Nakatan Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 Зажрались вы, однако :) Я уже давно отвык от отрядов меньше чем за ~100 очков. странно это слышать от игрока за вудов. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Бернхард Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 странно это слышать от игрока за вудов. У вудов нет совсем дешёвых отрядов. Есть много средненьких - по 100-150 очков. Жертвенные отряды часто имеют 120 очков стоимости. Ну, за исключением орла, жрущего рарный слот, имеющего 2 атаки 5-м WS и стоящим 50 очков. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mity Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 Бывают дансера за 70 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Бернхард Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 Бывают дансера за 70 Как? При стоимости модели в 18 очков и минимальном количестве в 5 штук. Да и не берут дансеров даже и по 5 штук. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mity Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 90 конечно же... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Бернхард Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 90 конечно же... Ну, дансеры за 90 - совсем не отряд флаеров за 60 очков. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
почвовед Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 суть не меняется. т.е что бы иметь шанс убить мага их надо брать минимум 5. а это 60 очков - накладненько... за ШАНС. А террадоны за 105 тогда что? У них на вунду больше, но атак на 1 меньше, они дороже на 75% и у них нет 5+ варда. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Uchenikkk Опубликовано 11 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 Сейчас Накатан скажет про хит-н-ран, но вообще спор ниачом. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Master-Romanius Опубликовано 11 марта, 2008 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 марта, 2008 люди, здесь обсуждают демонов, ДЕМОНОВ, а не укуренных терадонов пляшущих танцы в два такта хит-н-рана вкупе с вудами, так что или создавайте новую тему или говорите про демоноФФ. :( Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
почвовед Опубликовано 14 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 марта, 2008 Герольда слаанеша вывесили на британском сайте GW Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Uchenikkk Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 (изменено) Фу, бяка Придется лепить Изменено 15 марта, 2008 пользователем Uchenikkk Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nakatan Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 Фу, бяка Придется лепить у тебя будет герольд сланеша в раковине?) =) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
olkiar Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 не пойму я, почему 4вс так лучше 3, при условии увеличения числа атак? у магов вс тоже частенько 4, 3 он у хумосов и у крыс. крысы относительно редки, хевимеджик империя тоже не часто встречается, у эльфов вс 4, а скралкедди часто сидят в лесу и на фурий внимания не обращают. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mity Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 Всегда думал что у фурий 1 атака с 4-й силой и 3-м вс) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
olkiar Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 ну так вроде будет 2? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mity Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 Не верю) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Uchenikkk Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 у тебя будет герольд сланеша в раковине?) laugh.gif У меня будет такой герольд, которого можно приписать любому богу)) Всегда думал что у фурий 1 атака с 4-й силой и 3-м вс) и смеется над нами. давай колись Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mity Опубликовано 16 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 марта, 2008 я уже сказал, что атака одна. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Uchenikkk Опубликовано 16 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 марта, 2008 Это все, о чем ты всегда думал? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mity Опубликовано 16 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 марта, 2008 не понял? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nakatan Опубликовано 17 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 марта, 2008 У меня будет такой герольд, которого можно приписать любому богу)) он будет из непокрашенного цветного пластилина?) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Uchenikkk Опубликовано 17 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 марта, 2008 Всегда думал что у фурий 1 атака О чем еще ты думал? :rolleyes: не понял? ты у меня спрашиваешь? :D он будет из непокрашенного цветного пластилина?) И главное - там будет полный визивиг Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Mr V Опубликовано 30 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 марта, 2008 Ещё слухи от человека видевшего книгу Army rules +5 True ward no requirements that I saw Daemons no longer poof they crumble Lords (get 75 to 100 points of gifts if I remember right) All greater daemons range between 400 and 450 points Thirster - 7 at and nice ws and str LOC - didn’t look GUO- w 10, str 6, t6, at 4, mv 6 you can make him lvl 4 wizard for 120 more points starts as lvl 1 KOS mv 10 nice stats Daemon prince- 300 points and can be marked for 35 points, same stats almost as hoc version Named greater daemons(the ones I can remember) Named guo- ability is to throw nurglings like stone thrower always wounds on +2 and allows no armour saves, only 1 wound per target under template Named blood thirster type hero (has frenzy and this is only frenzy I saw in the book) Named lord of change (has access to 8 spells but is only lvl 4 in dice generation) Heros(50 points of gifts)(can have banners for +25 points) Heralds give special effects to units, around 100 to 115 points , stats varied depending on god Locus of khorne = hatred Locus of tzeentch = +4 ward save/ herald of tzeentch is also lvl 2 mage, disc is +20 points, stats for combat are ws 3 str 3 Locus of slaanesh = ASF/ can be upgraded as wizard Locus of nurgle regeneration/ can be upgraded as wizard, Named heralds(the ones I can remember) Epidimus nurgle - he gives you special abilities army wide for kills made by poison Skull taker khorne- killing blow on +5 anything Tzeentch herald - cool effect - get one power dice for every spell your enemy casts in his magic phase All I remember sorry Core(all core is 12 points) Blood letters- mv 5,ws 5, str 6, at 1, t3, killing blow Plague bearers - no longer have cloud of flies, but are t4 and poison attacks Horrors-as previous stated get better spells with unit size) stats like a human Daemonettes - mv 6, ws 5, str 3, t3, at 2, armour piercing Furries- cant remember if there special or core, str 4, at 1, ld 2 Special all specials are +30 points apiece Nurglings - ws 3,str3,at 3, w 3 scout and skirmish Screamers Flesh hounds ws5,str5,w2,mv 8 magic resistance 1 Cant remember slaanesh one Rare Crushers- rider gets ws 5 str 6 at 2/ mount gets ws 5 str 5 at2, +3 to riders save from mount, mv 7 I think! Can have command Beasts- d6+1 at, ws4, t4(I think), poisoned Flamers- ws 2, bs above 3, str 5, w 2, at 2, d6 str 4 shoots at 18 inch range mv 6 Fiends - str 4 at 4 mv 10 aura of slaanesh- enemy makes break test on 3 dice and discards lowest Chariots are for heralds only if I remember right Chariot of khorne - str 5 impact hits juger has ws 5 str 5 2 a Chariot of tzeentch - fly str 4 imapct hits Chariot of slaanesh- mv 10 str 5 impact hits Magic we have accesses to metal now Nurgle lore - Spell 1(cast on +3) - unit in baes to base with char red it str, ws, and like 3 other things to 1.…. Not reduced by one I mean all the way to 1 Spell 2 - flame template everything under it take toughness test or dies Tzeentch lore Gleen magic is true Spell gives d3 dice to caster only to him though Last spell is +13 and does 2dr str 5 attacks and turn them to horrors forgot rest Daemonic gifts and banners (there are 8+ banners now and lot are god specific) Banners 3d6 str 3 magic missile 25 points All wounds from poison attacks from unit count double for combat res 25 points +d6 movement first charge +d3 to combat res I think its 25 points Power lvl 5 all things in 12 inches take d6 str 6 hits 75 points 3 dice on break test remove lowest Stubborn on first break test 25 points All daemons within 12 inches are stubborn 125 points Daemonic gifts(gifts range from 75 to 15 points) 2 full pages of gifts and banners… also the lords and heros profiles tell what gifts they can have to reduce confusion. They seem priced just right for there effects! 2D6+2 attacks for 50 points/ note this replaces normal attacks +2 attacks- name is many arms Sword does d6 wounds for every wound no armour saves 70 points Armour +3 save and makes all magic weapons in base non magical 50 points Gift that gives you char str 10 Spell breaker same cost and effect Tzeentch will same effect A gift that gives access to any lore in brb and you know all spells from lore 25 points Мне больше всего понравился Именной Папа Нургла, который кидается нурлингами по правилам камнемёта, но с нанесением только одной вунды. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
