Andrew8606 Опубликовано 15 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2008 Так, второй Дов в теме пообсуждали, перейдем к обсуждению "Почему же СС создавали Айрон Лор, а не Релик?". Ну-ну. ))) все больше писать по счет Варха 2 ничего не буду.Ну кто мя понял - молодец.Увидим как все сложиться... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 16 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 марта, 2008 Это - штурмовики Инквизиции: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Железный мужик Опубликовано 17 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 марта, 2008 Кстати, а что насчет новых игровых сторон? Будут добавляться еще какие-то кроме Черных Храмовников? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Obsorber Опубликовано 17 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 марта, 2008 IG Missile Team Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Железный мужик Опубликовано 18 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 марта, 2008 IG Missile Team Это будет в составе Special Weapon Team или отдельно? Информация есть? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
megazogg Опубликовано 18 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 марта, 2008 (изменено) это будет в составе heavy weapons team. никакого отношения к spec. weapons team они не имеют. как вы наверное помните, медес обещал переделать существующие heavy weapons team (heavy bolter, autocannon, lascannon, missile launcher, mortar) таким образом, чтобы они отображались как расчет из двух человек и использовали бы setup time вместо entranch. Что то вроде того, как это реализовано в Steel Legion. Изменено 19 марта, 2008 пользователем megazogg Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Железный мужик Опубликовано 18 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 марта, 2008 (изменено) Однако. Круто — не то слово. А что по срокам слышно? Когда очередная бета, когда релиз? Изменено 18 марта, 2008 пользователем Железный мужик Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 19 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 марта, 2008 (изменено) Такими будут новые Рапторы - рандомными, мелтаганными и рогатыми! :) А что по срокам слышно? Когда очередная бета, когда релиз? Ответ на это вопрос состоит из двух согласных букв, первая из которых - "Х", а последняя - "З". Но, с другой стороны, чем больше ждем, тем больше получаем новых плюшек! И еще - Инквизитор. Никого не напоминает? :) Все таки, из халтуры Айрон Лор можно извечь пользу...:) Изменено 19 марта, 2008 пользователем Berzerker Cat Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Кефирный Опубликовано 19 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 марта, 2008 (изменено) Так наверно эта моделька Сестры Битвы "перековывалась" под инквизитора и не один раз..... Ирон Лор дали разрабам сырье, а те в свою очередь пытаются сделать нормальный продук для потребителя..... Слава разрабам мода!!!! Изменено 20 марта, 2008 пользователем Кефирный Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Гордый Варяг Опубликовано 19 марта, 2008 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 19 марта, 2008 Дааа моделька инквизитора великлепна... А ожидание как я вижу принесет много сюрпизов)) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 22 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2008 Приблизительная дата выхода новой бэты ФС - через 2 недели. Через неделю появится новая внутренняя бэта, которая после недели тестов превратится в публичную. Сомневаюсь, что она выйдет точно через 14 дней, но хотя бы приблизительные сроки есть. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Железный мужик Опубликовано 22 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2008 Приблизительная дата выхода новой бэты ФС - через 2 недели. Под DC или под SS новая бэта будет? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IMSlKiDD Опубликовано 22 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2008 dc Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 25 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 марта, 2008 Дредноут Серых Рыцарей. Позже он будет светиться, как настоящий Серй Рыцарь. Варианты гардероба: 1. С пси-пушкой: 2. С ассолткой: 3. С автопушкой: 4. С лазпушкой: 5. С плазма-пушкой: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 30 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 марта, 2008 (изменено) Практически полный чейнджлог новой бэты ФоК, которая выйдет приблизительно через неделю: » Нажмите, для отображения текста «Tentative Internal Release 3 changelog General ------- - Added new maps for multiplayer. - Adjusted how accuracy reduction is calculated for rapid fire weapons - Dropped vehicle HP to 700 with the exception of Skimmers which have an HP 600. - Dropped HQ HP to 2400 and reduced armour type to Defensive. - Dropped vehicle HP to 700 with the exception of Fast Attack Skimmers which have an HP of 600. - Force Weapons now insta-kill opponents. - Overhauled CC mechanics to incorporate TT initiative values. - Lowered force of ordinance and blast weapons