Shurick Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 на вкус и цвет как грится) для меня миньки шикарны))) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Faceless Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 "2 Бородатые лошади Федя, Шурик и Ден" Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Shurick Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Олежек не нравится вали из темы =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Faceless Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Олежек не нравится вали из темы =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angry Voice of Dorn Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Да я забыл сказать...что федя отвратительно красит и его орки УГ....и так считают все люди на планете. я видел их отчет и анализ фединого покраса. ты не веришь мне галахад???? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Галахад Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 (изменено) Да я забыл сказать...что федя отвратительно красит и его орки УГ....и так считают все люди на планете. я видел их отчет и анализ фединого покраса. ты не веришь мне галахад???? Я тебе не навязываю свой покрас, а завидовать нехорошо. Ты сейчас сам себя обидел. =) Кстати- из новостей, у некронов еще и бек УГ, оказывается. Мда, некроноводам остается надеятся лишь на паверный кодекс. Изменено 16 октября, 2011 пользователем Галахад Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angry Voice of Dorn Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 ты же обещал уйти? нука вон...опричники уберите боярина Федора с глаз моих... :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Галахад Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 ты же обещал уйти? нука вон...опричники уберите боярина Федора с глаз моих... :) Уже не обещал, ты ж больше не Директор ;) Не уйду, все равно тебя в клубе не видно. И да, нам в апок играть еще. :P Кстати- если ты все-таки соберешь некрон, я буду только рад. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angry Voice of Dorn Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Это че эта я не директор? O_o раз бумажную волокиту вам поручил..сразу важными стали...сразу бунт? Опричники.... и на бочку с порохом его посадите....Федор царя прядать ряшил! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Галахад Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Ты ж сам сказал, что будешь простым игроком временно =) Опричников зарублю саблей силовой, бочкой клуб подзорву, на Дон утеку! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Angry Voice of Dorn Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Не утечешь....апок впереди!!! В) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Faceless Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 (изменено) Кстати- из новостей, у некронов еще и бек УГ, оказывается. Линк, или ну ты понел. Если ты про то, что некры вместе с бладами набижали на корован жуков - так это чисто совпадение, ага. :rolleyes: Изменено 16 октября, 2011 пользователем Faceless Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Alscor Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Прям слеза прошибает, как мы все друг друга любим! :love: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Галахад Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 (изменено) Линк, или ну ты понел. Да в теме про некронов, смотри быстрее, пока не зафлудили. Они теперь не бездушная угроза, вроде тиранид, а веселые парни))) Хотя с другой стороны- можно теперь собрать некронов- хаоситов =) Прям слеза прошибает, как мы все друг друга любим! Вобще, да, не обращай внимания, это мы только на форуме сремся :) В общем, заметки по бэку некронов. Давным-давно в упоротой-упоротой галактике жили были некронтир, в какой-то момент их империя стала большой, но тут лорды внезапно передрались. Чтобы предотвратить распад Безмолвный Король, вроде тот самый, что теперь с Ангелами против тиров бился, самая большая шишка некронтир, решил, что маленькая и победоносная война это клёво и начал войну с Древними. Те надрали им зад. В отчаянии Безмолвный Король связался с К'танами и согласился на предложение Обманщика, не осознавая, к чему это приведёт. Некроны вместе с К'танами запинали Древних, а потом Безмолвный приказал некронов уничтожить звёздных богов. От них только осколки остались. Война против К'тан так ослабила некров, что те в ужасе перед местью эльдар дружно легли спать. Теперь они пробудились, но уже не для великой жатвы, как раньше, но чтобы восстановить былую империю, охватывавшую до войны с Древними галактику. Однако иерархия развалилась, в результате чего каждый мир-гробница теперь сам по себе. Обычные воины и по большому счёту бессмертные это просто роботы, но высшие