Brother Casius Опубликовано 4 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2009 Так это карты, я говорил именно про моды - в одном из интервью релики заявили что не планируют развивать эту отрасль в ДоВ2. Они никогда такого не говорили.Говорили лишь что не будут откладывать игру в угоду модингу.Но говорить что модинг не будет потдерживаться это по меньшей мере недальновидно.Уже сейчас делают минимоды.И думаю гражданин Корсикс не заставит себя долго ждать , вопрос лишь в дружелюбности движка к своему изменению , что в свою очередь повлияет лишь на количество модеров-дилетантов , устремленным же будет побарабану через сколько 5ых точей прийдется модить Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Мэдокс Опубликовано 4 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2009 (изменено) Umbra- "а "попозже" attribute editor и проч."=моды BrCasius- походу корсикс мод студио поддерживал КОХ. Так что по поводу движка можно не париться :) З.Ы. ДАЕШЬ ФОК ДЛЯ ДОВА2!!!!! Изменено 4 февраля, 2009 пользователем Мэдокс Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Umbra Опубликовано 4 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2009 Ладно, не буду спорить, поживем - увидим ;). Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Белка Опубликовано 4 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2009 Дрянь какая-то . Пять раз сыграл , пять раз продул . АСМы прыгнули на шута боев и те мгновенно сдохли . Это что , магия такая особая ? Даже вау-эффекта нет . Графика средненькая , юниты мелкие какие-то , да еще блестят будто салидолом политые , дохнут с полплевка , самих юнитов мало , зданий нет ... Ф топку . Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Makige Опубликовано 4 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2009 (изменено) ..Графика средненькая , юниты мелкие какие-то , да еще блестят будто салидолом политые.... Есть зум камеры, если юниты тебе кажутся мелким (я считаю, они стали пропорциональными с технокой и т.д.).. Графика - я поставил хайрез текстуры через конфиг-файл, блестят юниты оч красиво реалистичным металлическим матовым блеском (сори за парадоксальный каламбур). Может проблема в твоем железе.. А про остальное.. хм.. ну дело вкуса, как говорится. Изменено 4 февраля, 2009 пользователем mr.Kiki Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UAStalker Опубликовано 5 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 февраля, 2009 я считаю, они стали пропорциональными с технокой и т.д. Согаласен. Наконец техника и пехота стали пропорциональны др.др. А то смотреть как в маленький рино помещаются 3 сквада см по 8-9 человек... :D Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
TeRRoR Опубликовано 5 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 февраля, 2009 Видимо вопрос уже поднималался..как включить текстурки подскажите плз :- Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IPhoenixLordI Опубликовано 5 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 февраля, 2009 Видимо вопрос уже поднималался..как включить текстурки подскажите плз :- мои док-ты\my games\Dawn of War Demo\settings\configurations.lua меняешь setting = "texturedetail", value = 2 на setting = "texturedetail", value = 3 Для ультра текстур, вроде как-то так :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Existor Опубликовано 5 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 февраля, 2009 Разблокирована новая, 6-ая карта в бете, так что в релизе мы уже получим не 7, а 8 карт в итоге Warhammer 40,000: Dawn of War II Плюсуем GiT'а за анлок 6-ой карты :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
