Перейти к содержанию
Друзья, важная новость! ×

Слухами Земля полнится!


Рекомендуемые сообщения

В общем тут прошел слушок, что Некронов наконец-то выпускают в конце этого месяца:

confirmed by my local GWS store, cant say who or they might face legal action lol, necrons annouced 22nd october - 29 october including november white dwarf, released/pre-order after that 5th november onwards.

Взято с Колокола

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Ответов 212
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Слухи да, давние, ещё же в августе обещали, ну а тут прям точно говорят, что в 20-х числах Октября будут некроны, я почему-то так и думал, что все релизы будут после геймздея ежегодного.

Ссыль не открывается потому что "спасибо Казахтелеком" заблокировал blogger.com, т.к. видите ли там полно экстремистских статей(а попросить модераторов удалить их - никак совсем никак). Делаем следующее, качаем Opera, включаем режим турбо и заходим на сайт свободно.

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Делаем следующее, качаем Opera, включаем режим турбо и заходим на сайт свободно.

ОГО, читерство? :) И что, турбо режим всем запрещённым сайтам зелёный свет даёт?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Нет, все вполне легально, можно так же прокси сервером пользоваться, но он дольше грузить будет, либо заводить личный прокси сервер.

Да, абсолютно на любые, какие захочешь, в т.ч. livejournal, который эпично заблочен в 3-й раз)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для любителей поиграть в различные ММО тут прямо огромный слух прошел по поводу Dark Millenium.

Game Design Notes:

Relic is lending a very small hand in the overall development of dmo. Winking, a chinese based developer is also on board. They helped with Spacemarine as well.

Vigil is doing 90% of the work. Most of the shared work load is art, and animation.

Spacemarine is built on the same engine as darksiders (and darksiders 2 respectively)

Dmo is using the same engine, with gameplay (at least combat) akin to Spacemarine.

Contrary to what I was told, the art style is NOT like Spacemarine, rather the whole game is more like darksiders (1 & 2), very stylized. The videos released at the last E3 are fairly accurate to the current state of the art style. Less realistic.

Revision to what I was told by the rep, is that Spring 2012 is unlikely... maybe for more announcements on the game's progress. Though a Darsiders 2 release in spring is likely, Vigil is working on both.

Class related notes:

Races broadly put into forces of "Order" and "Disorder" similar to 40K World-wide campaigns.

The "spacemarine" is a class, with a chaos counterpart.

Tactical, heavy, assault as specialties.

Each class starts as something familiar, and through progression changes.Ie. Scout to Marine

Other classes include: psyker, techpriest, and assassin

The assassin starts as a guardsman-esque character.

Chaos have similar counterparts, cultist themed.

Instead of an assassin, think demon host.

Orks are with Chaos (disorder), Eldar are with the Imperium of man (order)

Ork class rundown: Nob, mekboy, runt herda, mad dok

Eldar class rundown: Scorpion, Avenger, Warlock, Reaper

Expect Tau & Dark Eldar later, likely an expansion, though dark eldar npcs will be present on release, as well as Necron, and Tyranids. (Interesting idea, going for the 'faceless' races as NPCs, though I suspect you won't be getting quests from the Swarmlord!)

60 character levels.

Gameplay related notes:

A crashed space hulk will be one of the zones.

Another zone will take place on an Imperial Cruiser, and Chaos Cruiser.

Expect several instanced missions much like WoW, as well as open world.

It will include instanced & open world pvp.

Players will be able to dual weild things like pistols and melee weapons... yes that means two chain swords.

The featured chapter is Black Templars. (As evidenced by the banner art)

The featured chaos god is Khorne, at least for playable

Word Bearers will also take a major role in the Playable chaos faction

Nurgle & Fabius Bile will have a big Chaos NPC presence. (I suspect not Nurgle himself, but perhaps Typhus?)

Possible shooter/RPG mode controls, like StarTrek Online.

Third person action, plays like Gears of War/Space Marine mixed together for shooting.

Melee is more like Space Marine/Darksiders, with the target lock on.

Blocking melee attacks is a maybe, sheilds may be NPC only.

NPC creatures vary from: Necromunda like humans, Chaos Cultists, Dark Eldar; from Grotesques to Warriors, Chaos Daemons and beasts, Orks, Grots, Guardsmen, defected Guardsmen, most of the minor Demons, Dreadnoughts, Tyranid Warriors, Genestealers and more.

Forgeworld things may be present. Thunderhawk, terrain sets, Aquila landers, FW-esque equipment on vehicles.

Environments range from snowy mountains, to the innards of a crashed space hulk... from cities destroyed, and orkified, to ancient eldar cities, overgrown with nids... from ancient battlefields, littered with the carcases of Titans and tanks, to a hive city, nostalgic with necromunda.... from the halls of Imperial Cruisers, to tge desecrated throne rooms of Chaos.

Everything is large, beefy, and sticks to 40k very well. People already invested in the background and game will progress at a snails pace, as we will be distracted by everything.

Left mouse uses the weapon in your character's left hand, Right mouse uses the weapon in your character's right hand. Rather cool mechanic.

All abilities have a cooldown... No spamminh your "3" key like most MMOs. This will likely annoy WoW diehards. This pleases me.

Melee combos - dual weilding gives new moves

There is sprinting.

"Guilds" will be present.

Team/party/squad size is 5

"Raid" size is 50... subject to change.

Ranged weapons have infinite ammo, but there is reloading, overheating, venting, and reloading.

Weapons rarely get to take full advantage of their range when inside... lots of cover and turning corners, it's very dynamic.

Hero classes are possible, unlocked once you get a character high enoigh level.

Imperium: Grey Knight

Chaos: Chaos Sorcerer

Ork: 'Ard boy or Weird boy

Eldar: Farseer

Hero classes will begin at higher level...

Likely 40.

A player progressing as a marine will do so as follows:

Lv. 0: an adept, think a marine wearing just carapace armor.

Lv. 10: more or less a scout.

Lv. 20: equipped like the marine character in th sm codex... forgot his name.

Lv. 30: a standard marine

Lv. 40 honor guard or Sergeant, some decoration

Lv. 50 sternguard, maybe captain.

Lv. 60 artificer armor, iron halos, the whole sha-bang.

Grey knight fits in fairly well at around 40.

Other classes progress similarly.

Misc. Notes

Tech priest are very, very pure adeptus mechamicus themed...Backpacks with a robot arm.

A cover system is implemented.Waist high cover and standing cover.

Cross platform is very possible.

Shooting mechanics will have aim assist

Similarly, melee attacks will lock on.

Abilities work similar to Warhammer Online. A common resource, then each class has a unique resource used with abilities.

Weapons inxrease in "coolness" as far as progression is concerned.

A lv. 1 autogun may be it's familiar form in necromunda and early IG... by lv 60, sone autoguns look cool enough for inquisitors to be using, lathered in fancy trim, aquilas, etc.

Same goes for other weapons.... think Call of Duty, as you unlock the various weapon upgrades, you guns start looking cooler.

Each class has 3 specialties.

Marine: Tactical, Devastator, Assault

Assassin/guardsman: the major assassin type, callidus, vindicare, eversor (however you spell it)

The Marine is by far the most flushed out.

most abilities are still very WIP.

Jump packs- not sure how they'll work

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Dmo is using the same engine, with gameplay (at least combat) akin to Spacemarine.

В Пейсмарине использовался Unreal Engine, и как по мне, использовался не на всю катушку.... Главный герой мне показался полным тормозом...... может просто сказалось то что я играл в него сразу после Deus ex HR

А про вид оплаты за игру ничего вроде нет? Абонентка будет наверное?....

Изменено пользователем Master_Deus
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В Пейсмарине использовался Unreal Engine, и как по мне, использовался не на всю катушку....

Неа, там был Phoenix Engine, который сделан на основе движка Darksiders, но на анрыл энджин немного похож, да)) Ну а насчет героя, я соглашусь, но там все пафосные дебильные тормозы и на Codex Astartes плевать хотели. Все для рекламы ультрамарина спейсмаринов.

