Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Проверка интереса


Условия даны в первом посте темы  

12 проголосовавших

У вас нет разрешения голосовать в этом опросе или просматривать его результаты. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь для возможности голосования в этом опросе.

Рекомендуемые сообщения

Рысь, такие вопросы

Из Шилда интересует - ogryn world как мир, crusaders как доктрина и bulwark как профессия. Это допустимо? Хочу собрать огрина-фанатика/параноика -) И такой вопрос - к какому дню лист персонажа должен быть готов?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Из Шилда интересует - ogryn world как мир, crusaders как доктрина и bulwark как профессия. Это допустимо? Хочу собрать огрина-фанатика/параноика -) И такой вопрос - к какому дню лист персонажа должен быть готов?

Если в рульнике, то допустимо. Лист персонажа - к 18-00 воскресенья, но чем раньше, тем лучше.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

bulwark - это не профессия, это Advanced training, который становится доступен огрину со специальностью "Огрин" после того, как он заработает 2500 опыта (или 25 рысьих талонов).

Так что огрин при генережке может иметь только специальность "огрин"

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

bulwark - это не профессия, это Advanced training, который становится доступен огрину со специальностью "Огрин" после того, как он заработает 2500 опыта (или 25 рысьих талонов).

Так что огрин при генережке может иметь только специальность "огрин"

Не обязательно. Если миром выбран огрин ворлд - огрин может выбрать любые несаппортные гвардейские специальности.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Отто фон Стурм 33 года

"Гиранские охранные части. 7ая механизированная Дивизия Череп"
Highborn,

Characteristic Modifiers: +3 to any two of the following Characteristics—Fellowship, Intelligence, Weapon Skill. Skills: All highborn start with Common Lore (Administratum), Inquiry, and Linguistics (High Gothic).

Fluency: While Highborn characters have learned to speak Low Gothic, they have no reason to learn to read and write the language of the lowly masses. Because of this, Highborn characters do not start with the Linguistics (Low Gothic) Skill at creation, although they are still capable of engaging in any verbal communication in Low Gothic that does not require a Skill Test.

Duty and Honour: The highborn hold themselves to standards of behaviour and etiquette, their upbringing distinguishing them from the low-born troopers that make up the common bulk of the Imperial Guard. Highborn characters suffer a –10 penalty on all Charm, Inquiry, and Deceive Tests made to interact with characters who are not highborn. However, they gain a +10 bonus on all those same Skill Tests when dealing with the nobility and other high authority in formal situations.

Abundant Resources: Highborn are almost universally wealthy and well-connected, able to draw upon considerable resources when seeking new equipment. A squad from a highborn regiment starts with 10 extra Logistics Rating.

The Finest Tutors: Years of study under a wide range of military instructors, and traditional connections to other military dynasties, have prepared each and every highborn for a life in the Imperial Guard. Highborn characters start with one of the following Talents: Air of Authority or Peer (Nobility). Starting Wounds: Highborn characters begin play with –1 starting Wound.

Sanguine Die Hard

Reconnaissance Regiment

A key part of any war effort, reconnaissance units allow an army to scout out enemy movements and positions, and their keen senses and training allow them to swiftly ambush enemy patrols attempting to do the same. Due to their role, reconnaissance units invariably operate far ahead of army commanders, requiring considerable autonomy and personal initiative, traits that often breed a strong sense of daring and recklessness. For all their typical ill-discipline, reconnaissance units are invaluable assets to any army commander. Cost: 3 points

Characteristics: +3 Perception, –3 Willpower Starting Skills: Awareness Starting Talents: Combat Sense Standard Kit: One Sentinel Scout Walker or one Chimera Armoured Transport per Squad, and one set of magnoculars per Player Character.

TRAINING DOCTRINES

Iron Discipline

The regiment is well-known for its unyielding devotion to duty and absolute loyalty to superiors. No man will hesitate to act when ordered, nor will they falter when carrying out those orders. The expectations of the common infantryman, however, are such that shouldering the burden of command is to take on a great and solemn responsibility, and only the humblest and most serious-minded of officers can be entrusted with warriors so devoted.

Cost: 3 points

Starting Aptitude: Willpower

SPECIAL EQUIPMENT DOCTRINES

Forward Observation

Forward Observers use stealth, speed, and knowledge of navigation and survival to observe the enemy and call in air strikes, orbital bombardment, or artillery barrages. This unit excels in directing indirect fire, and their special load-out helps them ensure their colleagues in the air and behind the lines hit what they are aiming for.