ISme Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 Пошел какой-то большой апдейты бетки...хмм посмотрим. [Добавлено позже] А вот собственно и изменения. » Нажмите, для отображения текста «Current Change List Increased the chances for melee sync-kills to occur. Fixed an issue with all units gaining experience from kills. Only units that fight will gain experience. Heroes will still gain experience just by being near the fighting. All infantry weapon damage reduced by 15% with the exception of anti-vehicle, sniper and artillery weapons. All heroes health reduced by 10% to reflect global damage change. Some melee units reduced in health by 10%. Suppression units' damage at long range reduced, suppression against cover reduced a little. melee_heavy damage to vehicle reduced to 0.5, from 1. Damage against building reduced to 0.5, from 1. power_weapons_pvp damage to vehicle reduced to 0.15, from 0.25. Plasma damage vs vehicles increased to .2 from .15 Flamer damage vs garrison increased to 3.5 from 2.5, vs heavy cover to 2.5 from 2. Increased grenade damage modifier to garrison cover to 1.25 from 1. Reduced grenade pvp damage modifier against generators to 1 from 1.5. All vehicle deaths now generate heavy cover. Melee special attacks no longer knockdown retreating units. Increased uncapture time for requisition and power points to 15 seconds, from 10. HQ health decreased to 10,000, from 15,000. Requisition points are now updated to use a new system. Points are worth +10 upon capture, but this value now increases by +5 every 15 seconds up to a maximum of +35. When uncaptured, this value resets to +10. Requisition points will no longer be reduced in resource rate in larger games. Space Marines Avatar and Carnifex are no longer instantly killed by drop pods. Fixed an issue with space marine base turrets being able to rotate 360 degrees. Tactical Squad Missile Launcher reload time reduced to 6 seconds, from 8. Accuracy against large targets increased to 1, from 0.75. Damage reduced to 160, from 175. Sergeant cost increased to 75/25 from 50/25. Fixed an issue the with tactical marine sergeant having a shorter range than the rest of the squad which would cause him to run up to the enemy. Plasma gun damage increased from 65 to 90. Flamer damage increased from 12 to 14. Tactical Marine HP increased from 300 to 350. And They Shall Know No Fear damage reduction modifier reduced to 0.6, from 0.5. Knockback chance decreased to 50%, from 100%. Damage price increased to 1800, from 1200. Dreadnought Dreadnought assault cannon upgrade requisition cost increased to 100, from 45 Terminators Terminator zeal cost reduced to 700, from 900. Assault terminator zeal cost reduced to 700, from 900. Scout Squad Sniper rifle cost changed to 150/35 from 100/60, damage increased to 170 from 150. Shotgun knockdown chance reduced to 15%, from 25%. Infiltrate energy drain increased to 1.5/sec, from 1/sec. Scout Sergeant detection radius set to 30. Fixed a bug that was causing Frag Grenades to deal far less damage than intended. Leader cost increased to 60/25 from 50/25 Fixed an issue with Scouts dealing more melee damage than they should have been. Techmarine Techmarine Heavy Bolter turret damage reduced to match the other turrets. Assault Marines Melta bomb fixed to affect Carnifex mobility. Fixed an issue that caused Meltabombs to have a chance to miss their target. Assault Marine Sergeant cost increased to 100/25 from 50/25 Assault Marine Sergeant health increased to 440, from 320. Jump energy cost increased to 70, from 55. Force Commander Force commander teleporter pack armor req cost increased to 100. Force commander 2 handed hammer special attack damage reduced to 30, from 50. Force commander Flesh Over Steel stun duration reduced to 8 seconds, from 10. Apothecary Fixed an issue with the Heal ability not being able to target Terminators. Apothecary Armor of Purity health increase reduced to 100. Apothecary Armor of Purity heal cooldown reduction bonus reduced to 0.65, from 0.5. Apothecary heal tuned to heal heroes more, heal over time effect reduced Apothecary chainsword damage reduced to 33 from 38. Apothecary Sanguine Chainsword damage reduced to 50, from 65. Apothecary power axe damage reduced to 85, from 100. Angels of death cost increased to 500 from 400, cooldown increased to 3 minutes from 1 minute. Techmarine Techmarine mine cost increased to 65 energy from 50. Blessing of the Omnissiah recharge time increased to 150, from 50. Predator Predator Autocannon now has a 100% chance to generate cover when it hits the ground, up from 50%. Eldar Falcon and Fire Prism can now reverse. Webway gate psychic might cost increased to 125 from 90. Fixed an issue with the Fleet of Foot tool tip not saying that it causes a damage reduction. Eldritch storm