Гость Anonymous Опубликовано 28 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 января, 2005 Нет, мой любимый Хаос наиболее страдает различной параноей и шизофренией, СМ это так, глупые детки с папочкой трупом :P Фулл метал ездун ин дреднаута. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 29 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 мне очень нравится этот чаптер, поэтому и собираю его. и они думаю пофанатичнее и более всего преданы императору и примарху. по преданности им равных наверное нет, у них вообще не было случаев ереси, ну не знаю, об этом нет упоминаний. да они очень закрытые, сидят у себя и не любят тусоваться не на своей планете. и ещё- что за странный союз с адептус механикус? везде упоминается, но ни слова, прол что он. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 29 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 герои у нас есть - дредноут Bannus. сам великий железный отец paullian blantar осуществлял операцию по пересадке bannus'а в саркофаг дредноута, после того как bannus погиб при атаке дарк эльдаров на индустриальный мир Kaladrone. оружие: чейн-фист с болтером- левая рука, правая рука- ассалт кэнон. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 29 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 а Paullian Blantar уже дубу по-моему дал давно Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
DKardKain Опубликовано 29 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 мне очень нравится этот чаптер Покажи чего-нибудь! а то я кроме тактикал сквада ничего не видел!! =( Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 29 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 Малая популярность наверняка вызвана тем, что про них ГВшники мало всего пишут - всего-то есть их бэк в Индексе, и в кое-каких статьях про технику... что за статьи про технику??? Покажи чего-нибудь! а то я кроме тактикал сквада ничего не видел!! чего показывать? кроме тактикал сквада и миньки железного отца ничё нет=( так что приходится самому выкручиваться. скоро докрашу коммандера- вывешу. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 29 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 COMBAT DOCTRINE Unlike most Chapters, The Iron Hands prefer to operate in massive infantry and artillery formations, in full Company, and squad level, or as near to it as can be mustered. Its doctrine emphasizes using large (some would dare to suggest excessive) amounts of artillery fire, coupled with a slow methodical slaughter of the enemy. The use of highly mobile forces is shown only in tactical manuals as a rapid reaction to a break in the front lines and is largely frowned upon. This has resulted in the Iron Hands developing a largely static defensive fighting style and has given rise to the infamous "Ring of Iron" where an enemy is besieged and slowly crushed on all sides. The Iron Hands lay siege to enemy cities and fortifications, while at the same time cutting down surviving troops as they regroup. By the time an Iron Hands force has become evident to the populace, all offending methods of off-world travel have been obliterated by orbital bombardments. The Iron Hands are then free to exterminate the planet's remaining forces as they see fit. Such operations are usually extracted with a certain cold, calculated vengeance. Iron Hands take a decidedly dark pleasure in the sheer amount of destruction caused, and many have questioned the limits to which the Iron Hands will take to ensure victory. Indeed the Chapters symbol itself embodies both the overwhelming crushing force exerted as well as the choking stranglehold placed around the enemy. The Iron Hands themselves firmly believe such ruthlessness is necessary to ensure the continued existence of mankind and that such operations are the primary way to achieve victory. IRON HANDS CHAPTER ORGANIZATION 1st Clan Veteran 20 Terminator, 10 Veteran Devastator 2nd Clan Battle 6 Tactical, 2 Assault, 2 Devastator 3rd Clan Battle 6 Tactical, 2 Assault, 2 Devastator 4th Clan Battle 6 Tactical, 2 Assault, 2 Devastator 5th Clan Battle 6 Tactical, 2 Assault, 2 Devastator 6th Clan Reserve 10 Tactical 7th Clan Reserve 10 Tactical 8th Clan Reserve 10 Devastator 9th Clan Reserve 10 Devastator 10th Clan Scout Size by recruitment rates. ORGANIZATION Like most Space Marine Chapters, the Iron Hands First Company is comprised of veteran marines. However, unlike a standard Codex Astartes Chapter, the first Company is comprised of 20 Terminator or 10 Veteran Devastator squads. For the most part the Iron Hands use the Codex: Astartes system of markings, with the exception of Sergeants, Veteran Sergeants and Secondary Sergeants. Sergeants are generally not decorated or marked out in any discernible way, though they may take a gunmetal-colored