Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

патч 1.ХХХ


Рекомендуемые сообщения

  • Ответов 515
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

А чего непонятного? Есть геймспай. Он глючный. Будет новая игровая система (Suniva, ты перепутал игровую систему с игровой механикой:)), аналог спая, баттла и тд.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А чего непонятного? Есть геймспай. Он глючный. Будет новая игровая система (Suniva, ты перепутал игровую систему с игровой механикой:)), аналог спая, баттла и тд.

Надеюсь, что сделают лучше Спая и Баттла вместе взятых :rolleyes: Ведь у Близзов всё тоже не так гладко с их игровой системой В)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А чего непонятного? Есть геймспай. Он глючный. Будет новая игровая система (Suniva, ты перепутал игровую систему с игровой механикой:)), аналог спая, баттла и тд.

Если сделают наконец что то путное, то я веми конечностями за :D

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

АХТУНГ!

Патч еще не готов, но Транж выложил срисок планируемых изменений. Это еще не окончательно, но все-равно смотрите обязательно. Изменений огромное количество.

Dawn of War: 1.5 Pending Change List:

THESE CHANGES ARE SUBJECT TO CHANGE!!!!

General Changes

Hotkey for Grenade Launchers changed from "G" to "L" to avoid conflict with the Attack Ground hotkey

Tier One Buff

Increased hit points and attack of all tier one units by 25%.

Upgrades now give less bonus to tier one units

Turrets are 25% cheaper

Space Marines

Reduced the larger healing aura of the Chaplain and Apothecary from 4 to 2.

Land Speeder

Reduced the cost of the Land Speeder (150 Requisition / 130 Power / 2 Population) to (100 Requisition / 80 Power / 1 Population)

Land Speeder Assault Cannon Weapon:

Increased damage against Infantry Medium from 36.3 to 40%

Increased damage against Infantry Heavy Medium from 19.6 to 25%

Infantry high from 25 to 30%

Infantry Heavy High from 9.6% to 25%

Scouts

Decreased Scout Hit Points from 250 to 230

Decreased reload time of Sniper Rifle from 12 seconds to 9 seconds

Increased damage of Sniper Rifle against

Infantry Heavy High targets from 50% to 75%

Monster Medium from 60% to 75%

Tactical Space Marines

Increased Space Marine Hit Points from 300 to 325

Increased Missile Launcher damage against Vehicle Medium targets from 38% to 50%

Reduced effectiveness of Melta Bombs against Building High targets from 75% to 50%

Increased the cost of the Whirlwind from (145 Requisition / 260 Power) to (190 Requisition / 300 Power)

Reduced the frequency of the stun effect on the Assault Terminator Thunder Hammer

Reduced the reload time of the Assault Sergeant and Sergeant Power Fist from 2 seconds to 1 second.

Reduced the damage the Sergeant Power Sword does to Vehicle armor

Assault Marines

Reduced the health of Assault Marines from 400 to 375

Reduced the damage Assault Marines do to Vehicle and Building armor

Reduced the amount of damage Hellfire Dreadnoughts do to Vehicle Low armor

Enemy players can no longer see the Orbital Bombardment targeting cursor

Orbital Bombardment does less damage to HQs

Sergeant Power Sword damage vs. buildings and vehicles reduced

Reduced Whirlwind hit points from 5,000 to 2,500.

Chaos:

Raptors now have the Flame Thrower heavy weapon upgrade. This flame thrower is considerably more powerful than the flame thrower in Dawn of War.

Chaos Heavy Weapons research has been restored. This ability now:

Increases the number of Heavy Bolters a Chaos Marine squad can equip from 2 to 4

Increases the number of heavy weapons a Cultist squad can equip from 3 to 5

Increases the number of flamers that a Raptor squad can equip from 2 to 4

Chaos has a new research known as Purge the Weak. This research:

Doubles the health of Aspiring Champions and Raptor Champions

Changes the armor type of Champions from Heavy Medium to Heavy High

Bestows the Fear Aura ability on Champions

Aspiring Champions now have a new ability known as Fear Aura. This ability:

Increases the health of all members by 100 hit points

Aspiring Champions and Raptor Champions now only increase squad cap by 1 (down from 2)

Made the following changes to Furious Charge research:

Increased Chaos Marine and Cultist melee damage bonus from 15% to 25%.

Implemented movement speed bonus of 20% for Cultists, Chaos Marines, Raptors and all Champions.

Furious Charge moved to Tier 2.

Increased population cost of Khorne Berserkers from 2 to 4

Aspiring Champion

Increased cost of the Aspiring Champion from (55 req / 0 power) to (65 req / 0 power)

Increased the build time from 15 seconds to 20 seconds

Increased the cost of Chaos Plasma Pistol research from (50 Requisition / 20 Power) to (50 Requisition / 30 Power)

Reduced the damage the Chaos Sorcerer Plasma Pistol does to Building Low by 50%

Reduce the chaos Sorcerer's melee damage to building low by 20%

Reduced the damage the Chaos Lord Plasma Pistol does to:

Vehicle Low by 35%

Monster Medium by 35%

Building Low by 50%

Adjusted the damage on the Aspiring Champion Plasma Pistol as follows:

Increased the damage to Heavy High to be in line with other plasma weapons

Reduced the damage to Monster Medium by 35%

Reduced the damage to Building Low by 50%

Increased the amount of damage that Chaos Horrors do to the following armor types:

Increased the damage to Building Medium by 20%

Increased the damage to Building Low by 50%

Raptor jumps now cost 2/3 of their maximum charge (rather than 1/2)

Added a movement penalty to the Obliterator's assault cannon

Increased the cost of the Chaos Sorcerer to 150 requisition 75 power

Increased the cost of the Chaos Sorcerer to 40 seconds (up from 20)

Increased the hitpoints of the Chaos Sorcerer to 1000 (up from 800)

Corruption now does a minimum of 5 damage every second

Removed the damage penalty from Daemon Strength

Reduced the reload time of the Aspiring Champion and Raptor Champion Power Fist to 1 second (down from 2)

Increased cost of Furious Charge from (50 req / 25 power) to (50 req / 60 power)

Orks

Stormboys

Reduced the population requirement for Stormboyz from 40 to 30

Reduced the amount of damage Stormboyz do to Vehicle Low

Reduce Stormboy melee damage vs. building low by 10%

Speed Boost now a research at the boyz hut for 50/50 30 seconds, requiring Pile O' Gunz and 30 pop.

Stormboyz can once again use stikkbombs

Slugga Boy

Reduced the build time of the Slugga Boy from 5 seconds to 4, reinforce time remains the same

Dramatically reduced the amount of damage the Mega Armored Nob Power Claw does to Vehicle High armor

Increased the damage of the Mek Boy's Mega Blaster

Mega-Armored Nobz and the Mek Boy should not break morale so easily now

Increased the accuracy of the Killa Kanz' big shoota

Increased the Zzap Gun's damage against most armor types

Decreased the damage of the Squiggoth's big shootas against vehicle and building armor

Tankbusta

Tankbusta damage against Vehicle Low and Vehicle Medium increased by 15%

Tankbusta cost reduced to 50 requisition 10 power

Tankbusta hit points increased to 500

Tankbustaz now come with a minimum squad number of 3 and a maximum squad number of 5

Shoota boyz build time increased from 5.5 seconds to 6.5 seconds

Eldar

Made the following changes to Rangers:

Rangers now have a squad cap limit of 1

Rangers now start with 5 squad members

Ranger build cost and reinforce cost has been reduced to 40 Requisition

Ranger Long Rifle now scales more dramatically with upgrades

Banshee Morale Armor reduced to be in line with other units

The Vyper Missile Launcher now has a knockdown effect that can be used to disrupt enemy infantry

The Missile launcher is now the Vyper's default weapon.

Reapers

Accuracy penalty while moving increased

Reduced hit points from 400 to 360

Increased the accuracy of the Eldar LP 2 Brightlance from 0.7 to 1.0

The Falcon Grav Tank Starcannon now does more damage to light infantry

Fire Prism support cap increased from 3 to 4

Reduced Psychic Storm damage to:

Infantry Medium: 90 to 75

Commander: 100 to 80

Reduced Wraithlord Brightlance damage by 25% against vehicles and buildings.

Imperial Guard

Guardsmen

Reduced armor from 120 to 100

Increased hit points to compensate for armor reduction

Increased build time from 4 seconds to 5 seconds

Added a 1 second setup time to the Guardsmen Grenade Launcher

Added a 20% Accuracy Penalty while moving to the Guardsmen Lasgun

Decreased Plasma Gun damage versus Building Low targets from 35 to 25

Increased build time of Infantry Command structure from 30 seconds to 36 seconds

Uncommon Valor research now adds 100 hitpoints to each member of the Command Squad

Psyker's now have a new ability known as Curse of the Machine Spirits. This ability:

Changes the target vehicle's armor from vehicle armor to infantry armor for the duration of the ability

Shuts off the vehicle's weapons for the duration of the ability

Increased the hit points of the Psyker from 200 to 300

Increased the hit points of the Command Squad Psyker from 100 to 200

Reduced the cost of the Telepathica Temple from (100 Requisition / 30 Power) to (75 Requisition / 20 Power)

Reduced the build time of the Vindicare Temple addon from 20 seconds to 15 seconds

Commissar now adds 200 morale to a squad rather than making a squad immune to morale damage

Reduced the frequency of the Priest's synch kills

Increased the damage of the Assassin's Exitus Rifle

Increased the cost of Weapon Specialization to 100 requisition 100 power, and increased the research time to 45 seconds (up from 30).

Gave the following weapons a minimum damage of 1:

Priest Chainsword

Priest Eviscerator

Assassin Exitus Pistol

Guardsmen and Kasrkin Knife

Enginseer Axe

Imperial General Power Gauntlet

Psyker Spike

Weapon Specialization now effects the Kasrkin Grenade Launcher and the Kasrkin Plasma Gun

Fixed a bug that would cause the hellhound to do perpetual damage to units even when no longer attacking that unit

Basilisk

Fixed a bug that was causing the Basilisk not to fire at units within its maximum range

Increased Basilisk reload time from 4 to 6 seconds.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Маринов нехило так порезали,зато ленд спидер будут юзать!Зато хаос теперь-имба лютая,у рапторов 2 огнемета,а после грейда 4!Плюс можно чемпионов грейдить.Хсм после грейда 4 хб.И эльдаров моих любимых порезали!Хп риперам уменьшили,правда вайперы походу до ума довели,ракета пехоту разбрасывает и он сразу производится с пусковой установкой (доп грейд делать не надо).Да иг круто порезали-теперь не видать имунитета на мораль с комиссаром!тока +200 морали.И уменьшили точность при стрельбе гвардов на бегу.Также наконец-то плазму гранатометы и плазму порезали.Гыы,гг таракашкам!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Зато хаос теперь-имба лютая,у рапторов 2 огнемета,а после грейда 4!Плюс можно чемпионов грейдить.Хсм после грейда 4 хб.

Это очень хорошая для меня новость, теперь нет нужды соскакивать на СМ.

Видать всетаки разработчики любят хаос больше чем ИГ.)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Они там походу совсем дурни безголовые. Куда хаос усиливать, и так по статистике больше всех побед! Хорошо хоть кап лимит у берсов подняли. А марин на самом деле не порезали. Порезали чуть-чуть их АСМ-имбу, чему я очень рад. :)

Изменено пользователем Морок
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Муахаха зерки занимают 4 места моя душа рада :) , терь выход хаоса в тир 2 не будет значить окончательной победы, вообще хороший патч и все рады :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Черт! всетаки сделали штраф при стрельбе на бегу у гардсменов!!! :o

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Патчик по сути гадица, но имхо можно было рапторов за армори вернуть да риперам стоянку при стрельбе. А так все остальное - ожидаемо

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

он потерял тока капы у берсов, и ничего более ;)

По мне так капы важнее чем болтеры, больше одной пачки ХСМ не производимсс))..

Главное мечи порезали

Впринципе от них не особо много пользы было.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Land Speeder

Reduced the cost of the Land Speeder (150 Requisition / 130 Power / 2 Population) to (100 Requisition / 80 Power / 1 Population)

Land Speeder Assault Cannon Weapon:

Increased damage against Infantry Medium from 36.3 to 40%

Increased damage against Infantry Heavy Medium from 19.6 to 25%

Infantry high from 25 to 30%

Infantry Heavy High from 9.6% to 25%

Спесеров усилили против пехоты. Теперь можно Спидерами пехоту конкретно сносить. Теперь представили 20 спидеров и тьму слуггов.

Да и против тяжкой пехоты его подняли. Особенно против сверх тяжелой.

Изменено пользователем GreatVV
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Патч клевый, но нужно было рино крутым сделать. Смотрите сами все транспорты у всех рас с нехилым здоровьем +пушки, а у рино нифига нет плюс слабейшая броня. Если уж пуще нет, то сделайте ему хотя бы здоровья побольше 2500-3000 где нибудь.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Время покажет к чему ето всё приведёт...

К новым спорам и крикам на форуме по поводу очередной имбы. Обязательно найдут к чему придраться В)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.

×
×
  • Создать...