crater now generates light cover. Guardians Shuriken Catapult damage decreased to 12, from 14. Warlock Leader cost increased to 65/15, from 50/15. Howling Banshees Banshee War Shout radius reduced to 8, from 15 and will no longer affect retreating units. Banshee charge speed bonus reduced to 2 meters/s from 3 meters/s Banshee Exarch leap damage reduced to 20 from 40. Knockdown from Banshee leap removed. Banshee Exarch gains knockdown on leap with Executioner upgrade. Executioner special attack no longer affects allies. Aspect of Banshee changed to provide Warshout and Exarch Executioner. Exarch upgrade changed to provide squad speed increase. Exarch upgrade cost increased to 85/15 from 50/15. Rangers Detection radius set to 30. Long Rifle damage increased to 180, from 160. Ranger cost decreased to 360/25. Farseer Farseer Armor of Asuryan requsition cost increased to 200 from 150. Farseer Rune Armor health regeneration reduced. Seer Council Seer council zeal cost reduced to 600. Seer council req cost reduced to 700. Seer Council Singing spear damage reduced to 80 from 100. Warlock Warlock providence now affects Ethereal Slash cooldown. Warlock energy drain on Merciless Witchblade reduced to 30 per hit, from 60. Warlock Witchblade of Kurnous cost increased to 125/30. Warlock Warp Throw power cost increased to 45. Warlock Warp Throw recharge time increased to 45 seconds. Warp Spiders Fixed an issue that caused Haywire Grenades to have a chance to miss their target. Warp Spider Deathspinner damage reduced to 21, from 25. Warp Spider Exarch damage reduced to 34, from 37. Warp spider Exarch damage modifier removed. Exarch upgrade cost increased to 85/15. Aspect of Warp Spider cost increased to 50/20. Jump cost increased to 30 energy. Warp Spider Exarch Warpspider Exarch Phase Shift duration reduced to 10 seconds. Warpspider Exarch Entangle duration reduced to 5 seconds. Warpspider Heavy Gauge Filament energy drain increased to 4.5 per second from 3.5. Spider's Brood cost increased to 350 requisition, from 125. Jump cost increased to 30 energy. Group Teleport cooldown increased to 90 seconds. D-Cannon Singularity ability on D-cannon fixed to deal damage at correct time. D-cannon damage increased to 220 from 120, damage table changed. Wraithlord Wraithlord Shuriken Cannon damage reduced from 300 to 200. Wraithlord Brightlance damage reduced to 100, from 170. Wraithlord Brightlance upgrade requisition cost increased to 100, from 60. Power cost reduced to 40, from 60. Wraithlord Shuriken Cannon upgrade requisition cost increased to 100, from 40. Fire Prism Dispersed beam area reduced to 10 meters, Focused beam damage increased to 200, reload decreased to 7 seconds from 8 Fire Prism shot now generates light cover instead of heavy cover. Avatar Avatar cost increased to 1000/250, hp increased to 7000 from 6000, leveling curve on hp decreased to 10% per level from 15%, build time increased to 90 seconds Orks Slugga Boyz Slugga Nob cost increased to 75/25, from 50/25. Mekboy Mekboy Dakka Deffgun power cost increased to 30, from 20. Mekboy Dakka Deffgun damage reduced to 350, from 450. Damage tuned such that the Mekboy's Deffgun does not ramp up as highly in damage at close range. Banner Aura speed bonus reduced to .25, from .45 Banner Aura received damage modifier reduced to .94 from .91 Banner Aura received courage damage modifier reduced to .94 from .91 Banner Aura damage modifier reduced to 1.06 from 1.09 Supa Tuff Beam energy drain reduced to 3.5/sec from 7/sec. Electric Shock energy drain reduced to 4/sec from 5/sec. Warboss Warboss Kustom Shoota changed to light weapon knockback. Warboss Kustom Shoota knockback chance reduced to 10%. Warboss Huge Choppa special attack changed to affect only enemy troops. Warboss Boss Pole received courage damage modifier reduced to 0.5, from 0.25. Stikkbommas Stikkbomb damage reduced to 175, from 260. Fixed a bug that was causing Stikkbombs to do far less damage than intended. Stikkbomb explosions now generate light cover. Stormboys Stormboy Suicide attack now generates light cover. Stormboy Nob cost increased to 75/25, from 50/25. Kommando Nob Kommando Camo Armor requisition cost increased to 100. Kommando Kaboom