stripe or band along the rear of their helmet's camera housing or suit collar for battlefield identification. Veteran Sergeants are often marked with gunmetal-colored helmets. Secondary Sergeants are usually never given any distinctive markings unless leading a combat squad. On the whole, upper ranking personnel such as the Chapter's Techmarines, Librarians, etc. utilize the Codex Astartes system of marking, with the exception of the Chapter's apothecaries. These instead retain the usual black armor of the Chapter with only the right arm, shoulder and backpack nominated in the traditional white of the Apothecarion. With the Chapter's organization in a constant state of flux as casualties are assessed and Marines are reassigned as needed to fill losses, squad markings on the whole are not widely used. For this same reason the Iron Hands auxalia, or reserve companies are very rarely at full strength, having been assigned to bolster fighting forces as needed in other detachments, or given Pursue and Obliterate assignments as part of a scouring force. All Companies maintain the Dreadnoughts and Rhinos normally associated with a Space Marine Company. Land speeders and bikes are present but rarely part of a standing army. Using bikes, land speeders and other manner of tactics seen as primitive would be likened by most Iron Hands as akin to suicide at high speeds. Unsurprisingly, to the Iron Hands, the idea of flying through the air in some arcane flying vehicle is extremely disconcerting, and being strapped to a solid-fuel rocket is close to unthinkable. Nevertheless the Chapter does maintain a small proportion of fast attack vehicles, usually used in either dire circumstances or more often as punishment for failing at firing rites practice. As would be expected in such a artillery reliant Chapter, the Iron Hands have a slightly higher proportion of techmarines than normal. This is both to keep the Chapter's vehicles maintained but also to keep the constantly used weapons in good working order. In fact the boltguns used by the Iron Hands are in a near-constant rotation of repair. Overused, the strain put on them causes them to risk overheating quickly, and for the Iron Hands, a prized weapon that fails in battle is considered an extremely ill omen. It is for this reason that every commander ensures their equipment is in prime condition before committing themselves to a new engagement. Unfortunately, this leaves the Chapter's artificer's little time to maintain and develop works of art, but to the Iron Hands, such things mean little. In battles where entire cities are laid low in a matter of days, Iron Hands place little stock in creating all but the most monolithic and enduring works of art. BELIEFS Like all Space Marine Chapters the Iron Hands owe much to their Primarch, Ferrus Manus. A cold and calculating individual, Manus was remarkably slow to ire, his fury evident only on the battlefield, where he ensured that the enemy was completely destroyed. Also of note is the Primarch's decidedly far-reaching view of society. Prior to the Heresy, Ferrus Manus saw his most pressing concerns as that of the future of mankind, with the most flagrant disregard for the Emperor's will as the ill use of mankind's human resources for personal gain. To the Primarch, these were a cancer upon the newly-formed Imperium. Just as a body corrupted cannot endure, so too did the Imperium abhor inept governors ruling a broken society. It is ironic then, that in the millennia following Manus' demise, the Iron Hands have become so utterly intertwined with the destruction of worlds. Today, the Iron Hands have become the watchword for complete and utter annihilation. The original standards set by Ferrus Manus endure, but in a decidedly darker tone. Worlds as not so much conquered as they are obliterated completely. Life as a member of the Iron Hands is a rigorous one, even for a Space Marine, and strict unerring punishing is meted out for even minor training deficiencies. Iron Hands train continuously in the defensive arts and can rain down staggering amounts of firepower upon an unwary foe. They are renowned for their ability to hold their ground under any circumstances, and are used in situations when other troops may falter. While other Chapters' writings speak of a belief that things can be changed for the better, Iron Hands take a more decidedly dour view, that much of mankind is too weak to survive the coming age. CHAPTER MOTTO Iron Hands have no real Chapter motto or battle cry. Indeed much of the Chapter is silent and pensive regarding the arts of war, a brooding depression that is in juxtaposition with the raw violence unleashed on the field. The few communications heard during battle are either brief orders or unintelligible roars of pure rage punctuated by the chatter of bolter fire. During an Inquisitorial investigation into the Third Company's apparent lack of comm-records during the Scouring of Tranio one Inquisitor revealed that the majority of the Chapter's communication equipment had either fallen into disrepair, been turned off, or in extreme cases, bearing damage bearing a striking resemblance to sabotage. Of these instances the Iron Hands were, unsurprisingly, rather silent, offering no explanation or apology, leaving significant room for the Inquisition to question the Chapter's motives. P.S. не уверен на счёт распределения по кампаниям, по-моему они отошли от кодекса астартес и у них по кланам идёт распределение. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 29 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 eye ot terror Just as Dark Eldar raids beset the Cadian system, the feral population of Medusa was attacked and enslaved. The Iron Hands sent battlebrothers to train and lead the tribesmen, rather than send entire units. Thousands of barbarians died, or were carried off, but the strongest of the tribes survived and the battle strength of the Iron Hands was not significantly reduced. This enabled the Iron Hands to commit their full strength to battle aboard their massive tracked fortress-monasteries. If this force did not stop the traitor armoured forces it was clear they would be able to destroy the lightly equipped feral auxiliaries at will. What resulted was a massive tank battle in which the Iron Hands withstood the assault of over ten thousand tanks and then crushed them with their counterattack. Many Iron Hands had to be blessed with cybernetic augmentation by the Iron Fathers that day, but Medusa was saved. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Гость Anonymous Опубликовано 29 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2005 Не пости по несколько постов в подрят, там есть кнопочка добавить. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lokezis Опубликовано 30 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2005 мне очень нравится этот чаптер, поэтому и собираю его. Уважаю ! Хммм... нас уже двое ! 8) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Позитивное Опубликовано 30 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2005 Вопросик: а разве не Багровые кулаки самые лояльные Императору.... лоялисты :shock: ... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Deever Опубликовано 30 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2005 Вопросик: а разве не Багровые кулаки самые лояльные Императору.... лоялисты :shock: ... Мы до сих пор деремся за звание самых лояльных... ...хотя, конечно, каждому известно, что это Черные Храмовники, которые [ну уж нет]одятся в вечном крестовом походе во славу Императора. :roll: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Позитивное Опубликовано 30 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2005 Вопросик: а разве не Багровые кулаки самые лояльные Императору.... лоялисты :shock: ... Мы до сих пор деремся за звание самых лояльных... ...хотя, конечно, каждому известно, что это Черные Храмовники, которые [ну уж нет]одятся в вечном крестовом походе во славу Императора. :roll: Ну тать, таки можно сказать, что и часть Хаоситов тоже лояльна Императору, но тому, что живой, а не его останкам... но это все так, пустая трепотня... Самые лояльные ИМХО ето сёрно сестрички, в меру своей полной отмороженности... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Coorsah Опубликовано 31 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2005 Уважаю ! Хммм... нас уже двое ! 8) ваще-то трое :roll: :wink: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Deever Опубликовано 31 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2005 ваще-то трое :roll: :wink: А Мортифакторы? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Coorsah Опубликовано 31 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2005 ваще-то трое :roll: :wink: А Мортифакторы? Элементарно:) сейчас у меня два покрашеных готовых к бою сквада - Железные Длани и Мортифакторы, после долгих мучений и терзаний решил не ограничиваться одним капитулом. в данный момент творю из технодесантника Железного Отца и крашу библиария Умертвителей :wink: в общем был ещё тактикал сквад Ультрадесанта, но я его подарил :roll: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 31 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2005 вот ещё кое-что, правда не по 4-ке, а по тому армилисту в дварфе, так что нужно с поправкой на нынешнее времяч читать. Iron Hands Space Marine Chapter The Iron hand chapter was featured in WD Index Astartes p65 to 71. At the end of this article is the army list for the Iron Hands.. I will not be reproducing this list but