Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm (addon)


Рекомендуемые сообщения

2PipkinSss - переводы по хорошему должны делатся во время разработки игры. Ибо в таком случае во-первых игра выходит везде одновременно, что ЗНАЧИТЕЛЬНО уменьшает финансовые потери от пиратства, и во-вторы чем больше тестеров, тем больше багов будет отловлено. А тестерам по сути всё равно, что искать, это я как бывший тестер говорю.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 5,6 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

НЕ БУДЕТ У НЕКРОНОВ ЛЕТУНОВ!!! сколько раз уже говорили.

из описалова взятого из демки на реликньюз:

Aircraft

4450038 Land Speeder Tempest

4450039 - Versatile assault gunship.

4450040 - Can upgrade default weaponry to specialize in either anti-infantry or anti-vehicle attacks.

4450041 - Effective against infantry.

4450042 Hell Talon

4450043 - Strafing fighter-bomber.

4450044 - Equipped with a Biotoxin Bomb that can spread a virulent plague through the enemy's ranks.

4450045 - Effective against all ground targets.

4450046 Fighta-Bomma

4450047 - Dive bomber.

4450048 - Uses Grot-piloted "smart bombs" to strike enemy targets from afar.

4450049 - Effective against all ground targets.

4450050 Nightwing

4450051 - Air superiority fighter.

4450052 - Moves at lightning speed.

4450053 - Effective against aircraft.

4450054 Marauder Bomber

4450055 - Heavy bomber.

4450056 - Uses a variety of powerful bombs to control the battlefield.

4450057 - Effective against all ground targets.

4450058 Attack Scarab

4450059 - Anti-air support vehicle.

4450060 - Cannot attack ground units.

4450061 Barracuda

4450062 - Assault fighter.

4450063 - Carries an arsenal of weapons designed to deal with hardened targets.

4450064 - Effective against aircraft and vehicles.

для некронов указаны Attack Scarab (типа тех, что пускает tomb spyder, а может это они и есть), неспособные атаковать юнитов на земле

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

для некронов указаны Attack Scarab (типа тех, что пускает tomb spyder, а может это они и есть), неспособные атаковать юнитов на земле

По идее так и должно быть, по бэку некронов, скрабы летают, да да именно летают, причём стаями в ндцать сотен тварей. В космосе они используются как бомбардировщики. Тоже самое и на земле, они летят огромной стаей, правда вот то что они наземных не бью это ИМХО бред.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

To Ufo

Ты случайно не под ником Slon The Cemper раньше был? =)

Это который за связь с общественностью отвечал на форуме буки?Сомневаюсь.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Это который за связь с общественностью отвечал на форуме буки?Сомневаюсь.

он тестером в Буке был (вроде бы даже старшим) и он же помог заинтересовать руководство в проведении турнира по ДоВ :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

To Ufo

Ты случайно не под ником Slon The Cemper раньше был? =)

Неа, но я этого человека хорошо знаю :) Даже работал под его началом, когда тестером был. А что, тебе от него что-то надо? ;)

Изменено пользователем Ufo
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Появилась инфа релик форуме про исправления и изменения юнитов на основании данных из демки. Я правда не совсем понял откуда он это взял (судя по всему выковырял из игры). Много интересного есть.

Вот линк на тему:

http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=178032

Кто не хочет идти туда, выложу тут.

Tau/IG generator explosions: fixed

ranged_attackrange: seems fixed (but not every unit checked)

IG/Tau/Necron vehicle explosion: not addressed, probably due to balance considerations, although DE and SoB vehicles have death explosions

CSM frags morale damage: fixed

Obliterator shoot and teleport: fixed (worth noting that Warp Spiders are NOT fixed)

Auspex icon: fixed

Cultist PtW effect: fixed

Sorcerer Bloodthirster summon: fixed

Daemon Pit capacity: fixed (now 2)

Chaos Lord morale boost: not changed, must be intentional

Bloodthirster/Daemon Prince research hotkeys: fixed

Harlequin Shrieker Cannon: fixed

Harlequin Riveblade: morale damage, monster_high damage fixed, still 300 piercing for commanders

Grav Platform repairability: fixed

Exarch bonuses from Optics: they went the other way, DR exarch bonuses removed (rather odd)

Banshee morale regroup: fixed

Aspect Portal/Soulshrine resource return: fixed

Fire Prism friendly morale damage: fixed

Grav Platform cover bonuses: fixed (hovering vehicle type bonuses)

Farseer Witchblade building damage: fixed

Reaper Launcher vs monster_high: fixed

Death Spinner vs vehicle_high: fixed

Fire Dragon exarch morale death penalty: not addressed

Warp Spider targeting priorities: not addressed

Plasma Grenade vs monster: not addressed

Harlequin's Kiss vs commanders: not addressed, although the original bug may have been fixed

thermo gen and tactica armor: fixed

sergeant sword min damage value: fixed

strafing run: armor piercing not touched, initial shot corrected

Leman Russ bolter disparity: fixed

Baneblade lascannon disparity: fixed

Techpriest morale: now has 50% morale armor like other units

HWT melee: fixed

Lightning Arc: not addressed, has no gameplay effect

CS Priest morale bonus: fixed

Weapon Specialization damage bonuses: now 2x for Kasrkin GLs and 1.5x for Kasrkin Plasma

melee morale damage: hit and miss, GM and Kasrkin fixed, Ogryn and Psyker are not fixed

GM plasma range: fixed, now 25

GM sergeant range: dropped to 27, boosted by Sat. Targeting

LP3 health bonus: fixed

infiltrate research hotkey: fixed

turret size: tweaked, but doesn't actually result in a real change, so apparently their size is intentional

Leman Russ bolter focusing: fixed

HWT autocannon reversal: fixed

Assassin and Techpriest morale melee: fixed

Sergeant sword damage vs ***_high: fixed

Let it Burn morale: not addressed

Strip Soul morale damage: fixed (now 25)

LP3 range: fixed (but ultimate problem of weapon not upgrading not yet fixed due to addon issues)

Mine Field vs monster and unusual damage values: fixed

Morale damage: all seem to have been fixed, haven't checked every single one though

HWT autocannon vs monster reversal: fixed (aw nuts, I liked that bug )

Baneblade Heavy Bolter disparities: fixed

Inferno Cannon accuracy: boosted to 80%, damage reduced to match old DPS (there you go Jaimas)

Psyker melee vs building_high: not addressed

Priest melee: fixed vs building_high for both, vehicle_high not addressed

Assassin melee vs ***_high: not addressed

Techpriest stance: not addressed

Scarab flag raising invulnerability: fixed

repairability of squads: fixed (Wraith is still repairable since it actually works for him)

LP3 morale damage: fixed

Tier 2 monolith addon incorrectly boosting monolith health: fixed (both addons now boost his health by 450, and can stack with multiples of the same addon type)

Necron time bonus incorrectly displayed: fixed

Pariah sounds: fixed

Pariah reinforced: fixed (now 20 s)

Flayed Ones resurrect chance: fixed

LP3 requirements: not addressed, possibly intentional

Stormboyz speed boost not affecting Nob Leader: fixed

Stikk Bombz morale damage: fixed

Dok Bomb morale damage: fixed (now 60)

Squiggoth Big Shoota missing AP values: not addressed

Burna/More Sluggas hotkey overlap: fixed

MANZ morale death penalty: not addressed

Chaplain loses Crozius w/ Power Weapons research: fixed (now starts and sticks with Crozius)

Land Rainder lascannon discrepancies: fixed

Predator sponson lascannon vs building_high: fixed

Orbital Bombardment vs ***_high: fixed

Terminator firing while teleporting: fixed

Chaplain's power sword: irrelevant, never used

tacbolter MLs knockback: not added (balance issue, not bug)

Weaken Resolve, Word of the Emperor hotkey overlap: fixed

Shield Drone armor type: fixed (now inf_heavy_med)

Kroot heavies regen: fixed (all have regen of 1)

Shas'Ui range: fixed, starts at 35 and upgrades damage and range just like squad, same goes for Shas'Vre

Firewarrior leader abilities: fixed

Vehicle Beacon size: fixed

Greater Knarloc build time: fixed

Firewarrior leader morale bonus: not added (balance issue, not bug)