некры - уже личности, их дух тупо заперт в металлическом теле. Таким образом в культуре некронов будет куча невозможных ранее безумных тонкостей. В кодексе обещают кучу мемов от лордов-некров, как и в других. Будут и лорды, которые ценят честь, будут и те, которые торгуют с другими видами, будут и настороженные союзы (да-да-да, Кровавые Ангелы против тиров). И теперь будет отличный повод для разборок некронов с некронами, так как все лорды помнят древние распри и обиды. Далее в заметках сокрушаются, что некры были безликой серой массой, готовой сожрать галактику, совсем как тираниды, и у игроков не было никаких причины предпочитать способ покраски А способу покраски Б. Некоторые лорды одержимы желанием найти идеальные тела для переноса сознания. Один мир-гробница был повреждён во время великой спячки, так что его постояльцы стали натуральными роботами и активно нападают на других некронов, чтобы нагнуть и сделать такими же. Безмолвный Король, ушедший в самоналоженное изгнание из галактики за непростительные преступления против некронтир, встретился в межгалактической пустоте с тирами, офигел и вернулся, чтобы сплотить некров против тиранидов, ведь если те сожрут галактику, то некры никогда не найдут идеальные тела для переноса сознания. Да, и теперь больше всего некров ненавидят на Алаитоке. Остальные эльдары претрахались и либо погибли, либо забыли великую цель, а эти с тех пор, как некры уснули, рыщут по галактике, принимая активные меры, чтобы уничтожить миры-гробницы или помешать пробудке. Таким образом есть масса причин для индивидуализации армий, особые причины для драк с эльдарами, тиранидами или другими некронами. Что же до К'тан, то в кодексе упомянуто, что куча осколков всё ещё шляется по галактике. Конечно, некроны их выслеживают, желая уничтожить или заточить в карманных измерениях (Сфера Дайсона с Потусторонним, хех), но это оставляет достаточно места для заточённого на Марсе осколка Дракона и вовсю дурачащихся осколков Обманщика, вытворяющих всевозможные безумные фокусы из новелл. По сути К'таны во всей красе и полной силе ну просто охренительно сильны, и формат осколков ближе к тому, что мы имели в прошлом кодексе - нечто, что можно уничтожить или изгнать с поля боя. Изменено 16 октября, 2011 пользователем Галахад Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Shurick Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Прям слеза прошибает, как мы все друг друга любим! :love: Да Алскор мы просто обожаем друг друга, но тут на форуме прям поубивать готовы =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Faceless Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Да в теме про некронов, смотри быстрее, пока не зафлудили. Они теперь не бездушная угроза, вроде тиранид, а веселые парни))) Это, кстати говоря, вполне себе вариант, ящитаю. Вообще если не будет моментов как у серых типа "мартышки-облитераторы на службе инквизиции" или "драйго в варп раз засосало, он варп полюбил, ему встретился там гритер, он его убил...", то мне новый бек даже понравится. :rolleyes: Бездушная масса, жрущая все живое, уже есть, а тут будет кое-что новенькое. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Ренар Опубликовано 16 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 октября, 2011 Это, кстати говоря, вполне себе вариант, ящитаю. Вообще если не будет моментов как у серых типа "мартышки-облитераторы на службе инквизиции" или "драйго в варп раз засосало, он варп полюбил, ему встретился там гритер, он его убил...", то мне новый бек даже понравится. :rolleyes: Бездушная масса, жрущая все живое, уже есть, а тут будет кое-что новенькое. Поддерживаю. После прочтения бека мне даже понравились новые миньки. Да и потом, давно я хотел собрать армию, которая будет изгонять Ересь... =) буду ждать, в общем. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Gungnir Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 А вот вам по дружески первые правила на некров Here are the new rules for Necrons! As always, a pinch of salt with any new Necron rules and rumours. HQ • Imotekh the Stormlord (Lord of the Sau): The most powerful Necron Overlord currently. A master strategist whose nemesis is the Orks (since their random nature is the only thing that can accidentally disrupt his flawless plans). • Nemesor Zahndrekh: Overlord damaged in the great sleep who still thinks he is flesh and blood fighting the war of secession against his brother Necrontyr. Therefore, he is one of the few Necron Lords who still fights with honor and valor towards his enemies. Has a bodyguard named Vargard Obryron. • Illuminor Szeras: The Necrontyr who took the C'Tan's knowledge to do bio-transfer and actually made it a reality...so he's the chief architect within the Necrons for actually making