olkiar Опубликовано 30 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 марта, 2008 даааа. магию порезали в 7 - просто жесть:) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Master-Romanius Опубликовано 1 апреля, 2008 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 (изменено) вот что на варсире есть, практически всё, что нужно, хех: ==NURGLE== Great Unclean One - 450 points Lvl 1 wizard base Lvl 2 35,lvl 3 85,lvl 4 120 Terror Poisoned Etc Stats: m6,ws4,bs0,s6,t6,w10,i4,a4,ld9 Gifts:Bale sword- 70 auto wounds d6 woundsNurgling infestation - 50 at start both magic phases on 2 to 6 get another nurgle base on existing base within 6in 1 failsStaff of nurgle-50 casts rancid visitation on power lvl 3Trappings 50 +4 armour regenNoxious vapors 25 always strike last even for high elvesPestilent mucus 25 if you wound they have pass toughness test or it another wound no armour savesBile - 25 str 4 breath weaponHunger - 25 reroll fail to woundsTrail- 10 no flanks or rearHerald of Nurgle - 115 points can have plaquin for got point cost lvl 1 wizard upgrade for 50 points regeneration poison attacks Stats m4,ws5,bs0,s5,t5,w2,i2,a3,ld8 Gifts:staff of nurgle- 50 rancid visitation power lvl 3noxious vapors- enemy always srikes last even if they have the always strike first special rulenurgles rot - 25 all models in base to base in every magic phase roll a dice on a 6 they diemucus- 25 if you wound model takes toughness test if they fail one more wound no armour savesbile- 25 strength 4 breath weaponsoul hunger- 25 same effect as soctrail- 10 herald or unit he is with denies any bonus like +1 or +2 in the rear or flank. they can still break your ranks though Plaugebearers- 12 points m4,ws3,bs0,str4,t4,w1,i1,a1,ld7 poisoned Banners for unit Seeping decay 25 reroll wounds Eternal virulence 25 for every wound by poison it counts as 2 combat res Nurglings- 35 points m4,ws3,bs0,str3,t3,w3,i3,a3,ld7 Skirmish scout poison Beast of Nurgle - 100 points each m6,ws3,bs0,str4,t5,w4,i1,ad6+1,ld7 regen slime trail- no flanks or rear bonus poisoned ==TZEENTCH== Lord of Change - 450 points Lvl 2 wizard base lvl 3 50,lvl 4 85 Terror Fly Knows all spells from lore of tzeentch Etc Stats m8,ws6,bs4,s6,t6,w5,i6,a5,ld9 Gifts:Twin heads 75- +2 to castTzeentch will 50 same effect as beforeStaff of change 50 if target wounded take toughness test or diesSpell destroyer 50 same effectPower vortex 30 + 1 dice to poolDark magister 25 ignore 1st miscastDaemonic robes 25 3+ or better to woundFlames 25- shooting attack d6 str 4 18 in rangeCorona - 25 every thing in base takes str 3 hit every magic phase both playersSorcery - pick any lore from basic rule book knows all spellsHerald of Tzeentch - 115 points/disc 20/ chariot didnt look lvl 2 wizard base flaming attacks +4 ward Stats: m4,ws3,bs4,s3,t3,w2,i3,a2,ld8 Gifts:staff - 50 when you wound they have to pass test or imediatley slainpower vortex - 30 extra power dice to poolflames of tzeentch- 25 d6 rng 18 str 4 shooting evil.gifd robes - 25 cant be wounded on anything better than 3+corona- 25 see loc postsorcery- 25 see loc postspell breaker- 25 dispel scroll/ only person i saw that could take regular scroll blink.gifwinged horror - 20 flydisc stats m1,ws3,bs0,s3,t3,w1,i4,a1,ld7 big nerf Horrors - 12 points m4,ws3,bs0,str3,t3,w1,i3,a1,ld7 Banners for unit change 25 base contact 3d6 str3 hits Sorcery 15 +1 to casting bound spells a few of them 0-5 none 6-15 lvl 1 wizard flickering fire d6+1 missles at d6+1 str range 18 in 16-25 lvl 2 wizard gift of chaos 12in anywhere around caster d6 str 6 hit all enemy units even if there in comat horros generate dice just like wizards and can miscast know all spells from there lvl below Flamers- 35 points unit size 3 to 6 m6,ws2,bs4,str5,t4,w2,i4,a2,ld7 Skirmish Flaming attacks Flames of tzeentch - d6 str 4 shots 18in ==KHORNE== Herald of Khorne - 100 points/jugger +55/ chariot 75 magic res 1 hatred kb Stats m5,ws7,bs0,s6,t4,w2,i6,a3,ld8 gifts for some reason i forgot to write these down although he has a total of 6 possible gifts Bloodletters- 12 points m5,ws5,bs0,str5,t3,w1,i4,a1,ld7 Killing blow Think there mr 1 Banners for unit Skull totem 25 cant be marched blocked Icon endless despair 25 +d6 to first charge Fleshhounds- 35 points min unit size 5 m8,ws5,bs0,str5,t4,w2,i4,a2,ld7 Mr 3 Bloodcrushers - 70 standard is 20 Mr1 +3 riders as killing Rider -m5,ws5,bs0,str6,t4,w2,i4,a3,ld7 Crusher -m7,ws5,bs0,str5,t4,w1,i2,a2,ld7 Magic banners Skull totem 25 cant be marched blocked Icon endless despair 25 +d6 to first charge ==SLAANESH== Keeper of Secrets mv10 with 6 attacks, if i remember right with almost same stats as before Herald of Slaanesh m6,ws7,bs0,str4,t3,w2,i7,a4,ld8 cheapest of all heralds: armor piercing, ASF can be upgraded to LVL 1. can be given steed or chariot of slaanesh Gifts:etherblademany armed monstrosityallure of slaaneshdaemonic robesenrapturing gazesiren songsoporific musktorment blade.Daemonettes stats are like i posted before mv6,ws 4,str 3,in is high, armour peircing 2 attacks.... PleasureSeekers are in the book regular daemoneete stats on top and the steed is like ws3st3 strike first cant remember anything else dont play them mv 10 though Fiends of Slaanesh - 55 I think m10,ws4,bs0,str4,t4,w3,i6,a4,ld7 Sporforic musk - enemy uses 3 dice for break test discard lowest Armour piercing Изменено 2 апреля, 2008 пользователем Master-Romanius Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения