Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Battlefleet Gothic: Armada


Рекомендуемые сообщения

а где купить игру и что слышно будет ли игра на русском?

Изменено пользователем ...GOODWIN...
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 4,1 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

а где купить игру и что слышно будет ли игра на русском?

В стиме за 2000 рублей. Русский подвезут в течение пары месяцев, как я помню. Но в игре всё относительно просто в плане текста, это не стелларис с кучей текста и описаний.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В стиме за 2000 рублей. Русский подвезут в течение пары месяцев, как я помню. Но в игре всё относительно просто в плане текста, это не стелларис с кучей текста и описаний.

да пасибо , я вот щя смотрю в ютубе видос прохождения, там титры уже на русском ...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

да пасибо , я вот щя смотрю в ютубе видос прохождения, там титры уже на русском ...

Сейчас в разработке фанатский перевод от ZOG.ru

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Среда есть, патча нет.

Печалька.

Думаю что следующий будет только с моряками пустоты. Хотя могу и ошибаться.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Думаю что следующий будет только с моряками пустоты. Хотя могу и ошибаться.

Хотелось обычных патчей и почаще. Они, кажется, расслабились после поста про будущее игры.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

У них и баги все пофикшены и баланс выправлен и эльдары до ума доведены.

Баги, да, они пофиксили.

А вот баланс по их же словам +- у "Империал неви" выверен, остальных будут калибровать.

P.S. Про имбаланснутых эльдар и бедных орков даже говорить не хочется.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Баги, да, они пофиксили.

Каждый 5-6 боя я дублирую корабли, это самое заметное. Раз в 3-4 дня не могу начать мультиплеерные матчи. Раз в 10-12 боев баги с расстановкой.

Вроде все по мелочи, но заметно же.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Раз в 10-12 боев баги с расстановкой.

эт как выглядит?

меня напрягает вот что. когда естьк уча спаунеров, которые рожают эскорты (космическая станция, корабли с фавором Нэви), то если колво добавленнывх в бой юнитов суммерно превышает какойто лимит ( в целом по карте - типа мб движок не тащит больше какогото колва корабликов одновременно), то сначала эти эскорты багует (можно выделить, но нет модельки и части команд), а потом тупо fatal error.

Против Хелбрехта както играл деф станции и меня выкинуло на рабочий изза этой фигни.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Против Хелбрехта както играл деф станции и меня выкинуло на рабочий изза этой фигни.

Ага, было такое. Возможно тут дело не в количестве корабликов а в том как они появляются на карете, потому что у Орков скажем с абузом глича на дублирование и 12+ эскортами (помимо 4 нормальных кораблей) ничего не сломалось и он сломал мне лицо.

Изменено пользователем Helbreсht
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ВНЕЗАПНО, нежданчик

BATTLEFLEET GOTHIC: ARMADA BUILD 1.1.7796

"Раскрывающийся текст"

Features

Custom Game Invitations - directly invite other players to participate in 1v1 and 2v2 custom games!

Bug Fixes

Fixed a bug causing the recon beacon to take the ship’s current roll axis, which disturbed the shape of the detection range.

Fixed error "Insufficient bytes" causing some players to be unable to load their admirals in multiplayer mode.

Fixed a bug causing Vandez’s ships in some campaign missions to appear outside of the battlefield and to have a strange behavior.

Fixed a bug causing a malfunction in dialogues at the end of the following campaign missions: “The green threat”, “Seize the plans” and “Holding on to Hand”.

Fixed a bug deactivating the “Stasis Bomb” skill on defence platforms in Planetary Assault missions.

Fixed a bug preventing the player from ordering two consecutive “All Ahead Full” maneuvers on two different ships if the second ship was selected too quickly.

Fixed a bug preventing the player from fitting the Disruptive Bomb on an Aurora Eldar ship.

Fixed a bug causing a difference in Renown points between the announced gains in the briefing and the actual gains in the Battle Report.

Fixed a bug showing the critically damaged parts of a ship while it is in blip status, if the critical damage happened while it was in blip status.

