Тюрьминатор Опубликовано 16 июня, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 июня, 2017 Сабж. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Asm Опубликовано 17 июня, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 июня, 2017 Всем привет!) Вопрос странный. Можно ли брать отряду ветеранов одновременно оружие дальнего боя(болтоган, плазмоган и тд) и шторм щилд? Вопрос касается как 7ред так и 8ред. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Nick Bez Опубликовано 17 июня, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 июня, 2017 Всем привет!) Вопрос странный. Можно ли брать отряду ветеранов одновременно оружие дальнего боя(болтоган, плазмоган и тд) и шторм щилд? Вопрос касается как 7ред так и 8ред. Что там в 7-ке уже не важно, но в 8-ке могут и килл тим и терминаторы взять спокойно по одному шторм шилду и прикрываться. А килл тима может поидее брать и щиты и стреляльное что нибудь. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Iron Duke Опубликовано 19 марта, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 марта, 2018 Перечитывая правила на капитана в тда, я так понял парень либо с павер свордом, либо с релик свордом. Более опций нет? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Tactic_ Опубликовано 22 марта, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2018 Анонсировали кодекс. Ждемс. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Корво Опубликовано 26 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 апреля, 2018 Есть желание собрать небольшую (1500-2000) очков компанию дезвотча и небольшую кодлу инквизиции к ним. Что лучше брать? Много ли минек выйдет? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
kolos15 Опубликовано 26 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 апреля, 2018 Что лучше брать? Много ли минек выйдет? Скоро должен выйти кодекс, поэтому советую подождать его. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Tactic_ Опубликовано 27 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2018 По старым прикидкам это было бы 3-4 самолета, и 4-6 килтимов по 5-6 человек. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
HorrOwl Опубликовано 27 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2018 (изменено) по индексу я бы рекомендовал 3 самолёта 3 киллтима по 5 рыл с 2мя фрагами 2 по 4 инцептора с плазмами вочмастер либрариан в термоарморе. Но поскольку новый кодекс грядёт, проще подождать пару-тройку недель, чёрт его знает что там будет мб поменяется всё нафиг Изменено 27 апреля, 2018 пользователем HorrOwl Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Tactic_ Опубликовано 27 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2018 Ну 1 корвус и 2-3 килтима можно смело брать и магнитить и красить Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
HorrOwl Опубликовано 27 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2018 Человек терпевший полтора года вполне может потерпеть еще пару недель Особенно учитывая все эти слухи о заточенности дв на примарисов Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Корво Опубликовано 27 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2018 (изменено) Человек терпевший полтора года вполне может потерпеть еще пару недель Не то что бы терпел, хе-хе. Просто внезапно понравились миниатюры дезвотча, пока разбирал их головы на битсы. За советы спасибо, куплю пока мастера и пару килл-тимов, найду пару самолётов. Изменено 27 апреля, 2018 пользователем Корво Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
HorrOwl Опубликовано 27 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2018 асмусу сразу сдавай, этот не подведет... Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Корво Опубликовано 27 апреля, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 апреля, 2018 (изменено) асмусу сразу сдавай, этот не подведет... Я за этим восставшим (он тут вернулся недавно, если кто не знает) сейчас с интересом слежу, подписался на все группы и уведомления выставил. Даже интересно, что отчебучит в этот раз. Впрочем, это лучше не тут обсуждать, и так предупреждение выхватил. Изменено 27 апреля, 2018 пользователем Корво Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Корво Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 "Codex: Deathwatch Preview – Focused. Adaptable. Deadly. Codexes have been going from strength to strength in this edition of Warhammer 40,000 – from early entries that brought the tactics and diversity of factions like the Space Marines and Chaos Space Marines to life, to more radical books like the recently released Codex: Drukhari, which allows you to fully represent the fractious raiding parties of Commorragh for the first time. Codex: Deathwatch takes a different approach, creating an army that’s focused around making the most of a small, elite pool of units, giving nearly every entry in the army the ability to tackle anything the 41st Millennium might throw at you. From an increased list of units that can take advantage of the ever useful Special Issue Ammunition and Mission Tactics – a powerful ability for Infantry, Bikers and Dreadnoughts that turns your opponent’s over-specialisation against them – to mixed units of Primaris Space Marines and a dizzying array of Stratagems, you’ll find the Deathwatch codex rewarding whether you’re an existing collector or you’re looking to field one of Warhammer 40,000’s most elite armies for the first time. Codex: Deathwatch brings Primaris Space Marines fully into the fold, allowing them, for the first time, access to Special Issue Ammunition. For those of you who don’t collect Deathwatch, this special rule allows bolt weapons to adjust their firing profile to suit their target – against tougher models, for instance, you’ll be able to use poisonous hellfire rounds, while units in cover can be dispatched with dragonfire bolts. Auto bolt rifles, bolt carbines, stalker bolt rifles, standard bolt rifles and the absolvor bolt pistol can now be outfitted with this ammunition, making Intercessors a very powerful choice. Kraken bolts, for example, help compensate for the lower AP of the auto bolt rifle, while a Reiver’s heavy bolt pistol firing vengeance rounds would have an AP of -3! There’s also a new kind of Special Issue Ammunition to play with – the tempest shell. Available in the form of a nifty Stratagem, appropriately named “Tempest Shells”, they’re ideal for chipping the last few wounds off a vehicle or making a dent in a tougher combatant – at the very least, they make your bolter-wielding units even more versatile. The Mission Tactics ability allows the Deathwatch to adjust their fighting style dependent on your opponent. At the start of the game, you’ll get to pick a Mission Tactic which corresponds to a Battlefield Role – Troops, Fast Attack, Elites, etc. – and your entire army will gain re-rolls of 1s to wound against that unit. Like Chapter Tactics, Mission Tactics applies to all your infantry, Bikers and Dreadnoughts, so you’ll be able to take advantage of a wide range of units. In practice, this allows you to really put the hurt on enemy armies focused around one kind of unit selection – but what if they’re using a more balanced list? There are no fewer than four ways to change your Mission Tactics mid-game, allowing you to shift your focus on the fly. The first of these is Adaptive Tactics: For only 2 Command Points (down to 1 if you use a Watch Master), you’ll be able to provide powerful bonuses across your whole army – you could even use this Stratagem to change your Mission Tactics every turn. If you’d rather not spend Command Points, the Vigilance Incarnate Warlord Trait and The Tome of Ectoclades allow you to change or broaden your Mission Tactics for free. Combining Special Issue Ammunition and Mission Tactics gives the Deathwatch the ability to tackle any foe effectively. Seeing lots of high Toughness monsters? Use the Heavy Support Mission Tactic and wound them with hellfire rounds. Fighting a mass of heavy infantry, like Plague Marines? Choose Troops, then shred their armour with vengeance rounds. We’ve not even got into the huge range of Stratagems you’ll have to choose from, or a powerful new Troops choice that lets you form a mixed Kill Team of Primaris Space Marines. Tune in later in the week when we take a closer look at the latter – or get started early and order yourself some Deathwatch Veterans. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Джонсон Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 Жаль, что снова техника в пролете(( Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Aleks T'qel Talas Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 Омерзительно безусловно, но и безусловно ожидаемо. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
kolos15 Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 Омерзительно безусловно Почему омерзительно? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
HorrOwl Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 А хорошо... :) Мне нравится Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Корво Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 А хорошо... :) Мне нравится Фиг знает. Все тактики в реролл 1 ту вунд (в начале игры выбирается, как я понял) С фулл-рероллами ту хит по мастером - окей. Но стрельбы не то что бы много. Бронированной технике что сделают? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Джонсон Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 Хэллбластеры? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
HorrOwl Опубликовано 1 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2018 (изменено) Но стрельбы не то что бы много. Бронированной технике что сделают? На самолетах есть лазерки и ракеты если что Но я не настаиваю, имхо чем меньше людей будет играть десвотчем тем лучше Потому -ниспасобие, нигнет, пора ливать в вармаш эльдар.:) Изменено 1 мая, 2018 пользователем HorrOwl Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Tactic_ Опубликовано 2 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 мая, 2018 (изменено) Тактика скучная. Собственно то же что и было в 7ке. По мне щас интересны 2 вещи -правила на корвус (я таки мечтаю что ему дадут высадку после мува, или перевозку примарисов) -цена на примарисов и ветеранов в килтиме, ибо сейчас примарис со спец амуницией предпочтительнее оверпрайс ветеранов дезвоча Инсепторы ядом с роролом колов хорошо. Риверы с капитаном из дипа с реролом колов ядом хорошо. Будет скорее всего стратегема на дипстрайк, если она будет шарится на примарисов то хорошо. Если в инсептором можно будет брать хелбастеров или агрессоров и дипать то там прям есть чем зажечь. Изменено 2 мая, 2018 пользователем Tactic_ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Корво Опубликовано 2 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 мая, 2018 Новые сливы. "Раскрывающийся текст"Codex: Deathwatch – Building Primaris Kill Teams The Deathwatch are one of the most versatile armies in Warhammer 40,000. Thanks to Special Issue Ammunition, Mission Tactics and a vast array of Stratagems, each unit is more than capable of tackling a range of threats. Codex: Deathwatch was the perfect opportunity to bring Primaris Space Marines fully into the fold of the Imperium’s most elite xenos hunters, with a thematic twist – just as Deathwatch Veterans represent a collection of individuals from a range of Chapters, each with their own skills that contribute towards the performance of a team as a whole, you’ll be able to boost your squads of Intercessors with members from other Primaris units. When you’re building your mixed units, you won’t just benefit from their weapons – many options also provide special abilities to the squad they join. In this way, you’ll be able to turn each of your Troops choices into a deadly collection of specialists benefitting from a range of stacking bonuses. Here’s what each Primaris Space Marine role contributes to your Kill Team: Intercessors make up the bulk of your Primaris units and are as solid a choice as they’ve always been – with Special Issue Ammunition, their bolt weapons are pretty scary, and they do a great job at holding objectives. Reivers are great for short ranged mixed Primaris units. For one, they’ll give the squad access to Terror Troops, while for another, they can provide you with an ever-useful shock grenade, causing nearby enemies to suffer penalties to hit and preventing them from firing Overwatch should you want to make an opportunistic charge. Aggressors are a great utility choice for Intercessor squads. As well as providing an Overwatch deterrent to anyone that tries to charge you, and some hard-hitting close combat attacks against anyone who gets close enough, these guys allow your squad to fire on the move with greater accuracy: Inceptors are a superb choice for Intercessor squads, offering you the ability to fall back and shoot as if you could also Fly. This means that should you get charged, you won’t suffer any reduction to your shooting output in the next turn. Nifty! While Hellblasters don’t offer any special rules to your wider squad, they provide the majority of the damage for your mixed Primaris units with their deadly plasma weaponry. It may seem a little ruthless, but Hellblasters also benefit considerably from having some bodies that cost fewer points in the squad to take some wounds, so you can absorb a bit of damage without losing too much offensive power in return. There are all sorts of ways you can build your mixed Primaris units – it comes down to which combination of abilities, weapons and so on you like using the most. If you’re taking Assault weapons, an Aggressor is a must, while close-ranged units will benefit considerably from an Inceptor. Here are a few builds you might want to try: Close Assault Specialists 6x Intercessors with bolt rifles 1x Inceptor with assault bolters 2x Aggressors with flamestorm gauntlets 1x Reivers with bolt carbine This unit is designed to fight up close and personal, closing in right on enemy lines and unleashing punishing short-ranged firepower. The Aggressors act as a deterrent to any unit willing to charge you while providing some extra punch in close combat, while the Inceptor allows you to engage units in your turn before retreating and laying down fire at the next opportunity. Staying close will allow you to capitalise on the armour piercing power of vengeance rounds as well as the Reiver’s shock grenades. Firebase 5x Intercessors with 4x stalker bolt rifles and 1x grenade launcher 4x Hellblasters with heavy plasma incinerators 1x Aggressor with auto boltstorm gauntlets and fragstorm grenade launcher This unit is designed to sit back on an objective and provide long-ranged supporting fire. The Intercessors will be able to reliably stack up wounds with Hellfire rounds, as well as providing a handy ablative screen for the Hellblasters, while the Aggressor will let you move and shoot, meaning you won’t have to sacrifice mobility when taking more powerful Heavy weapons. Assault Firebase 5x Intercessors with auto bolt rifles 3x Hellblasters with assault plasma incinerators 1x Aggressor with flamestorm gauntlets 1 x Inceptor with two plasma exterminators This unit is a twist on the above, designed to operate at mid-range. Thanks to the Aggressor, you’ll be able to advance and fire your assault weapons without penalty, while the Inceptor means that getting charged won’t stop you from retreating and firing. As you can see, with the new codex, the Deathwatch are set to be the ideal army for those who love tinkering with and optimising their lists – or just players that want to make the most of their Troops selections. You’ll be able to pre-order Codex: Deathwatch this weekend, but it’s never too early to start building your Primaris Kill Team – why not kick it off with some Intercessors?" Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Джонсон Опубликовано 2 мая, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 мая, 2018 О-хре-нен-но Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения