Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Рекомендуемые сообщения

Да, она выезжает если они последнее знание сделают) Но, возможно, что время примерно такое же.

Прям даже захотелось посмотреть, что это там за мифическое "такое же" время на немецкий фаст-тех)).

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 7,1 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

То есть, когда немцы выкатывают тигр, то можно вызвать т34/85.))

"Игра исторически сбалансирована!" (с) Релик

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

"Игра исторически сбалансирована!" (с) Релик

Всё правильно, чё). Всё в полном соответствии с историей: 34-85 суммонились из за краёв ТВД, причём исключительно в удвоенных количествах))). Всё бы им простил, если бы 34-85 строилась, как пантера.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Да лана, зигачи итак плачут уже целый год о том, какие советы крутые. Нерфхаммер уже до ИЛ2 дотянулся.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я вообще не понимаю, почему нельзя как в первом КоХе с Шерманом сделать было

Ты умом решился, дружище? Я про т-34-76 вайн слышал, а ты предлагаешь их в поле за бабло грейдить.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я про т-34-76 вайн слышал, а ты предлагаешь их в поле за бабло грейдить.

Он предлагает в машинерии делать грейд на пушки, после которого 85-ки вместо 76-к выезжать начнут.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

И да, появление Т-34-85 не только в одной доктрине отодвинули до 9 КП, но и во всех остальных согласно патч-ноуту. Как обычно РККА режут еще больше, для отмазки дав пару сомнительных баффов, дойчам - все с точностью до наоборот.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сегодня вышел новый патч. Не могу найти полный список изменений, но там конкретно подняли командные очки на многих юнитов и способности. Теперь будет рулить пехота и легкая/средняя техника из зданий.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сегодня вышел новый патч. Не могу найти полный список изменений, но там конкретно подняли командные очки на многих юнитов и способности. Теперь будет рулить пехота и легкая/средняя техника из зданий.

Ты вот про это?

Я не играя нашел минуты за три без гугля.

Updates for February 18th, 2014

Updates

Implementation of the Battle Servers

Improvements to the Surrender User Interface

MP Map selection improvements

Various Bug Fixes

Maps

Added community member OnkelSam's “Crossing in the Woods” 2 - 4 player map

AI Updates

AI will no longer detects or attacks mines.

AI will no longer use artillery against targets in the fog of war it has never seen before.

Skirmish AI will now garrison buildings more often.

Skirmish AI will repair bridges and destroyed HQs if it has an engineer nearby.

Skirmish AI interrupts the ambient tactic behaviours much less.

AI will cause team weapons to tear down less often.

Increased retreat and avoidance delays for all AI difficulties.

Balance

Command Point Pacing

We wanted to improve the early game ebb and flow by slowing down unit progression. This reduction in progression better highlights the intricate tactics at each stage of the game.

German

Mortar half-track from 1 CP to 2 CP

Jaeger Infantry Package from 2 CP to 3 CP

Ambush Camouflage from 2 CP to 1 CP

Panzer IV Command Tank from 7 CP to 8 CP

PAK 43 from 7 CP to 8 CP

LeFH 105mm Howitzer from 7 CP to 8 CP

Tiger from 9 CP to 10 CP

Stun Grenade CP cost from 2 to 1

Soviet

M-42 AT Gun from 1 CP to 2 CP

Dshk HMG from 1 CP to 2 CP

120mm Mortar from 1 CP to 2 CP

Shock Troops from 1 CP to 2 CP

Guard Troops from 1 CP to 2 CP

Conscript Assault Package from 2 CP to 3 CP

T34-85 from 7 CP to 9 CP

B4 203mm Howitzer from 7 CP to 8 CP

ML-20 Howitzer from 7 CP to 8 CP

IS-2 from 9 CP to 10 CP

Incendiary Artillery from 6 CP to 7 CP

KV-1 from 7 CP to 8 CP

Partisan Tank Hunters from 1 CP to 2 CP

Units and Abilities

Better align unit performance with its effectiveness in game. A few notable changes include: reduced lethality on the IL-2, it still has the capacity to wipe out a squad but should be a bit more forgiving now. Combat engineers saw a price decrease to better reflect their in-game value. S-mine fields had a few adjustments to increase their viability as well.

PAK 43

No longer requires Battle Phase 2 to be constructed

Conscript Assault Package

Cost from 10 MU to 30 MU

Conscripts now get 3 PPSH sub machine guns

Precision Strike

Precision strike now deals the same amount of damage as the main barrage weapon

Added angle and distance scatter to B4 Precision Strike to bring it in line with similar abilities

IL-2 Sturmovik Attack

Damage from 20 to 8

Target lead in distance from 16 to 12

Target lead out distance from 8 to 10

Cost from 240 MU to 180 MU

S-Mine Field

Cost from 80 MU to 60 MU

Build time from 40s to 10s

Mine spacing from 13 to 7

Mine field can now be rotated to better enable placement

M5 Anti-air Package

Cost from 90 MU to 120 MU

Damage from 4.8 to 8

Panzer Tactician

Cost from 40 MU to 30 MU

222 Armored Car

20mm cannon damage from 25 to 20

Upgrade cost from 70 MU to 55 MU

Target Weak Point

Target weak point now multiplies penetration by 2 rather than setting it to a static value of 1000

Brummbar target weak point cost from 30 MU to 40 MU

Combat Engineer

Cost from 240 MP to 210 MP

Blitzkrieg Tactics

Cost from 30 MU to 40 MU

Commanders

Tiger Ace and Soviet Industry were not consistent in terms of value relative to other commander abilities within the game. They were adjusted to better bring them in line while maintaining their unique flair and additional tactical and strategic value to the game. The Tiger Ace has had its extreme damage and health values removed to bring it in line with other units. It now contains the veterancy modifiers granted to a vet 3 Tiger I, maintaining its threat on the field. Soviet Industry has been moved to 3 CP. This reduces the impact of the commander to the early game preventing extremely early vehicle rushes. The increased CP pacing on this ability also makes the commander less punishing, as early manpower attrition is significantly less debilitating to the commander.

Elite Troops

Tiger Ace cost from 0 MP to 800 MP

Tiger Ace command point cost from 16 to 14

Tiger Ace no longer reduces all resources to 0. It now reduces MP by 25% and fuel by 90% until the Tiger Ace is destroyed

Tiger Ace previous veterancy modifiers replaced with Tiger veterancy modifiers; this removes the double health and damage in exchange for faster rate of fire, improved accuracy, and improved mobility. Tiger Ace retains its increased sight range and lethal coaxial/hull machine guns

Tiger Ace base acceleration/deceleration from 1.4/3 to 1.8/3.9

Tiger Ace base max speed from 3 to 3.9

Tiger Ace has gained the Target Weak Point ability to chew through enemy armor, drastically increasing its weapon penetration and stunning enemy crews

Model 24 Stun Grenade cost from 15 MU to 20 MU

Troop training recharge time from 2s to 30s

Troop training cost from 55 MP and 20 FU to 80 MP and 25 FU

Soviet Industry

Soviet Industry CP cost from 0 to 3

Garrison Cover

Units in garrisons were too vulnerable to small arms fire, reducing the desirability of garrisons. We want to better align the initial goal of softening garrison cover without removing its tactical value.

Small arms damage modifier vs. garrison cover from 0.65 to 0.55

Small arms accuracy modifier vs. garrison cover from 0.65 to 0.55

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ту мач нинзя изменений

Огласите весь список, пожалуйста ©

Неужели Т-34-85 сделали годным но постеснялись об этом написать ? :)

Изменено пользователем USSRxLANz
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Огласите весь список, пожалуйста ©

Неужели Т-34-85 сделали годным но постеснялись об этом написать ? :)

Это впечатления от игр после патча. Гварда, Т34-76 и пулеметы стали больнее стрелять.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Relic did a good job with patch note accuracy this patch. Here are some (mostly) minor things that were changed outside the patch notes:

Soviet:

120mm mortar precision strike:

Damage reduced from 200 to 80.

Flinch radius reduced from 8 to 4.

This change was applied separately from the 82mm mortar precision strike nerf.

Combat Engineer:

Build time reduced from 24 seconds to 21 seconds.

German:

The hull machine gun on the p4, ostwind, elefant, panther, tiger and tiger ace:

Damage increased from 2 to 4

General:

The armour of all fences has been increased from 3 to 7.

Bricks and posts have had their armour increased from 25 to 40 and health from 110 to 270.

Light vehicles may no longer crush driftwood piles.

*All credit goes to Zed03 from Reddit.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Заводская Дунька 3 очка, у немцев видимо пригорело, это типа прощай фаст т70 :o Уровняли арту по очкам лолъ, по мне так немец если проглазели, рулит и педалит с гаубицами( сам не атэц игры, может все и по другому) :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Заводская Дунька 3 очка, у немцев видимо пригорело, это типа прощай фаст т70 :o Уровняли арту по очкам лолъ, по мне так немец если проглазели, рулит и педалит с гаубицами( сам не атэц игры, может все и по другому) :)

Ну понимаешь, ПРО игрокам за зигачей очень сложно построить ПАК40 и стрельнуть фаустом в Т70, поэтому визг на оф форуме и занерфил Индустрию. А гаубицы больше саппорт чем геймбрейкер.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Это точно, я даже за немцев 43 строил, а понтера у меня была всего пару раз, про тигръ вообщем молчу :) Ниправильно играю немцами и советами, бтв у кого есть желание рандом поногебать ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

По ощущениям от вчерашних игр, гренадеры стали жирнее и подавляются максимами еще хуже, а Т-34-76 стал еще более картонным. ДШК, как и вся доктрина с ним теперь неиграбельна чуть менее, чем полностью. Новый квад неплох, дамажит чуть хуже, чем Т-70, но хорошо сапрессит. Штормы и штрафники дальше не нерфились и на том спасибо.

Наиболее адекватные из зигачей пишут, что изменения абсолютно бредовые и неадекватные; сильное у Советов занерфлено в ноль без какой-либо компенсации и куча изменений которые не нужны ни одной из сторон.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...