the bio-transference happen. He is a master of technology and can augment D3 units in the army with an augmentation. • Orikan the Diviner: A master astromancer (a Cryptek specializing in tech that can predict the future), he is renown for knowing what will happen and when. During the game he is able to achieve a 'powered up' state that gives him a greatly increases statline, but this boost can randomly end on any turn dropping him back down to his regular stats. • Anrakyr the Traveller: A Necron Lord whose goal is to unite the Necron Empires again. He travels to Tomb Worlds still sleeping and kills the 'lesser' inhabitants that may live there unaware they are on a Tomb World, the 'price' for this service is to claim a tithe from the newly awakened legions. Some Necrons see him as a golden crusader others don't want reunification and would rather see him dead. • Trazyn the Infinite: He is a Necron who woke very early and is fascinated with studying and collecting history. His tomb world is filled with secret trinkets including (I quote) 'a giant of a man clad in baroque power armor' (start your wild theories here!). He even will attack other Necron tomb worlds to capture artifacts from them that he doesn't think they deserve. He is the character that has the CC ability to pick one type of model he killed that round and inflict wounds on all models of that type in the combat. • Necron Overlord: Generic DIY Necron Overlord (guy who rules a Tomb World) with plenty of options. Can ride on a Catacomb Command Barge (which is a one man transport) as can all the named 'Lords' above, but not those that are Crypteks in their fluff (Illuminor Szeras & Orikan the Diviner). Also can be a Destroyer Lord instead. • Royal Court: 0-5 regular Necron Lords (lieutenants to the Overlords) as well as 0-5 Crypteks. Crypteks are masters of Necron technology, whose abilities sometimes appear like sorcery to other races, but they do not have any psychic powers...all their abilities do not require a psychic test or anything like that (nor are they ever referred to as psychic powers in any way). Any member of the Court (Lord or Cryptek) can be split off at the start of the game to lead a unit of Warriors, Immortals, Lychguard or Deathmarks (but only one per unit). Neither Lords nor Crypteks are ICs. DEDICATED TRANSPORTS • Night Scythe: A variant of the Doom Scythe fighter that is a 15 model flyer transport with the 'supersonic' 36" flat-out move that the new flyers (that are really skimmers) have. Can carry jump infantry models (taking up 2 spots each) and fire all its weapons even when moving at cruising speed. Has living metal (chance to ignore crew shaken & stunned) but not quantum shielding (which gives +2 armor until the vehicle suffers its first glancing or penetrating hit). AV 11/11/11 like most Necron vehicles (not open-topped though). • Ghost Ark: 10 model transport, Open-topped AV11 with quantum shielding and living metal. Also is able to regenerate D3 models to one unit within 6" each Necron movement phase (but cannot take the unit above its starting size). • Catacomb Command Barge: One-man vehicle for most ICs. Open-topped AV11 with quantum shielding & living metal. Can make sweep attacks over 3 enemy units it passes over when it moves. Also the character can lose wounds to negate immobilized or weapon destroyed results. ELITES • Deathmarks: 24" range rapid-fire AP 5 sniper unit that can choose to Deep Strike in immediately after any enemy unit arrives from Reserves (which just allows the enemy to fire at them first?)...teleporting in from a pocket dimension to target their prey. They can also mark a single unit as their 'target' which allows them to roll to wound on a 2+. Beautiful models from the pics leaked, but at the point cost listed I can't see them ever being used except to see those great models on the table. Can be transported on a Night Scythe. • Lychguard: Traditionally these have been the bodyguards for the Overlords. Come standard with Warscythes (+2 Strength Power weapon) and can replace them with Hyperphase swords (power weapon) and Dispersion Shields (the thing that gives them a 4+ invuln and reflects enemy shooting). I made a mistake before. The Shields don't only reflect enemy shooting within 6", they reflect all enemy shooting, but only against enemy units who are within 6" of them (they reflect saved wounds, they don't affect blast/templates, for example). Can be transported on a Night Scythe. • Triarch Ptaetorians: These used to be effectively the 'police' (my term) of the main Necron ruler (the last of which was the Silent King) to help enforce his will onto the Lords of the Empire. They are known to respect great warriors and honor valor and have sometimes