)PUZO(RADNAR Опубликовано 22 апреля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2009 (изменено) the next patch will Когда же уже госпади... ??? (или инфы о выходе еще нет?) Изменено 22 апреля, 2009 пользователем )PUZO(RADNAR Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
FLeT Опубликовано 22 апреля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2009 только вышел патч, у людей уже психоз как даж следующий чВ, видимо дов патчивание, оставило неисгладимый след в психике доверов... Написано было МАЙ, начало или конец неизвестно, но радует постоянная работа над игрой, ой как радует =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
-=Ufo=- Опубликовано 22 апреля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2009 Про сабселекшн в КоХе. Обводите рамкой хоть всю свою армию, и табом можете перебирать всех выбранных, отдавая приказы конкретным отрядам. Можно снова на отдачу приказа разом выбрать всех (не помню хоткей, я обычно тыкаю попросту по соотв. иконке). Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Ardi Опубликовано 22 апреля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2009 ну о чём писали я и Вольдемар, табуляция короче... Возвращение Tab-Q(S)-F? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
7-2 offsuit Опубликовано 22 апреля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2009 ну о чём писали я и Вольдемар, табуляция короче... Возвращение Tab-Q(S)-F? Да она самая. Проще говоря выделена вся армия, но можешь отдавать любые приказы(мув, ретрит, хтх, абилки) нужному отряду. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RuW)Bane Опубликовано 1 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2009 (изменено) ТРЕПЕЩЩИТТЕЕЕ!!! =) THE ROAD TO PATCH 1.3 (PART ONE) We’ve been busy! Dawn of War II is going to get a big patch in early May. This is the first of a series of posts where we will talk some details about what to expect in the update. As a bit of a preview, here are just a few things you can look forward to in the patch. • We are adding a Two-on-Two game mode, with two new four player maps. Two-on-Two is a ranked game mode with leaderboard support. • An improved, more challenging Skirmish AI. • Push to talk voice chat and Company of Heroes style sub-selection options. • New squad decorators and significant UI improvements. • A performance test to help measure Dawn of War II performance. Over the next week we’ll be talking into detail about some of these additions right here. Keep an eye on this space as we post new information. http://community.dawnofwar2.com/blogs/?p=584 переводчик: » Дорога к патчу 1.3(часть первая) « Мы были заняты^^! ДОВ2 будет "пропатчен" ранним маем. Это начало серии постов, в которых мы будем обсуждать некоторые детали предстоящего обновления. Как малая часть превью, вот некоторые вещи, которые вы можете ожидать с патчем: -Мы добавим режим игры 2_на_2, с двумя новыми картами, расчитаными на четырех игроков. 2_на_2 будет добавлена в список ранговых матчей с соответствующей таблицей лидеров. -Улучшенный и более способный искуственный интелект. -Ткни чтобы говорить голос O_o (авт:хз че за такое =) ) и система управления сквадами как в Company of Heroes. -Различные улучшения интерфейса и обозначений. -Тест на производительность, чтобы определить уровень мощности вашей системы. В течение следующей недели мы обсудим некоторые детали этих дополнений прямо здесь. Проверяйте данную страничку на предмет появления новых порций информации! Изменено 1 мая, 2009 пользователем ImPEREZ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
dw_ReapeR Опубликовано 1 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2009 хз че за такое Просто клавиша, при нажатии которой включается микрофон. Потому что не всегда удобно (мягко говоря), когда микрофон включается при наличии шума. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Günther Опубликовано 1 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2009 Рад слышать что скоро будет 2 на 2 =) Ждёмс дальнейших новостей Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USSRxEvilArc Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 в канаде ранний май в июне? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RoseN Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 в канаде ранний май в июне? Наивный... ранний май - это ранний июль)) А если еще релики расстроились от проигрыша национальной хоккейной команды... то патча нам не видать) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lord Woldemar Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 (изменено) Patch 1.3 будет во Вторник 12 мая в 11 часов утра по Pacific Standard Time! (в 23:00 по Москве) Patch 1.3 Release Notes » Нажмите, для отображения текста «=============================== Patch 1.3.1 =============================== New Content • Two on Two game mode is now available for ranked play. • Two new four-player maps have been added to the game: (4p) Medean Cliff Mines and (4p) Ruins of Argus. These are available for ranked and custom games. • We have added a benchmarking performance test; you can find it in the Graphics options tab. • There are eight new sync kill animations in the game. Keep your eyes open for some new carnage! New Options: • We have added a ”Push to Talk” option for in-game voice chat. When enabled in the Game Options screen, tilde (~) will control chat. • We have also added a ”Advanced Sub-selection” game option. When enabled sub-selection behavior will be the same as Company of Heroes, where a sub-selected squad will be the