos Daemons, and new formations. These formations give your Space Wolves collection more options. The Wulfen Murder Pack makes these ferocious warriors faster and more dangerous.

The Wulfen are a natural force on the battlefield and strike as movable stormtroopers that are so fast and furious that few can withstand their attack. When they emerge in War Zone Fenris: Curse of the Wulfen, Logan Grimnar sends his Wolf Lords in order to recover them; they are rapidly equipped with weapons from the arsenal of the Fang and fight alongside the Great Companies against the enemies of the Chapter.

You can add Wulfen as elite units to any Space Wolves army, where they act as scathing attack troops. Wulfen are nearly unstoppable in close combat, and their weapons allow them to fulfill any task, from the fight against orcs or lower daemons to battles against the greatest monsters and war machines.

Their greatest effect is the curse of the Wulfen. Their presence brings the Beast in Space Wolves close to light and makes them wild. While it can be problematic, if your stoic warriors enter the fray a Space Wolf is never more dangerous than in the clutches of the curse. [Take note]!

With a howl that makes the blood run cold to ice, the Wulfen jump at their prey. They expose their fangs, and their claws are obvious. In their haste to quench their insatiable hunger for bloodshed, they run with frightening speed. Their anatomy was so changed by the strange curse that weighs on their bodies and souls, that they are perfectly well adapted to the requirements of the fight at the end of the hunt. The Iron Priests equip the Wulfen for the fight, and accordingly they carry powerful artifacts. Explosives from their storm-splitter salvo grenade launchers explode in the midst of enemies and sow panic and confusion, while the bestial creatures strike with crackling claws, axes, and hammers. Their return is anything but uncontroversial in the Chapter, because it seems The Wulfen are always on the edge of the Berserker. Worse, who hears the bloodlust in their war screams senses the beast awakening within himself.

Curse Of The Wulfen

The unbridled ferocity of the Wulfen is dangerous and contagious and has a profound effect on the psyche of all other Space Wolves with whom they fight. This section contains a number of new rules that constitute the fear and ferocity these bestial creatures cause in the nearby Space Wolves units of your army.

All Space Wolves bear in the unique genetic legacy of their Primarch in the form of the Canis Helix. Although it is necessary for their transformation into sky warriors and origin of their great strength, it can take possession of their senses and turn proud warriors into lowly beasts when they are exposed in battle to the primal savagery of Wulfen. Especially the young warriors of the Chapter are susceptible to the call of the Wulfen, because aggression is burning in their blood like fire. More experienced warriors have learned to control their anger in battle, but every Space Wolf must be careful not to give in to the frenzied bloodlust in himself.

[Although a temporary loss of control in a Berserker Space Wolves Pack can turn a defeat into a victory in battle], must the son of Russ himself endeavor to dominate the beast inside him, lest one day the curse of Wulfen befall the entire Chapter and all the Space Wolves become condemned to an existence as beasts.

The Curse of the Wulfen affects all non-vehicle units of the Space Wolves within 6 inches at least one unit of Wulfen. Due to their short-tempered way, it acts on units of Blood Claws, Skyclaws, and Swiftclaws if they are located within 12 inches at least one unit of Wulfen. On units of Long Fangs it only acts if they are located within 3 inches at least one unit of Wulfen. For Wulfen themselves, units from Fenrisian Wolves, and servitor units, the curse of the Wulfen relates not.

At the beginning of your player turn (after reserve rolls) roll a single die for all affected units. For units that are not locked in combat, use the corresponding die result on the table "Hunting", for units which are locked in combat, use the corresponding die result on the table “Death". The effects last until the beginning of your next player turn.

NOTE: On Hunting result of 1, the unit gains Strikedown OR Hammer of Wrath (Translation leans more towards Strikedown, but it could go either way) and re-rolls attack rolls.

Frost Pistol is S8 AP1 12” Pistol Helfrost

Still no clue as to where this piece of wargear is going. The Wulfen cannot take it - so who gets it? I’m hoping for an Ulrik the Slayer re-cast, as the model is currently listed as not available on GW’s website. The Italians seem to suspect this as well.

Stormsplitter Salvo Grenade Launcher is S4 AP5 12” Assault D3

The Week In

Closing join us for a look back at the week, with comments or tips on new releases and tidbits from the White Dwarf bunker. This week we look at the duties of the Wolf Lords and the interior of a mastodon. Yes, really.

Wolf Lords: Burden of duty

Glorious Hero saga

War Zone Fenris: Curse of the Wulfen is in the heart of a legend about the Space Wolves ind their desperate mission to save the returned Wulfen and conceal. The events attract great suspicion, not least at the Grey Knights and the Dark Angels. The Chapter finds itself suddenly in a race to the back-returning 13 Great Company in reception to take before someone else does.

This race against time we experience through the eyes of the Wolf Lords of the Space Wolves, such people as Egil Iron Wolf, Sven Bloodhowl, and Harald Wolf Death. Each of these mighty hero breaks with his family and found it quickly in battle with demons again. Sven Bloodhowl (shown at left) [finds?] something sealed with the warriors the Dark Angels, while they jointly fight demons of Khorne us of Slaanesh amid the fog of Tranquilitus. It comes to a favorite moment of the White Dwarf team, as Ravenwing bikers prompt the stubborn Wolf Lord to retreat his troops from the war zone and he only laughs in their face and replies: "You just try to sell me!”

So the Wolf Lords are those through whose eyes we experience the events of Curse of the Wulfen. And that we ask ourselves what the curse of the Wulfen may mean for the Chapter …"

Edit: I did a little fat trimming so that we can understand what they are saying a little bit.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ну норм, волковолки на волках с волками - пройденный этап. Теперь в тренде волковолки на волках с волками и ВолкоВолкамиМутантамиВВолков.

следующий этап ВолкоВолкамиМутантамиВВолков на волках с волками.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну честно вульфены не вызывают у меня отторжения как волковолки.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

само существование, конечно, не вызывает отторжения. после волковолков на волках - то лол

интересно наблюдать, как в свете

Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean
гранд рота кд-мутантов высаживается на мир-крепость "самого хитрого" чаптера кд, получает свистоморозилки в арсеналах и несет.. кровь богу крови. Норм, чо. афтар писши исчо бэкца.

Шоколоад Сарпедон не винават!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

главное переименовать все это в bless of the wulfen или в gift, а то дезинформирует. Тут братюни хаоситы из челенжей не вылезают, чтоб намолить себе дары от богов хаоса, а тут вы посмотрите, у волков проклятье вульфена, горе-то какое :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

интересно наблюдать, как в свете гранд рота кд-мутантов высаживается на мир-крепость "самого хитрого" чаптера кд, получает свистоморозилки в арсеналах и несет.. кровь богу крови. Норм, чо. афтар писши исчо бэкца.

ну для особо упоротых пуритан, оно и сами космодесы притом вообще любые, не то чтоб чисты в смысле "mutants" но всегда стоит помнить что империум не однороден во взглядах на что бы то ни было, и некоторым позволено больше, чем другим

Изменено пользователем Tevet
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну фактически только полные отморозки из экклезиархии пытаются что-то доказать волкам. Довольно неудачно, что следует отметить.

И так же несмотря на клыки, хвосты и блохастость волки крайне популярны в империуме.

Видимо т.к. "все любят викингов".

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Помнится, поехавших собратьев, Волки либо вырезают (Волчьи Братья) либо замуровывают в стенах Клыка, читайте сказ как Длинный Клык и Кровавый Коготь лалок Вандира гоняли.

Так что, Гримнар там всякое планирует.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тут рота поехавших возрастом с Бьорна, не так-то и просто таких замуровать. При чем если это будет официально 13 рота, то это должна быть еще та, пл количеству и вооружению рота, времен когда легионы звались легионами.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Имхо, как бы там не бафали вульфенов, всё это переливание из пустого в порожнее, пока нельзя чарджить из дипа, аутфланга ит.д. Хтх в вахе мертво, как и сами волки

Изменено пользователем БорисБритва
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...