ordered Necron Overlords to stop attacking a foe they deemed worthy of respect (much to the Lord's chagrin). They are Jump Infantry with a 6" AP2 S5 weapon. They can swap that out for Void Blades (a weapon with Rending and the same Entriopic ability that Scarabs have) and Particle Casters (a pistol weapon). No transport option. • C'Tan Shard: Must take 2 of the 11 listed ability choices that basically shape what kind of C'Tan shard you're fielding. No ability can be taken more than once in the army (even if you take 3 C'Tan shards in the army). The statline is slightly less impressive than previous incarnations of the C'Tan, but still pretty decent. Also has Eternal Warrior and ignores all terrain penalties. Still explodes D6" when they die. Fluff-wise, these are shards effectively controlled by the Necron (even though they have most shards locked away in pocket dimensions). Each shard represents only a portion of the power and consciousness of the C'Tan and therefore in battle the C'Tan may not even think to utilize some of its power because the portion of it that knows it has 'X' power simply isn't there. This is essentially what explains why they only have access to 2 special abilities in battle. • Flayed Ones: 3 Attacks base (and no additional CC weapons). Can infiltrate or Deep Strike. No transport options. • Triarch Stalker: Concept Sketch shows a Triarch Praetorian sitting in an open-topped cockpit that is riding on a Necron-style giant almost scorpion walker set of legs. Very cool looking IMHO. Has a variable heat ray (which can be upgraded to a couple of other weapons) that can either be fired as a template or as an Assault 2 S8 24" Heavy2 Melta weapon. Has a Targeting relay which means that any enemy unit hit by the Stalker gets a counter placed by it that allows all other Necron units shooting at the same unit that phase to count as being twin-linked. AV11 & open-topped, but does have Quantum shielding & Living Metal. TROOPS • Warriors: You know them, you love them. Described as being basically automatons, with very little (if any) sentience. These were the non-warrior Necontyr before the bio-conversion. See my previous rumors (in the OP) for details on their points cost, etc. Can be transported on a Ghost Ark or Night Scythe. • Immortals: Immortals are said to have the ability to at least speak, but still aren't too much brighter than Warriors. These were Elite warriors of the Necrontyr before the conversion (not sure who the rank and file troops were if the Warriors were the non-combatants and the Immortals were the Elite soldiers?). Can exchange their Gauss Blasters for Tesla Carbines (24" S5 Assault1, extra hit inflicted on a 'to hit' roll of '6') Can be transported on a Night Scythe. FAST ATTACK • Canoptek Wraiths: Protectors of the Tombs while the hosts slumber. Jump Infantry who ignore terrain. 3A base with Rending. All models can take one of a few different upgrades including a Whip Coil (nearly identical to a Tyranid Lash Whip), particle caster (pistol) or a Exile Beamer (12" range that kills a random model in the target unit unless it passes a Strength test). • Canoptek Scarabs: See the rumors copied in the OP for more details on what Scarbs do now. • Tomb Blades: Jet Bikes. From the artwork, these look like Necron warriors fused into a flying crescent throne carrying a weapon harness in their arms that is base twin-linked Tesla Carbines. The fluff says that they are pre-programmed with a bunch of different flight patterns and vectors that the onboard Warrior chooses from on the fly. this mitigates the fact that a Warrior has poor coordination, but since the programs are so advanced, in reality they act basically like any other similar unit in an enemy army despite the fact that their 'pilots' are much slower to react. They can upgrade their weapons to a couple different choices (twin-linked Gauss Blaster or Particle Beamer). The entire unit can take any of the 3 options: Nebuloscope (increases BS to 5), Shield Vanes (increased armor save to 3+) & Shadowloom (Stealth). • Destroyers: New fluff that says Destroyers are infected with some kind of degenerative virus that causes their sole purpose in life to be to kill their enemies. As such they hate everyone and have the Preferred Enemy special rule against everyone (as do Destroyer Lords). They are Jump Infantry now. Any model in the unit can upgrade to a Heavy Destroyer. HEAVY SUPPORT • Doomsday Ark: Variant of the Ghost Ark transport: Open-topped, AV11, Quantum Shielding, Living Metal. Something I forogot to say about the Ghost Ark...each Guass Flayer array (5 Flayers) on each side is allowed to fire at a different enemy target (and different from the Doomsday Cannon). Not entirely clear whether a