recharge time increased to 20 seconds from 10. Kommando Extra Equipment energy bonus reduced to 75, from 235. Kommando Remote Detonation now generates light cover. Boomtime explosion now generates light cover. Kommandos Kommando ambush ability range reduced to 35 meters from 50 Kommando shoota range reduced to 25, from 29, damage increased to 30, from 25. Burna Bomb damage increased from 10 to 20, damage over time increased to 20 from 15. Kommando Nob Leader detection radius set to 30. Kommando Nob cost increased to 75/25, from 50/25. Ork Waaagh shout ability Waaagh shout speed bonus reduced to .07 from .1 Waaagh shout damage bonus reduced to 1.015 from 1.02. Waaagh shout received damage reduction decreased to 0.985, from 0.98. Waaagh shout received courage damage decreased to 0.996 from 0.985 Waaagh shout cooldown increased to 90 seconds from 60. Wartrukk Detection radius set to 30. Looted Tank Ork tank shot now has a 100% chance to generate cover, up from 50%. Ork tank Boomgun now always generates cover. Tyranids Fixed a bug where the death of synapse creatures hurt the Tyranids around them twice instead of once. Tyrannoformation tendrils now all generate light cover. Fixed an issue with all Warrior and Zoanthrope synapse auras not increasing in effect with level. Additionally, the bonuses gained from leveling will stack with other synapse creatures. Hive Tyrant Brood Nest biomass cost increased to 225 from 175. Hive Tyrant charge range increased from 10 to 15 meters, cooldown of charge decreased to 4 seconds from 6, speed increased to 4.5 from 4. Health increased by 200. Spore Mines Spore mine explosion radius reduced to 8, from 15. Lictor Detection radius set to 30. Flesh hook damage reduced to 180 from 230, can no longer target platforms. HP increased to 600 from 500. Damage decreased to 34, from 51. Ravener Ravener Devourer damage increased to 85 from 68, cooldown reduced to 1.4 from 1.8. Fleet of Claw removed from Ravener squad. Ravener Burrow now generates light cover. Ravener Alpha Ravener Toxic Miasma damage reduced to 15 per tick, from 20. Catalyst damage taken reduced to 50% over 10 seconds, damage multiplier increased to 2.25, from 2. Warriors Increased damage of warrior melee with adrenal glands to 60, from 42. Increased cost of warrior adrenal glands to 100/30, from 50/15. Termagant Termagant knockdown chance while under ranged synapse reduced to 25%, from 35%. Zoanthrope Zoanthrope reload reduced to 8 seconds, from 10.3 Fixed an issue with the Zoanthrope losing energy when leveling. Carnifex Increased cost of Venom Cannon to 100/30, from 30/10. Increased cost of Barbed Strangler to 100/30, from 30/10. Вообщем,мы это с вами читали, теперь все оффициально внесено в бетку. ТЕСТИМ. Только-что подтверждены Реликами http://community.dawnofwar2.com/viewtopic.php?f=43&t=8307 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mirk Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 0о я сегодня не сплю т_т Хотя событие дюже радостное, спасибо за новость! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
ISme Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 (изменено) Апдейт, только начали заливать на СТИМ, покачто идет постоянная проверка апдейта, я спать, короче, утром-днем будет )) Сервера перегружены...кто-то уже скачал, а кто-то пока в обломе.... Изменено 6 февраля, 2009 пользователем ISme Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
slayer8888 Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 Скачал, но тестить буду потом, поздновато уже. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
slayer8888 Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 Не удержался, посмотрел новую карту. Я в восторге, карта супер! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
культурки не хватает? Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 (изменено) А вот собственно и изменения. зачитываюсь жуками... подорожание апов для карнифекса это правильно. но вот то что ликтор не выцеливает платформы...а на кой ему крюк тогда (ещё и ослабленный), героев ловить и всё? Изменено 6 февраля, 2009 пользователем людоед Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
