Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Unification Mod 7.0 от 2024.04.06


Рекомендуемые сообщения

  • Ответов 65
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Грандиозный релиз мода Unification 5.9

Договорившись почти со всеми разработчиками отдельных модов (добавляющих в игру ОДНУ расу), в этом новом релизе мода Унификация дополнительные расы собраны в единый установщик. Размер мода конечно вырос в разы, поэтому разделён на несколько частей, и доступно несколько вариантов скачивания, даже торрент есть.

Все ссылки на этой странице: https://www.moddb.com/mods/unification-mod-dawn-of-war

(инструкции по донастройке мода "под себя" тоже где-то рядом, в частности как подключить тиранидов)

17 дополнительных рас. Не новых конечно, а давно доступных по отдельности, но в этот раз обновленных/исправленных с точки зрения кода и совместимости.

"Раскрывающийся текст"
Dark Angels (Final version.)

Witch Hunters (Final version.)

Adeptus Mechanicus Explorators (QoL update.)

Emperors Children (Final version.)

Inquisition Daemonhunt (Final version.)

Salamanders (Final version.)

Imperial_Fists (Final version.)

Steel Legions (QoL update.)

The Dance Macabre (Final version.)

Thousand Sons (Both QoL update and some new additions but a final rework is scheduled for the future.)

Blood Angels (QoL update.)

Legion of the Damned (Final version.)

Tyranids (Christmas version.)

Chaos Daemons (New and custom rework for Unification based on Gambit's original project with additional rework planned.)

Rage (New Version.)

Thirteenth Company (A Space Wolves mod.)(New version.)

Black Templars (QoL update on the latest version.)

Но главное конечно не это, а новые режимы игры(условия победы), добавляющие старым расам новые юниты, те что были показаны на видео. Всякие там рыцари, некронские конструкции, эльдарские шагоходы, новые командиры.

Изменено пользователем jONES
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Все уже знаю что вчера вышел патч? Качать на moddb

"Исправления"
5.9.1 Patch

- (MINOR) Proper version number restored. Previously, it was accidentally "named" it 6.0. Now the version number is proper and set to 5.9.1.

- (MINOR) Added more loading screens in the same style as the main from Unification,replacing the ones from IDH and DA race mods.

- (Orks) MAJOR UPDATE: Re-Written from scratch the Win Condition that increased the Ork Pop. The old SCaR was kinda buggy. Now, it works perfectly. (Gambit's note) But please, TEST it and PM me if you find anything amiss. Ork POP is not an easy task for the code to handle...

- (CAMPAIGN) MAJOR UPDATE: Updated the Campaign Win Conditions list to exclude Hazards, because they were causing improper placing of objects, potentially causing Campaign SCaR errors.

- (CAMPAIGN) Added proper Sisters' Immolators + Missing Honour Guard.

- (CAMPAIGN) Necrons + Space Marines + Eldar strongholds missions updates. And some NIS updates. Hopefully, some SCaR errors are averted now.

- (CAMPAIGN) There was an issue with the movies played after each stronghold defeat - they were crashing the game. We attempted a fix (removed the video stretching).

- (CAMPAIGN): Space Marines and Chaos Marines Honour single-member Guard units were too weak. Turned into squads of 3/4 members and some weapon upgrades.

- (SYSTEM) MAJOR UPDATE: Updated the Campaign Win Conditions Mechanic, because there were cases it was causing Steam MP Game desyncing.

- (SYSTEM) - Objective Points: Extracted and included the 3 Objective Points flag entities, so that to avoid complications with other combined,unsupproted mods like for example the Praetorian Guard mod.

- (VANILLA) Minor Localisation/Spelling fixes here and there.

- (CAMERA) We added a higher camera "uplift", because many people suggested so. But with so high setting, you better have the option of "fog-removing" enabled, in the DoW Mod Manager!

- (UI) There was a small issue with a quit menu image format (dds). Fixed.

- (UI) Proper placing of the Teams' labels is now in order, in the new Skirmish Loading Screens. Updated the Loading Screens of the DA and IDH races.

- (New Win Condition) Added an easier setting for CPU players, so that our new friends to acclimatise to the game difficulty easier. Also available for the Campaign.

- (Win Condition Fix) The Eldar Webway Gates are excluded from the Annihilation win condition, because of various issues, including Exploits and never-ending games.

- (CHAOS) Added the Heavy Blight Launcher weapons to the Chaos Predators. They get it after the Twin-Linked Las Cannon.

- (DE) Voidraven Bomber had an "attack ground" option, while it was NOT needed. Removed

- (Eldar) Falcon Model Update: Now, it properly shows the Starcannon weapon upgrade.

- (Eldar) Shadow Spectre Soulstone Addon now got the Soul Shrine requirement - as it should.

- (IG) Quake Cannon got a small Damage Buff.

- (IG) Texture Updates for the Campaign - the visual glitch for the IG General has been fixed. Note that this fix is for a really rare campaign bug that happens on some systems.

- (IG) Added many Unit FXes updates.

- (Necrons) After players' request, we have removed the cap between Annihilation Barge and Doomsday Ark (before, you could get either, but not both). We are exploring this option,so plesae report it if you think it is OP or balance-breaking.

- (SM/Chaos) The Warhound Titans got a small Shields Buff.

- (SM) Various FXes updated, especially for the Warhound and Predator.

- (SM) The Assault Marines got a Melta Gun weapon upgrade option.

- (SM) Reduced the volume of the sniper rifle shot SFX.

- (EC) Updated the prisoner exarch banshee model.

- (AdMech) Visitors got a slight texture upgrade and full team colour.

- (IDH) Fixed the Pink box for the Warrior Acolyte model in the Army Painter.

- (IDH) Added a NEW voice for the GK Justicar for the Strike Team in the IDH branch.

- (IDH) Brotherhood Champion model updated (made independent of external XREF animations), because some community members has issues with their own modification. Not a mandatory update, but we always listen to what our friends have to say :)

- (IDH) GK Termi Brother Captain (Commander) anti Daemon damage nerffed - he was able to single-handedly take down a Bloodthirster, he shouldn't be THAT powerful...

- (IDH) The No Ground Vehicles Win Condition was rendering the builders of the GK branch unavailable. Fixed.

- (DA) Cypher's first name is NOT Louise, so we removed that. Silly, we know, but everything must be according to fluff :)

- (EC) Added a small fix for Miriael model visuals.

- (EC) Added a small update in the UCS (localisation) file.

- (IF) Added small fix to the Listening Post.

- (Rage WE) Fixed a Pink Icon.

- (Rage WE) The Banelord Titan was NOT being disabled by the Win Condition that Enables/Disables Titans. Fixed.

- (Rage WE) The Banelord Titan's shadow was causing a CTD. Updated.

- (Rage WE) The Banelord Titan's HPs were way too many, and this was repeatedly reported. HPs dropped from 100,000 to 60,000.

- (Rage WE) The Banelord Titan's model size was matching the TT's, but now we made it a bit smaller - to match the DoW units' sizing.

- (BT) Fixed the $ No Range Localisation Errors.

- (SL) Fixed the OVERLY excessive shadow size of the Tarantula Turret.

- (Tyr) Added fixed versions of 5 corrupted dds image files. They are needed for some FXes, so now the visuals will be flawless.

PENDING

- (Tyr) Fixed a small Tyranids AI issue that was causing a CTD. --- NOT DONE. COULD NOT REPLICATE ON OUR SIDE! Please test with this patch and let us know IN DETAIL under what circumstances it happens.Also,if there is a non clean isntallation of the Tyrannind mod or leftoevers from any old versions.

Изменено пользователем jONES
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Как я понял своим кривым пиджин-инглишем они сделали возможность установить Unification расы одним куском? :rolleyes:

http://forums.warforge.ru/index.php?showto...t&p=4779930

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

Ролик понравился. Но за космических волков как то обидно. Ведь только с их помощью удовалось сдерживать кхорнитов. А серые рыцари как раз когда ангрон появился вступили в битву.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ролик понравился. Но за космических волков как то обидно. Ведь только с их помощью удовалось сдерживать кхорнитов. А серые рыцари как раз когда ангрон появился вступили в битву.

