Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Рекомендуемые сообщения

Засел за кампанию наконец-то. Тупенькие компьютерные армии, конечно, после мультиплеера, разбираются очень легко "тематично-историчной" армией из селян-асигару и небольшой горсти самураев.)

Не понимаю, как получить ачивоны за 10 побед, будучи осажденным и наоборот, штурмуя крепость. Не дают ни тот, ни другой, хотя этих сраных осад было уже под сотню, наверное.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 356
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

В мультиплеере их еще больше сыграно.. Так же как и морские бои, которых надо 20, а выиграно уже полсотни.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну глючит статистика. Увы, СА игры до ума как мне кажется толком никогда не доводит

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...
  • 2 недели спустя...

Ну, кто-нить эту ДЛЦ гадость опробовал? У меня она перезакачала весь Сегун и поломала реплей, который я хотел записать на видео.

Походу они меняли статы юнитов ФОТСа и апнули элитную пехоту.

P.S. Аыыы. они апнули цену на Нагината аттендантов. Впрочем мне все понятно

"Патч ноуты:"
Patch Notes

The following tweaks have been made to unit balancing based on community feedback.

Armstrong Guns: 1360 > 1300

Gatling Guns: 1700 > 1400

Imperial Guard Cav: 1000 > 1050

Revolver Cav: 1100 > 1000

Mounted Samurai Hero: 1200 > 1000

Yari Ki: 690 > 790

Sabre Cav: +1 melee attack, changed mount to a faster type

Kihetai: 1170 > 1070

Shogunate Guard Infantry: 1260 > 1220

Sharpshooters: 1000 > 900

Tosa Riflemen: Changed animation set to faster firing breech loader animations

Yugekitai: 1500 > 1300

Shinsengumi: +2 morale and melee defence

Red Bear Infantry: 800 > 750

Bow Kachi: + 10 accuracy

Kyoto Police: 750 > 700

Kisho Ninjas: 1090 > 990

All heroes now have auras

Torpedo Boat: 2000 > 1200, cap of 3.

Naginata Monk Cavalry: 800 > 850

Yari Cavalry: 850 > 900

Naginata Attendants: 150 > 220

Naginata Samurai: 800 > 750

Nuns: 850 > 800

Arrow velocity increased by 5 to improve chance of hitting moving targets

Yari Ashigaru: 350 > 370

Yari Samurai: 700 > 650

Fire Bomb Throwers: accuracy set to 30

Nodachi Samurai: 800 > 850

Mounted Gunners: Ammo reduced from 20 > 15

Long Yari: 500 > 520

Wako Raiders: 500 > 550

Additional fixes:

The advisor will no longer refer to allies routing when there are no allies in the battle.

Fixed an issue with the Missionary agent playing a corrupted sound when levelling up.

The correct amount of avatar skill points left to spend should now be correctly shown if more than 5 skills points are saved.

The correct map will now be shown to both players when a match made siege or naval battle is found.

Fixed drop rate on Fall of the Samurai post-battle armour

Optimisation patch upgrades

The optimisation patch for Shogun 2 brings with it a host of key improvements that we’ve made to the core Shogun 2 experience since its release last year. If you own Shogun 2 and Fall of the Samurai, this patch will reduce the hard-drive footprint of your install by 6.6gb (22.4%). If you just own one, you’ll still see an install size reduction.

A 20-40% reduction in initial load times, dependent on machine spec, graphics settings and OS. This primarily boosts game boot-up time.

A series of bugfixes and other optimisation tweaks.

The patch will deploy for all users, whether they purchase the DLC or not, at the same time the Otomo clan is released.

Странный патч. Нагината самураи страшные и без того, они под ветеранством и мечникам прикурить дадут нехило. Плюс апнули луки. Впрочем кавалерия будет посильнее, так как аттендантов будет меньше

Изменено пользователем DarthM
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...