Уж лучше абонентка чем фри ту плэй, т.к. в первом случае все равны, а во втором случае появится туча донаторов-нагибаторов, но если до сих пор ничего не сказали, то будет абонентка.

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Неа, там был Phoenix Engine, который сделан на основе движка Darksiders, но на анрыл энджин немного похож, да))

Чьёрд, как же я ошибался......

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

И про некронов:

"Появились первые фотке"

y_99bbc961.jpg

y_ece117e8.jpg

y_35610014.jpg

y_1d27a2ee.jpg

y_813a87f8.jpg

y_c1a7f3af.jpg

y_7c5b3238.jpg

y_a9c9964a.jpg

y_c319fb00.jpg

y_8ac3dd97.jpg

Качество фото швах, но некотрые модели прям очень интересные...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Опередил :D Некроны теперь больше Tomb Kings напоминают)))

Думаю теперь ещё и некронов буду собирать xD

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Опередил :D Некроны теперь больше Tomb Kings напоминают)))

Думаю теперь ещё и некронов буду собирать xD

Мне тоже они Tomb Kings напомнили, видимо делались под впечатлением :)

Я бы парочку некрончиков на ознакомление тож взял, тока вот надеюсь мы всё же сделаем заказ в эти выходные, а не будем ждать выхода некронов....

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Спасибо КТ за блогспот как всегда)))

Да это уже давно известно на самом деле, я ещё в апреле когда узнал что Ward пишет правила подумал, что некроны будут выигрывать на 3+, на 1+ у них ничья, а бек меняют уже давно, при чем всем кто был выпущен после выпуска пятой редакции.

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну да, но зная Мэта Варда, первый месяц мы будем думать: "Да [ерунда, сэр] эти ваши некроны", а потом будем думать: "Ой блин, что бы им противопоставить?"

Но по беку меня вот что заинтересовало:

Trazyn the Infinite: He is a Necron who woke very early and is fascinated with studying and collecting history. His tomb world is filled with secret trinkets including (I quote) 'a giant of a man clad in baroque power armor' (start your wild theories here!)

Походу нашли пропавшего примарха :D Возможно Коракса, а возможно того из 2-х пропавших легионов))))

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Finally, Tau! (really)

Last but not least, there is suddenly chatter going up that Tau may be sneaking into the late Q1 2012 release slot (where Grey Knights were this year) as the next 40k codex. There has been conflicting chatter of late of either Tau/Eldar for this last slot leading up to the 6th Edition summer launch featuring Chaos Marines.

Ого!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

С колокола потерянных душ.

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не выхода, а релиза... если я правильно понял... :)

Или даже скорее анонса...

Изменено пользователем Lutheneg
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну релиз это по-русски выход, насколько я знаю :)

Ну а насчет анонса вполне вероятно.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 4 недели спустя...

Итак, на очереди все-таки следующие ТАУ.

Tau Updates

New SC "Iceheart"

Crisis suits have been completely redesigned (not just recut sprues and ankle tweaks), less boxy and including a 'morphic weapon'

New sniper suit

Shas'O get a stealth armour option, may be an experimental suit like Shadowsuns, or the experimental suit might be a third option

Allies and Auxiliaries

Vespids get two slots (unknown if this is an additional two, or two overall). Kroot get an additional unit

No Knarloc riders,though perhaps something big (new WFB monster-szied) for the Kroot

Maybe minor psychic powers for Shapers or Shaper like character this is something Ghost has heard from other people and not stated directly

Demiurg have 1 HQ, 1 troop and maybe 1 else. Presumably the Elite choice mentioned elsewhere

Demiurg ancients are a thing Probably HQ, but could also be the elite unit

Possible Demiurg elite choice

Wave 1 Minis

4 box sets, and 4 blisters in wave 1

Demiurg plastic box

Battlesuit plastic box

Vespid plastic box(?)

Assault transport(?)

Demiurg ancient blister

New Tau SC blister

Все-таки не терпится посмотреть этот редизайн и на новых юнитов. И самое интересное придется ли мне выкидывать половину уже имеющихся юнитов. И самое прикольное, теперь будет магия у ТАУ :D

Изменено пользователем WaistedSkies
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×
×
  • Создать...