Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Патчи и апдейты


Рекомендуемые сообщения

  • Ответов 856
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Уточнённые цифры изменений патча

http://www.gamereplays.org/community/index...t&p=7614030

Перевод, плз, а то в англ языке не оч силен))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Что именно? Не понятно, что такое "reduced", LA (Lиктор Aльфа) ?

Изменено пользователем Existor
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Карты в ДоВ2 весят немало

Это получается, что там еще карты переделывают, но в это мне не верится <_< или я что-то не понимаю?

Изменено пользователем Jakut
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну вообще-то в изменениях сказали, что изменили (а точнее улучшили производительность) одной карты. Да и вполне возможно, что в патче молча вложили что-нить от следующих патчей, как это было перед всякими биг-патчами в духе The Last Stand'а

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну вообще-то в изменениях сказали, что изменили (а точнее улучшили производительность) одной карты. Да и вполне возможно, что в патче молча вложили что-нить от следующих патчей, как это было перед всякими биг-патчами в духе The Last Stand'а

Спс за ликбез))

Изменено пользователем Jakut
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...
Салют ! господа подскажите пожалуйста , что сейчас такое качаеться весом 3.7 Гб.? O_o

у тебя почти все файлы игры заново перекачиваются, это дурацкий баг, хз с чем он связан. появляется обычно с выходом обновления, у меня частенько бывает.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

У меня была такая проблема... Довольно плохой баг... особенно когда интернет не скоростной...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 4 недели спустя...

Только что скачал патч 2.6(165 метров).Релики теперь будут все патчи внезапно выпускать xD?

Release Notes v2.6.0

Dawn of War II: Chaos Rising

Fixed an issue with graphics device capability detection for NVIDIA Optimus-based notebooks

Fixed an issue with incorrect text on Tier 3 upgrade for some races

In-game voice chat will no longer randomly crash the game while using the most recent Games for Windows LIVE release.

Круто,это весит целых 165 метров.

Изменено пользователем IMS^CMyTb9IH
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Только что скачал патч 2.6(165 метров).Релики теперь будут все патчи внезапно выпускать xD?

Круто,это весит целых 165 метров.

О патче 2.6 говорили же недавно в анонсе на офиц.сайте сообщества дов2.

По поводу 165 мб - точно есть недокументированные изменения

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...

Как-то релики тихо замолвили об этом слово...

Dawn of War II: Retribution

Изменения баланса в Retribution после Chaos Rising

General

  • Explosive_pvp damage type modifier to building armor has been reduced from 1.35 to 1.0
  • Melee_power_weapons_pvp damage type modifier to building armor has been reduced from 0.75 to 0.03
  • Melee_heavy damage type modifier to building armor has been reduced from 0.3 to 0.05

Race Changes

Chaos

  • Added the Noise Marine unit to Chaos tier 1

Chaos Lord

  • Destructive Strike damage increased from 25 to 30

Plague Marine

  • Mucus Discharge cooldown shortened from 45s to 30s
  • Mucus Discharge healing increased from 135(hero) and 55(aoe) to 145(hero) and 70(aoe)
  • Mucus Discharge energy cost lowered from 65 to 60

Sorcerer

  • Rod of Warpfire reduced in cost from 200/50 to 150/30
  • Vestments of the Warp increased in cost from 100/25 to 125/30
  • Daemon Armor reduced in cost from 200/40 to 150/30
  • Warpfire no longer has a delay
  • Warpfire damage increased from 100 to 115
  • Warpfire no longer knocks back retreating units

Great Unclean One

  • The Great Unclean One no longer levels

Eldar

  • Added the Autarch unit as a global ability call in for every Eldar commander

Farseer

  • Farsight now detects infiltrated units

Avatar

  • The Wailing Doom has been changed. It now does an area effect cone attack in the targeted direction instead of a single line of damage
  • The Avatar no longer levels

Orks

  • Added the Battle Wagon unit to Ork tier 3

Warboss

  • The health regeneration on Now I’m Angry has been lowered from 1.0 to 0.5
  • Kustom Shoota damage increased from 15 to 40

Mek

  • Melee resistance (0.4 melee damage reduction) has been added to the Mek
  • Waaagh Banner’s Frazzle effective radius has been reduced from 30 to 18
  • Battery Pack now increases the maximum energy of the Mek by 50
  • Supa Tough Beam no longer requires the Mek to channel
  • Supa Tough Beam now has a cooldown of 60s and the energy cost has been increased to 50
  • Dakka Dakka Dakka has been lowered in price from 115/30 to 115/20

Shootas

  • The Big Shoota on the move accuracy has been lowered from 1.0 to 0.5

Sluggas

  • The Slugga Nob melee damage has been changed from melee_heavy to power_weapon_pvp
  • Swamp Um duration has been lowered from 10s to 8s
  • Swamp Um ranged damage has been reduced from 0.5 to 0.6