only one to receive orders. Stability • Fixed several crashes where invalid data was being written to logs. • Fixed a common multithreading crash. • Fixed some out-of-memory crashes on Vista 32. • Fixed a crash that could occur if Avitus was reinforcing when a game ended. UI Change • The previous PvP squad decorators have been replaced with decorators based on the squad role. The new decorators identify units in a way that is consistent across races. A new loading screen tip has been added to explain the new images. Replay Improvements • Added a 4x speed. • Capture progress bars are now visible. • Commander wargear and squad upgrades are now visible on unit selection panel. • Build queues are now displayed. • Replay control buttons now have audio. • Decorators now show up in replays. Army Painter • Chapter name character limit is now increased to 32. • Maximum number of custom chapters is now 350. Gameplay Bug Fixes • Fixed a bug where a unit with an energy shield could become unkillable if they also had very low health. • Fixed a bug where the Carnifex would stop meleeing units after killing a hero in melee. • Tankbusta targeting priorities have been improved, now prefer to target vehicles. • Fixed a bug where demolition charges could pass through terrain and not detonate. • Fixed a bug where the Techmarine could continue to repair after being knocked down. • Squads now unload from a vehicle when it is destroyed. • Full resource refunds are now granted when a building that hasn’t started construction is cancelled. • Adjusted refund costs on the Webway gate. • Adjusted refund costs on the Techmarine’s Space Marine Heavy Bolter turret. • Fixed a bug where a melee leaping unit would follow a teleporting or jumping unit a long distance. • Fixed Warp Spider Exarch Enhanced Warp Generator and Improved War Generator. • Adjusted Scything Talon knockback and suppression. • Fixed a pathing problem on (6p) Typhon Arena. • Put a build time on Ravener Tunnels. Tunnels are also vulnerable during construction. Text Bugs • Fixed tooltip on Lictor Hero’s Adrenal Gland wargear. • Fixed tooltip on Catalyst ability. • Fixed tooltip on Warlock Champion’s robe. • Fixed an incorrect tooltip on the ”Luv da Dakka” ability. Custom Games • Players are no longer prompted to dispute a match when a player is kicked from a non-ranked game. • Players can now select chapter colors for AI players. Matchmaking • Removed the ”Submit Player Review” prompt that would appear if a player left the countdown before a match started. • Fixed a situation where a party could get broken up when host migration occurred. Post-game stats • We now show a ”Player has left” message for all players when you quit out to the post game screen. Achievements • Fixed a bug with the Sweeping Advance achievement. Previously it wouldn’t be awarded if the retreating unit was the last entity in the squad. Audio Improvements • Speech events now fade out if a higher priority event triggers. • Medium sound quality preset now chooses 44100Hz instead of 22050Hz. In-Game HUD and UI • There are now two map ping buttons, Attack and Defend. (Hotkeys are F8 and F9 respectively.) • Added a Retreat All hotkey. (ALT-X) • Added a Retreat Hero hotkey. (SHIFT-X) • Fixed an issue where the camera would get locked to a position if you band-box selected and landed on a button, then pressed it without moving the mouse. • The camera no longer strafes when starting a move facing or band-box selection. • Squads that have sergeants now display the count correctly on the reinforcement UI. • Unconscious heroes no longer get selected when bandbox selecting multiple units. • Targeted abilities are now usable on multi-select portraits and on squad tabs. • Implemented a fix for starting squads not receiving hotkeys when another player loaded slowly. • Player list bars no longer fade in and out while using voice chat. • Fixed an issue where ”Rear Armor Hit” kickers were triggering multiple times. • Selection circles no longer disappear on a selected unit that is performing a sync kill. • Fixed a bug where greyed-out unavailable abilities would show up when a squad was retreating. • Fixed an issue where the portrait health of a unit could display zero when the unit was still alive. • Clicking a squad tab on a unit in a Webway gate or Ravener tunnel will now correctly select that squad. • Fixed a bug where squads with a sergeant would sometimes get two decorators when exiting a webway gate. • Reinforcement UI no longer displays when a hero is selected. • Fixed an issue where a blank square would appear when a squad was reinforcing. • Opposing players no longer see random players’ race selection in the Player List panel. • Fixed a bug where helptext on purchased hero accessory wargear wasn’t visible. • Fixed an issue where a black border would sometimes appear on a garrisonable building. • Pressing space bar in a chat no longer results in two spaces entered. Game Options • Fixed a bug where sound for buttons in the Game Options screen would disappear after adjusting brightness. AI Player improvements • Expert and Hard players now provide higher early game pressure through a variety of tier one units. • AI players now purchase a variety of wargear for their hero, and take better care not to hurt their economy. • AI players now purchase an appropriate amount of generators. • AI players will engage the enemy and attack more aggressively than before. • AI players are stronger at preserving units, and retreat at appropriate times