to minimize the amount of scatter and disruption to squads. - Rapid Fire ability changed to Concentrate Fire. Doubles rate of fire of affected weapons but stops unit movement. - Skimmer movement type changed from hovercraft to infantry. - Squads can only upgrade and reinforce near production structures, HQ's and LP's. - Various model, texture, tooltip and icon fixes. Chaos ------ - All Cult Marines properly modeled and textured. - Chosen Terminators now start with Chainfists as default CC weapons. Cost increased to 225 Req from 150 Req. - Defiler is now treated as having two Dreadnought Close Combat Weapons when in melee. - Icon Bearer added. - Increased rate of fire for Bolters to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. - Khorne Berserkers now benefit from Furious Charge. - Marks of Chaos reworked slightly. Mark of Slaanesh reinstated. - Noise Marine Havoc Squads added. Noise Marine Havocs are equipped with Sonic Blasters by default which can be exchanged for up to 4 Blastmasters. - Plague Marine Havoc Squads added. - Raptors now gain melee leap and Melta Gun upgrades. - Slaaneshi Chaos Lord added. Eldar ----- - Autarch added to Aspect Portal. Requires Striking Scorpion, Warp Spider and Fire Dragon Aspect Stones. - Dire Avenger Exarch now equipped with a Shuriken Pistol and Dire Sword (Force Weapon). - Dire Avenger and Exarch models and textures revised. - Eldar heavy skimmers now have "jump" ability by default. - Farseer moved to HQ but still requires Aspect Portal. - Fixed Fast Attack and Elite cap so that affected units share cap properly. - Guardian Defender model and textures revised. - Harlequins now available in squads and count as Elites. Starting size of 5 Harlequins with a maximum squad size of 9. Available from Webway Gates. - Harlequins now gain a passive aura that saps enemy morale. - Howling Banshee Aspect Stone removed. Howling Banshee requirements changed accordingly. - Star Engines ability added to heavy skimmers. Boosts speed but cannot use weapons while active. - Warp Spiders now gain melee leap (requires CC stance). - Warlocks now gain a passive aura that boosts Wraithlords vision and movement. Imperial Guard -------------- - Armoured Company Doctrine modified to allow tanks as Troop Choices. A maximum of two troop tanks are allowed. - Grey Knights Dreadnought added. Can be upgraded with one of 4 weapon choices: Psycannon, Plasma Cannon, Lascannon, or Autocannon. Only one Grey Knights Dreadnought is allowed. - Grey Knights Land Raider Crusader added. Available as a Transport Choice for Grey Knights. - Increased rate of fire for Lasguns and Hellguns to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. - Inquisitorial Mandate Doctrine now allows access to Grey Knights Land Raider Crusaders and Dreadnoughts. - Inquisitorial Landing Pad added. - Inquisitorial Stormtroopers added. - Revised Vanquisher model. Removed sponson weapons to place the Vanquisher in a more anti-vehicle role while remaining true to codex. - Sentinels may no longer upgrade their Autocannons to Lascannons if Doctrine: Armoured Company is chosen. - Special Weapon Squads can now cap points. In addition, they can now upgrade to Sniper Rifles. - Vanquishers are now restricted to two vehicles maximum. Necrons -------- - Heavy Destroyers can now expand their squad size to 3 Destroyers. Squad now takes up 3 support. - Monolith cost dropped to 235 Power. Orks ---- - All Orks now gain Furious Charge by default. Space Marines -------------- - Assault Marines now gain melee leap. - Assault Marine Sergeant model reworked. - Damocles now counts as an HQ Choice. - Devastator Squad Sergeants are now assumed to be equipped with a Auspex. Keen Sight boosted to a radius of 36 and cost adjusted to 185 req from 175. - Increased rate of fire for Bolters to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. - Land Raider Prometheus added. Counts as a Transport Choice and requires a Relic and a Command Squad. The Prometheus allows squads to reinforce and upgrade weapons. - Lowered Keen Sight radius of Skull Probes by 50%. - Orbital Bombardment ability moved from Force Commander to Damocles. Tau ---- - Added Barracuda air strike ability for Pathfinder Shas'Ui and Tetras (requires Seeker Missiles research). - Broadside Teams now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Changed requirements for Tau Commanders so that they only require a Research Facility. - Changed requirements for Fusion Blaster upgrades so that they only require a Research Facility and T2. - Crisis Teams now start with two Crisis Suits. - Hammerhead Gunships now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Heavy Gun Drones now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Increased rate of fire for Pulse Rifles and Carbines and Kroot Rifles to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. Also fixed a bug regarding AP values vs infantry armour types. - Skyray Gunships now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Support Cap expanded to 9 slots from 3. LP's now offer 3 Support per LP. - Up to 3 Sniper Drone Teams can be requisitioned, each Team using 1 Support slot. All 3 teams still count as a single Heavy Support Choice. * Note: Furious Charge grants a damage and speed bonus when charging into melee combat. Будет очень интересно. Осталось дождаться конца недели...:) Изменено 30 марта, 2008 пользователем Berzerker Cat Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Железный мужик Опубликовано 31 марта, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 марта, 2008 (изменено) Ну наконец-то! Это последняя бeта под Dark Crusade? Изменено 31 марта, 2008 пользователем Железный мужик Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Гордый Варяг Опубликовано 31 марта, 2008 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 марта, 2008 Практически полный чейнджлог новой бэты ФоК, которая выйдет приблизительно через неделю: » Нажмите, для отображения текста «Tentative Internal Release 3 changelog General ------- - Added new maps for multiplayer. - Adjusted how accuracy reduction is calculated for rapid fire weapons - Dropped vehicle HP to 700 with the exception of Skimmers which have an HP 600. - Dropped HQ HP to 2400 and reduced armour type to Defensive. - Dropped vehicle HP to 700 with the exception of Fast Attack Skimmers which have an HP of 600. - Force Weapons now insta-kill opponents. - Overhauled CC mechanics to incorporate TT initiative values. - Lowered force of ordinance and blast weapons to minimize the amount of scatter and disruption to squads. - Rapid Fire ability changed to Concentrate Fire. Doubles rate of fire of affected weapons but stops unit movement. - Skimmer movement type changed from hovercraft to infantry. - Squads can only upgrade and reinforce near production structures, HQ's and LP's. - Various model, texture, tooltip and icon fixes. Chaos ------ - All Cult Marines properly modeled and textured. - Chosen Terminators now start with Chainfists as default CC weapons. Cost increased to 225 Req from 150 Req. - Defiler is now treated as having two Dreadnought Close Combat Weapons when in melee. - Icon Bearer added. - Increased rate of fire for Bolters to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. - Khorne Berserkers now benefit from Furious Charge. - Marks of Chaos reworked slightly. Mark of Slaanesh reinstated. - Noise Marine Havoc Squads added. Noise Marine Havocs are equipped with Sonic Blasters by default which can be exchanged for up to 4 Blastmasters. - Plague Marine Havoc Squads added. - Raptors now gain melee leap and Melta Gun upgrades. - Slaaneshi Chaos Lord added. Eldar ----- - Autarch added to Aspect Portal. Requires Striking Scorpion, Warp Spider and Fire Dragon Aspect Stones. - Dire Avenger Exarch now equipped with a Shuriken Pistol and Dire Sword (Force Weapon). - Dire Avenger and Exarch models and textures revised. - Eldar heavy skimmers now have "jump" ability by default. - Farseer moved to HQ but still requires Aspect Portal. - Fixed Fast Attack and Elite cap so that affected units share cap properly. - Guardian Defender model and textures revised. - Harlequins now available in squads and count as Elites. Starting size of 5 Harlequins with a maximum squad size of 9. Available from Webway Gates. - Harlequins now gain a passive aura that saps enemy morale. - Howling Banshee Aspect Stone removed. Howling Banshee requirements changed accordingly. - Star Engines ability added to heavy skimmers. Boosts speed but cannot use weapons while active. - Warp Spiders now gain melee leap (requires CC stance). - Warlocks now gain a passive aura that boosts Wraithlords vision and movement. Imperial Guard -------------- - Armoured Company Doctrine modified to allow tanks as Troop Choices. A maximum of two troop tanks are allowed. - Grey Knights Dreadnought added. Can be upgraded with one of 4 weapon choices: Psycannon, Plasma Cannon, Lascannon, or Autocannon. Only one Grey Knights Dreadnought is allowed. - Grey Knights Land Raider Crusader added. Available as a Transport Choice for Grey Knights. - Increased rate of fire for Lasguns and Hellguns to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. - Inquisitorial Mandate Doctrine now allows access to Grey Knights Land Raider Crusaders and Dreadnoughts. - Inquisitorial Landing Pad added. - Inquisitorial Stormtroopers added. - Revised Vanquisher model. Removed sponson weapons to place the Vanquisher in a more anti-vehicle role while remaining true to codex. - Sentinels may no longer upgrade their Autocannons to Lascannons if Doctrine: Armoured Company is chosen. - Special Weapon Squads can now cap points. In addition, they can now upgrade to Sniper Rifles. - Vanquishers are now restricted to two vehicles maximum. Necrons -------- - Heavy Destroyers can now expand their squad size to 3 Destroyers. Squad now takes up 3 support. - Monolith cost dropped to 235 Power. Orks ---- - All Orks now gain Furious Charge by default. Space Marines -------------- - Assault Marines now gain melee leap. - Assault Marine Sergeant model reworked. - Damocles now counts as an HQ Choice. - Devastator Squad Sergeants are now assumed to be equipped with a Auspex. Keen Sight