Aleks_The_Blade Опубликовано 23 декабря, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 декабря, 2015 (изменено) Как насчёт собраться на январских праздниках и вспомнить данный бриллиант-скирмиш от приватиров? Отписываемся желающие и сочувствующие. Свинота - 15/25 Карвер\Аркадиус Изменено 23 декабря, 2015 пользователем Aleks_The_Blade Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lexx di Опубликовано 23 декабря, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 декабря, 2015 (изменено) Отписываемся желающие и сочувствующие. lexx di - cryx 25 (Denegra1,Skarre2) краткие правила и формулы расчета index.pdf "вот хотел опробывать " System: Warmachine Faction: Cryx Casters: 1/1 Points: 25/25 Skarre, Queen of the Broken Coast (*6pts) * Defiler (5pts) * Deathripper (4pts) * Slayer (6pts) * Skarlock Thrall (2pts) Mechanithralls (Leader and 9 Grunts) (5pts) Necrosurgeon & 3 Stitch Thralls (2pts) Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts) Pistol Wraith (3pts) Warwitch Siren (2pts) Изменено 24 декабря, 2015 пользователем lexx di Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Paul Grav Опубликовано 25 декабря, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 декабря, 2015 Ну лично я смогу только после 12го января, завтра улетаю. А вообще только за. Как раз заберу хоть в каком то покрасе ))) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lexx di Опубликовано 3 января, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 января, 2016 (изменено) предлагаю сыграть 4го в 13.00 начнем за 2 часа управимся кто в деле? Изменено 3 января, 2016 пользователем lexx di Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
slimlight Опубликовано 4 января, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 января, 2016 вобщем сыграли мы в вармашину. Как и зачем в нее можно уйти из фбшечки не совсем понятно, но в целом довольно забавная. Соберетесь еще сыграть - зовите, только это - правила читать надо всем, много и вдумчиво :D Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lexx di Опубликовано 4 января, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 января, 2016 (изменено) немного по правилам 1.) Seas of Fate - All models in Skarre's battlegroup (including Skarre) can spend focus to boost rolls after an attack or damage roll are made. кастер тоже входит в свою батл группу (на стимролле отписал обьяснили) т.е. мог бустить 2) 2 рашал вешал 2 апкип закляния на свою и модель можно вешать только одно (одно свое одно вражеское) (роли не сыграло ) 3) про кнокид даун (фит кроков) - после него если ты упал то ты можешь подняться н должен утратить или движение или акшен (т.е. чарджить нельзя было) про воду и ее эффекты вот "вода " water Edit 0 2 … Water is a type of terrain in Warmachine and Hordes. It comes in one of two types and when placing terrain on your table you should declare which type it is (either agree with your opponent or determine randomly). If you use terrain features where the water doesn't extend all the way to the edge of the feature, you should clarify with your opponent whether the whole piece counts as water, or just the actual watery parts. Shallow water Shallow water is rough terrain, meaning that models without Pathfinder (or an equivalent rule) move at half speed through it. Simple, though a bit boring. Except for the following: A warjack that is knocked down in shallow water becomes stationary until its furnace is restarted. A friendly warrior model can restart it if they are B2B and forfeit their action. The warjack must forfeit its activation the turn it's restarted and cannot channel spells that turn. It automatically stands up when restarted. If nobody comes to restart it, it stays knocked down indefinitely. It cannot spend focus to shake the stationary effect. Ref Deep water Deep water has some quite heavy restrictions: It makes you move at half speed. This is similar to rough terrain, except that Pathfinder and other abilities that specifically mention rough terrain won't work. While in deep water, your base DEF is 7 Warrior models (warcasters/warlocks, units & solos) ending their activation in water suffer 1 damage point automatically. A warjack in deep water is removed from play! Yes, you did read that correctly. Get slammed, pushed or thrown into deep water, and that 'jack is gone! Note that warbeasts and battle engines don't take any damage. Hordes players rejoice! Models in deep water can't do any of the following things: Make actions. Note that you don't lose your action if you start your activation in water; if you move out of it you can still take your action afterwards. Make attacks Cast spells Use feats Give orders Therefore, units can't charge if the leader starts in the water. Engage other models. Therefore they can't use any abilities that require them to engage other models. They can still be engaged by other models. Things you can still do in deep water: Allocate focus points Force warbeasts Upkeep spells by spending focus/fury points. Due to all of this, deep water is the most complained about type of terrain in the game, and many players (especially Warmachine players) refuse to use it. Shallow water is less reviled, and Hordes players tend not to mind it. Amphibious models ignore the effects of deep and shallow water, and actually benefit from being in it. амфибии - Amphibious - This model ignores the effects of deep and shallow water. While in deep water, this model does not block LoS, can't be targeted by magic/ranged attacks, and can only attack models also in deep water. Amphibious Warjacks do not have their furnace extinguished in water. где посмотреть http://battlecollege.org наверное после 12 го повторим когда Паул Грав приедет со своими Элфа-фашистами Изменено 4 января, 2016 пользователем lexx di Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
lexx di Опубликовано 16 января, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 января, 2016 (изменено) Кто нить хочет сыграть ??? в вармаш предлагаю 23 или 24 (суб или вскр) днем Изменено 17 января, 2016 пользователем lexx di Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать
Вы сможете оставить комментарий после входа в
Войти