commenting on it for tactical advice and comment. If you wish to play a Iron Hand Space Marine Army you will need this article and the Space Marine Codex. -------------------------------------------------------------------------------- Iron Hands Special Rules Iron hand do not have any special rules that effect the whole army, but do have rules that effect the army list. First you can not have a terminator squad, and second Bionics are half the normal points cost. -------------------------------------------------------------------------------- Iron Hand General Tactics There are four major differences between the Iron Hands amy list and the generic Space Marines list. These are the Iron Farther Character instead of a chaplain; the Venerable Dreadnought HQ Choice; cheaper bionics; and that Veteran Sergeants can have Terminator Armour instead of a Terminator Squad. The end result is an army that can take far more punishment than the standard Marine army. The best part is that you are in control of how much or how little of the extra equipment you want to use. A player who wants a super tough army could tool up all his HQ and Veteran Sergeant characters with Bionic Limbs and Terminator Armour. On the other hand a player just starting a Iron Hands Army may with to start it fairly generic and add Terminators and bionics as time and cash will allow. The extra toughness helps both with ranged attacks and close assault leaving the Iron Hands as a wonderfully flexible tactical army. This again leaves you in control. -------------------------------------------------------------------------------- Iron Hand HQ Tactics The Iron Hands Chapter has two aces up it's sleeve. The first is the Iron Father, and the second is the Venerable Dreadnought. These two choices and the ability to have Bionics at half the normal points cost add a great deal of resilience to the army. The down side is the extra points cost and the modeling required. Space Marine Heroes The stats for the Space Marine Heroes are exactly the same as the generic Space Marine Codex. The only difference is that the Bionic upgrade is 5 points. The more expensive you Hero is the more valuable the Bionic upgrade becomes. A hero with a Iron Halo, Artificer Armour will find a Bionic upgrade a bargain. The Iron Hands have the flexibility to be a very tactical army. I recommend arming your heroes with a Storm Bolter and Power Weapon to have the flexibility of giving ranged fire support or close combat mussel. Leader Always a good choice for a low cost HQ. Usually is is not worth giving a leader too much Wargear. Commander The Commander is the best value for points hero in a Iron Hands army. His extra Weapon Skill, Ballistic Skill and Wound will all be useful in a flexible army like the Iron Hands. Force Commander The Force Commander is an extra 15 points for an extra wound and one more point of leadership. Is he worth it? It's your choice. Librarian The Iron Hands use the standard Space Marine Librarian Command Squad Instead of being Independent Characters Iron Hands Heroes and Librarians can have a Command Squad. Iron-Father Instead of a Chaplin the Iron Hands have a Iron-Father character. Iron-Fathers have the same stats as a Commander but cost a extra 30 points. Are they worth it? I say they defiantly are! For that 30 points you get an extra 45 points of Wargear in the form of a 4+ inv save 'Mechanicus Protectiva' a Power Weapon, and Bionics! In addition to the included Wargear the Iron Father can have Techmarine Wargear at the normal points cost. This means you can give him a Signum for 15 points allowing him to re-roll one missed shot from the squad that the Iron Father is attached (including heavy weapons!) Independent Character Just like a Chaplain an Iron-Father can be an independent character. The advantage of this is that the Iron-Father can bring his Signum and close combat skills to a squad in need. Servitor Bodyguards Instead of being an Independent Character the Iron-Father can be accompanied by odd creatures called Servitors. These where a feature of WH40k V2 Space Marine armies so you may be able to order them from Games Workshop. The T5 stat of Servitors give your Iron-father extra resilience. You can allocate S8 instant kill hits against them allowing your Iron-Father to see another day. The close combat implants are the only upgrade available. I do not recommend this 10 point power weapon upgrade unless you think that your Servitors will see two or more rounds of close combat. Venerable Dreadnought The Venerable Dreadnought comes in at 50 points more than a standard Dreadnought, but despite this I heartily recommend them. The main advantage of the Venerable Dreadnought is that you get the 'Hard to Kill' special rule. Old and Wise The 'Old and Wise' special rule is very useful for some missions. A few times I have played games where every aspect is so closely matched that it's who goes first that decides the outcome. Remember that you have this special rule if you field a Venerable Dreadnought as it is easy to forget. Hard to Kill The 'Hard to Kill' special rule means that you can force a re-roll on the damage tables on glancing and penetrating hits. This is usually worth doing if the roll is 4+. This will make the chance of behind destroyed on a penetrating hit change from 50% to 25%. Four Dreadnoughts If you have a Venerable Dreadnought as a HQ then you can field another three as Elite Choices in most games. This will a total of four dreadnoughts on the table. As Dreadnoughts are such good value for points (and now they are plastic, value for money), I highly recommend them. Remember to add special markings for your Venerable Dreadnought to avoid confusion. -------------------------------------------------------------------------------- Iron Hand Elite Tactics Iron Hands do not have Terminator Squads. Instead Veteran Sergeants can have Terminator Armour at the usual cost of 25 points plus weapons. Dreadnought The Iron Hands army list does not add any new special rules for Dreadnoughts. Dreadnoughts do, however lend themselves to the flexibility of the Iron Hands army. This is magnified by the lack of Terminator Squads. The down side of Dreadnoughts are, as usual lack of speed. To offset this make sure that you choose the Heavy Weapon that has good range and will do most damage to your enemy. Space Marine Veteran Squad Space Marines Veteran Squads are expensive, so know what you are doing before you use them. The work best as assault troops, with close combat weapons and terminator honours. Remember the vehicle and bionic upgrade for the Veteran Sergeant. Remember: A Veteran Sergeant in Terminator Armour can not ride in a Rhino or Razor Back. A Veteran Squad on foot will be too slow in most games to pay for themselves. Land Raiders could be used at an high cost. -------------------------------------------------------------------------------- Iron Hands Troops Tactics As always, the troop section of the Iron Hands will win or loose you battles. I recommend that you use most of your points to buy a solid infantry section. I also suggest that you give these squads flexible weapons options in keeping with the tactical nature of the Iron Hands. Tactical Squad Tactical Squads are always a safe option. The combination that come in the tactical box set works very well. Bolters are an excellent all round weapon, backed up with a Missile launcher for anti-tank and big creature killing. Veteran Sergeant The Iron Hands Army list gives Veteran Sergeants a couple of options not usually available to them. Bionics Bionics always have been available to Veteran Sergeants. The Iron Hand Army list has made them more cost effective. This cost effectiveness is amplified if you tool up your Veteran Sergeant with special weapons and terminator honours. Terminator Armour Iron Hands Veteran Sergeants can have Terminator Armour. This will be expensive to give to too many Veteran Sergeants. It will increase your stick-ability if you use the upgrade here and there. Remember: A Veteran Sergeant in Terminator Armour can not ride in a Rhino or Razor Back. So it will slow down squads. Scout Squad Scout Squads are available as normal. The army list does exclude Scout Veteran Sergeants from having Terminator Armour, but your opponents will shout cheese if you do. -------------------------------------------------------------------------------- Iron Hands Fast Attack Tactics The Iron Hand Chapter has the normal selection of Fast Attack choices. Assault Squad The Assault Squad is exactly the same as the generic space marines Assault Squad. The advantage that you have as a Iron Hands player is that you can give your Veteran Sergeants those cheap bionic upgrades. Terminator Honours and close combat Wargear might pay for its self too. Bike Squadron Don't even try to have a Terminator Veteran Sergeant on a bike! Attack Bike Squadron As normal. Scout Bike Squadron As normal. -------------------------------------------------------------------------------- Iron Hands Heavy Support Tactics Devastator Squad As normal Predator Annihilator Predator Destructor Vindicator Land Raider Whirlwind NU Gaming Ltd. for discount Space Marines -------------------------------------------------------------------------------- вообщем а сейчас : -берём 8 дредноутов! -и каждому сержанту по терминаторской броне -и техмарина- в HQ ему +1вунд и 4 сервитора. будет железный папочка. правда вот вопрос: можно ли джамп пак дать железному отцу??? ну и хорошо что нас только трое, а не как других чаптеров(не в обиду будет всем сказано:lol:) по сотне человек. нас мало но мы железные=))) надо организовать сообщество игрунов Железными Дланями! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lokezis Опубликовано 31 января, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2005 Не, 8 Дредов - это явный перебор, к тому же ни в рулбуке ни в кодексе не сказано, что Почетный Дредноут считается HQ... И никакой мазы давать сержантам термосовский армор (по крайней мере у тактических :wink: маринов) - невозможность преследования врага, по-моему, не стоит этого... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 31 января, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2005 ясен пень 8 слишком много. даже по бэку- у них на все кланы 8 штук дредов, в том числе 3 почётных. это в той статье было написано что почётный- переходит в HQ. по идее надо ждать статью от ГВ по Железным Дланям, так как много аспектов, которые ГВ должны осветить, типа Железным Отцов, дредноутов, которые в HQ переходят, бионика. блииин Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Brother Artemius Опубликовано 1 февраля, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2005 Выхожу, выхожу. Только посмотрим кто кому поджопники раздавать будет. Про них не мало написанно, по сравнению со многими другими чаптерами они довольно молодые. Их время еще придет. Если уже фигурку для Имперских кулаков выпустили, то ждите. Да, капитан Л. Помню его еще сержантом... В прошлой редакции.. :roll: Если миньку для Имперских Кулаков говоришь ? )) Ну во первых их личные миньки существуют уже много лет, а во вторых зря сравниваешь Имперские кулаки это :arrow: а) Прородители Багроых и БТ б) Если смотреть трезво то только Ультрамары могут с ними посостязаться в известности и преданности Императору. Это единственный Чаптер с базированием Земля - это о многом говорит (Волчар не беру). Нет Кулаки это чаптер "первой линии" (по бэку, известности итд), а вот Айрон Хэнды только второй... Мое глубокое ИМХО. ЗЫ не думаю, что в обозримом будущем вы дождетесь от ГВ чего-нибудь. Спруйку вам дали с имплантами - радуйтесь... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 1 февраля, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2005 прав Deever, мало народу заинтересовано и мало кто играет за Железных дланей, в отличае от других чаптеров. так что скорее всего мы получаем фигу. да и тем более- смотрим флафф- когда многие чаптеры доблестно сражались с ересью Гора, а на земле разыорачивалась самая массивная битва за всю историю, Железные Длани прилетели на Истваан 5, не нашли там своего примарха, посчитали его дохлым, и улетели на медузу, в грустном состоянии=( так что многие скажут- ну и какое к ним уважение? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Brother Artemius Опубликовано 1 февраля, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2005 Хотя Примарх их меня безумно радовал в свое время. С веселым гигиканьем душить рукаи дракона, а потом, поняв, что не душиться начать купать его в лаве погружая заодно туда свои руки. Сильно ). Да высадка на Истван в стиле Волков прям ). Все на орбите висят, планируют чего-то, а этот, взяв компанию отморозков, сразу вниз и пошел морду Хорусу бить ). Что-то в этом есть ) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dragon Опубликовано 1 февраля, 2005 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2005 ну так сказать не совсем так, из-за медлительности флота Феррус надыбал быстрый корабль и самых отмороженных отморозков из ветеранов и впереди своего флота пустился к Хорусу на стрелку. а там нас предали саламандры и RavenGuard подлецы!!! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lokezis Опубликовано 1 февраля, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2005 Что за статьи про технику??? В статье про Лэнд Рэйдер фигурирует описание сражения за какой-то город-улей при поддержке армии Железных Дланей, а также описание битвы с участием Красных Когтей (Железки - прародитель)... Дополнительно в статье про Хищник оговорено, что в крупнейшем танковом сражении времен Великого Крестового Похода за Талларан сражались Железные Длани и Имперские Кулаки против Железных Воинов и еще кого-то... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lokezis Опубликовано 1 февраля, 2005 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2005 а там нас предали саламандры и RavenGuard подлецы!!! Никто нас не предавал, не надо лишнего ! Саламандры по своей природе тормазнутые малость, поэтому не поддержали атаку :lol: . А Гвардия Ворона просто отсупила, к тому же их флот основательно потрепали... В общем, все они оказались слабы - этого достаточно, чтобы на них не полагаться в дальнейшем... (хотя я Воронов очень уважаю) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать
Вы сможете оставить комментарий после входа в
Войти