boosted to a radius of 36 and cost adjusted to 185 req from 175. - Increased rate of fire for Bolters to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. - Land Raider Prometheus added. Counts as a Transport Choice and requires a Relic and a Command Squad. The Prometheus allows squads to reinforce and upgrade weapons. - Lowered Keen Sight radius of Skull Probes by 50%. - Orbital Bombardment ability moved from Force Commander to Damocles. Tau ---- - Added Barracuda air strike ability for Pathfinder Shas'Ui and Tetras (requires Seeker Missiles research). - Broadside Teams now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Changed requirements for Tau Commanders so that they only require a Research Facility. - Changed requirements for Fusion Blaster upgrades so that they only require a Research Facility and T2. - Crisis Teams now start with two Crisis Suits. - Hammerhead Gunships now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Heavy Gun Drones now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Increased rate of fire for Pulse Rifles and Carbines and Kroot Rifles to 1 second from 3 but dropped damage so that current DPS remains the same. Also fixed a bug regarding AP values vs infantry armour types. - Skyray Gunships now take up 3 Support slots as a single Heavy Support Choice. - Support Cap expanded to 9 slots from 3. LP's now offer 3 Support per LP. - Up to 3 Sniper Drone Teams can be requisitioned, each Team using 1 Support slot. All 3 teams still count as a single Heavy Support Choice. * Note: Furious Charge grants a damage and speed bonus when charging into melee combat. Будет очень интересно. Осталось дождаться конца недели...:) Мда..впечетляет)) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 1 апреля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 Good day to you, warhammer-forums modding community! I'm Medes, Firestorm mod leader. First of all, I'd like to thank you for your appreciation of my mod. I had a thought of becoming a modding moderator here, because of your former moderator lasyness, and now it has finally happened. I'm trying to find an English-to-Russian translator to understand at least something posted here. Exlusively for your (or maybe I should call it our?) community I'll post some screenshots from the new Beta. Just name the unit you wish to see and I'll take a pic of it. Cheers! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
megazogg Опубликовано 1 апреля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 (изменено) Ахаха, смешно реально. Молодец. Я сначала даже купился - подумал какой однако умный парень, этот Медес - и модели делает, и русский понимает... Хачу скриншот Avenger'a и GK Dreadnought. Изменено 1 апреля, 2008 пользователем megazogg Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 1 апреля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 Ахаха, смешно реально. Молодец. Я сначала даже купился - подумал какой однако умный парень, этот Медес - и модели делает, и русский понимает... Хачу скриншот Avenger'a и GK Dreadnought. Ну, что просишь, то и получаешь. Вот сфотографированые картинки Злобного Мстителя и Военного Линейного Корабля Серого Рыцаря: Хочешь поиметь еще? Хотя тебя скоро римская площадь закроет, это будет последний твой гамбургер! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Obsorber Опубликовано 1 апреля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 Буга-га, всех с 1 апреля :) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Гордый Варяг Опубликовано 1 апреля, 2008 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 )))))))Да забавно,я тоже купился,у нас куратор с замечательным чувством юмора))))даже из Киева переехал на время в Малазию)))) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Berzerker Cat Опубликовано 1 апреля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 Буга-га, всех с 1 апреля :) Не веришь мне, Впитывающий? Сфотографированые картинки новых моделей, которые не появились на урок в предыдущей Вторичной версии. Переводчик работает хорошо? [Добавлено позже] Я хочу добавить одну расу, которая сделает Огненный Шторv еще ближе настольному/вершине стола Военному Молоту. Уже есть модели: Герой: Казармы со всеми видами пехотинцев, которые там строятся: Главная база или тяжелый танк (хорошо смотриться и там, и там): Летающий: Убер-подразделение с визуальным улучшением брони. Без улучшения: С улучшением: Полностью бронированый/укомплектораный взвод Гвардейцев Природы: Каковы ваши впечатления? Что добавить? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
megazogg Опубликовано 1 апреля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 Блин, стилизация под корявый перевод просто потрясающая. Особенно порадовал линейный боевой корабль - я даже не сразу допер что к чему... 5 баллов. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amadeauz Опубликовано 1 апреля, 2008 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 апреля, 2008 А где же артиллерия? Дайош бананокэннон :rtfm: Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать
Вы сможете оставить комментарий после входа в
Войти