Ethereal bonus affecting everything: not addressed

Devilfish burst cannons and twin-linked pulse cannon: fixed

Commander Missile Pod damage: fixed

Commander flamer damage: fixed

Crisis Suit Missile Pod excess AP values: not addressed (no gameplay effect)

Hammerhead Rail Gun excess AP values: not addressed (no gameplay effect)

Drone Squad death explosion morale: fixed

Drone Squad cost: fixed (now 40/70 each to build and reinforce)

Broadside morale: fixed (normal morale armor, 600 max, 10 regen/sec, 5 s min broken, 50 morale to restore)

Kroot Shaping Center resource return: fixed

clone health regen: fixed (all set to 1 HP/sec)

Gnarloc special attacks: fixed (just given default piercing values fo 10, so 7.5-15 damage on first attack, 1-60 on second)

Vespids have Kroot Barracks as optional requirement: fixed

Broadside Rail Gun aoe: fixed

Target Lock overboosting Stealth Suit accuracy: fixed (now boost just 20%, not 200%)

Firewarrior squad leader costs: fixed

Commander Flamer aoe type: fixed (pie type, aoe 5, 30 degree left and right arc, damage values unchanged)

Sonic Pulse double hit: fixed

Tau Skyray FotM: not addressed

Missile Barrage invisible missile: fixed (made a real missile)

Missile Barrage inconsistent on friendly fire: fixed (all do FF now)

Holograph bugs: almost fixed (both base health and upgrading health), but Hammerhead clone is still vehicle_high

Broadside Rail Gun vs inf_low: not addressed

Crisis Suit flamer aoe angles: not addressed

Shield Drone sight radius: fixed

Snare Trap lacks armor type: fixed (now building_low)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Абсолютно непонимаю зачем этот зверский список нужно было выкладывать.Невижу в нем абсолютно ниче полезного O_o

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ухты! это типа разрабы так закрыли виш лист комунити паходу)) ну круто блин. IronLore всерьез подошли к проблеме. Мне кажица в ней работают бывшие соратовцы из релика. имхо, кампания на рынке очень молодая.. а кризисов у релика было достаточно в свое время)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Неа, но я этого человека хорошо знаю :) Даже работал под его началом, когда тестером был. А что, тебе от него что-то надо? ;)

Передавай ему огромный привет и скажи, что комьюнити Вархи его помнит и уважает!

 ! 
Предупреждение:

Я предупреждал. Пред за оффтоп и отлучение от темы на неделю.

Изменено пользователем G1NNN
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я слышал что у иг из новых зданий будет бункер. Это правда или меня подло надули ? O_o

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я слышал что у иг из новых зданий будет бункер. Это правда или меня подло надули ? O_o

если так подумать, дык у иг все здания бункеры+)))))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Относительно возможности столкновения сестер и тау. Обратите внимание на голову на переднем плане. Не тау конечно, но рядом.

http://uk.games-workshop.com/download/popu.../celestians.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Будут ли в адд-оне карты, где смогут столкнуться все девять рас? Или лимит в 8 армий преодолен не будет?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Будут ли в адд-оне карты, где смогут столкнуться все девять рас? Или лимит в 8 армий преодолен не будет?

не думаю, так как делать революцию с увеличением кол-ва игроков они вряд ли будут делать, хотя маленький шанс есть. Ведь награды сделали же.

Или мне кажется, или мы вновь будем несколько миссий вовевать на Кронусе 0_о Ведь в конце ДК, по последнему ролику и по лоадскрину после миссии в демке SS, думаю можно понять - что Кронус опять будет как одна из планет?

Изменено пользователем The'Eternal
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну что же, тогда Кронус должна ведь принадлежать одному из завоевателей сей планеты, так что думаю будет интересно захватывать старый добрый мир :D

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Кстати -кто нить знает что за медальки будут в мультиплеере (надеюсб не какиенить типа построй 5 отрядов ХСМ или завали енеи херо 3 раза за партию )))

Кто нить вообще говорил об устройстве мультиплеера в СС ???

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Наверно там за какие-нибудь 10, 15, 20 игр подряд и т.д. ;/

да примерно так вроде и будет. Действия совершенные во время самой игры не должны влиять на эти медальки. Могу ошибаться, но инфы по этому поводу почти нету.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...