Fixed a bug hiding the battlefield grid during the campaign mission “The Hunt”.

Fixed a bug allowing the ship to warp out of the battlefield while exploding.

Suppression of a Debug message showing when the Level 8 Admirals and Level 10 ships achievements were unlocked.

Fixed a bug causing a dialogue box in turn 33 to have the wrong voice acting.

Possible fix of a bug breaking down player groups when they come back to the Docks.

Fixed a bug sending the player on the stellar map at the end of the destruction of the Eldar portal cutscene at turn 23.

Fixed a bug preventing the guest of a multiplayer match to use the 5th skill of an imperial battleship fitted with the Adeptus Mechanicus Favor.

Fixed a bug allowing the player to see the Space Station and Defence platforms during the starting missions cutscenes.

Fixed a bug that prevented the forced disengagement of campaign units.

Fixed a bug affecting the size of the IA choices arrows in the Pregame lobby.

Suppressed a crash caused by Tooltips without buttons.

Fixed a bug causing a cancelled replacement of a ship to unfit all its upgrades and skills.

Fixed a bug preventing the chat linked to Shift + Enter to open while Ingame.

Fixed a bug causing the battlefield to be slightly bigger than the grid, and slightly off center.

Fixed a bug preventing the player to go back from the “load” screen of the main menu.

Fixed a bug allowing a player that tried to deploy ships outside of the battlefield to make them appear at the center of the map.

Fixed a bug allowing the player to select any ship in the pregame of the tutorial 2 “Test of Faith”

Fixed a bug causing the control group of a taunted ship to stop responding to the player’s orders.

GUI

Fixed a bug forcing the “A new bombardment mission has appeared” to stay if the player accomplishes this objective too quickly.

Possible fix on a bug showing to the guest the Ingame GUI during the start mission cutscene.

Fixed a bug forbidding the player to click on a small zone right above the GUI at the bottom of the screen to validate the use of skills or special maneuvers.

Fixed a bug giving to the “Reinforcement” Eldar skill the wrong icon.

Fixed a bug giving to the “Grot Assistance” Ork skill a wrong name in its Docks tooltip.

Fixed a bug causing an Augur Disruptor skill fitted on an Aurora or Eclipse Eldar ship to have the Pulsar’s icon instead in the ship’s card.

Fixed a bug giving an imperial captain portrait to Ork transport ships.

Skills now displays their shortcuts on their buttons.

Fixed a bug preventing the values modified by crew members to actualize themselves if the player reconditioned its ship.

Fixed a bug showing critical damage icons on all skills when a ship is warping out.

Fixed a bug displaying the wrong icon for the Prow Light Torpedo Launcher Eldar.

Graphics

Plasma Macro weapon’s projectile FX slightly modified to ease faction identification.

Wind of Change’s FX slightly modified.

Minor tweaks on blue maps backgrounds to make some Skills’ FX more visible.

Disruptive Bomb FX slightly modified.

The Ship’s reactors now take into account the roll axis of the ship.

Fixed a bug on Holofield Overcharge, Winds of Change, and Warp Signature Echo, causing them to have the wrong critical icon.

Space Stations shields FX now spherical.

Fixed bugs on the Mark of Tzeentch favour FX: A destroyed ship had its Tzeentch FX misplaced, if you switched ships in the dock, the destroyed Tzeentch ship disappeared, leaving the FX, and the Tzeentch FX were always visible around a ship lost in warp.

Minor retakes on planets textures.

Fixed a bug sometimes hiding the shield FX during the Supercharged Void Shield skill on Chaos ships.

Fixed a bug on the Desolator Chaos ship with favors Nurgle, Slaneesh or Tzeentch causing it to have wrong body parts.

The Background color of admiral’s name in the deployment phase depends on if it is an ally or an enemy.

Possible fix on a visual bug of the Voidstalker’s top prow.

Fixed a bug displaying the wrong 3D mesh for the Eldar Space Station’s Starcannons.