А откуда ты это взял? "Дары императора" прочитал?

Тут вместо них гвардия.

Изменено пользователем jONES
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Нет. Разные источнике в инете. На сколько я знаю там даже продолжение было в серии про космических волков. Там волки с инквизицией и серыми рыцарями зацепились как раз из за выживших гвардейцев которых инквизиция решила выкроить на всякий случай и перезаселить Армагеддон новыми. Из за чего волки афигели как так мы тут вместе сражались кровь проливали а тут инквизиция беспределит. В общем уже не помню название точно книги но точно из серии про космических волков. Как раз события после первой войны за Армагеддон. https://youtu.be/q29v-lGWsM0

Изменено пользователем Лорд_Инквизитор
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 недели спустя...
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста как правильно установить мод? Не запускается зараза... :(

Скачать с https://www.moddb.com/mods/unification-mod-...ace-mods-v5-9-0. Удалить предыдущие версии мода и как пишут разработчики моды прописанных в новом Unification рас. Распаковать архивы в Soulstorm. Запускать с DoW Manager.

В случае непоняток ещё раз прочитать страницы мода.https://www.moddb.com/mods/unification-mod-dawn-of-war-soulstorm/downloads/unification-bugfix-v5-9-0-torrent-packhttps://www.moddb.com/mods/unification-mod-dawn-of-war-soulstorm/downloads/unification-race-mods-v5-9-0

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

ВААГХ!!! :o Товарищи как я понял перерисовали всё, до чего дотянулись! :D Во-первых, получилось очень красиво, пол-вечера чисто редактор армии разглядывал. =)

Остались мелкие вопросы, мой пиджин-инглиш весьма кривой, как туда добавить тех же Ренегадов? Вообще тех, с прошлой Унификации, не вошедшие в эту?Или надо просто в ДОВ-манагере их объединить?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ВААГХ!!! :o Товарищи как я понял перерисовали всё, до чего дотянулись! :D Во-первых, получилось очень красиво, пол-вечера чисто редактор армии разглядывал. =)

Остались мелкие вопросы, мой пиджин-инглиш весьма кривой, как туда добавить тех же Ренегадов? Вообще тех, с прошлой Унификации, не вошедшие в эту?Или надо просто в ДОВ-манагере их объединить?

Объединить или вручную расскоментировать в module файле (следя за порядком цифр)

Изменено пользователем jONES
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Объединить или вручную расскоментировать в module файле (следя за порядком цифр)

Угу. Специально для непонятливых в самом файле и прописали. :D

А как репутацию поднять понравившемуся сообщению? Т-щ Aliera нам всем карты перерисовывает, а даже как-то одобрение не выразить кроме как текстом?

:rolleyes:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 недели спустя...

А как с помощью редактора Corsix's Mod Studio вытащить новых юнитов из этого мода для своего мода? открывал мод - ничего не показывает(ни новых юнитов ни ничего), видимо он защищен или еще что?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А как с помощью редактора Corsix's Mod Studio вытащить новых юнитов из этого мода для своего мода? открывал мод - ничего не показывает(ни новых юнитов ни ничего), видимо он защищен или еще что?

Ага, защищен

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Никак он не защищен. Просто распакуй Corsix'ом сга архив.

в Corsix когда открываешь Unification_Bugfix.module нет новых юнитов.... например в моде Апокалипсис были. вот, в чем причина.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

в Corsix когда открываешь Unification_Bugfix.module нет новых юнитов.... например в моде Апокалипсис были. вот, в чем причина.

Точнее в игре то они есть( Unification), в самом редаторе их нет, не отображаются.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Точнее в игре то они есть( Unification), в самом редаторе их нет, не отображаются.

Открывать нужно отдельные .sga архивы. Они лежат в папке Unification Bugfix.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...