weapon destroyed takes out a whole array or not, but I'm leaning towards yes. The Doomsday cannon has two profiles, one for if the vehicle did or didn't move that turn (with the non-moving one being 72" range S9 AP1 Large Blast). The moving profile only has a 24" range and a S7 blast. Basically described as gunboat whose strategy is to hit first and destroy the enemy before they can fire back. • Annihilation Barge: Described as anti-infantry support platforms. Variant of the Catacomb Command Barge: Open-topped, AV11, Quantum Shielding, Living Metal. Has a twin-linked Tesla Destructor & a Tesla Cannon, but can upgrade the cannon to a Gauss Cannon. Not exactly sure why you'd want to do that except for the extra range (36" for the Gauss Cannon as opposed to all Tesla weapons which are 24" range). • Monolith: 35 Point reduction along with corresponding nerf in invulnerability (were you not expecting that?). Still AV 14 and still has Living Metal (although again that only helps remove Crew Stunned/Shaken now). Can still Deep Strike but no longer has invulnerability from Mishaps. Has 4 Gauss Flux Arcs (which are now just Heavy 3 instead of randomly rolled). Particle whip is now just a straight up S8 AP3 24" large blast. The portal can be used to either transport any non-vehicle friendly Necron unit through it or to suck enemy models within 6" to instant death who fail a Strength Test. No bonus to reanimation protocols (the replacement for WBB) is present. Although, at the end of the day, this is still an AV14 vehicle all around, which is pretty imposing in the current game. Unfortunately all of its weapons are really close range, which means it will also now tend to be in Melta range... • Doom Scythe: Pure fighter variant of the Night Scythe. AV11 with Living Metal (but no Quantum Shielding or open-topped). Is supersonic (36" flat-out) and can fire all its weapons when moving at cruising speed. Has a twin-linked tesla Destructor & a Death Ray, which allows a 3D6" line to be drawn (with one end of the line being within 12" of the vehicle) and causes a number of hits on every unit crossed by the line equal to the number of MODELS in the unit hit. Oh and did I mention that these hits are S10 AP1? Nasty indeed! But at nearly 200 pts for an AV11 vehicle, to get within 12" to unleash this beast will probably be a bit rough. • Tomb Spyders: The artwork makes them look much more flying and nimble, like giant Scarabs. Can now repair vehicles like a Techmarine, Big Mek, etc. Can take an anti-psychic defense against any power targeting a friendly unit within 3" (nullified on a 4+). Can still create Scarab Swarms, but only into existing swarms on the table (they no longer form a unit with the Spyder) and it can still take damage if it rolls a '1' while doing so. Can take Whip Coils (by giving up a close combat weapon and a +1 to repair vehicles) which is like a Tyranid Lash Whip. Can take 1 or 2 Particle Beamers (by removing its CC/fixer arms) to do so. 1-3 in a unit. CONCLUSION While all this sounds quite tasty, I think we'll only know what to do about it once the Codex comes out. Either way, we're going to have more things to kill, which can only be a good thing! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Faceless Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 А вот вам по дружески первые правила на некров Репост репоста. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Дарт Йорикус Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 В общем, заметки по бэку некронов. Которые перевёл я. :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Silence DRAG.ON Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 Которые перевёл я. :) Где? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Faceless Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 Где? Где-то в основной теме про некров валяются. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Дарт Йорикус Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 Где? Вот. Ссылку мог найти по репутации. :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Gungnir Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 (изменено) Здрасте - я вам описание а не бэк скинул. :) ЗЫ - спёр с http://space-wolves-grey.blogspot.com/ Изменено 17 октября, 2011 пользователем Grey Wolf Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Silence DRAG.ON Опубликовано 17 октября, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2011 (изменено) Вот. Ссылку мог найти по репутации. :) Ну прости меня недогадливого :) я редко в репутации смотрю ;) Хм...это же не то вроде :rolleyes: Изменено 17 октября, 2011 пользователем Silence DRAG.ON Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать
Вы сможете оставить комментарий после входа в
Войти