Improvements

If a ship loses a subsystem while being furtive, the wreckages generated by the explosion are no longer visible by the enemy.

Minefields can no longer appear under 2.500 units from the deployment zones.

The host of a group can no longer launch a new search for a match if his guest isn’t returned to the Docks.

Running Silent and Wind of Change now have the same auto-launch conditions.

The Escape menu now features a “Retry” option. This button is unavailable in Iron Man mode.

Optimization on starting mission cutscenes of Eldar and Ork Factions.

New GUI during the deployment phase depending on the faction played.

A blinking “!” is now displayed in a new tutorial box.

Gameplay

Modifications to the “Counter-Attack” and “Resistance” campaign missions in order to improve their balancing.

The bonuses and maluses on accuracy have been reworked, to be more easily understandable.

The campaign in Easy difficulty has a new modification: Enemy ships now deal -10% damages.

The Goff favor no longer gives +10 troop value.

Corrections brought to the enemy’s fleet points empowerment through the campaign.

Spire cannot suffer critical damage and the enemy ships cannot use skills anymore in Tutorial 1.

The WAAAAGH and Micro-Warp Jump skills do not reveal the ship anymore.

In the “Trouble with the Eldar” campaign mission, The Eldar behavior follow the “Cruiser Clash” rules instead of the “Assassination” behavior, making the mission easier.

Text

Various modifications to texts and tooltips.

A message is now displayed in 2v2 if an ally is disconnected in the docks, asking the player to wait its ally’s return.

Вкратце, ведро багфиксов + возможность приглашать в 1х1 и 2х2, как раз то чего не хватало любителям померятся длиной скилла.

Изменено пользователем TAKT
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Народ, подскажите, что делает апгрейд крюшников "Squadron sergeant" ? Читаю, в упор не могу понять. И влияет ли Troop Value на успех Assault boats авианосцев?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Народ, подскажите, что делает апгрейд крюшников "Squadron sergeant" ? Читаю, в упор не могу понять. И влияет ли Troop Value на успех Assault boats авианосцев?

1) Дополнительный шанс бортовой авиации твоего крейсера пережить выстрел турели или вражеского перехватчика.

2) Troop Value влияет на шанс защиты от вражеского абордажа. За успех своего абордажа отвечают параметры Boarding action и Lightning Strike.

Изменено пользователем TAKT
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

когда там дадут см и виабу флот? 2 месяца вроде прошло

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Орочий Халк это нечто да и вообще вся линейка заданий связанных с орками интересная.

147 год, остались только хаоситы, Аббадона 2 раза уже бил, ПК даже не прочувствовал.

P.S. Страйк крузер астартес шикарен, жаль что им АИ управляет постоянно.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Такой вопрос по кампании.

Не понимаю, что нужно делать в миссии где необходимо найти базу орков?

Выношу флагман орков, забираю из него данные, фальшивые конвои все живы. Но появляется сообщение, что орочьи адмирал улетел и засчитывается поражение.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Такой вопрос по кампании.

Не понимаю, что нужно делать в миссии где необходимо найти базу орков?

Выношу флагман орков, забираю из него данные, фальшивые конвои все живы. Но появляется сообщение, что орочьи адмирал улетел и засчитывается поражение.

Суть такова: [ну уж нет]одим этого пирата, подпускаем поближе и избиваем до потери пульса, делаем ему бординг с флагмана что бы туда притащили маяк (который любезно предоставил местный Генерал-Фабрикатор). Даем в ужасе убежать домой. Профит. Я потерял 2 брандера (там не транспортники а шахид корабли) из всех, вроде бы ничего не случилось такого.

Дальше будет веселее)

Изменено пользователем Helbreсht
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На следующей неделе состоится релиз большого патча, в который войдёт:

* р[мордашки]нс орков и эльдаров: изменятся статы, грейды и фаворы

* р[мордашки]нс абилок

* кооп против ИИ

* опция переименовывания командующего флотом

* русская локализация

http://steamcommunity.com/app/363680/discu...87304420442714/

Изменено пользователем Existor
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...