Cost: 4

Standard Regimental Kit: 1 pair of magnoculars per Player

Character, 1 chameleoline cloak per Player Character, 1 handheld

targeter per Player Character, and 2 pict recorders per Squad

"Psyker"
Sanctioned

Psyker

STARTING APTITUDES, TALENTS,

AND MODIFIERS

Characteristic Bonus: +5 Willpower.

Starting Aptitudes: Intelligence, Knowledge,

Perception, Psyker, Strength, Willpower.

Starting Traits: Psyker.

Wounds: 8+1d5

"Stats"
WS 38

BS 25

S 30

T 30

A 30

I 30

Per 30

WP 40

Fel 38

"Starting Talents"
Starting Talents:

Heightened Senses (Hearing)

Weapon Training (Las, Low-Tech).

Air of Authority

Die Hard

Combat Sense

Killing Strike (2 Талона)

Jaded (1 Талон)

"Starting Skills:"
Starting Skills:

Known Common Lore (Adeptus Astra

Telepathica),

Knon Awareness

Known Forbidden Lore (Psykers),

Known Psyniscience,

Known Scholastic Lore (Cryptology).

Known Common Lore (Administratum),

Known Inquiry

Known Linguistics (High Gothic).

Known Dodge (1 Талон)

"Psychic Powers: "
Psychic Powers: (в сумме 5 талонов)

Dominate

Psychic Shriek

"Wargear"
Specialist Equipment: Data-slate, psy focus, Best Craftsmanship staff. 1 pair of magnoculars, 1 chameleoline cloak, Character, 1 handheld targeter, 2 pict recorders

One uniform

• One set of poor weather gear

• One laspistol (Main Weapon),

and two charge packs

• One knife

• One flak vest

• One rucksack or sling bag

• One set of basic tools

• One mess kit and one water canteen

• One blanket and one sleep bag

• One rechargeable lamp pack

• One grooming kit

• One set of cognomen tags or equivalent

identification

• One primer or instructional handbook

• Combat sustenance rations, two

weeks’ supply

Изменено пользователем Iron Duke
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Иерихон Черный


Статы


WS 25 +18 40
BS 20 +20 40
S 30 +10 40
T 33 +7 40
A 10 10
I 2 +8 10
Per 20 +20 40
WP 20 +20 40
Fel 20 20

Wounds: 25+1d5


Свободные талоны: 5
Specialisation: Bulwark

23.847-я ауксиллия зилотов "Доблесть Аверхейма"
Homeworld: Ogryn world
Commander: Bilious
Regiment type: Crusaders
Training doctrine: Close Quarters Battle
Special Equipment Ogryn weapons
Favoured weapon: Mace-Fist




"Skills"


Awareness (-1 талон)
Parry
Survival
Intimidate




"Talents"




Iron Jaw
Lightning Reflexes
Paranoja
Frenzy
Hatred (Chaos Cult)

Weapon Training (Heavy, Solid Projectile)



"Traits"
Close-Quarters Training: Members of regiments that specialise in Close
Quarters Battle gain an additional +10 bonus to all Ballistic Skill Tests made at Point-Blank Range.

Unnatural Toughness (2)
Unnatural Strength (2)
Auto-Stabilized
Size(5)
But in Dark in Dere!
Clumsy



5 талонов ( +1 за повторяющийся Frenzy )

Инвентарь
Частично скопировано из инвентаря Orcan Stonecrushers
Good Craftsmanship Mace-Fist
Common craftsmanship Rippergun
4 ammo clip
1 Suit of Best craftsmanship imperial Guard flak armour
5 frag grenades

Стандартный комплект гвардейца:
Uniform
Set of poor weather gear (плащ-палатка)
Rucksack
Mess kit
Water canteen
Sleep bag
Rechargeable lamp pack
Grooming kit
Dog tags
Документы
Устав





Талоны и квента чуть позже.

Что интересно - нельзя взять трейнинг на лоу-тех, ни с огрином, ни с бульварком ни с огрин-вепоном они не идут, втф?

И такая просьба - чисто для отыгрыша, без игромеханических бонусов, хочу взять апгрейд на бонхеда - чтоб интеллект был больше чем у собаки -) Изменено пользователем Kargath_Bladefist
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А купить если чо - нельзя?

Без бонусов, и интеллект чтобы выше? Окай, пусть будет. Можешь общаться на уровне костяной башки. Бонуса к интеллекту не дам).

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Рысь, долечусь и сяду за квенту. Будет медик, но нормальный, а не ДП =) Ну или не нормальный, но точно не ДП.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Рысь, долечусь и сяду за квенту. Будет медик, но нормальный, а не ДП =) Ну или не нормальный, но точно не ДП.

Котейка, жги!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Доктор Салазар потихонечку обрастает мясом. День-два и будет готов полностью и окончательно.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти
×
×
  • Создать...