GEV89 Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 зачитываюсь жуками... подорожание апов для карнифекса это правильно. но вот то что ликтор не выцеливает платформы...а на кой ему крюк тогда (ещё и ослабленный), героев ловить и всё? Дык то что платформы он не выцеплят это по моему правильно, но скажем как тех же девов СМ(да и вообще всех юнитов) выцеплял так и выцепляет. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IMS)Mirage Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 У девастаторов, хвала Императору, с ликтором дела идут лучше, чем у платформ, ибо то что ликтор вытянул болтер в сварму, еще не означает, что скваду придется сразу убегать, они и в двоем постреляют, а у Эльдаров ситуация хуже, так что наверно оно и правильно... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Existor Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 (изменено) Ranger cost decreased to 360/25. УРА!! Теперь мы будем чаще видеть рейнджеров на поле боя :) Fixed an issue with the Zoanthrope losing energy when leveling. Услышали нас релики :P Изменено 6 февраля, 2009 пользователем Existor Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RuW)Bane Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 (изменено) оперативненько работают, не так ли? :D кста, может ктонить залить патч куда нибудь, а то стим колбасит и он периодически сбрасывает закачку =( Изменено 6 февраля, 2009 пользователем ImPEREZ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lord Woldemar Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 Так! Кто тут еще не верить что Релики взялись за ум? А ладдер обнулят? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
rEAllOAd Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 Порадовала возможность новых укрытий от обломков техники, гранат и пушечных выстрелов. Они все-таки сделали это до релиза игры. Любопытно, надо будет посмотреть, как это графически отображено в игре. Интересная система точек с реквизитом - теперь они приобретут чуть большее значение в игре. Разрабы стимулируют нас защищать их и не давать декапить, чтоб не терять прирост производительности со временем. Вообще, как игрок за СМ, патчем доволен. Порезали явную имбу в виде дробарей, зверских турелей техмара, чуток подрезали аптекаря в плане дамагов, что логично. Асолтники теперь меньше попрыгают и поюзают абилки. Зато две вещи не могут не радовать - жесткий бафф тактички, которая с усиленной плазмой и МЛ на 2тире будет чумой всему живому. И снижение цены терминаторов - теперь она более реальна, и видеть их на поле боя мы станем значительно чаще. :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lord Woldemar Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 Fixed an issue with all units gaining experience from kills. Only units that fight will gain experience. Heroes will still gain experience just by being near the fighting. А вот это очень правильно. Кто не воюет тот опыт не получает! [Добавлено позже] Foot Notes Grenade Spiking, where your squad can drop a grenade at their feet to kill enemy melee units and your squad doesn't take any damage, is an issue we're aware of and will be addressed for the first retail patch. Ик! А как же теперь гардам орков бить? О_о Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
KachiAT Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 А ладдер обнулят? Не обнуляли Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IMS)VelAn Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 (изменено) Ик! А как же теперь гардам орков бить? О_о ФоФ , гранату немного перед собой и деру ))) + можно позади поставить Сюрикенку для сюрприза p.s. Ладдер обнулят с выходом игры скорее всего Изменено 6 февраля, 2009 пользователем IMS)VelAn Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Lord Woldemar Опубликовано 6 февраля, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 февраля, 2009 ФоФ , гранату немного перед собой и деру ))) + можно позади поставить Сюрикенку для сюрприза p.s. Ладдер обнулят с выходом игры скорее всего Тогда надо сделать так что бы грена бросалась на ходу, а то они встанут и ждут когда ктонибудь грену бросит. Под огнем дробовиков бывает вообще никто бросить не успевает... :oops: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения