Revenant Опубликовано 9 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 января, 2014 Готов. VC 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Дрогер Опубликовано 9 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 января, 2014 O&G готов 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
anglais Опубликовано 9 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 января, 2014 х 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
SergZerg Опубликовано 9 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 января, 2014 woc 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 17 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 января, 2014 Я Демонами. К слову кусочки комбата: http://www.tabletopwelt.de/forum/showthread.php?t=139025 2500 points - Max 12 E- dice per magic phase - Max 2 E / B - cube additionally be generated ( including channel ) - Max 4 E- dice per spell (without exception) - No complexity to throw a spell from the doctrine of shadow, metal , death , heaven or life can get a higher bonus than +4 - Max 80 shooting models , normal ( single-shot ) spear throwers count as 5, other than 10 KM - Maximum 3 shooting models that use a template ( including guns and breath weapons) - A maximum of 45 models per unit - Models of 9-11 points : max. 40 per unit - Models of 12-14 points : max. 35 per unit - Models of 15-18 points : max. 30 per unit - Models of 19-29 points : max. 20 per unit - Models 30-39 points : max 12 models per unit - From 40 points : 9 models per unit - No choice more than 3 times - No energy spell scroll , No Crown of Command , No Folding Fortress - No character models or unit champions with proper names - There is respect for Sir throws against denizens of the deep and final transmutation and the Gruesome thirteenth spell. demons: prohibited gifts: Swarmlord (the throw is repeated), Portalglyphe, stone of inevitability; max. 1 skull gun, max 2 units slime beasts, max 2 units Furies; max. 30 Plaguebearers per unit, max. 6 slime beasts per unit; max 10 from infected drones and slime beasts per army, of which max. 8 slime beasts; Greater Daemons lose for each magic level after the second (the Unclean after 1) 25 points from their budget for Daemonic Gifts, max. 6 from: each unit of Nurgle demons (except Nurglings and Daemon Prince without magic levels, The Unclean is counted twice), the skull gun 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 Поглядел рейсы, выходит следующее: 28.03 17.50 LH-2991 туда - 5125 30.03 21.15 AB-8414 обратно - 6910 Тотал: 12035 Это через дюссельдорф и 2 часа на тачке. Рекомендую всем сроно смотреть и высказываться. 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Дрогер Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 гуд ньюс эвриван) Я за! 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
anglais Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 А че не Берлин или Ганновер? 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Revenant Опубликовано 19 января, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 Мне пох я как большинство. 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
SergZerg Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 Вообщем Москва-Берлин 180 евро авиабилет 200$ отель машина где-то 100 евро с каждого Итого бюджет поездки 600 Евро. У кого нет визы кроме Дрогера? Надо озаботится уже сейчас билетами и отелем тогда 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
anglais Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 У меня есть виза, вопрос в том, есть ли вариант улететь в вск. 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Дрогер Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 Нам с Тохой для заказа визы необходимы только рейсы(как определимся когда -туда-обратно) и гостишка (если все хотим жить вместе). И процесс будет запущен 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 У меня есть виза, вопрос в том, есть ли вариант улететь в вск. Только через дюсс. Я объявленные рейсы забронировал. Если ты ку, то завтра оплачу. 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 Вторая группа тогда на дешевом варианте с Сережей и Берлином. 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 19 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 января, 2014 Просто лишний день гостишки и километраж дороги может оказаться то на то 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Дрогер Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 Вторая группа тогда на дешевом варианте с Сережей и Берлином. с отелем определились, за что спасибо Зефе, Серёж, можешь на почту скинуть рейсы? как получим рейсы начнём визопроизводство:) 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 Я вот тут перевел правила турнира (помимо компы). Из важного. Паринги (тут все как обычно): Выставли по армии Выставили по 2 - выбрали Повторили Оставшиеся играют между собой. Ростеры надо отправить до 14го!!! Листы открытые. Расписание: Friday, 28/03/2013 From 17:00 clock the arrival date. SOCIALIZING DAY ! ( everyone is invited to the evening with us to gamble a round / Barbecue / chatting etc.! We would appreciate the structure is then even done . ) Saturday, 29/03/2013 Saturday, 29/03/2013 08:30 clock inlet about 09:15 clock welcome 09:30 clock - 12:45 clock Game 1 13:15 clock - 16:30 clock Game 2 17:00 clock - 20:15 clock Game 3 (Game over 195 minutes may be played to the end ) Sunday, 03/30/2013 09:00 clock inlet 09:15 clock - 12:30 clock Game 4 - Selection of the most beautiful army - 13.15 clock - 16:30 clock Game 5 about 17.00 clock ceremony ( degradation occurs through organization ! ) Rating: It can be achieved per team for the entire tournament a maximum of 450 points. (5x 70 points through the games + 5x 10 points by the Bemalwertung + 5x 10 points for timely payment and delivery list ) Case of a tie , the victory points difference decides . 50 очков за неизвестное слово - это покрас, имейте ввиду! Вот это тоже важно: Victory Point Matrix: 0-220 10:10 11:9 221-440 12:8 441-660 13:7 661-880 881-1100 14:6 1101-1320 15:5 1321-1540 16:4 1541-1760 17:3 1761-1980 18:2 1981-2200 19:1 2200 + 20:0 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 (изменено) Еще ест FAQ: http://www.tabletopwelt.de/forum/showpost....amp;postcount=2 Ссылка на турнирную страницу: http://www.tabletopturniere.de/t3_tourname...1&tid=11118 Изменено 20 января, 2014 пользователем zeffid 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
anglais Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 (изменено) товарищи, анкета следующего характера для того, чтобы учесть интересы всех и сделать удобно и хорошо 1. вы хотите участвовать в турнире [да/нет] 2. вы можете прилететь в пятницу утром [да/нет] 3. вы можете улететь в понедельник [да/нет] 4. вам критично потратить минимум денег [да/нет] 5. вам критично слетать удобно [да/нет] отвечаем на вопросы, расставляем приоритеты. 1 - высший приоритет, 5 - низший. мое: 1. да 1 2. да, 4 3 да, не хотелось бы 2 4. пофигу, 5. 5. да, 3. Изменено 20 января, 2014 пользователем anglais 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 товарищи, анкета следующего характера для того, чтобы учесть интересы всех и сделать удобно и хорошо 1. вы хотите участвовать в турнире [да/нет] 2. вы можете прилететь в пятницу утром [да/нет] 3. вы можете улететь в понедельник [да/нет] 4. вам критично потратить минимум денег [да/нет] 5. вам критично слетать удобно [да/нет] отвечаем на вопросы, расставляем приоритеты. 1 - высший приоритет, 5 - низший. Да, 1 Да, 3 Да, 4 Нет, 5 Нет, 3 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
SergZerg Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 товарищи, анкета следующего характера для того, чтобы учесть интересы всех и сделать удобно и хорошо 1. вы хотите участвовать в турнире [да/нет] 2. вы можете прилететь в пятницу утром [да/нет] 3. вы можете улететь в понедельник [да/нет] 4. вам критично потратить минимум денег [да/нет] 5. вам критично слетать удобно [да/нет] отвечаем на вопросы, расставляем приоритеты. 1 - высший приоритет, 5 - низший. 1 Да-1 2 Да-5 3 Да-5 4 Нет-5 5 Да-1 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Дрогер Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 1. да 2 2. да 5 3. да 5 4. да 1 5. нет 5 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Revenant Опубликовано 20 января, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 1. вы хотите участвовать в турнире - да 1 2. вы можете прилететь в пятницу утром - да 3 3. вы можете улететь в понедельник - да 3 4. вам критично потратить минимум денег -нет 3 5. вам критично слетать удобно - нет 3 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Neanor Опубликовано 20 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 января, 2014 1. вы хотите участвовать в турнире? Да, а то как же вы без талисмана :rolleyes: 2 2. вы можете прилететь в пятницу утром? Да, 5 3. вы можете улететь в понедельник? Нет, без вариантов, 1 4. вам критично потратить минимум денег? Нет, 4 5. вам критично слетать удобно? Нет, но если есть возможность совместить приятное с приятным... 3 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
zeffid Опубликовано 21 января, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 января, 2014 (изменено) 1.How does the doctrine attribute of the Stealth Lore , when one of the character models is part of a unit that is located in close combat ? It can be used normally. 2.How does the doctrine attribute of the Stealth Lore , when one of the character models , the unit to which it would exchange can not connect because it is forbidden by special rules? It can not be used. 3rd How are losses removed properly in melee if the unit suffers losses , with several opponents in contact ? When removing the models are 4 conditions are met: 1 Evenly on both sides 2 Thus, the possible number of enemy models fight 3 Thus, the maximum number of own models fight 4 So stay the maximum number of units in close combat If not all Bedinungen can be met , they are sequentially except into account ( starting with 1 ) . 4 Are you allowed in each combat phase " Out of the way " use or only in the first ? The rule may be used at the beginning of each combat phase . 5.Darf you displace by " Out of the way " models of the commando unit from the first link ? Yes. 6 What happens when an already switched off model of the commando unit is revived by special rules , and his place was taken in the first term of a character model? It displaces a character in the first term . 7.What is allowed to perform a single model as part of a reformation in melee everything in maneuvers ? In addition to the obvious itself from the rule book restrictions the following shall apply : There must be umformieren so that all models that previously could beat on it that can still do. 8.What is allowed to perform a unit of several models as part of a reformation in melee everything in maneuvers ? In addition to the obvious itself from the rule book restrictions the following applies : You must be umformieren so that all models that previously could beat on them , can do still . 9th counting scouts with the established units when determining who receives +1 to start throwing ? No. 10.Wird regeneration overridden when a wound is prevented by fire attacks yet by protecting litters ? No. 12.Mьssen war machines are geared towards their goal ? If so, when ? Yes , in the firing phase. If it can not be aligned to the target can not be shot . 13.Darf a Todbringer (or any other model , but that as a KM KM is no shooting ) shoot after turning yet ? Yes. 14.Wird the Charmed Shield of example the soul robbery or other attacks , not intentionally cause the hits enabled? No. 15 If a unit re-forming in close combat , the command models are then allowed to take the places of normal models and thus expel them from the melee ? Yes. 16 a) Gives the iron curse icon protection against attack by war machines like weapons (eg Ironblaster or Todbringer ) ? b) Provide protection against melee attacks such models ? c) Provide protection against melee attacks from war machine crews ? a) Yes b) No c ) No Similar as war machines shall for the purposes of this question the Deathbringer , the Ironblaster that Scraplauncher , the skull gun , salamanders, Arachnarok with net spin , sky sailors, runners chariot Seelenzermalmer , Stegadons and the steam tank. 17: How to be maximized at a multiple attack of the contact? It must first of as many custom models are brought to contact, and as long as this is guaranteed, even as many enemy . 18 : Can you conjure spells in melee , if this is not explicitly allowed? No. 19 Transfers to the effect of a magic item of a character model to a monster -ridden by him when the article the words " model " is used (for example, +1 Resistance +1 life point Rьsung DE ) ? No. 20 Can an assassin the Screaming Bell / Plague the displace into second place ? No. 22 Can a model whose KG drops to 0 or strike ? Yes , it hits 5 + . 23 What happens when a unit from several sources, the special rules " always first to Beats " (ASF ) and " always Suggests to last " (ASL ) has ? In general, ASL and ASF no special rules to add the . Each model has in fact so only once , regardless of how many sources it would get them. So if both rules are as they have no effect according to the rule book , but not disappear. 24 Which base sizes are allowed for models ? Only on which they currently sell or older ? All base sizes on which a model up to and including 6 Edition was available are permitted , except for flight bases. 25 What details of an army list must the opponent will be announced before the game ? All , with the following exceptions : magic items , runes magic items , Daemonic Gifts , Breton virtues Assassins (incl Goblin Slasher ) , Fanatics , Big Names of the ogres , chaos gifts of Beastmen 26 Does the effect of the article "The Other Trickster Shard " even if the model that strikes straight with several ( similar ) models of an enemy unit in contact , all of which are not affected by the shard ? Yes. 27 Does a unit that was involved in a multiple melee , at the end of phase but has no more enemies, take a Break test ( or lose life points if unstable ) if their side has lost the combat? No. 28 Can magic swirls are so magic that they touch a melee ? yes 29 How can models of that fire as a KM , but a limited field of view have , shoot at models that they can not see at the beginning of the shot phase ? No, these models are the subject focused on their goal to shoot at it can , but the goal must be at the beginning of the shot phase in its 90 ° field of view have found 30 Can the Steam Tank are aligned in front of the shooting with the steam gun ? No, the tank can only fire straight ahead (the shot is perpendicular to the front edge of the base , starting from the middle of this edge ) 31 Can benefit character models of magical items that they do not actually " use " can be due to a combat situation? No, a model with two-handed sword could thus ends the Auspicious sign not use in close combat , and a Breton with a magical sword and lance would not benefit from the special rules / bonuses in the combat phase in which it engages . 32 What is a " reasonable" size for the hearth stone ? Appropriateness of each rectangular or round base that can be placed within a circle of 5 '' diameter. 33 Can models of predator -stick special rule also generate additional attacks, if they support ? Yes , all executed attacks with this special rule can do that 34 Profit Impact Hits of special rules (such as flame attacks, Armour Piercing , ...)? Yes. 35 If the MW of the Generals is used this must then be modified ( darkness of despair , Diszisplinstandarte etc.) ? yes 36 May also be a magician in the same unit as the general use its modified MW ? yes 37 Expires the Auspicious sign when a character with a two-handed weapon suffers the first hit in melee ? no 38 Allows the Blutkessel effect only in melee repeating Verwundungswьrfen ? Yes. 39 Have Dark Elves against all models in the army book high elves hate. Yes. 40 If the orientation of a model amended by the harpoon of the runners chariot ? No. 41 Uses the betrayal of Tzeentch the moral value of mounts ? No. 42 Can a model with ASF against a model with ASF and ASL botched hit rolls due to the ASF repeat ? No. 43: Can a train several character models from a unit out attack ? Yes. 44 If in the determination of whether a single model in front / side / back is , used the majority of the base (analogous ETC FAQ ) , or throwing dice , if the model is in more than one of the zones ? It is one of the base area . 45 Allows the Timewarp aircraft movements of 40 inches ? No, flyer with Timewarp can not move more than 20 inches. 46 Can a model with random movement , ignore the 1'' - zone own units or terrain piece during its rotation , as long as it ends the movement outside this ? Yes. 47 Can a model with random movement , ignore the 1'' zone of enemy units during its rotation , as long as it ends the movement outside this ? Only when it attacks . 48 Can a model with random movement , ignore ignore the 1'' - zone own or enemy forces or terrain piece during its straight movement as long as it ends the movement outside this ? Only when it successfully attacks an opponent . Otherwise, it gets stuck at this point. 49 Wass happens when a model with random movement contacted during its rotation an enemy unit . It attacks them , even if they are not touched with his front. The attacking model is then pushed back as far as that it takes a koreckte Positon . Изменено 7 февраля, 2014 пользователем zeffid 0 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.