Space Marines

  • Added the Land Raider Redeemer unit to Space Marine tier 3

Apothecary

  • Energy cost for Full Auto increased from 35 to 50
  • Master Crafted Bolter damage reduced from 65 to 55

Scouts

  • Scout sniper rifles are now available in tier 1 but increase the reinforcement cost of scouts

Tyranids

  • Added the Swarm Lord unit to Tyranid tier 3

Spore Mines

  • Bio-Plasma detonation has been removed
  • Spore detonation now detonates only one spore mine, which deals damage and suppresses in an area

http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/46053

Изменено пользователем Existor
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Насколько припоминаю, Таскер упоминал что у тсм милидамаг баффнули раза в полтора чтобы противостоять рэмбо :D

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Еще добавлю, что апгрейд варгира не обнуляется когда герой умирает, а продолжает исследоваться после респауна

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Насколько припоминаю, Таскер упоминал что у тсм милидамаг баффнули раза в полтора чтобы противостоять рэмбо :D

только все равно хреново получается. сейчас ТСМ в мили заруливают и рэмбо и КСМ

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

только все равно хреново получается. сейчас ТСМ в мили заруливают и рэмбо и КСМ

У меня баньшей чуть не забили >('

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Beta Update 3.7 Preview

Hey guys,

I wanted to give you an update on our upcoming patch.

Our work on matchmaking has continued and this patch will have fixes that should improve it further. We've seen some success but we're still not 100% happy with how long it is taking some of you to match and hopefully 3.7 will hit the mark.

We've also fixed an issue that could cause incorrect stats to be awarded at the end of a match when a user quit. We believe that this bug was being interpreted as a "drophack" and we hope that this fix should resolve that. We'll be watching carefully to see what happens. As part of these changes we're going to reset your stats. This will allow us to analyze matchmaking, and any potential "drophacks" with a clean slate.

The patch notes below describe the rest of our changes but I'd also like to let you know what things aren't in the patch that we're working on. We found an error in our integration from Chaos Rising into Retribution that prevented a number of our balance updates from being carried over. Tracking them all is a long process but we've begun it and are working to bring the game up to date as soon as possible. We're also continuing to work on chat optimization. You should see some benefits of early optimization in this patch but it's an ongoing effort.

Finally, I want to thank all of you again. The bug reports, logs, and feedback have been very helpful and you've all contributed in a big way to the quality of our game.

Thank you!

Beta Update 3.7

Bug Fixes

  • Fixed numerous IG abilities that were using other races hotkeys. They have had unique hotkeys created for them.
  • Fixed an issue that could cause certain maps to have longer than expected loading times
  • Fixed an issue on 4P & 6P Ashes of Typhon that could prevent some players from building power generators at certain points
  • Fixed an issue that could cause the Baneblade turret to twitch
  • Fixed an issue that could allow opponents to garrison the same Imperial Guard bunker
  • Fixed an issue that could cause players who quit to receive a win and their opponent to receive a disconnect
  • Fixed an issue that prevented the Rank Level up widget from displaying
  • Added a timestamp to the player stats screen
  • Fixed an issue that caused the menu to be displayed whenever the user paused a replay
  • Fixed an issue that caused the Chat Channel User List to scroll to the bottom every time a user joined
  • Push to Talk for voice chat now defaults to On in the option menu-

Balance changes

Land Raider

  • The assault cannon and heavy flamers no longer suppress infantry
  • Multi-melta damage reduced from 100 to 80
  • Heal aura now increases a units regeneration by 100%, down from 150%
  • Health reduced from 3500 to 3000

Inquisitor

  • Cooldown of Judgement increased to 20 seconds
  • Time between Judgement and Judge increased to 20 seconds
  • Judge can now target vehicles, carnifexs, tyrant guard, swarmlord etc.
  • Judgement damage against vehicles, carnifexs, tyrant guard, swarmlord etc reduce by 50%

Catachan Devils

  • Explosive shot now properly costs 40 energy

Imperial Guard Heavy Weapons Lascannon

  • Slow effect now applies to the Carnifex, Swarmlord and Tyrant Guard to bring in line with Havoc and Space Marine Devastator Lascannons

Baneblade

  • Left and right lascannon damage reduced from 65 to 55
  • Health decreased from 4200 to 3750

Termagants

  • Crippling Poison no longer applies a damage modifier to the affected unit

Warriors

  • Barbed Strangler damage increased from 25 to 35

Spore Mines

  • Spore mine speed reduced from 6 to 5
  • Spore mine damage reduced from 50 to 45

Swarmlord

  • Speed synapse now increases a units speed by 1.5 rather than multiplying it by 1.5
  • Speed synapse radius lowered from 32 to 27
  • Melee resistance damage reduction reduced from 0.45 to 0.6

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А что собственно не понравилось то в супресе у ЛР, он и не так уж сильно дамажил, сапортом больше шел.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.

×
×
  • Создать...