both in melee and ranged combat. • AI players are now much better at using unit abilities. • AI players will upgrade existing units with a variety of upgrades more intelligently. • AI players prioritize capture points in a more intelligent fashion. • AI players tech to tier 2 in an appropriate timeframe and purchase later game units based on combat needs. • AI players tech to tier 3 and purchases late game units including Carnifexs, predator tanks, fire prisms, etc, based on combat needs. • AI players now can flank suppression weapons out of combat. • AI players now purchase dead heroes at more appropriate costs. • AI players no longer buy and cancel generators when enemies are around. Campaign • Mission briefing speech now only plays the first time a mission is opened. • Fixed an issue where the starmap button didn’t highlight the first time a player had to travel between planets. • The character level up screen now accounts for rewards granted by the mission. • Fixed a fatal SCAR error on Angel Gate. • Fixed a fatal SCAR error on the first Lictor encounter. Co-op • Added a countdown timer to campaign mission start. • Fixed an issue where the other player in a coop games hotkeys were always set to 5. Localization • Added support for Hungarian language. Изменено 11 мая, 2009 пользователем Lord Woldemar Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Laguna Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 Патч убил , Венгерский язык поможет мне в борьбе с тиранидами иесс 111 222 333. К выходу баланс патча в игре останеца 2 рассы. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USSRxEvilArc Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 • Put a build time on Ravener Tunnels. Tunnels are also vulnerable during construction. вот намек на спасение Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
HG)Ph0enix Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 Плиз тыкните пальцем, в каком месте :oops: релики баланс поправили!? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RuW)Bane Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 (изменено) ржунимагу :D а я то думал что последний патч содержал самое большое количество фиксов! насчет баланса ожидал увидеть хотя бы строчек 5-6, но не 0 :rtfm: ах да, насчет тиранов - SHOWTIME continue!!! :image078: п.с. может переведу етот ужосс :oops: Изменено 11 мая, 2009 пользователем ImPEREZ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
GEV89 Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 Наверно релики искренни считают игру сбалансированной и что он(баланс) не нуждается в доводке, по крайне мере после прочтения чейнлоджа остаётся только такое впечатление... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
_Sweet Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 (изменено) Бедные наивные люди верящие в то, что Релики сбалансируют ДоВ 2, сижу я и думаю как же хорошо что я не играю в ДоВ 2, не приходиться тратить нервы. X- Долго же вам придётся ждать, а тем временем Канадские прохиндеи, выпустят аддон, с немного более нормальным "балансом", и ещё один аддон и ещё один. :boyan: Зачем пыхтеть над балансом в "уже проданной игре", чуда не произойдёт ;) Изменено 11 мая, 2009 пользователем _Sweet Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lord Woldemar Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 п.с. может переведу етот ужосс :oops: Если не соберешься, скажи мне. Я переведу. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RuW)Bane Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 Если не соберешься, скажи мне. Я переведу. перевожу :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
USSRxAZ Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 сммешной лог к балансу ровно 1 изменение вроде было 5 статей про этот патч ппц Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Мистер Джон Ланкастер Пек Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 (изменено) вообще то самое важное, что рейвенеру для туннелей сделали время постройки и добавили режим 2х2, остальное шлак. ах да, патчег то завтра в 11.00 AM. Изменено 11 мая, 2009 пользователем А.В. Авиабахтн Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
HG)Ph0enix Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 вообще то самое важное, что рейвенеру для туннелей сделали время постройки и добавили режим 2х2, остальное шлак. ах да, патчег то завтра в 11.00 AM. Сварму главное чтобы порезали, и варгиры рейвенора... Но ждать нам походу патча с изменением баланса еще очень и очень долго. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Smartik Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 Сварму главное чтобы порезали, и варгиры рейвенора... Но ждать нам походу патча с изменением баланса еще очень и очень долго. Думаю через месяц-полтора и балансный патч выпустят. Глядишь, через полгодика получится нечто удобоваримое... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
AD666DA Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 Перевелся в автономный режим >< Когда кто пропатчится, скажите скока траффа сожрало, плис... З.Ы. Писали, что в 11 часов, щас какбе 13 и пока не пыталось патч качать...Или это 11 по Гринвичу и у нас в 14 патч доступен буит? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
LS`TheGlam Опубликовано 11 мая, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2009 (изменено) Патч во вторник... Да и не в 11 утра... в Москве другой часовой пояс. Изменено 11 мая, 2009 пользователем TheGlamorous Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения